Αν διαβάσεις το βιβλίο του κατασκευαστή θα δεις ότι δεν προδιαγράφει συγκεκριμένων χαρακτηριστικών λάδι αλλά σου δίνει τον πίνακα με την συμπεριφορά του κάθε λαδιού στις εξωτερικές συνθήκες (θερμοκρασία) και ανάλογα με το πού κατοικείς επιλέγεις το αντίστοιχο λάδι (που είναι και το σωστό). Τώρα γιατί οι δικοί μας επιλέγουν το 0-30 ή ακόμα και το 5-30 που είναι για θεμοκρασίες έως -30 C δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν (στην Αθήνα τουλάχιστον) η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -30 θα έχουμε άλλα θέματα να μας ανησυχούν και όχι το λάδι της μηχανής.
Το πιο σωστό (κατά τη γνώμη μου πάντα και για Αθήνα) είναι το 10-40 που είναι για θερμοκρασίες από -20 έως +50. Πιο πολύ με ενδιαφέρει το επάνω όριο με τα 40άρια που έχουν καθιερωθεί πλέον τα καλοκαίρια να μην γίνει ξύδι το λάδι παρά του χειμώνα που σπάνια πέφτει κάτω από το μηδέν. Όμως όσο είσαι στην εγγύηση αυτό δεν το διαπραγματεύεσαι. Τους αφήνεις να βάλουν ό,τι λάδι θεωρούν κατάλληλο και πορεύεσαι.
Για το 3ο service που για σένα είναι service 3-ετίας γιατί έχεις λίγα χλμ (όπως κι εγώ) δεν είναι πολύ, γύρω στα 170-180€. Λάδια, φίλτρο και τα υπόλοιπα είναι έλεγχοι.
Υπάρχει περίπτωση όμως να σου πουν ότι πρέπει να αλλάξεις και μπουζί γιατί έτσι λέει το βιβλίο.
Εκεί θα γκρινιάξεις πολύ γιατί τα μπουζί είναι για 60.000 χλμ γιαυτό βάζουν και ιριδίου που είναι και πανάκριβα. 'Οχι στα 15.000 βρε παιδιά, έλεος (θα τους πεις). Εμένα ευτυχώς το κατάλαβαν από μόνοι τους και δεν το ανέφεραν αλλά σε άλλους φίλους εδώ τους υποχρέωσαν για αλλαγή.