PGP έγραψε:Καθως κατεβαινα αεροδρομιο ηταν ανοιχτος ο δρομος και ξημερωματα χωρις κινηση, και με το που χαιδεψα το δεξι πεταλ, εφτασε τις 5000 στροφες χωρις πιεση και σε νορμαλ ρυθμο ανοδου στροφων.
Με το που εφτασε τις 5000 στροφες στα 210 χιλ. περιπου εκανε ενα ηλεκτρονικο κοψιμο και εριχνε 50-100 στροφες, και με το που ξαναεφτανε 5000 ξαναεκοβε.
Ξέρει κανείς αν είναι στροφών ή ταχύτητας? και αν αφαιρείται?
20170108_072027-1.jpg
Μπράβο ρε πιλότε...
Τα έλεγα, δεν με πιστεύουνε... Το max που έχω δει εγώ είναι 215+ ταχύμετρο, 206 στη καμερούλα με το gps... Οταν το είχα πρωτοπάρει είχε ο μήτσος φωτογραφήσει ένα 200+.
Μονος μου όμως έχω εντερικές διαταραχές να πηγαίνω το 'περίπτερο' με τέτοια ταχύτητα και να κρατάω και το κινητό!
Λοιπόν σε σχέση με κόφτη...
Η 1η έχει κόφτη στις 5500. Ολες οι άλλες στις 6100. Σε manual κιβώτιο όμως - δεν ξέρω με το αυτόματο. Στην 6η δεν φτάνει ποτέ στον κόφτη, πάει 5500-5700.
Εχει μεγάλη σημασία το mode: Στο auto δεν μαζεύει 200 σχεδόν ποτέ...Στο sport τα 200 έρχονται γρήγορα...
Προς μελέτη
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgripοπου ενα μικρούλι suv μόλις 1.4 κάνει 0-100 σε 8.4!!!