costas66 έγραψε:. . . . εαν ο δυναμος σας ειναι 72 αρης τοτε καλα ειναι να βαλετε το ανωτερο 72αρα μπαταρια.για να μπορει ανετα να την γεμιζει.σε περιπτωση που βαλετε μεγαλυτερη μπαταρια ο δυναμος σας θα αναγκαστει να δουλευει περισσοτερες ωρες για να καταφερει να γεμισει την μπαταρια [αν την γεμισει] με αποτελεσμα να μειωνεται ο χρονος ζωης του.
Δεν ισχύει αυτό που γράφεις ------.
Αν ψάξεις σε παλαιότερα θέματα, έχει αναλυθεί αυτό το θέμα.
σιγουρα εχεις δικιο φιλε κωστα αφου για να μιλας τοσο απολυτα και με σιγουρια για το θεμα μαλλον εχεις ασχοληθει με ηλεκτρικα κυκλωματα αυτοκινητων.παω πασο εφοσον ακυρωνεις την αποψη μου.
[αλλωστε εδω μεσα πολλοι ξερουν πολλα παραπανω απο τους κατασκευαστες των αυτοκινητων μας.]βαζω επισης και ενα αρθρο που βρηκα τυχαια.για να δεις οτι εαν τα πραγματα στραβωσουν με τον διακοπτη αντεπιστροφης τοτε θα κλαψεις πολλα απο το αυτοκινητο σου χωρις να το καταλαβεις.
1. Διακόπτης αντεπιστροφής. Σκοπός του είναι να προλαβαίνει την επιστροφή του ρεύματος στο δυναμό (γεννήτρια) όταν αυτή δεν εργάζεται ή
όταν η τάση που παράγει είναι μικρότερη από την τάση του συσσωρευτή.Αν δεν υπήρχε ο διακόπτης αντεπιστροφής, θα είχαμε γρήγορη εκφόρτιση του συσσωρευτή και καταστροφή της γεννήτριας
(κάψιμο) λόγω υπερθέρμανσης.ζηταω ταπεινα συγνωμη απο τους διαχειρηστες για την παρατηρηση μου,που ειναι και εκτος θεματος.