911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Παρουσιάσεις οχημάτων που μας κάνουν να ονειρευόμαστε....ότι βρήκαμε λεφτά στην τσέπη μας!

911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Ιουν 28, 2013 8:44 am

Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι και " φάτε μάτια ψάρια " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: το άρθρο και οι φωτογραφίες απο το newsbeast ;-)


por91112.jpg
por91112.jpg (115.01 KiB) 2292 προβολές


Οι ενσαρκώσεις του θρυλικότερου sports car του κόσμου!
Ήταν το 1963 όταν μια μικρή γερμανική φίρμα έριχνε δειλά-δειλά στην αγορά μόλις το δεύτερο μοντέλο της.

Για το όνομά του κατέληξαν σε ένα νούμερο: την είπαν 911, και 50 ολόκληρα χρόνια μετά το δαιμόνιο μοντέλο συνεχίζει να αψηφά κάθε πιθανότητα ως το πιο πετυχημένο, δημοφιλές και μνημειώδες σπορ όχημα όλων των εποχών!

Φέτος λοιπόν η θρυλική 911 κλείνει 50 συναρπαστικά χρόνια κυκλοφορίας και τι καλύτερος τρόπος να γιορταστεί το ευτυχές γεγονός από το λεύκωμα-αφιέρωμα του φωτογράφου René Staud: 320 λαχταριστές σελίδες αποτυπώνουν ό,τι πρέπει να ξέρει κανείς για το αμάξι-σύμβολο.



Κι αυτό γιατί η 911 είναι η τρανταχτή απόδειξη του πώς νικά η εξέλιξη την επανάσταση: ο σχεδιασμός της παραμένει απαράλλακτος εδώ και 50 χρόνια, γεγονός που θα ισοδυναμούσε κανονικά -αν ίσχυε η κοινή λογική -με τον πρόωρο θάνατο του μοντέλου!

Η 911 παραμένει ωστόσο εδώ, συνεχίζοντας να δρέπει καρπούς τόσο μέσα στην πίστα όσο και στους δρόμους την οικουμένης...

Porsche 911

por9111.jpg
por9111.jpg (63.67 KiB) 2292 προβολές


Η αυθεντική 6κύλινδρη κούκλα της Porsche ονομάστηκε αρχικά 901. Ήταν ένα πρώιμο «κτηνάκι» που ακολούθησε τον επίσης επιτυχημένο -αν και ελαφρώς μικρότερο- προκάτοχό του, την 356. Η γαλλική Peugeot είχε ωστόσο αντίρρηση στο όνομα, καθώς διεκδικούσε τα δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης για όλα τα μοντέλα που είχαν το «0» στη μέση: η Porsche δεν είχε άλλη επιλογή από το να αλλάξει το «0» σε «1», και ένας θρύλος είχε μόλις γεννηθεί.

Το design της έλκει μάλιστα την καταγωγή του από τον αυθεντικό «Σκαραβαίο» (επίσης σχέδιο του Porsche), με την 911 να περιλαμβάνει φυσικά μια σειρά από βελτιώσεις για να περάσει ως sports car. Ο Τύπος της εποχής την αποθέωσε όταν έκανε το ντεμπούτο της το 1963, ποιος θα περίμενε ωστόσο ότι ο ίδιος βασικός σχεδιασμός θα κέρδιζε αμέτρητες νίκες αλλά και τις καρδιές του κοινού για μισό αιώνα;

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1980 βέβαια οι απόγονοι της 911 θα περιλαμβάνονταν στα πιο τεχνολογικά προωθημένα αυτοκίνητα του κόσμου, ενώ η Carrera του '90 λίγα κοινά είχε σε επίπεδο μηχανικής με το γηραλέο αδελφάκι της του '60, κάνοντας πολλούς να πιστέψουν ότι το τέλος του εμβληματικού αυτοκινήτου είχε έρθει.

Η Porsche τους διέψευσε ωστόσο δραστικά συνεχίζοντας να κατασκευάζει την 911, που γινόταν ολοένα και καλύτερη, σημειώνοντας επιδόσεις ρεκόρ, παρά το γεγονός ότι ο βασικός της σχεδιασμός είχε αποκαλυφθεί πριν από 50 χρόνια...

911-R

por9112.jpg
por9112.jpg (256.7 KiB) 2292 προβολές


Η Porsche ήταν ανέκαθεν εταιρία της αφαίρεσης μάλλον παρά της πρόσθεσης: την ώρα που οι ανταγωνιστές της στη Ferrari και τη Chevrolet πρόσθεταν συνεχώς περισσότερη δύναμη στα μοντέλα τους, οι μηχανικοί της Porsche ακολούθησαν άλλη προσέγγιση. Και βέβαια οι πρώτες σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση της 911 ήρθαν το 1967, με την 911-R, με το μηχανικό επιτελείο να την «ξαλαφρώνει» από το περιττό βάρος και να την κάνει πανάλαφρη. Μέχρι και τρύπες άνοιξαν στο πάτωμα για να γλιτώσουν λίγα γραμμάρια! Μόνο 22 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν, με την 911-R να γράφει ωστόσο τη δική της ιστορία...

911 Carerra RS 2.7

por9113.jpg
por9113.jpg (109.02 KiB) 2292 προβολές


Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Porsche μετέφερε αυτά που έμαθε από την πανάλαφρη 911-R σε ένα μοντέλο διαθέσιμο για το κοινό. Ήταν το 1973 λοιπόν όταν η 911RS 2.7 θα γινόταν η πεμπτουσία ίσως του τι σήμαινε να οδηγείς μια Porsche: πέρα από το μικρό της βάρος, αυτή τη φορά δόθηκε ιδιαίτερη μέριμνα στη δύναμη, με την 911RS να δρέπει δάφνες στην πίστα και να είναι σήμερα μια από τις πλέον πολυπόθητες 911 στις δημοπρασίες...

911 Turbo 3.0

por9114.jpg
por9114.jpg (69.59 KiB) 2292 προβολές


Ο ανταγωνισμός θα ωθούσε τελικά και την Porsche στα όρια: ολοένα και πιο δυνατές 911 θα πατούσαν πλέον δρόμο, με τον γερμανό κατασκευαστή ωστόσο να θέλει να αποφύγει πάση θυσία το μεγάλο βάρος των θηριωδών κινητήρων. Αντιστάθμισε λοιπόν τα κυβικά εισάγοντας απλά περισσότερο αέρα στη μηχανή. Κι έτσι η Porsche θα γινόταν συνώνυμο της λέξης «turbo» στο λεξικό της σπορ αυτοκίνησης! Ο turbocharged κινητήρας της δεκαετίας του 1970 έκανε ωστόσο απαιτητική την οδήγηση της πισωκούνας, με το μοντέλο να κάνει κυριολεκτικά ό,τι ήθελε στην πίστα και να χτίζει τον δικό του μύθο για αυτόν που ήθελε να παρκάρει ένα σχεδόν αγωνιστικό στο γκαράζ του...

959

por9115.jpg


Στις αρχές του 1980, η Porsche θα εγκαινίαζε τις σημαντικότερες μεταμορφώσεις στην 911 που έκανε ποτέ. Σχεδιασμένη για να πάει την αγωνιστική οδήγηση σε άλλα επίπεδα, η Gruppe B, όπως ονομάστηκε αρχικά, θα ήταν το πιο τεχνολογικά προωθημένο αυτοκίνητο της εποχής. Κι όταν έκανε το ντεμπούτο της το 1985, η 959 τελικά ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου! Η Porsche δεν θα την έριχνε όμως στην πίστα, την άφησε ωστόσο να διαγωνιστεί στο εξαντλητικό ράλι Παρίσι-Ντακάρ του 1986 για να δει πώς θα τα πάει: η πρώτη και η δεύτερη θέση ήταν δικές της...

911 Carrera 4 Coupe

por9116.jpg
por9116.jpg (73.84 KiB) 2292 προβολές


Όσο κι αν μοιάζει με την αρχετυπική 901, η δημιουργία των τελών του 1980 συνόψιζε τη νέα φιλοσοφία της Porsche: την απόλυτη κυριαρχία στη σπορ αυτοκίνηση! Ο κατασκευαστής άρχισε να προσφέρει τη μόνιμη τετρακίνηση (η οποία ντεμπούταρε στην 959) και σε μοντέλα παραγωγής πια, με την Carrera 4 να έχει λίγα κοινά με τις προκατόχους της σε μηχανικό επίπεδο. Ήταν η πρώτη φορά που η 911 είχε εξελιχθεί τόσο πολύ μηχανικά, με την Carrera 4 να μην αποτελεί απλώς άλλο ένα εξελικτικό βήμα, αλλά μια εγκάρσια τομή...

911 Carrera Clubsport

por9117.jpg
por9117.jpg (118.5 KiB) 2292 προβολές


Σε όλη την ιστορία της 911, η Porsche πρόσφερε συχνά μοντέλα στους σκληροπυρηνικούς λάτρεις της που έψαχναν το κάτι παραπάνω από τα μοντέλα παραγωγής της. Κι ενώ υπήρχε πάντα η επιλογή της 911S και της σχεδόν αγωνιστικής 911RS, η Porsche έκανε ένα δώρο στον παθιασμένο με τη σπορ οδήγηση: την Clubsport -αλλά και την RS America-, που πρόσφεραν το είδος της οδηγικής εμπειρίας που μόνο η Porsche μπορούσε να παρέχει...

993

por9118.jpg
por9118.jpg (112.29 KiB) 2292 προβολές


Η 993 του 1993 ήταν και πάλι ένας δραστικός επανασχεδιασμός της 911, με τα στάνταρ της Porsche βέβαια. Το μοντέλο συνέχισε τη βαριά αγωνιστική κληρονομιά της φίρμας στα σιρκουί του κόσμου, ενώ όταν η Porsche ανακοίνωσε ότι η επόμενη εκδοχή της 911 θα ήταν πλέον υδρόψυκτη, η 993 έγινε αυτομάτως συλλεκτική...

996 GT2

por9119.jpg
por9119.jpg (107.9 KiB) 2292 προβολές


Η επόμενη 911 ήταν πράγματι υδρόψυκτη, ήταν ωστόσο και πολλά-πολλά ακόμα: ένα μοντέλο που κανείς δεν μπορούσε να αγνοήσει! Η 996 GT2 με τα θεόρατα turbochargers της και την κίνηση στους πίσω τροχούς ήταν η απόλυτη επιλογή για όποιον έψαχνε καθαρόαιμο αγωνιστικό για να πηγαίνει στη δουλειά του...

997

por91110.jpg
por91110.jpg (80.79 KiB) 2292 προβολές


Τα τελευταία χρόνια η Porsche κέρδισε πίσω πολλούς από τους πιστούς οπαδούς της με τις πρόσφατες «επαναλήψεις» της 911. Το σασί της 997 μεγάλωσε βέβαια πολύ, η κτηνώδης δύναμή της επέτρεψε ωστόσο στους λάτρεις της Porsche να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά: να προσπερνούν οτιδήποτε κινείται στον δρόμο!

997 GT3 RS 4.0

por91111.jpg
por91111.jpg (93.83 KiB) 2292 προβολές


Όσοι ισχυρίζονται ότι οι νεότερες 911 στερούνται τη χάρη και τη δύναμη των παλιών, η Porsche είναι πάντα πρόθυμη να κλείσει μερικά στόματα. Η μοντέρνα λοιπόν εκδοχή της 911RS 2.7 του '70 δεν είναι άλλη από την GT3 RS 4.0, που είναι ιδανική για όποιον ψάχνει το κάτι παραπάνω. Ή μάλλον, πολλά παραπάνω! Γιατί η Porsche είναι σταθερά προσανατολισμένη στη σπορ οδήγηση, παρά την πολυτέλεια των τελευταίων της μοντέλων. Και η «γυμνή» αγωνιστική GT3 ήρθε να μας θυμίσει τη βαριά κληρονομιά του Ferdinand Porsche...
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Ιουν 28, 2013 9:30 am

Πανέμορφες είναι όλες!! :clap: :clap: :clap:
Εαν ξεχώριζα μια θα αγόραζα την 911 turbo 3.0 σε μώβ
-51679a00e62d6c236600193e-0-0.jpg

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Ιουν 28, 2013 10:09 am

:romance-heartsthree: :romance-inlove: :romance-inlove: και οχι μονο, μεγαλος ερωτας που κραταει μεχρι και σημερα :grin: :grin: :grin:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ Ιουν 28, 2013 10:20 am

Κ ποιος δε το θελει; :-) ολα τ λεφτα το 911 :clap: :clap: :clap:
οτι δε πιστευεις δε σημαινει οτι δεν υπαρχει
Άβαταρ μέλους
hlias
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8330
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 27, 2008 6:08 pm
Τοποθεσία: ιλιον
Λάστιχα: Hankook dynapro
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD+Rancho+αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Ηλιας

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Παρ Ιουν 28, 2013 11:56 am

Η GT3,αααχχχχχ 8) 8) 8) 8) 8) 8) :dance: :dance: :dance: :dance:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Παρ Ιουν 28, 2013 8:17 pm

αυτά τα στρογγυλά φώτα έχουν γράψει ιστορία...
η posrche το κατάλαβε και τα ξαναέβαλε στις 911 μετά την σειρά 996. ;-)
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Σάβ Ιουν 29, 2013 12:57 am

H 911, η E-Type, η 300 SL και η Stratos (όχι όμως με την σειρά αυτή :!: ), είναι για μένα τα ομορφότερα 4τροχα που βγήκαν σε κανονική παραγωγή EVER ;-)
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Σάβ Ιουν 29, 2013 11:48 am

Δεν χρειάζεται να πεις κάτι απλά λες 911 !!!!!!


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16490
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ » Σάβ Ιουν 29, 2013 4:43 pm

theo_ts έγραψε:Δεν χρειάζεται να πεις κάτι απλά λες 911 !!!!!!

+1000
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΑΥΡΟΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7360
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2009 10:33 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ-ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: General Grabber
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο...έχεις P.M. !!!
Name: ΣΤΑΥΡΟΣ

Re: 911....μια μακρόχρονη ιστορία σε ένα εξαιρετικό λεύκωμα

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τρί Ιούλ 02, 2013 10:01 pm

Πλήρες και κατατοπιστικότατο θέμα, κούκλες όλες :clap:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος


Επιστροφή στο Παρουσιάσεις οχημάτων

antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες