batfalcon έγραψε:Αν το εβγαζε 5D θα χρειαζοταν να του δωσει μεταξονιο, αλλοιως που να χωρεσει κι αλλη πορτα εκει περα. Το μεταξονιο απαραιτητα θα του μειωνε τις αναρριχητικες του ικανοτητες. Για να τις αντιμετωπισει επρεπε να το ψηλωσει κι αλλο, να του βαλει μεγαλυτερο μοτερ και στο τελος θα εφτιαχνε ενα πιο χωματινο ανταγωνιστη του Vitara.
Φυσικά και θα ήθελε μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το μόνο που θα επηρεαζόταν από αυτό θα ήταν η γωνία ράμπας το οποίο θα το γνώριζαν όσοι επέλεγαν 5 πόρτες και στην τελική δεν δημιουργεί και τόσο σημαντικό πρόβλημα. Από την άλλη το μεγαλύτερο μεταξόνιο βελτιώνει την άνεση και την οδική συμπεριφορά. Όλο αυτό θα προκαλούσε μία μικρή σχετικά αύξηση στο βάρος. Πολύ πιθανόν λιγότερο από 100κιλά. Όμως ακόμα και έτσι θα έπρεπε να έχει ένα πιο καλό κινητήρα ο οποίος θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο έστω και κατά λίγο μεγαλύτερο βάρος, αλλά χωρίς να αυξάνεται γεωμετρικά η κατανάλωση. Επειδή η υπάρχουσα επιλογή κινητήρα για το jimny μου φαίνεται "περίεργη" ίσως το πρόβλημα να ήταν εκεί και μόνο εκεί και όχι στα υπόλοιπα.
Παρόλα αυτά αν υπήρχε λύση για τον κινητήρα και επέλεξαν να μη βγάλουν στην παραγωγή 5θυρη έκδοση (ή έστω μία μακρύτερη όπως παλιά για το samurai) έκαναν λάθος.
Για μένα δεν θα ήταν ένας πιο χωμάτινος ανταγωνιστής του Vitara αλλά ένα φτηνό Wrangler Unlimited. Σε αυτή την περίπτωση θεωρώ πως σε χώρες όπως η Ελλάδα θα πουλούσε πάρα πολύ καλά.