Start / Stop

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό PGP » Δευτ Ιαν 15, 2018 10:24 am

Στο αυτοματο που εχω με το που θα αφησω το φρενο ξεκιναει χωρις πολυ μεγαλη καθυστεριση. Ισως αν ηταν και μισο δευτερολεπτο ταχυτερο στο να παρει θα ηταν το ιδανικο. Εξαλλου παιδια Οποιος θελει να κανει αγωνες στα φαναρια ας το απενεργοποιηση! Χθες που γυρισα απο καλαβρυτα με ατμους μεσα στο ντεποζιτο.... ειχε αναψει το λαμπακι και ειχα κανει και 40 χιλιομετρα με το λαμπακι αναμενο, μεσα στην κινηση της κηφησιας το δουλεψα, και μου γλυτωσε καυσιμο για να φτασω στο βενζιναδικο που βαζω!
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Δευτ Ιαν 15, 2018 11:02 am

Ένας τρόπος για να δούμε την οικονομία σε χρήματα που μας κάνει το σύστημα start-stop είναι να μπορέσουμε να υπολογίσουμε την κατανάλωση του αυτοκινήτου στο ρελαντί (λίτρα / ώρα). Αν βρούμε ένα κατηφορικό κομμάτι διαδρομής μπορούμε να το υπολογίσουμε ως εξής (παράδειγμα με τυχαία νούμερα). Βάζουμε νεκρά στο κιβώτιο και αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει. Έστω ότι πηγαίνουμε με 60km/h. Κοιτάμε εκείνη την στιγμή την στιγμιαία κατανάλωση και έστω ότι βλέπουμε 2lt/100km. Η κατανάλωση στο ρελαντί προκύπτει αν πολλαπλασιάσουμε τα παραπάνω:
2lt/100km*60km/h=1,2 lt/h. Δηλαδή σε μία ώρα ο κινητήρας στο ρελαντί θα καταναλώσει 1,2 lt καύσιμο.
Αν τώρα κατά την διάρκεια τις διαδρομής μας μένουμε 5 λεπτά ακινητοποιημένοι ο κινητήρας θα καταναλώσει 0,1 λίτρα .
Έστω λοιπόν ότι κερδίσαμε 0,1Χ 1,3 (τιμή πετραιλεου ) 13 λεπτά στην διαδρομή. :lol: :lol:
Θα προσπαθήσω να το κάνω για να βάλω πραγματικά νούμερα !
Όποιος φίλος μπορεί ας το δοκιμάσει για να συγκρίνουμε και να δούμε αν πραγματικά αξίζει να χρησιμοποιείς το σύστημα,
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό eliaszim » Δευτ Ιαν 15, 2018 1:44 pm

Εκτός από την οικονομία που δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλη , το μεγαλύτερο
όφελος για τα πετρελαιοκίνητα κατ εμέ,είναι ότι την στιγμή που δεν λειτουργει ο
κινητήρας δεν επιβαρύνεται το dpf
Άβαταρ μέλους
eliaszim
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Τετ Οκτ 26, 2016 3:37 pm
Τοποθεσία: Βόλος-Λάρισα-Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215X60X17
Suspension: ΜP (+5)
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλίας

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό zerarblack » Δευτ Ιαν 15, 2018 2:41 pm

eliaszim έγραψε:Εκτός από την οικονομία που δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλη , το μεγαλύτερο
όφελος για τα πετρελαιοκίνητα κατ εμέ,είναι ότι την στιγμή που δεν λειτουργει ο
κινητήρας δεν επιβαρύνεται το dpf

Συμφωνώ!και προσθέτο ενα ακόμη που αφορα τα πετρελαιοκινητα ....επιτέλους ησυχία!!! :lol:
Δεν είναι ο κόσμος ιδανικός για το ταξίδι είναι δανεικός.
Άβαταρ μέλους
zerarblack
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Μαρ 28, 2017 7:36 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: Ελατήρια MAD + 35mm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Σπύρος

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Δευτ Ιαν 15, 2018 2:54 pm

Στο δικό μου Quattro, με απενεργοποιημένο το start-stop εντός πόλης η κατανάλωση πάει εύκολα στα 14λτ/100Χμ, ενώ με ενεργοποιημένο το σύστημα στην ίδια διαδρομή πέφτει η κατανάλωση λίγο πιό κάτω από τα 10λτ/100Χμ. :!:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Δευτ Ιαν 15, 2018 4:31 pm

Πριν αρκετό καιρό είχα δει ένα δοκιμαστικό test της βρετανικής εκπομπής fifth gear που δοκιμάσανε σε πραγματικές συνθήκες κατά πόσο συμφέρει οικονομικά η λειτουργία του συστήματος auto start-stop. Στο ίδιο αυτοκίνητο με το ίδιο καύσιμο την ίδια διαδρομή τις ίδιες στάσεις, δηλαδή μιλάμε για ένα καθαρό και αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Και ναι είχε διαφορά!
Αλλά ας μη το δούμε στενά, ότι σε μια μέση βόλτα με το αυτοκίνητο θα γλιτώσουμε λίγα cents ή λίγα ευρώ, ας το δούμε σε βάθος χρόνου πολλαπλασιάζοντας τα με τις ημέρες και τα χρόνια που κινούμε το αυτοκίνητο τα νούμερα που προκύπτουν είναι σεβαστά.
Πέρα από το οικονομικό, ας δούμε τη λειτουργία του κινητήρα. Γιατί σε ένα αυτοκίνητο χωρίς start-stop μπορεί οι τροχοί να έχουν γράψει 10.000χλμ αλλά η μηχανή σίγουρα θα έχει γράψει σε λειτουργία πολλά παραπάνω αν βάλουμε τις ώρες που δουλεύει σε στάση στα φανάρια ή στο ζέσταμα κλπ, άρα ενεργοποιώντας το περιορίζουμε κατά πολύ τη λειτουργία του κινητήρα.
Το σημαντικότερο όμως για μένα είναι ο περιορισμός των ρύπων. Ας σκεφτούμε πόσα αυτοκίνητα είναι ανά πάσα στιγμή σταματημένα στα φανάρια και πόσα περιττά καυσαέρια βγάζουν εκείνη την ώρα και πόση ηχορύπανση προκαλούν χωρίς να παράγουν έργο. Αν λειτουργούσαν όλα τα αυτοκίνητα με ένα σύστημα auto start-stop θα είχαμε πιο ήσυχους δρόμους και με διαφορά πιο καθαρή ατμόσφαιρα.
Γι'αυτούς και μόνο τους λόγους υποστηρίζω τη λειτουργία του συστήματος, και δε πειράζει, κάθε 2-3 χρόνια ας δίνω 50 ευρώ παραπάνω να αγοράζω μια πιο δυνατή μπαταρία που χρειάζεται για να λειτουργήσει.

:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Ιαν 15, 2018 4:39 pm

Παντως οι δικες μου μετρησεις στα περιπου 30000km εν πολη ατ μοστ, ειναι οτι εχω 8.0-8.2 με το start/stop ενεργοποιημενο και 8.5-9.0 με σβηστο... (...και 9.5-10 σε εο!!!)
Η γουμαν οταν το παιρνει για επαχτο και πισω, ποτε πανω απο 6.5... Ο υιος στα ιδια του πατερα, αν και στο ιμπίθα του (λέιτεστ μοντελ-115hp) που πλερωνει ο ιδιος 5.5...
Θυμιζω, βενζινη 1.4s - manual, οσο παει, μονιμα sport*

*Εχει γινει ένστικτο η κινηση με το γυρισμα του διακοπτη με την εισοδο και πλεον ούτε η γυναικα μου τραβιεται να την της το πιασω, ουτε η γραμματευς...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2726
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό DENNISLA » Δευτ Ιαν 15, 2018 5:17 pm

το μονο οφελος που βλεπω εγω ειναι η μειωση των ρυπων στο ρελαντι ( ενα τρικ των κατασκευαστων).
Γιατι κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι βοηθαει στην οικονομια,ειναι κ θεμα απλα φυσικης για την παραγωγη ενεργειας .... για αυτο κ συνανταμε προβληματα στην μπαταρια & στην μιζα..
ΑΡΓΑ ΒΑΔΙΖΩ ΖΩΗ ΚΕΡΔΙΖΩ!!!!
Άβαταρ μέλους
DENNISLA
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 9447
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:33 am
Τοποθεσία: LA
Λάστιχα: Kobra + Geo A/T
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16-225/65/17
Suspension: MAD+KYB+3,5cm
cb: Ναι
Aka: Troooolllllllll
Name: DENNIS

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό vit2015 » Δευτ Ιαν 15, 2018 5:33 pm

Αυτο πιστεύω και εγω. Μονό για τους ρύπους. Περισσότερο σπαστικό ειναι και νομίζω οτι μακροπρόθεσμα δημιουργεί προβλήματα. Δηλαδή αν κάτι κερδίζεις το πληρώνεις αργότερα σε φθορές. Για παράδειγμα κανεις το ταξιδάκι σου φτάνεις διόδια, και σβήνει. Τωρα οπως είναι ζεστός ο κινητήρας ειναι καλο να σβήνει?Σε μποτιλιάρισμα που η καθε σταση ειναι 5 δευτερόλεπτα είναι καλο να αναβοσβήνει ετσι? Οπως λεει και ο DENNISLA η ενέργεια του αναψε σβήσε ειναι μεγαλύτερη απο το να έμενε στο ρελαντί. Σε αυτές τις περιπτώσεις προσωπικά το απενεργοποιω. Το αφήνω μονο σε κανένα φανάρι.
Τελευταία επεξεργασία από vit2015 και Δευτ Ιαν 15, 2018 7:08 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vit2015
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2015 4:26 pm
cb: Όχι
Aka: vtr
Name: Γιάννης

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό paolito » Δευτ Ιαν 15, 2018 6:42 pm

ιδικά σε αυξημένη κίνηση το καλοκαίρι, σταμάτα ξεκίνα, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ψυχθεί σωστά

(New Vitara 2016 GL+ /1.600cc/4X4 Benz.)
Άβαταρ μέλους
paolito
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 12, 2016 10:15 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: ContiEco5. 215/55/17
cb: Όχι
Aka: paolito
Name: Παύλος

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό HKS300 » Σάβ Ιαν 27, 2018 8:20 pm

Και γω θεωρώ ότι στην κατανάλωση δεν έχει διαφορά εκτός αν σε κανονικές συνθήκες μενεις με την ωρες στην κίνηση. Παντως με το προηγούμενο μου Audi Α4 που είχε start stop αλλα ήταν με χειροκίνητο δεν μπορούσα να το συνηθησω με τίποτα. Στο τωρινο μου bmw που είναι αυτόματο το start stop δεν με ενοχλει καθόλου. Μονο σε σημεια που μπορεί να εχει λίγο κίνηση γίνεται λίγο σπαστικο αλλα με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν παλευοταν
Άβαταρ μέλους
HKS300
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 02, 2009 3:50 pm
Τοποθεσία: Γερμανία
cb: Όχι
Aka: Κατα βαθος Σερραιος
Name: Γιώργος

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Ιαν 30, 2018 12:54 pm

Στο NV το σύστημα είναι αρκετά "έξυπνο".

Αν ο κινητήρας είναι ζεστός και πρέπει να ψυχθεί με τον ανεμιστήρα, ή αν είναι κρύος η μηχανή δεν σβήνει .

Επίσης αν το κιβώτιο είναι αυτόματο, όπως στο δικό μου, ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο (πατώντας ελαφρά το φρένο δεν σβήνει, για να σβήσει χρειάζεται μεγάλη πίεση στο φρένο).
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9273
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό StefanosM » Πέμ Αύγ 02, 2018 10:39 pm

Μολις παρέλαβα το vitara εγω, και ειμαι προβληματισμενος γιατι δεν μου πολυδουλευε το start stop. Ειλικρινά βεβαια ειναι μια λειτουργία που δεν την παω καθολου, αλλα μου κανε εντυπωση που δεν λειτουργησε καθολου μεχρι το σπιτι....εχει τυχει τιποτα σχετικα με αυτο σε κανεναν σας?..αλλαξα εκει κατι ρυθμισεις και θα το κοιταξω απο αυριο
Άβαταρ μέλους
StefanosM
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2018 10:18 pm
Τοποθεσία: Αθήνα - Β. Εύβοια
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: ΜΑΜΑ, mad+3.5 ελατηρ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: StefanosM
Name: Στέφανος

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό Babis1098 » Πέμ Αύγ 02, 2018 11:09 pm

Θελει καποια χιλιόμετρα για να ενεργοποιηθει....περι τα 120 ίσως και πιο νωρίς..
Babis1098
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 28, 2018 3:36 pm
cb: Όχι
Name: Μπαμπης

Re: Start / Stop

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Πέμ Αύγ 02, 2018 11:19 pm

Στέφανε καλοτάξιδο κατ'αρχήν , περιμένουμε φωτογραφική παρουσίαση του NV σου, και αργότερα όταν θα σκαρφαλώνεις στα :D
βουνά
Επί του ερωτήματος , μην σε προβληματίζει. ΔΕΝ δούλευε και το δικό μου όταν το πήρα και έπιασε ξαφνικά μετά από καποιες μέρες(ίσως και εβδομάδα) ;-)
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3446
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης