από madjasgr » Δευτ Μαρ 05, 2018 11:32 am
Νομίζω ότι αυτό είναι που εννοεί ο φίλος Minar λέγοντας αντλία κενού. Το έψαξα λίγο και βρήκα το κάτωθι:
Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ως γνωστόν δεν έχουν πεταλούδα γκαζιού, καθώς ο έλεγχος του φορτίου του κινητήρα πραγματοποιείται από την αυξομείωση της ποσότητας του καυσίμου που ψεκάζεται άμεσα στους κυλίνδρους και όχι από τον στραγγαλισμό της ροής του αέρα (ή του καύσιμου μείγματος) στην εισαγωγή.
Γι΄ αυτόν τον λόγο δεν δημιουργείται από τον κινητήρα η απαραίτητη υποπίεση για την λειτουργία διάφορων πολύ σημαντικών εξαρτημάτων του, όπως το σέρβο των φρένων, οι βαλβίδες EGR, και διάφορες δευτερεύουσες βαλβίδες. Την λύση σε αυτό το πρόβλημα μας δίνει η αντλία κενού, η οποία είναι μία μηχανική αντλία που έχει την ικανότητα να δημιουργεί την απαιτούμενη υποπίεση.
Παίρνει κίνηση από ιμάντα ή απευθείας από τον εκκεντροφόρο αναλόγως το που είναι τοποθετημένη.
Υπάρχουν διάφορα είδη αντλιών κενού:
Οι παλαιότερες είναι οι αντλίες με διάφραγμα.
Πιο σύγχρονες είναι αυτές με φτερωτή , οι οποίες πρέπει να λιπαίνονται με το λιπαντικό του κινητήρα,
Οι πιο νέες είναι οι συνδυαστικές αντλίες, που αποκαλούνται έτσι επειδή είναι ταυτόχρονα μηχανικές προ-αντλίες καυσίμου και αντλίες κενού αέρος.
Το κόστος της νέας ανλίας κενού από ένα γρήγορο ψάξιμο, κυμαίνεται από 150-210 ευρώ για διάφορα diesel οχήματα ως ανταλλακτικό.
Ζήρεια is calling me and i must go...