Prokopas έγραψε:PGP έγραψε: Υποπτεύομαι ότι δεν επαρκούσε η "τάση" της μπαταρίας για να ξεκινήσει πάλι (αν θυμάμαι καλά είχα και τη ρύθμιση του κλιματισμού στο comfort).
Προκόπη αν η μπαταρία δεν ήταν ΟΚ, δεν θα ξεκινούσε ούτε πατώντας το μπουτόν!
Άλλωστε το σύστημα ελέγχει την τάση της μπαταρίας πριν να σβήσει τη μηχανή, ώστε αν η τάση δεν είναι επαρκής για το ξεκίνημα, τότε δεν σβήνει.
Κάποια άλλη πρέπει να ήταν η αιτία.
Γενικά για το σύστημα έχει πέσει πολλή μελέτη από τον κατασκευαστή, ελέγχονται χίλια δυό πράγματα για τη λειτουργία του (μερικά περιγράφονται στο Manual, μερικά όχι) και βέβαια κοστίζει πολύ η όλη εγκατάσταση και κυρίως ο προγραμματισμός του.
Για να μπορέσει κάποιος να κρίνει αν είναι καλό ή όχι, θα πρέπει να γνωρίζει όλο το σχεδιασμό του πολύπλοκου και πανάκριβου συστήματος.
Προσωπικά, εφόσον δεν γνωρίζω πολλά, αρκούμαι στην κρίση του κατασκευαστή.
Και βέβαια αφήνω το σύστημα μονίμως ενεργοποιημένο, εκτός σπανίων περιπτώσεων (ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο πρόβλημα μετά από 70.000 χλμ).