Σελίδα 3 από 7

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 7:43 pm
από WildBoar
Και σε μένα στις αρχές είχε μυρίσει όταν το είχα ζορίσει. Σε ανηφόρες εκτός δρόμου βοηθάει γενικά το sport mode.
Αλλάζοντας λάστιχα βελτιώνεις παρά πολύ την πρόσφυση και ζορίζεις λιγότερο όλα τα αλλά.
Σε σημεία που μου είχε μυρίσει τώρα περναει άνετα και σε σημεία που ήθελε lock τώρα περναει με snow ακόμη και στο auto. Επίσης πολύ σημαντική είναι και η εμπειρία όσο περναει ο καιρός το μαθαίνεις καλυτερα το αμάξι και γνωρίζεις τα όρια του και πως να ξεπερνάς δύσκολες καταστάσεις.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 15, 2019 10:41 pm
από Nikola Tenv
GregoryA έγραψε:Ωωω ναι μυρισε και μενα. Η πρωτη δυσκολη κακοτραχαλη χωματινη διαδρομη ειναι γεγονος.Λασπες,πετρες,χαντακια ,νεροφαγιες,ανηφορες,κατηφορες,απολαυση. Ομως σε ενα πολυ ανηφορικο κομματι που αναγκαστηκα να παω με lock λογω πολλων λασπων, μυρισε υπεροχα χωρις ομως να βγαλει προειδοποιητικα μηνυματα στο καντραν. Σε 3 λεπτα που κρατησε το δυσκολο και πολυ σιγανο ανεβασμα...μυρισε!!!!! Κανω κατι παιδια η κλαιω για τυχον φθορα!!!.
Παντως το ευχαριστηθηκα αλλα απεξω αν καθησεις η μυρωδια ειναι ακομα στη μυτη μου.


Eγώ Γρηγόρη δεν σε πιστεύω..... γιατί δεν ανέβασες φωτογραφίες :liar: :liar: :lol: :lol: :laughing-rolling:

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 16, 2019 10:25 am
από GregoryA
Nikola Tenv έγραψε:Eγώ Γρηγόρη δεν σε πιστεύω..... γιατί δεν ανέβασες φωτογραφίες :liar: :liar: :lol: :lol: :laughing-rolling:

Μου κοπηκαν τα κεφια οταν μοσχοβολησε...αλλα μετα εβγαλα μια!!!! :lol: :lol:

20190315_151830-1024x576.jpg

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2020 9:35 am
από Kostas1973
Το manual γράφει ότι σε δύσκολο δρόμο βάζουμε το snow όχι το lock. Το lock γράφει ότι το βάζουμε αν κολλήσουμε. Μήπως γι'αυτό μύρισε τόσο ευκολα; Έπρεπε δηλαδή να βάλετε snow όχι lock.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2020 11:07 am
από stelios8ess
Το Snow είναι για το χιόνι ιδικά στην ανάβαση δίνει 60% της ιπποδύναμης μπροστά και 40% πίσω.
Έτσι δεν μας φεύγει το πίσω μέρος. Με το Snow έχουμε διαφορετική συμπεριφορά στο γκάζι όπως και στα φρένα.
Στο Lock έχουμε την κλασική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μοιρασμένη 50-50 δεν ζορίζεται περισσότερο ή λιγότερο από το Snow.
Μετά τα 60 km πετάει το Lock και πάει στο Auto αυτόματα.
Από τις δοκιμές που έκανα:
Όταν είναι να μπω σε χωματόδρομο με ανηφόρες κατηφόρες βάζω Lock.
Όταν ανεβαίνω σε χιόνι πάγο βάζω Snow, αντίθετα όταν κατεβαίνω βάζω Lock πάντα με μικρή ταχύτητα στο σασμάν.
Έχουμε και το κουμπάκι της εύκολης κατάβασης ;-)
Αν είναι να βουλιάξουμε και μετά να βαλουμε Lock, το σίγουρο είναι ότι θα ανάψουμε τον δίσκο και μπορεί να μη ξεκολλήσουμε χωρίς βοήθεια.
"Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν" :mrgreen: :mrgreen:

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 16, 2020 9:44 pm
από Nikola Tenv
Η δική μου άποψη : Σε πολύ βατό χωματόδρομο αρκεί και το auto, απο εκεί και μετά οσο δυσκολεύει το ανάγλυφο snow-mud. Το lock το βάζω οταν πρόκειται να περάσω απο ενα πολύ δύσκολο σημείο . Οταν το περάσω επαναφέρω το snow.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 16, 2020 9:55 pm
από giomei
Ομοίως! :dekastadeka:

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 8:48 am
από Kostas1973
Οι οδηγίες γράφουν ότι βάζεις το lock για να ξεκολλήσει , όχι στη διάρκεια της πορείας ή τουλάχιστον υποθέτω εγώ ότι το βάζεις για λίγο μόνο να περάσεις ένα σύντομο δύσκολο σημείο.
ΆΡΑ μήπως ζορίζεται και μυρίζει το αμάξι όταν το έχεις πολύ ώρα στο lock;

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 8:53 am
από Kostas1973
Φωτογραφία από το αγγλικό manual

received_873922743067729.jpeg
received_873922743067729.jpeg (48.29 KiB) 3536 προβολές

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 1:52 pm
από stelios8ess
Στις φορές που μου μύρισε ο συμπλέκτης ήταν στην εκκίνηση (πατινάρισμα) Άσχετα πια επιλογή είχα (Auto, Sport, Snow, Lock)
Από την στιγμή που θα "κουμπώσει" ο συμπλέκτης (ξεκινήσει το αυτοκίνητο) δεν διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα ακόμα και στο Lock.
Αν είχαμε την πρώτη ταχύτητα και όπισθεν πιο αργές (κοντές) τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο καλά.
Υπόψιν στο βοηθητικό σασμάν (transfer, Allgrip) η κίνηση μοιράζεται στους δύο άξονες μέσον ενός ιδιότυπου
συμπλέκτη που δουλεύει μέσα στο λάδι. Γιαυτό και στο Snow καταφέρνει κίνηση 60-40 της ιπποδύναμης.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 2:29 pm
από Tony Louk
stelios8ess έγραψε:Στις φορές που μου μύρισε ο συμπλέκτης ήταν στην εκκίνηση (πατινάρισμα) Άσχετα πια επιλογή είχα (Auto, Sport, Snow, Lock)
Από την στιγμή που θα "κουμπώσει" ο συμπλέκτης (ξεκινήσει το αυτοκίνητο) δεν διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα ακόμα και στο Lock.

Πολύ σωστό!
Μόνο όταν "πατινάρει" ο δίσκος για κάποιο συνεχόμενο χρονικό διάστημα, έχουμε μυρωδιά. (συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα)

stelios8ess έγραψε:Αν είχαμε την πρώτη ταχύτητα και όπισθεν πιο αργές (κοντές) τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο καλά.

Σωστό!
Αν μας ενδιαφέρει η πραγματικά offroad οδήγηση!

stelios8ess έγραψε: Γιαυτό και στο Snow καταφέρνει κίνηση 60-40 της ιπποδύναμης.

Λάθος !
Σε όλα τα modes, το ποσοστό της ισχύος και της ροπής που πάει στον πίσω άξονα μεταβάλλεται συνεχώς και είναι ανάλογο ενός ηλεκτρονικού σήματος 4-20mA, που συνεχώς υπολογίζεται με βάση τα σήματα από πάρα πολλούς αισθητήρες του αυτοκινήτου!

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 2:48 pm
από stelios8ess
Tony Louk έγραψε: Σε όλα τα modes, το ποσοστό της ισχύος και της ροπής που πάει στον πίσω άξονα μεταβάλλεται συνεχώς και είναι ανάλογο ενός ηλεκτρονικού σήματος 4-20mA, που συνεχώς υπολογίζεται με βάση τα σήματα από πάρα πολλούς αισθητήρες του αυτοκινήτου!


Άρα κατά την γνώμη σου άσχετα τι έχουμε επιλέξει εμείς: Auto, Sport, Snow, Lock
Το αυτοκινητο επιλέγει αυτόματα πως θα μοιράσει την ιπποδύναμη στους δύο άξονες.
Μήπως αυτό γίνεται στο Auto και Sport :think:

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 3:07 pm
από Tony Louk
Ναι Στέλιο, το αυτοκίνητο-computer επιλέγει τι θα γίνει τελικά, όμως το τι έχουμε επιλέξει παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς αυτό είναι μία από τις πολλές παραμέτρους που μπαίνουν στον υπολογισμό της κατανομής ροπής-ισχύος και του χρόνου ενεργοποίησης της τετρακίνησης.

Ακόμα και στο LOCK, όπως έχουμε ξαναπεί, δεν γίνεται το "παραδοσιακό κλείδωμα", που γίνεται στα παλιότερα Vitara, και γιαυτό δεν έχουμε "κούρδισμα" και καταπονήσεις των ημιαξονίων, διαφορικών κλπ όταν οδηγούμε με αυτό σε άσφαλτο με στροφές.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 8:29 pm
από stelios8ess
Βγήκαμε εκτός θέματος ως συνήθως :lol: :lol:
Τα αναγνώσματα και οι δοκιμές που έχω κάνει, μου κάνουν να έχω άλλη άποψη.
Στα NV η τετρακίνηση δουλεύει αυτόματα σε επιλογές: Αuto και Sport.
Στο Snow και Lock έχουμε κλείδωμα της ιπποδύναμης μου μοιράζεται στα διαφορικά.
To μοίρασμα της ιπποδύναμης (NV) στα διαφορικά γίνεται από το Allgrip.
Τα διαφορικά και προς επέκταση τα ημιαξόνια αποδίδουν αυτό που θα τους δοθεί.
Κάποιοι κατασκευαστές δεν συνιστούν μόνιμα την τετρακίνηση διότι επιδρά αρνητικά στην ευστάθεια
του αυτοκίνητου και ανεβάζει τα καύσιμα.
Σε άλλα αυτοκίνητα χρησιμοποιείτε η τετρακίνηση για καλύτερη ευστάθεια. Στα NV γίνεται όταν αυτό χρειάζεται.
Υπάρχουν αυτοκίνητα με μόνιμη τετρακίνηση και με λιγότερα ηλεκτρονικά από τα ΝV. Τι κάνουν αυτά κουρδίζονται ασταμάτητα :?:
Το κούρδισμα είναι ασθένεια των αυτοκίνητων που πειράξαμε γιατί έτσι μας αρέσει.

Re: Μύρισε ο συμπλέκτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2020 8:52 pm
από Tony Louk
Στέλιο το "κούρδισμα" δεν προκύπτει από τις αλλαγές, που κάνουν οι φίλοι μας.

Συμβαίνει στα " μαμά" τετρακίνητα που έχουν κλείδωμα με λεβιεδάκια που επιδρούν στα γρανάζια χωρίς την παρεμβολή ηλεκτρονικών, και στα συστήματα μπλοκέ. Απενεργοποιούν δηλαδή τη λειτουργία των διαφορικών, οπότε σε στροφές που η διαδρομή των τροχών είναι διαφορετική "κουρδίζουν"....
Μέχρι να ξεκουρδίσουν σπινάρωντας κάποιο τροχό.

Αν αυτό γίνει στην άσφαλτο, που υπάρχει Καλή πρόσφυση αυτό γίνεται καταπονοντας τα λάστιχα, τα ημιαξόνια, τα διαφορικά, τον άξονα μετάδοσης από μπροστά- πίσω, τους σταυρούς κλπ

Λύση δίνουν τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (lsd), και συνεκτικής σύζευξης, που προσφέρουν το μπλοκάρισμα αλλά με δυνατότητα περ. Ολίσθησης όπως λέει το όνομά τους, ώστε να μην είναι απαραίτητη η ολίσθηση - σπινάρισμα των ελαστικών.

Στο NV η λύση δίνεται ηλεκτρονικά