Σελίδα 1 από 1

Πως μεταδίδεται η κίνηση στο NV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 7:11 pm
από batfalcon
Μία εξαιρετικά αναλυτική παρουσίαση για φοιτητές της μηχανολογίας για το πως ακριβώς μεταδίδεται η κίνησε σε ΟΛΑ τα μπροστοκίνητα με δυνατότητα 4κίνησης, όπως το νέο Vitara.
Δεν ανακατεύει διόλου τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, αναφέρεται ΜΟΝΟ στο μηχανολογικό κομμάτι και που βρίσκεται αυτό αν δούμε το αυτοκίνητο από κάτω.
Είναι όλο στην Αγγλική αλλά είναι τόσο παραστατικός που ακόμα κι αν δεν τον ακούτε, καταλαβαίνεται τι περιγράφει.



Υ.Γ. Ισως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια ενότητα για video ειδικά για το NV, συγχωρείστε με αν υπάρχει και δεν την είδα.

Re: Πως μεταδίδεται η κίνηση στο NV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 9:10 pm
από kaliakouda
Η Ενότητα αυτή των Μηχανολογικών είναι η ενδεδειγμένη που το έβαλες Μιχάλη :!:
Videoενότητα δεν υπάρχει για κανένα μοντέλο, εξειδικευμένες ναι

Re: Πως μεταδίδεται η κίνηση στο NV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 9:22 pm
από stelios8ess
Καλά τα λέει ο μάστορας αλλά αυτό δεν είναι Vitara 2015+
Το NV 2015+ έχει άλλη φιλοσοφία για το πως μεταδίδεται η κίνηση στους πίσω τροχούς.
Έχει δύο ξεχωριστά σασμάν. Το ένα με τον επιλογέα ταχυτήτων, το άλλο παίρνει εντολές από
το All Grip, επίσης αυτόματα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, ανάλογα το πόσο χρειάζεται.
Μάλιστα παίρνουν ξεχωριστά βαλβολίνη.

Re: Πως μεταδίδεται η κίνηση στο NV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 9:32 pm
από batfalcon
ΔΕΝ είναι το Vitara 2015 και εντεύθεν. Είναι όμως το ίδιο σύστημα. Έτσι μεταδίδεται η κίνηση στους εμπρός και στους πίσω αντίστοιχα. Η εμπλοκή γίνεται ηλεκτρικά σε ένα coupler που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τον πίσω σταυρό.
Το θέμα με το σαζμάν ( δλδ με την επιλογή της σχέσης μετάδοσης ), δεν αναφέρεται ούτε εμπλέκεται στην προκειμένη περίπτωση.

Re: Πως μεταδίδεται η κίνηση στο NV

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2018 10:13 pm
από stelios8ess
Στο συγκεκριμένο video είναι όντος με κόμπλερ. Στο NV η όλη λειτουργία γίνετε ηλεκτρικά.
Ανάλογα την εντολή που θα πάρει μέσον του All Grip δίνει το ανάλογο ποσοστό κίνησης πίσω.
Πάντα βλέποντας και την ολίσθηση που δέχονται και οι εμπρός τροχοί.
Ακόμα και στο Snow δίνει 60% εμπρός 40% πίσω. Μόνο στο Lock δίνει 50-50.