από GATOZ » Πέμ Ιαν 25, 2018 9:49 pm
θα καταγγειλω στα αρμοδια οργανα τον συντροφο μητσο. διαβαλει τον ταπεινόν χαρακτηρα του γατός.
η διαφορα αναμεσα σε 1.6 πετρελαιο και 1.4s ειναι η υποβοηθηση, που ειναι ισχυροτερη στο 1.4, το κοψιμο αρκετα με καρφωτα κατεβασματα, αλλα κυριως οι αντιδρασεις της αναρτησης: το diesel ειναι για μαλακα ζεστα κωλαρακια, ενω το ες για ακωλους, ανωριμους κλπ...
οδηγωντας συχνα/πυκνα (οταν εχωμε νε επιβαλωμε εις τραγανην υπαρξην το στατους του επιχειρηματια και εν δυναμει σουπερνταντυ) ενα clk 1.8 / 2004, θα ελεγα οτι το ες φρεναρει καλυτερα. ισως λογω βαρους.
γενικα απο τα αυτοκινητα που ειχα κατα καιρους, μονο η δελτα ντι άι 1.8t του 2009 με τα μπρεμπο μεγεθους ταψιου για κοτοπουλο και τις ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές-φουσκωτες αναρτησεις, ειχε μεγαλη διαφορα σε φρενα.
οποιος ενδιαφερεται, μπαινουν και στο ες μπρεμπο, αρκετα φθηνα, αλλα δεν τα κοβω να την παλευουν σε χωμα-πετρες.
εκει που ειδα αδυναμια, ειναι στο ζεσταμα: κατεβαινωντας πηλιο προς αιγαίο, σε ρυθμο 'μαθε γιε μου - χεστηκα πατερα' και 4 ατομα + μπαγκαζια εφηβης + προμηθειες βλαχας πριν τον πολεμο, καπου πριν τις ευθειες προς νοτο, αναψαν και βρωμισαν σαν απλυτη καλτσα ποδοσφαιριστη...
Α, εχω ηδη αλλαξει μπρος πισω τακους μια φορά και παω για τη δευτερη στα 30k
Σ.Σ.
απο ενα χρεπι ζασταβα 750 μου εχει μεινει μια κακια συνηθεια, φρενο με αριστερο και ταυτοχρονα σανιδωμα με δεξι. ποτε δεν ειχα auto να βγαλει πανω απο 20k πλην των ματσουντα και της delta (που ομως δεν εκανα τη μ.....ια γιατι με 32.5 ροπη στις 1400rpm βενζινη θα μου εκανε μηνυση η περιφερεια αττικης για καταστροφη οδοστωματος)
μιλφΑμαν