Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Αξεσουάρ που αφορούν NV

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό manolis68 » Σάβ Ιουν 22, 2019 10:19 pm

Να πω και εγω μια αποψη μια και εχω ενεργο sub κατω απο τη θεση του συνοδηγου:
Θα δειτε μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα του μπασου, οχι ομως στην ενταση.

Οποιος θελει ενταση, ο ενισχυτης ειναι μονοδρομος αλλα και πανακριβη λυση (250€ ή και παραπανω με εγκατασταση).

Η μονωση ειναι μια χαρα αλλα πολυ ακριβη. Εσενα ποσο κοστισε μονο η μονωση στις μπροστινες πορτες? Θελω δηλαδη να πω πως αντι για μονωση μπρος πισω πορτων, βαλε ενα ενισχυτη.

Οσο για τη μονωση στις πισω πορτες ειναι υπερβολικο ετσι και αλλιως (εκτος απο πανακριβο) γιατι αν απομονωσεις εντελως τα πισω ηχεια θα καταλαβεις οτι συμμετεχουν ελαχιστα σε αυτο που ακους, αρα μαλλον ειναι πολλα λεφτα για το τιποτα. Προκειμενου δηλαδη να κανεις μονωση πισω, η γνωμη μου ειναι να παρεις το sub που πηρα και εγω ωστε να δεις πραγματικη διαφορα στο μπασο.

Μιλαω παντα με την προυποθεση περιορισμενου budget. Αν σου περισευουν περιπου 800 με 1000€ τοτε βαζεις ενισχυτη, ηχεια, ξεχωριστο ενισχυτη για παθητικο sub, μονωση παντου ακομα και στο πατωμα και τους θολους και το κανεις studio. Αλλα ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, μονωση ξεμονωση, ενισχυτες και φωτακια, ο πάπιας ο καθαρόαιμος στο φαναρι με τον φραπε στο ενα χερι και το κινητο στο αλλο, θα σε κανει να βριζεις την ωρα που εδωσες τοσα λεφτα για να ακους την εξατμιση του.
Άβαταρ μέλους
manolis68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2019 8:19 pm
Λάστιχα: Εργοστασιακά
Διάσταση ελαστικών: Εργοστασιακή
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Aka: manolis68
Name: Μανώλης

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό gfoyris » Σάβ Ιουν 22, 2019 11:16 pm

Την μόνωση πίσω την θέλω κυρίως για τους εξωτερικούς θορύβους , προσωπικά έχω 12000 χλμ και όλα είναι εθνική και επαρχιακό ελάχιστα σε πόλη μέσα οπότε ο παπακιας δεν νομίζω να μπορεί να με φτάσει. Για το sub πιστεύω ότι έχεις δίκιο γιατί έχω και στο GV και αυτό έχω καταλάβει ,τον ενισχυτή δεν τον θέλω για εντάσεις αλλά για να φτιάξω την ποιότητα του ήχου άλλωστε πάνω από το 17 στην ένταση δεν παω
Vitara 1.4 4χ4 all grip facelift gl+ manual
Άβαταρ μέλους
gfoyris
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 02, 2018 8:41 am
Λάστιχα: Toyo open country
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: mad
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Gfoyris
Name: Γιωργος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό MitsosX » Κυρ Ιουν 23, 2019 3:42 pm

Δεν έχω καταλάβει γιατί να μπει μόνωση αφού σύμφωνα με μια έρευνα που είχε γίνει σε ένα περιοδικό το αμάξι μας έχει από τα χαμηλότερα db σε θόρυβο..... :lol: :lol:
Προσωπικά πιστεύω ότι για να μονωθεί το βιταράκι μας χρειάζεται αλφαμπλοκ.....
Άβαταρ μέλους
MitsosX
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2018 11:29 pm
Τοποθεσία: Οκτάνα
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Eibach Pro-Lift Kit
cb: Όχι
Name: Μήτσος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό arahova » Κυρ Ιουν 23, 2019 4:00 pm

Μητσάρα δεν είσαι αντικειμενικός. :lol: :lol:
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3708
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό gfoyris » Κυρ Ιουν 23, 2019 6:36 pm

Μήτσο 45 κατασκευαστές αυτοκινήτων προτείνουν μόνωση δοκίμασε τη και θα με θυμηθείς (καλού κακού ρίξε και λίγο περλομπετο)
Vitara 1.4 4χ4 all grip facelift gl+ manual
Άβαταρ μέλους
gfoyris
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 02, 2018 8:41 am
Λάστιχα: Toyo open country
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: mad
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Gfoyris
Name: Γιωργος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό MitsosX » Κυρ Ιουν 23, 2019 8:50 pm

Είμαι βέβαιος Γιώργη....την έχω δοκιμάσει σε άλλα αυτοκίνητα των 45 κατασκευαστών....που είχαν από το εργοστάσιο μόνωση...το πρόβλημα είναι για ποιο λόγο ο δικός μας κατασκευαστής, ο 46ος, ξέχασε να βάλει παντού..... :lol: :lol: :lol:
Θα σε ρωτήσω λεπτομέρειες όταν γυρίσω Ελλάδα.
Σκέφτομαι να βάλω μόνο τις μονώσεις χωρίς ηχεία.... φαντάσου.... :whistle:
Άβαταρ μέλους
MitsosX
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 22, 2018 11:29 pm
Τοποθεσία: Οκτάνα
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Eibach Pro-Lift Kit
cb: Όχι
Name: Μήτσος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό gfoyris » Κυρ Ιουν 23, 2019 9:45 pm

Μήτσο όταν με το καλό έρθεις αν είσαι κάπου κοντά Αθήνα η Λακωνία και θες πριν κάνεις τίποτα ελα να ακούσεις την ηχομόνωση στο δικό μου για να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Vitara 1.4 4χ4 all grip facelift gl+ manual
Άβαταρ μέλους
gfoyris
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 02, 2018 8:41 am
Λάστιχα: Toyo open country
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: mad
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Gfoyris
Name: Γιωργος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό manolis68 » Σάβ Ιουν 29, 2019 10:17 am

Ενα ακομα μπραβο στον ΜΑΣΤΟΡΑ ηλεκτρονικο της ηχοκινησης στο Γερακα, γιατι μετα την εγκατασταση του ηχοσυστηματος εβαλα ενα ακομα gadget σε εναν αλλο ηλεκτρολογο (ξερει ο φιλος ΓΙΩΡΓΟΣ ΗΛΙΑΣ γιατι ηρθε και ειδε). Εκειι κανανε λαθος και συνδεσανε το gadget πανω στην τροφοδοσια του sub και απαυθειας στη μπαταρια!
Ετσι το sub δεν εσβηνε ποτε! Πηγα λοιπον στην ΗΧΟΚΙΝΗΣΗ και ρωτησα γιατι δεν σβηνει το sub. Που να φανταστω οτι ο αλλος το ειχε πειραξει!
Ο ανθρωπος εψαξε manuals ρωτησε την Kenwood αλλα ακρη δεν εβγαλε.
Τοτε εκατσε και ΞΑΝΑΞΗΛΩΣΕ το sub και βρηκε το λαθος της αλλης εγκαταστασης που επηρεαζε το δικο του. Αναρωτηθηκε μαλιστα πως καταφεραν και εκαναν τετοια πατατα!
Ξαναεβαλε λοιπον για δευτερη φορα σωστα τα καλωδια, εγκατεστησε και το gadget σωστα (ο αλλος ειχε παρει 50€ να το βαλει), και αν και εφαγε 1.5 ωρα με αυτο, δεν πηρε ουτε ευρω!
Άβαταρ μέλους
manolis68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2019 8:19 pm
Λάστιχα: Εργοστασιακά
Διάσταση ελαστικών: Εργοστασιακή
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Aka: manolis68
Name: Μανώλης

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό Babis1098 » Σάβ Ιουν 29, 2019 3:35 pm

Τι gadget είναι αυτο που παίρνει απευθείας ρεύμα απο μπαταρία?
Babis1098
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 28, 2018 3:36 pm
cb: Όχι
Name: Μπαμπης

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό manolis68 » Σάβ Ιουν 29, 2019 6:50 pm

Άστο δεν χρειάζεται να το αναφέρω. Δεν είναι τόσο νόμιμο. Το θέμα είναι πως ο τεχνικός όχι μόνο ξανακανε την εγκατάσταση του sub αλλά έφτιαξε και τη βλακεια που έκανε ο άλλος δωρεάν
Άβαταρ μέλους
manolis68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Παρ Φεβ 22, 2019 8:19 pm
Λάστιχα: Εργοστασιακά
Διάσταση ελαστικών: Εργοστασιακή
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Aka: manolis68
Name: Μανώλης

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό stephos » Δευτ Ιούλ 01, 2019 10:32 pm

Μετά από πολύ καιρό σκέψης και μελέτης και αναζήτησης ολοκλήρωσα και εγώ την αναβάθμιση του ηχοσυστήματος, αλλάζοντας ηχεία μπροστά και πίσω στο Vitara FL.

Ηχεία
Για να μην γράφω πολλά λόγια και σας κουράζω πώς και γιατί κατέληξα στις συγκεκριμένες επιλογές, μπροστά έβαλα τα Eaton PRS 165.2 (με πιάνει ένας οίστρος όταν βλέπω made in Germany :icon-ugeek: ), τα οποία είναι μεσαίο woofer 60/90W με ξεχωριστό tweeter και crossover ενώ πίσω τα Hertz diECi DCX 170.2 ομοαξονικά 50/100W δύο δρόμων.

Ηχομόνωση
Επίσης "έντυσα" το εσωτερικό και από τις τέσσερις πόρτες με κραδασμο-απορροφητικό υλικό αλουμινίου-βουτυλίου αντίστοιχο του Dynamat, ενώ το κάτω μέρος της κάθε πόρτας (στο ύψος των ηχείων, εκεί που δεν φτάνει το παράθυρο) πρόσθεσα και ένα πιο παχύ, αφρώδες ηχομονωτικό υλικό με πιο λεπτό φύλο αλουμινίου. Με το ίδιο υλικό (το παχύ ηχομονωτικό) έντυσα και το εσωτερικό από τα πλαστικά πάνελ των πίσω πορτών γιατί δεν είχαν τίποτα απολύτως (τουλάχιστον τα μπροστινά πάνελ έχουν μια στοιχειώδη ηχομόνωση από κετσέ).

Χρόνος
Την εργασία την έκανα όλη μόνος μου, όχι από οικονομία ή τσιγγουνιά αλλά από μεράκι γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι. Η πρώτη μπροστινή πόρτα μου πήρε περίπου 6 ώρες γιατί πήγαινα διερευνητικά και χρειάστηκε να αυτοσχεδιάσω σε αρκετές περιπτώσεις ειδικά στις βάσεις από τα ηχεία, η δεύτερη μπροστινή πόρτα μου πήρε 4 ώρες (ήξερα πλέον πού βαδίζω) και οι δύο πίσω πόρτες από δύο ώρες έκαστη.

Κόστος
Συνολικό κόστος για να μην βάζω κουραστικές αναλύσεις, περίπου 300 ευρώ και φυσικά η προσωπική εργασία. Αν θέλει όμως κάποιος μπορώ να τα στείλω και αναλυτικά (υπάρχουν και σε προηγούμενη ανάρτησή μου σε αυτό το νήμα) τι κόστισε το κάθε κομμάτι.

Βαθμός Δυσκολίας
Τα πλαστικά πάνελ βγαίνουν για πλάκα, πολύ εύκολα. Λίγο προσοχή θέλει στο ξεκούμπωμα των καλωδίων. Επίσης το κλιπ στο τριγωνάκι της πίσω πόρτας έχει κόλπο για να βγει και ξαναμπαίνει χωρίς να ανοίξει μύτη. Η βαρετή και χρονοβόρα δουλειά ήταν το ξεκόλλημα από το νάιλον ώστε να μπορέσει να ξανακολλήσει πάλι στη θέση του. Το τραβάς με προσοχή μέχρι να ξεχειλώσει η μαστίχη και την κόβεις με την λεπίδα στη μέση ώστε η μισή να μένει στην πόρτα και η μισή στο νάιλον. Όταν την ξανακολλάς, την πιέζεις και κολλάνε τα δύο μισά μεταξύ τους. Με λίγη προσοχή το κάνετε να φαίνεται σαν να μην βγήκε ποτέ. Δεν είναι ανάγκη να βγει ολόκληρη, μόνο το πάνω μέρος της και τα πλαϊνά για να έχουμε πρόσβαση στα ανοίγματα της πόρτας.
Η εφαρμογή του ηχομονωτικού ήταν το μεγαλύτερο ζόρι. Είναι δύσκολο να κινηθείς μέσα από τις τρύπες, πρέπει να έχεις μετρήσει πρώτα με πατρόν από απλό χαρτί και να κόψεις μετά ακριβώς την διάσταση που χρειάζεται, να βγάζεις το χαρτί του αυτοκόλλητου σταδιακά για να μην σου κολλάει όπου ακουμπάει, θέλει ζέσταμα με πιστόλι και μετά πίεση με ρολό για να κολλήσει καλά. Στην πρώτη πόρτα με παίδεψε αρκετά, στην τελευταία πήγε πολύ πιο γρήγορα. Α, θα χρειαστείς και μισή μπουκάλα αίμα γιατί αν δεν σε κόψει το αλουμίνιο του μονωτικού (που θα σε κόψει, δεν υπάρχει περίπτωση) θα σε κόψει και η λαμαρίνα της πόρτας που στριμώχνεις τα χέρια σου για να κολλήσεις το αλουμίνιο.
Οι συνδεσμολογίες είναι παιχνίδι, για τα μπροστινά λόγω των crossover θέλει και καλώδια, για τα πίσω δεν χρειάστηκαν ούτε ακροδέκτες, χρησιμοποίησα τους δικούς του βγάζοντας μόνο το πλαστικό της φίσσας.
Οι βάσεις για τα ηχεία ήρθαν μαζί με τα ηχεία από τους γερμανούς, ειδικές για Vitara. Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω την εργοστασιακή βάση αλλά είναι ενσωματωμένη με το ηχείο. Την έκοψα αφαιρώντας τον κώνο του ηχείου αλλά έπρεπε να ανοίξω καινούργιες τρύπες και βαρέθηκα και αφού τις είχα χρησιμοποίησα τελικά αυτές που μου έστειλαν.
Τα crossover "έκατσαν" σε ένα ωραίο παταράκι από σκληρό φελιζόλ στο εσωτερικό του πάνελ της κάθε μπροστινής πόρτας που λες και φώναζε "Εδώ είναι η θέση τους". Με ταινία διπλής όψης έχουν κολλήσει αρκετά σφιχτά αλλά βγαίνουν σε περίπτωση που (έξω από εδώ) χρειαστεί να αφαιρεθεί το πάνελ για πρόσβαση στο εσωτερικό της πόρτας. Σκέφτηκα να βάλω φίσσες για να ξεκουμπώνουν γρήγορα (όπως ξεκουμπώνουν οι φίσσες για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τους καθρέπτες) αλλά αν διακόπτεις πολλές φορές τα καλώδια του ήχου για να παρεμβάλλεις ενώσεις, αφαιρείς από την ποιότητα.

Εντυπώσεις
Όταν τελείωσα την ηχομόνωση και άρχισα να ανοιγοκλείνω τις πόρτες σκέφτηκα ότι και τελείως μάπα να βγουν τα ηχεία, το αυτοκίνητο αναβαθμίστηκε μόνο και μόνο από την ηχομόνωση. Καταρχήν οι πόρτες βάρυναν κατά περίπου 1,5 κιλό η κάθε μία. Έξι κιλά στο σύνολο το αυτοκίνητο. Δεύτερον, κλείνουν και ακούς ένα βαρύ, σφιχτό ήχο σαν να κλείνει πόρτα αυτοκινήτου και όχι καπάκι δεξαμενής. Και τρίτον με κλειστά παράθυρα αποκόπτεσαι τελείως από το περιβάλλον, στο ρελαντί η μηχανή νομίζω ότι μου έχει σβήσει αν και εδώ δεν είναι και πολύ μεγάλη η διαφορά γιατί το πάθαινα και πρώτα, μηχανή με θάλαμο έχουν κάνει καλή δουλειά στην SUZUKI με την μόνωση.
Τα μπροστινά ηχεία είναι ακριβώς ό,τι περίμενα και ίσως και λίγο παραπάνω. Καθαρός, διαυγής ήχος, ξεχωρίζεις όλα τα όργανα της ορχήστρας και ένταση ικανοποιητική μέχρι και το 24 που γίνεται ενοχλητικά δυνατό (για μένα τουλάχιστον) αλλά πεντακάθαρο χωρίς ίχνος παραμόρφωσης. Τα tweeter κάνουν εξαιρετική δουλειά και τα woofer έχουν ακριβώς όσα μπάσα χρειαζόμουν. Στον ισοσταθμιστή (equalizer) του ηχοσυστήματος τα μπάσα τα έχω περίπου στο +2 και μετά το 22 ένταση που ακούω όταν είμαι μόνος μου, αρχίζει και τρίζει το πλαστικό από το κοντέρ. Οι ψηλές συχνότητες ίσως είναι λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελα γιατί άλλαξα την θέση στο crossover να μου δίνουν +3db παραπάνω και μου ακούγεται λίγο ενοχλητικό. Χαμήλωσα τα treble στον ισοσταθμιστή στο -3 και κάπως διορθώθηκε. Θα το δοκιμάσω για λίγο ακόμα και αν δεν μου κάθεται καλά θα αλλάξω το crossover πάλι στο +0db, απλά βαριέμαι να βγάζω πάλι τα πάνελ.
Τα πίσω ηχεία όμως δεν μου έκαναν την χάρη. Μπορεί ο ήχος να καθάρισε, τα μεσαία και τα ψηλά που πριν ήταν ανύπαρκτα τώρα να είναι εκεί και τα ακούς. Τα μπάσα όμως χάθηκαν! Τελείως αναιμικά. Ξαναέβαλα το ένα SUZUKI ηχείο και τα μπάσα όντως ήταν καλύτερα. Τα υπόλοιπα χαμένα σε ένα μουντό, θαμπό συνονθύλευμα συχνοτήτων αλλά τα μπάσα πολύ καλά. Έχω κάνει λοιπόν το εξής παράδοξο. Έχω αφήσει το αριστερό ηχείο της Suzuki και στο δεξί το Hertz. Το αποτέλεσμα είναι ένα καλό μείγμα συχνοτήτων όπου μεσαία και ψηλά έρχονται πεντακάθαρα από δεξιά και μπάσα με καλό "γδούπο" από αριστερά. Όλες τις δοκιμές τις έκανα με το fader όλο πίσω για να μην με επηρεάζουν τα μπροστινά. Με ένα φίλο που μίλησα, μου είπε ότι τα ηχεία (ειδικά για τα μπάσα) χρειάζονται στρώσιμο και με τον καιρό θα μαλακώσουν και θα αρχίσουν να συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα, δώσε τους χρόνο. Και αυτό βέβαια θα κάνω γιατί τώρα δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο.

Εύχομαι να μην κούρασα (το καλό με τον γραπτό λόγο είναι ότι αν γίνεται κουραστικός απλά διαβάζεις λίγο παρακάτω ή πάς κατευθείαν στο τέλος). Ακολουθούν κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες, υπάρχουν πολλές περισσότερες αν κάποιος φίλος θέλει συγκεκριμένες λεπτομέρειες να δει σε φωτό ή να ρωτήσει, τις στέλνω πολύ ευχαρίστως.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό stephos » Δευτ Ιούλ 01, 2019 10:47 pm

Eaton Speakers.jpg
Μπροστινά ηχεία με tweeter και crossover

Hertz Speakers.jpg
Πίσω ηχεία

Front Left Before.jpg
Μπροστινή πόρτα πριν την επέμβαση

peel plastic.jpg
Τέντωμα της μαστίχης και κόψιμο στη μέση με λεπίδα

Front Left remove plastic.jpg
Πόρτα μετά την αφαίρεση του νάυλον

Inside door before.jpg
Εσωτερικό πόρτας πριν την μόνωση

Inside door after.jpg
Εσωτερικό πόρτας με το μονωτικό

Sound insulation behind speaker.jpg
Αφρώδες ηχομονωτικό πίσω από την θέση του ηχείου
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό stephos » Δευτ Ιούλ 01, 2019 11:07 pm

Alubutyl-1.jpg
Το υλικό αλουμινίου-βουτυλίου περίπου 2 χιλιοστά πάχος

Expose contacts.jpg
Βγάζουμε την πλαστική φίσσα και μένουν οι ακροδέκτες να κουμπώσουν κατευθείαν στις επαφές του ηχείου (αφορά μόνο στα πίσω ηχεία)

Insulate speaker contacts.jpg
τους βάζουμε και λίγο θερμοσυστελλόμενο δια παν ενδεχόμενο

Label Cables.jpg
Μαρκάρουμε τα καλώδια γιατί όταν κλείσει το νάυλον δεν βλέπεις από πού έρχεται το καθένα (μπροστά ηχεία μόνο)

Eton Driver side.jpg
Μπροστά αριστερό ηχείο στη θέση του. Βάζουμε και λίγο αυτοκόλλητο αφρολεξάκι για να εφαρμόσει καλύτερα στον θόλο του ηχείου της πόρτας

Eton tweeter.jpg
Αριστερό tweeter. Επέλεξα τελικά να τα βάλω εξωτερικά κόβοντας το δικό μου τρίγωνο αντί να τα βάλω εσωτερικά στα διάτρητα τρίγωνα. Είναι και κατευθυνόμενα και τα γυρνάω όπως θέλω.

Connect crossover.jpg
Τελική καλωδίωση του crossover και λίγο αφρολεξάκι για να μην ακούγεται αν χτυπάει στο πλαστικό.

Crossover final position.jpg
και η τελική του θέση επάνω στο φελιζόλ με ταινία διπλής όψης

Door panel insulation RL.jpg
Στοιχειώδης ηχομόνωση στο εσωτερικό του πάνελ της πίσω πόρτας
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό stephos » Δευτ Ιούλ 01, 2019 11:15 pm

Και μια τελευταία πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε όποιον ξεκινήσει κάτι αντίστοιχο.

Η πολικότητα των καλωδίων των ηχείων δεν φαίνεται πουθενά και έχει ως εξής:

Μπροστά αριστερό: Λευκό = (+) Μπλέ = (-)
Μπροστά δεξί: Κόκκινο = (+) Κίτρινο = (-)
Πίσω αριστερό: Πράσινο = (+) Καφέ = (-)
Πίσω δεξί: Μωβ = (+) Γαλάζιο = (-)
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Απόδοση ηχοσυστήματος NV και αναβάθμιση αυτού

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Ιούλ 01, 2019 11:48 pm

Αναλυτικότατος, μπράβο! :clap: :clap:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30475
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αξεσουάρ/Εξοπλισμός

arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες