vagelisfil έγραψε:Στο Vitara απ' ότι έχω καταλάβει το σύστημα δεν είναι και τόσο έξυπνο όσο σε άλλα αυτοκίνητα.
Αν έχεις τέρμα air condition, αναμμένες τις αντιστάσεις ξεθαμπωματος, κάνει αναγέννηση το DPF ή είναι πάρα πολύ κρύα η μηχανή τότε από μόνο του δε σβήνει.
Τις υπόλοιπες φορές όμως έχω παρατηρήσει ότι σβήνει κανονικά και είναι προγραμματισμένο να ξαναπάρει εμπρός μόνο του μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάπου στα 2 λεπτά άσχετα με το αν δουλεύει ο κλιματισμός, το ραδιόφωνο, τα φώτα ή είναι όλα απενεργοποιημένα.
Σαν μέτρο σύγκρισης έχω το νέο C3. Εκεί το Auto S/S λειτουργεί διαφορετικά ανάλογα με τις συνθήκες. Σε φανάρι μπορεί να ξαναπάρει εμπρός μετά από 5-10 δευτερόλεπτα αν έχω κλιματισμό ανοιχτό, ή μπορεί να μη σβήσει καθόλου αν η μηχανή δεν έχει ζεσταθεί κανονικά ενώ το Vitara σβήνει ακόμα και το πρωί που μόλις έχει ξεκινήσει, επίσης στο C3 μου έχει τύχει να μείνει σβηστό πάνω 20 λεπτά επειδή δεν είχα τίποτα ενεργοποιημένο όσο περίμενα σταματημένος.
Επειδή στον καθρέπτη έχω κάμερα καταγραφής μαζί με OBD πληροφορίες , βολτόμετρο , κατανάλωση , χρόνος διαδρομής , φόρτωση κινητήρα χ % . κτλπ Το αυτοκίνητο δουλεύει την μέρα με 13.8 - 14.2 V .
Την νύχτα με αναμμένα τα φώτα κατεβαίνει 12,8 - 13.2 V . Όταν η τάση πέσει κάτω από τα 12,5 V ξεκινά από το STOP ο κινητήρας . Επίσης δεν κάνει STOP όταν είναι σχετικά κρύος , και όταν (νομίζω) δεν φοράς ζώνη .
Δηλαδή , αν έχεις χαμηλή τάση , π.χ <12,0 - 12,5 V ΔΕΝ πρόκειται να σου κάνει ποτέ STOP , . Άρα δεν είναι θέμα "χρονομέτρου " .,