Λαμπες

Λαμπες

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Παρ Ιαν 04, 2019 6:59 pm

Δεν ειμαι ιδιαιτερα απαιτητικος στις λαμπες και δεν μ' αρεσει το καταλευκο ψυχρο φως που βλεπω ωρες ωρες σε ορισμενα τουτου.
Εν τουτοις θα ηθελα κατι πιο ισχυρο στην προκειμενη.
Εχετε να προτεινετε κατι;
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2662
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό T. Petros » Κυρ Ιαν 06, 2019 1:06 am

Μπορεις να κοιτάξεις κάτι σε led με πιο πολλά watt και σε χρώμα κοντά στα 3500Κ που δεν είναι πολύ λευκό.
Suzuki Vitara 2017 GL+ 1.6ddis Allgrip
Άβαταρ μέλους
T. Petros
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τετ Ιαν 29, 2014 3:17 pm
Τοποθεσία: Λαμία - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Cooper Discoverer ATT
Διάσταση ελαστικών: 215/60r17
Suspension: Ελατήρια MAD +3.5cm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό peterpan » Κυρ Ιαν 06, 2019 10:49 am

με ένα ποιοτικό σετ σε led κατά προτίμηση philips θα λύσεις το πρόβλημά σου και θα έχεις πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ένα πολύ καλό μαγαζί για αγορά και τοποθέτηση είναι το xenonlights.gr
Προσωπικά είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος
peterpan
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: Παρ Δεκ 21, 2018 5:01 pm
Λάστιχα: ContiEcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό PGP » Κυρ Ιαν 06, 2019 10:47 pm

Το παρακάτω είναι δανεισμένο από το Renaultcarclub που το ανέβασε το μέλος clionapster.

βρηκα αυτο το σχετικο αρθρο και το αναδημοσιευω!θεωρω οτι για τους περισσοτερους ειναι μια καλη λυση αν δεν θελετε να μπειτε σε διαδικασιες xenon φωτων και να τη βγαλετε "καθαρη" ευκολα και φτηνα!

Αρκετή συζήτηση γίνεται για τα φώτα Xenon (HID) καθώς και για τις λάμπες αλογόνου με μεγαλύτερη φωτεινότητα (πχ +50%, +80%, +90% από τις απλές λάμπες πάντα στα 60 ή 55 watt) καθώς και για τις λάμπες με περισσότερα watt από τις κανονικές (90-100Watt).

Ξεκινώντας να αποφασίσουμε ποια είναι η σωστότερη λύση για καλύτερο φωτισμό για το παλιοτερης τεχνολογίας όχημα και πριν επιλέξουμε οποιαδήποτε μετατροπή σε xenon ή άλλου τύπου λάμπες, θα πρέπει πρώτα να μάθουμε αν παίρνουμε τον μέγιστο φωτισμό που μπορούμε από την υπάρχουσα εργοστασιακή εγκατάσταση του αυτοκινήτου.

Η καλωδίωση των φώτων στα περισσότερα αυτοκίνητα ξεκινάει την διαδρομή της
· από την μπαταρία,
· έρχεται μέσα στο αυτοκίνητο στην ασφαλειοθήκη κάτω από το ταμπλό,
· πολλές φορές ανεβαίνει μέχρι τον διακόπτη των φώτων ή στην καλύτερη περίπτωση χρησιμοποιεί κάποιο ρελέ στην ασφαλειοθήκη και
· φεύγει ξανά έξω προς τα δύο φανάρια.

Αυτή η διαδρομή των περίπου 2-3 μέτρων σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που τραβάει πολλά αμπέρ στην χαμηλή τάση των 12-14 volt και που συνήθως έχει οριακά λεπτα καλώδια για οικονομία, δημιουργεί πτώση τάσης στην λάμπα στο φανάρι από την αντίσταση και θέρμανση των καλωδίων. Στο αυτοκίνητο που έγινε το τεστ (golf II του 1985) και πάντα με την μηχανή αναμμένη, τα νούμερα ήταν τα εξής:
Ο εναλλακτήρας (το δυναμό) προμηθεύει την μπαταρία με ρεύμα, το οποίο μετά από λίγο σταθεροποιείται περίπου στα 14 volt. Ανάβοντας τα φώτα , η τάση πέφτει στα 13.2 Volt στην μπαταρία και μετά από την παραπάνω διαδρομή φτάνει στα φανάρια με 10.6 Volt, μειωμένη κατά περίπου 2.5 ολόκληρα Volt !! (Σε άλλα αυτοκίνητα μεταγενεστερης περιόδου που μετρήθηκαν η πτώση ήταν από 0,3 Volt έως 1,2 volt).

Αυτό έχει μεγάλη επίπτωση στην φωτεινότητα των λαμπτήρων και κατά συνέπεια στην απόδοσή τους στον δρόμο. Τα φώτα δείχνουν πεσμένα και κίτρινα και όποιο λαμπτήρα και να επιλέξουμε δεν βλέπουμε μεγάλη διαφορά. Είναι δε, πολύ πιο ουσιαστικό να αποκτήσουμε την σωστή τάση στους λαμπτήρες (και άρα καλύτερη φωτεινότητα) από το απλά να τους αντικαταστήσουμε με κάποιους άλλους με μεγαλύτερη απόδοση.

Η λύση, που δεν είναι νέα και την γνωρίζουν όλοι οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτου, είναι αυτό που ονομάζουμε καταχρηστικά 'ενισχυτής φώτων' (στην ουσία είναι δύο ρελέ), που παρακάμπτει το εργοστασιακό κύκλωμα και προμηθεύει τους λαμπτήρες με "καθαρό" ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία. Το παλιό κύκλωμα χρησιμοποιείται μόνο για να δώσει το "σήμα" ότι άναψαν τα φώτα διασταυρώσεως ή/και πορείας.

Δείτε επίσης το video (Από Youtube) με και χωρίς 'ενισχυτή' φώτων¨:

http://www.youtube.com/watch?v=-pEsIflzWr8

Η διαφορά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κάτι παραπάνω από προφανής, είναι εντυπωσιακή. Το κίτρινο πεσμένο φως άλλαξε σε πιο λευκό και ζωντανό, οι προβολείς φέγγουν πιο μακριά και γεμίζουν τον ορίζοντα. Η μετατροπή αυτή είναι σίγουρα το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνει κανείς πριν αλλάξει τους λαμπτήρες του για κάποιους υψηλότερης απόδοσης.

Υπέρ: Αν το αυτοκίνητο όντως έχει πτώση τάσης στα φώτα, θα δούμε σημαντική διαφορά στην φωτεινότητα και της μεσαίας και της μεγάλης σκάλας. Το πιθανότερο να είμαστε τόσο ευχαριστημένοι που μια μετατροπή σε xenon να μοιάζει χωρίς νόημα.
Σε παλιότερο αυτοκίνητο (πχ πρίν του 2000) με αρκετό χώρο στη μηχανή και χωρίς αισθητήρες ανίχνευσης καμένης λάμπας, είναι μια εύκολη και σύντομη διαδικασία.

Κατά: Σε πολλά καινούργια μοντέλα που έχουν αισθητήρα για ανίχνευση καμένης λάμπας, θα μας ανάψει ένδειξη στο ταμπλό που πρέπει να την σβήσουμε στην αντιπροσωπεία.
Ο χώρος στην μηχανή στα καινούργια μοντέλα μπορεί να μην βοηθάει στο να τοποθετηθεί κάπου η μονάδα. Βέβαια, παρόμοιο (εις διπλούν) πρόβλημα θα είχαμε αν τοποθετούσαμε τα ballast των λαμπών xenon.
Εγείρονται θέματα με την εγγύηση του αυτοκινήτου, παρόλο που εμείς αποφορτίζουμε το ηλεκτρικό κύκλωμα διαλέγοντας άλλη διαδρομή για μια ενεργοβόρα συσκευή (φώτα) αντί να του δημιουργούμε επιπλέον πρόβλημα (πχ εγκατάσταση επιπλέον αξεσουάρ). Κανείς δεν μας εγγυάται ότι σε κάποιο μετέπειτα (άσχετο) ηλεκτρικό πρόβλημα, ο αντιπρόσωπος δεν θα θελήσει να την "σκαπουλάρει" πατώντας στην παρέμβαση μας…

Πως θα ανακαλύψουμε αν το αυτοκίνητο μας χρειάζεται 'ενισχυτή φώτων' :

Αν έχουμε βολτόμετρο, μετράμε (με την μηχανή αναμμένη και τα φώτα ανοιχτά) την τάση στην μπαταρία και την τάση στον λαμπτήρα, χωρίς να τον αποσυνδέσουμε (στην λάμπα H4 τα φώτα διασταύρωσης είναι στην μεσαία επαφή από τις τρεις). Αν δούμε μεγάλη διαφορά πάνω από 0.5-0.7 volt, τότε αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε.

Αν θέλουμε, για να έχουμε άμεσο αποτέλεσμα για το πώς θα φαίνονται τα φώτα όταν τελειώσουμε, με ένα κομμάτι καλώδιο δίνουμε ρεύμα από την μπαταρία στην πίσω μεριά του λαμπτήρα (εκεί που ακουμπήσαμε για να πάρουμε την ένδειξη) και παρατηρούμε την αλλαγή στην φωτεινότητα. Προσοχή μην ακουμπήσουμε την γείωση ή τίποτα άλλο εκεί κοντά, θα κάνει σπινθήρα και αν δεν κάψουμε τίποτα, τουλάχιστον θα τρομάξουμε!

Κάποια αυτοκίνητα έχουν προβλέψει για το παραπάνω πρόβλημα με το μήκος των καλωδίων, βάζοντας την ασφαλειοθήκη και τα ρελέ στον χώρο του κινητήρα κοντά στην μπαταρία, για να αποφύγουν άσκοπες διαδρομές χοντρών καλωδίων και την πτώση τάσης. Πχ. η BMW σειρά 5 της δεκαετίας του 80 είχε την παραπάνω λύση. Όμως, το πρόβλημα του χώρου αλλά και των υψηλών θερμοκρασιών στον χώρο του κινητήρα μεταφέρει τις ασφάλειες κάτω από το ταμπλό.

Εγκατάσταση:



συνδεσμολογία είναι η εξής:
· 'S' γείωση (λεπτό καλώδιο)
· 'Β' ρεύμα από μπαταρία (πολύ χοντρό καλώδιο ή 2 χοντρά μαζί)
· 'S1','S2', σήμα από την παλιά καλωδίωση (φώτα διασταύρωσης και πορείας) (λεπτό καλώδιο)
· 'L1','L2', Ρεύμα προς τα δύο φανάρια (φώτα διασταύρωσης και πορείας) (χοντρό καλώδιο)

Το 'ζωντανό' ρεύμα έρχεται από την μπαταρία στο 'Β', το σήμα από την παλιά καλωδίωση στα S1 και S2 ενεργοποιεί τα δύο εσωτερικά ρελέ που μας δίνουν το ρεύμα της μπαταρίας στις επαφές L1 και L2 προς τα φανάρια. Αυτό είναι όλο!

Θα μπορούσαμε να βάζαμε και 2 ξεχωριστά ρελέ εμπορίου, απλά ο 'ενισχυτής' έχει λιγότερο μπλέξιμο γιατί όλες οι ενώσεις είναι ήδη εσωτερικά διαμορφωμένες.

Πηγαίνοντας σε ένα ηλεκτρολόγο είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα. Ο ενισχυτής κάνει γύρω στα 12-15 ευρώ, και ότι μας χρεώσει για εργασία. Απλά προσέχουμε να μην είναι βιαστικός και μας κάνει 'τσαπατσούλικη' δουλειά. Τα καλώδια πρέπει να είναι παχύτερα από τα υπάρχοντα για να γλυτώσουμε και περεταίρω πτώση τάσης από την θέρμανση τους, όπως επίσης να μπουν όλα σε προστατευτική σωλήνα και να τακτοποιηθούν όμορφα με tie wrap. Η θέση του 'ενισχυτή' είναι και αυτή σημαντική, να είναι κοντά στην μπαταρία, μακριά από πολύ ζέστη και υγρά κάθε είδους , ενώ πρέπει να βιδωθεί με καλές λαμαρινόβιδες και να μην πιαστεί απλά με tiewrap.

Αν το κάνουμε μόνοι μας, θέλουμε ελάχιστες γνώσεις ηλεκτρολογίας, να ξέρουμε να ενώνουμε καλώδια με φίσες και ίσως να κάνουμε κολλήσεις με κολλητήρι. Γενικά προτιμούμε να κολλάμε τα καλώδια ακόμα και στα φίς, για να είμαστε 100% σίγουροι ότι από κάποιο άτσαλο τράβηγμα (πχ κάποιου μηχανικού) δεν θα ξεφύγει τίποτα.
Χρειαζόμαστε επίσης
· λίγο θερμοσυστελλόμενο για να καλύψουμε τις ενώσεις (ΠΟΤΕ μονωτική ταινία στα αμάξια, και κυρίως σε χώρο κινητήρα, χαλάνε με τον καιρό.),
· 2-3 μέτρα από 2 χρώματα καλωδίων (πχ, κοκκινο-κιτρινο για τα πορείας - διασταύρωσης), 2-2,5 καρέ
· 1 μέτρο μαύρο για τις γειώσεις, 2-2,5 καρέ
· 1 μέτρο κόκκινο διπλάσιου πάχους (για το ρεύμα από την μπαταρία στον 'ενισχυτή'
· 1 μέτρο από 2 χρώματα καλωδίων (πχ, κοκκινο-κιτρινο για τα πορείας - διασταύρωσης) 1-1,5 καρέ για να πάει το σήμα από την παλιά καλωδίωση στον 'ενισχυτή')
· 2 μέτρα σωλήνα (είτε απλή είτε θερμοσυστελλόμενη) που να χωράει άνετα 2 καλώδια μέσα. .
· 4 στρογγυλούς ακροδέκτες για να πιάσουμε τις δύο γειώσεις των φαναριών και την γείωση του ενισχυτή με βίδα πάνω στο αμάξι και το καλώδιο του ρεύματος στον πόλο της μπαταρίας.
· Ένα ανάποδο φίς (ή δύο, αν τα μεσαία και μεγάλα είναι σε διαφορετική λάμπα και όχι σε Η4) για να πάρουμε το σήμα από την υπάρχουσα καλωδίωση
· Όμοια, ένα ή δύο θηλυκά φίς για κάθε λάμπα, για να δώσουμε το καινούργιο ρεύμα
(Τα καλώδια καλό είναι να τα πάρουμε στα 2-2,5 καρέ. Γενικά να είναι πιο χοντρά από τα εργοστασιακά, όχι τόσο όμως που να μας δυσκολεύουν να τα δουλέψουμε ή να μην τα κολλάει το κολλητήρι μας . )

Βρίσκουμε την σωστή θέση και ανοίγουμε τις 2 τρύπες για να βιδώσουμε τον 'ενισχυτή'. Αποφεύγουμε τον θόλο του αυτοκινήτου γιατί από κάτω στις βροχές οι τρύπες θα ξεκινήσουν να σκουριάζουν. Αν δεν γίνεται διαφορετικά, καθαρίζουμε τοπικά τον θόλο από κάτω και βάφουμε με μια πινελιά αστάρι μετάλλων τις άκρες από τις βίδες και ίσως λίγη πλαστικοποίηση αν έχουμε . Προτιμούμε την πλαϊνή λαμαρίνα εσωτερικά του φτερού, που δεν έχει πρόβλημα με επαφές με νερό.

Φτιάχνουμε ένα κομμάτι λεπτό μαύρο καλώδιο (10-15 εκατοστά) με τον ένα στρογγυλό ακροδέκτη για να το βιδώσουμε ανάμεσα στην βίδα και τον 'ενισχυτή' και να το χρησιμοποιήσουμε ως γείωση. Το καλώδιο της γείωσης πάει στην θέση 'S'.

Τραβάμε το χοντρό κόκκινο καλώδιο από την μπαταρία μέχρι την θέση 'B' του ενισχυτή (χρησιμοποιούμε στρογγυλό ακροδέκτη για να το πιάσουμε στον θετικό πόλο). Προσέχουμε πολύ σε αυτό το σημείο, γιατί το καλώδιο πάει 'ανασφάλιστο' μέχρι τον ενισχυτή (όπως και το αντίστοιχο του εργοστασίου πάει 'ανασφάλιστο' μέχρι την ασφαλειοθήκη κάτω από το ταμπλό). Άρα, καλό είναι να προσεχθεί πολύ, να μπει μέσα σε θερμοσυστελλόμενο και να πιαστεί καλά, μακριά από ζορίσματα, κοφτερές λαμαρίνες κλπ.
Αν δεν έχουμε αγοράσει χοντρό καλώδιο (4-5 καρέ) μπορούμε να ενώσουμε παράλληλα 2 από τα κόκκινα που θα χρησιμοποιήσουμε για τα φανάρια.

Τώρα πρέπει να πάρουμε το σήμα των φώτων από το κοντινότερο φανάρι και να δώσουμε ρεύμα και στα δύο φανάρια από τον 'ενισχυτή'.

Μπορούμε να ακολουθήσουμε 2 τρόπους. Ή να κόψουμε τα καλώδια που πάνε προς τις λάμπες και να κολλήσουμε τα καινούργια, είτε να χρησιμοποιήσουμε αρσενικά φίς για να πάρουμε το ρεύμα και θηλυκά (σαν της υπάρχουσας καλωδίωσης) για να δώσουμε το ρεύμα από τον ενισχυτή στα φώτα.
Η λύση του κοψίματος είναι μόνιμη μεν αλλά και πιο σίγουρη από την άποψη ότι δεν έχει πολλές ενώσεις. Από την άλλη, χρησιμοποιώντας φις, μπορούμε σε δευτερόλεπτα να ενεργοποιήσουμε την παλιά καλωδίωση (ξεκουμπώνοντας-κουμπώνοντας) σε περίπτωση βλάβης του ενισχυτή, ενώ σε μια μετέπειτα μετατροπή xenon δεν θα χρειάζεται να πειράξουμε κάτι, απλά θα ξεκουμπώσουμε τα φίς του 'ενισχυτή'.

Όποιο τρόπο και να χρησιμοποιήσουμε, κολλάμε τα καλώδια καλά είτε στα φίς είτε μεταξύ τους, και τα καλύπτουμε όπου χρειάζεται με θερμοσυστελλόμενο.

Από τα φώτα διασταύρωσης και στην μεριά του φίς που έρχεται από το ταμπλό ενώνουμε το λεπτό καλώδιο (1-1,5 καρέ κόκκινο) και το υπολογίζουμε να φτάσει άνετο-άνετο μέχρι την θέση 'S1' (signal 1) του ενισχυτή. Ομοίως για τα πορείας, ενώνουμε το κίτρινο, να είναι χαλαρό μέχρι την θέση 'S2' (signal 2).

Ενώνουμε το χοντρό κόκκινο καλώδιο στο καινούργιο φις που θα πάει στην λάμπα για τα διασταύρωσης και το κίτρινο για τα πορείας. Υπολογίζουμε τα καλώδια να φτάνουν μέχρι τις θέσεις L1 και L2 αντίστοιχα (line 1 και 2). Το κάνουμε και στις δύο λάμπες. Στην 'μακρινή' λάμπα περνάμε τα καλώδια μέσα στην σωλήνα και τα φέρνουμε πίσω από την μάσκα-μετώπη πιασμένα ανά τακτά διαστήματα με tiewrap. Αν θέλουμε ενώνουμε τα 2 κόκκινα (κίτρινα) μαζί για να πάμε ένα κόκκινο (κίτρινο) καλώδιο στον ενισχυτή στην θέση L1 (L2).
Όλα μαζί τα καλώδια (σήμα και επιστροφή καλού ρεύματος) τα μαζεύουμε και τα περνάμε είτε από μία είτε από 2 σωλήνες πριν πάνε στον 'ενισχυτή'.

Τις (σημαντικότατες) γειώσεις σε κάθε φανάρι τις ενώνουμε με μαύρο καλώδιο 2-2,5 καρέ και τις βιδώνουμε με στρογγυλό ακροδέκτη σε λαμαρίνα κοντά σε κάθε φανάρι. Θα κερδίσουμε τάση και από αυτό, αντί να αφήσουμε την παλιά γείωση.

Δοκιμάζουμε τα φώτα. Οι ασφάλειες (30 αμπέρ) της καινούργιας εγκατάστασης είναι πάνω στον 'ενισχυτή'. Αν η δουλειά που έχουμε κάνει είναι προσεγμένη και δεν γδαρθούν κάπου τα καλώδια, ο 'ενισχυτής' και οι ασφάλειες του θα αντέξουν όσο και το αυτοκίνητο μας!

ο Αρθογραφος ονομαζεται Δημήτρης Παπαγιαννίδης!
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver

Δημοσιεύσεις: 7124
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 03/01/19 20:35
Κορυφή
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Κυρ Ιαν 06, 2019 11:44 pm

Σωστο μεν το αρθρο, ανεφαρμοστο ομως σε εμας.
Τα αυτοκινητα μας δεν εχουν θεμα τροφοδοσιας της καταναλωσης (των λαμπτηρων στην προκειμενη), το προβλημα, αν το πουμε ετσι, ειναι πως θα ηθελα ισχυροτερα φωτα. Οχι πιο ασπρα, δεν το θελω το κατασπρο του led, κατι ισχυροτερο, πιο δυνατη δεσμη.
Δεν επιθυμω να επεμβω στα φωτιστικα του με καποιο δραστικο τροπο. Αν υπαρχουν αλλοι λαμπτηρες, ισχυροτεροι, να το συζητησουμε.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2662
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό T. Petros » Τρί Ιαν 08, 2019 11:49 am

Συμφωνώ δεν κάνεις πατέντες. Πρέπει να κοιτάξεις για led στα 4300Κ το οποίο είναι και το χρώμα που έχει το GL+. Οι εργοστασιακές λάμπες αλογόνου είναι 55w. Εγώ σκέφτομαι να βάλω κάτι σε led με 35w που σίγουρα θα έχουν διπλάσια ένταση από τις μαμά αφού με τις Phillips crystal vision που έβαλα (αλογόνου 55w) δεν είδα καμία διαφορά. Στη βροχή κ στο χιόνι δεν βλέπεις τίποτα.
Suzuki Vitara 2017 GL+ 1.6ddis Allgrip
Άβαταρ μέλους
T. Petros
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: Τετ Ιαν 29, 2014 3:17 pm
Τοποθεσία: Λαμία - Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Cooper Discoverer ATT
Διάσταση ελαστικών: 215/60r17
Suspension: Ελατήρια MAD +3.5cm
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Πέτρος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Τρί Ιαν 08, 2019 9:25 pm

Καλησπέρα,τα νυχτερινά ταξίδια είναι κάτι που αγαπώ πολύ. Τα φώτα του NV δεν με ικανοποιούσαν
Δοκιμάζοντας πολλές λάμπες κατέληξα σε ένα αξιόλογο σετ ξενον 50 W 6000K Η11 μεσαία σκάλα .
Υπάρχουν και σε 4.200K που το χρωμα είναι πιο κίτρινο
Μάλιστα τυνχανει να τα πήρα από το μαγαζί που προαναφέρθηκε.
Τα χρησιμοποιώ 2 μήνες τώρα.
Είμαι 90% ευχαριστημένος ,θα ήμουν 100% αν φώτιζαν και πιο μακρυά
Σίγουρα όμως έχω τριπλάσιο φως από τις μαμά λάμπες αλόγονου και το λέω αυτό αφού έχω δοκιμάσει παρά πόλλες λάμπες
Πάντα όμως βρε παιδιά με τρώει μέσα μου ότι έχω κάνει << μια μετατροπή >>
Τόσο που δεν με αφήνει να είμαι χαρούμενος από το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της επιλογής μου
Έχω έναν μικρό φόβο μην συμβεί κάτι και δεν με καλύψει η 7χρονη εγγύηση ρίχνοντας το φταίξιμο σε αυτά !!!
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2991
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό WildBoar » Πέμ Φεβ 28, 2019 12:27 pm

Απο τις πρώτες μέρες που το πήρα έβαλα xenon kit και εγώ στο μαγαζί που λές.
Επέλεξα σετ με 50w για δυνατότερο φώς. Μετά απο περίπου 1 χρόνο κάηκε η μία λάμπα (οι παλιολακούβες που περνάω κάθε μέρα φταίνε) και πήγα στον ίδιο και άλλαξα τις λάμπες σε 35w 6000k , το αποτέλεσμα είναι τώρα καλύτερο και τα φώτα ανάβουν ακαριαία ενώ πριν με τα 50w κάναν λίγα δευτερόλεπτα για να φτάσουν στο μέγιστο της απόδοσης τους.
Ο ίδιος ο μάστορας εκεί και σε forum που έχω διαβάσει με 50w και 55w ballast και 35w λάμπες έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που παρατήρησα και εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Όσον αφορά την εγγύηση δεν έχεις κανένα θέμα, έχω πάει πολλές φορές για service και άλλα θέματα σε 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες του Σφακιανάκη και δεν είπαν τίποτα.Ίσα ίσα ένας εκεί μου είχε πει ότι έχω βάλει ωραία φώτα :p
Να και από νυχτερινή βόλτα σε χιονισμένο μονοπάτι... Τα φώτα είναι δυνατότερα απ΄ότι φαίνονται στις φώτο. Τα μαμά continental είχαν συμπεριφερθεί μέτρια τότε και ήθελε προσοχή, σε περισσότερο χιόνι θα ηταν δύσκολα τα πράγματα.
Εννοείται ότι δεν άλλαξα προβολείς ομίχλης για λόγους ασφάλειας αφού το κίτρινο φώς είναι ότι καλύτερο σε κακές καιρικές συνθήκες.

*** Προς διαχειριστές : μήπως να μεταφερθεί το θέμα στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά ;

rsz_img-0921x.jpg

rsz_img-0923x.jpg
Άβαταρ μέλους
WildBoar
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 08, 2018 3:53 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: stock
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Φεβ 28, 2019 1:41 pm

WildBoar έγραψε:*** Προς διαχειριστές : μήπως να μεταφερθεί το θέμα στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά ;
Done ;-)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30496
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Πέμ Φεβ 28, 2019 8:29 pm

Κωνσταντίνε καλησπέρα το είχα διαβάσει και εγώ αυτό .
Μου είχε φανεί πολύ παράξενο πως μια λάμπα 35 w
Έχει πιο δυνατό φως από μια 50 w .
Είσαι σίγουρος για αυτό που υποστηρίζεις περισσότερο φως λιγότερη κατάναλωση;
Το κόστος της κάθε λάμπας είναι 15 € ;
Στα 6000 Κ ;
Με το cun bus τι γίνεται όλα όπως πριν με τα 50 w;
Να πάω να πάρω τις 35 w για καλύτερα ;
Οι μετασχηματιστές είναι για 50 w συνεργάζονται ;
Ευχαριστώ.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2991
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό WildBoar » Παρ Μαρ 01, 2019 4:57 pm

Ναι είναι λίγο πιο δυνατά τώρα γιατί αποδίδουν καλυτερα και πιο “ανετα” οι 35w με τους 50w μετασχηματιστές .
Το θέμα είναι ότι τώρα ανάβουν αμέσως ενώ πριν θελαν λίγη ώρα.
Άλλο θέμα είναι οι θερμοκρασίες που πιάνουν οι 50w λάμπες.
Έχω ακούσει για φανάρια να χαλάνε και για να είσαι 100% σίγουρος και να μην έχεις κανένα πρόβλημα μελλοντικά νομίζω θα είναι καλυτερα να βάλεις τις 35w.
Μετασχηματιστές άφησε τους ίδιους τους 50w.Πάρτον και ένα τηλ για να στα εξηγήσει.
Άβαταρ μέλους
WildBoar
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 08, 2018 3:53 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: stock
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Παρ Μαρ 01, 2019 4:59 pm

Οκ ευχαριστώ πολύ καλό Σ.Κ
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2991
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Παρ Μαρ 01, 2019 5:08 pm

Του τηλεφώνησα και μου είπε ότι απλά θα καούν παρά πολύ πιο εύκολα
Μου το παρομοίωσε με έναν ενισχυτή με πιο μικρά ηχεία
Με παρότρυνε να μην το κάνω
Με μπέρδεψε τελικά
Εσυ ποσό καιρό τις έχεις τις 35 w ;
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2991
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό WildBoar » Παρ Μαρ 01, 2019 5:20 pm

Στο χρόνο ( και λιγότερο μη σου πω) κάηκε η μια 50w. Τις 35w τις έχω 2 χρόνια και δεν έχω θέμα. Εμενα μου είχε πει ότι είναι καλυτερα, τι να πω... και το φανάρι έκαιγε με τις 50w μετα από ώρα αν το ακούμπαγες , τώρα δεν καίει.Άστο όπως είναι και όταν καεί κάποια λάμπα βλέπεις τι θα κάνεις τότε.
Άβαταρ μέλους
WildBoar
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 08, 2018 3:53 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: stock
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος

Re: Λαμπες

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Παρ Μαρ 01, 2019 6:58 pm

Θα πάω την Δευτέρα να τις πάρω
Πιο πολύ σκέφτομαι το θέμα θερμότητας
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2991
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

Αχιλλέας Σάβ Δεκ 21, 2024 4:17 pm Καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Σταύρος 4x4 Σάβ Δεκ 21, 2024 10:13 am Καλημέρα καλό ΣK
antonis1627 Σάβ Δεκ 21, 2024 7:32 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Παρ Δεκ 20, 2024 11:21 am Καλημέρα σας
arahova Παρ Δεκ 20, 2024 11:10 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Παρ Δεκ 20, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Δεκ 19, 2024 11:14 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Δεκ 19, 2024 7:30 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Δεκ 18, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Δεκ 18, 2024 8:07 am Καλημέρα σας.
Αχιλλέας Τρί Δεκ 17, 2024 11:06 am Καλημέρα σε όλους!
antonis1627 Τρί Δεκ 17, 2024 7:34 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Δεκ 16, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Δεκ 16, 2024 7:30 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
ΣΤΑΥΡΟΣ Κυρ Δεκ 15, 2024 2:36 pm Η πίτα του Vitaraclub για το 2025 στη Λίμνη Πλαστήρα
ΣΤΑΥΡΟΣ Κυρ Δεκ 15, 2024 2:35 pm Φίλε Zoderman καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ. Επίσης το south box δεν προσφέρεται για τεχνικής φύσεως ερωτήσεις σχετικά με τα αυτοκίνητα μας.Για το λόγο αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες ενότητες για κάθε τύπο αυτοκινήτου όπου και μπορείς να ρωτήσεις αυτό που θες αφού ψάξεις στις ενότητες για το θέμα σου και δεν βρεις απάντηση ;-) .Εδώ η ερώτηση θα χαθεί και δεν θα σου απαντήσει κάποιο μέλος.
Zoderman Κυρ Δεκ 15, 2024 2:24 pm Καλησπέρα, σε gv 2001 τι πλημνες μου προτείνεται
arahova Κυρ Δεκ 15, 2024 12:17 pm Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Δεκ 15, 2024 9:13 am Καλημέρα σας κύριοι.
Tony Louk Σάβ Δεκ 14, 2024 4:36 pm Έχεις pm
Αχιλλέας Σάβ Δεκ 14, 2024 2:18 pm Tony Look σου έστειλα meil! Σ'ευχαριστω και από εδώ!
Αχιλλέας Σάβ Δεκ 14, 2024 2:17 pm Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο!
arahova Σάβ Δεκ 14, 2024 12:35 pm Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Δεκ 14, 2024 7:14 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
Tony Louk Σάβ Δεκ 14, 2024 1:12 am Στείλε μου Αχιλλέα email
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης