gba έγραψε:δεν γνωριζω αν το δικο σου αυτοκινητο, πολυ νεοτερης τεχνολογιας εχει ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.
Γιώργο έκανα μια αναζήτηση στο google για ρυθμιστή πίεσης για suzuki vitara 1.4 k14c. Απ' ότι είδα (χωρίς βέβαια να είμαι σίγουρος) πρέπει να αφορά το 1000ρι turbo και τα νεότερα υβριδικά, όχι το δικό μου
gba έγραψε:Απλα ανεφερα ποιο ηταν το προβλημα στο δικο μου , πριν ενα χρονο , που δεν εκκινουσε με την πρωτη , αλλα χρειαζοταν να πατησω 2-3 φορες την μιζα οταν ηταν κρυο,
ενω ζεστο εκκινουσε αμεσως.
Δυστυχώς διαπιστώνω ότι με την πάροδο του χρόνο και όσο δεν βρίσκω λύση η κατάσταση χειροτερεύει και μπορεί να χρειαστούν αρκετές προσπάθειες κάποιες φορές για να πάρει μπρος. Επίσης παρατηρώ ότι το κάνει και μετά από σταση ακόμα και δύο ωρών, οπότε δεν είναι και τελείως παγωμένος ο κινητήρας. Ενώ δεν θα το κάνει σε πιο μικρά διαστήματα ακινησίας.
Αντώνη , οι σελίδες του manual που παραθέτεις πιθανόν αποδεικνύουν αυτό που γράφω παραπάνω, δλδ ότι φαίνεται να μην υπάρχει ρυθμιστής πίεσης βενζίνης. Οπότε θεωρείς ότι πρέπει να λυθεί η αντλία υψηλής πίεσης και να ψάξουμε εκεί το πρόβλημα; Υποτίθεται ότι οι αντλίες έχουν ελεγχθει, εκτός αν ο μάστορας μου είπε ψέμματα ότι είναι οκ. Υπάρχει κάποιο link με όλο το service manual;
Προ ημερών παρήγγειλα ένα ποιοτικό καθαριστικό βενζίνης (Liqui Moly Direkt Injection Reiniger) αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει...
Δεν ξέρω πως να κινηθώ. Σκέφτομαι να το φέρω στην Αθήνα σε κάποιον εκεί εξουσιοδοτημένο, αλλά και πάλι, θα βρεθεί άραγε άκρη;
Σας ευχαριστώ πολύ!!