ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Παρουσιάσεις οχημάτων που μας κάνουν να ονειρευόμαστε....ότι βρήκαμε λεφτά στην τσέπη μας!

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό kostas64 » Δευτ Απρ 21, 2014 8:13 pm

Μακαρι να βγει σε παραγωγη και ευχομαι να εχει καλες πωλησεις,το χρειαζομαστε σαν χωρα.
kostas64
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 12, 2014 6:04 pm
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΛΙΟ
cb: Όχι
Aka: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Name: kostas

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Μάιος 25, 2014 7:29 pm

Μάλλον γιο'αυτό με βλέπω γιατί του Κορρέ.... μου πέφτει τελικά λίγο ακριβό..... :mrgreen:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37834
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό costas66 » Κυρ Μάιος 25, 2014 7:35 pm

Tzivitzonis έγραψε:Μάλλον γιο'αυτό με βλέπω γιατί του Κορρέ.... μου πέφτει τελικά λίγο ακριβό..... :mrgreen:

Αυτό να πάρεις.
Το άλλο καίει και πολύ, και απ' ότι διάβασα, ο κινητήρας του δεν είναι αξιόπιστος για μετατροπή σε υγραέριο. :lol: :lol: :lol:
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7355
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Μάιος 25, 2014 7:36 pm

Καλά που με το είπες λοιπόν Κώστα! :ugeek: :p :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37834
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Κυρ Οκτ 18, 2015 6:21 pm

Αντιγράφω το άρθρο απο newsbeast.gr

Τι απέγινε το όνειρο του ελληνικού αυτοκινήτου PONY

Ο πρόεδρος της εταιρείας ΝΑΜCO, Πέτρος Κοντογούρης, μιλάει στο newsbeast.gr για τα εμπόδια και το μέλλον του πολυσυζητημένου επιχειρηματικού εγχειρήματος
Στην πραγματικότητα το αυτοκίνητο με τη διπλή φύση, καθώς είχε την ικανότητα να κινείται τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου με την ίδια άνεση, παρά το γεγονός ότι σταμάτησε να κυκλοφορεί το 1983 δεν έπαψε ούτε στιγμή να υπάρχει. Ένα βολικό στη χρήση και ταυτόχρονα… καλόβολο αυτοκίνητο ανθεκτικό στη σκληρή χρήση.

Ίσως κάποιοι το έχετε συναντήσει τόσο στους πολυσύχναστους δρόμους της πρωτεύουσας, κυρίως όμως σε κάποιο γεωγραφικό στίγμα της ελληνικής επαρχίας, ακόμα και σήμερα, 30 και κάτι χρόνια μετά την τελευταία του κυκλοφορία.

Το βιομηχανικό τέκνο των αδελφών Κοντογούρη της NAMCO γεννήθηκε μέσα από την προσπάθειά τους να βγάλουν στην παραγωγή ένα φορτηγό με την ονομασία «Hellas», το 1950 στη Γερμανία. Αργότερα ίδρυσαν τη FARCO στη Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό γερμανικής και ελβετικής τεχνογνωσίας και ξεκίνησαν να παράγουν το FARMOBIL, το όχημα… απεριορίστων χρήσεων που κυκλοφόρησε με αερόψυκτο κινητήρα BMW 700cc.

Η απόπειρα των Κουντογούρηδων δεν είχε συνέχεια όμως...

Η έλλειψη στήριξης από το ελληνικό κράτος σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες, οδήγησαν στην πώληση της αρχικής εταιρείας στην CHRYSLER. Παράλληλα οι ιδιοκτήτες της δεν κατάφεραν ποτέ να λάβουν την πολυπόθητη έγκριση τύπου που θα τους επέτρεπε να ξεκινήσουν την παραγωγή του μοντέλου στην Ελλάδα.

Αποκύημα της προσπάθειάς τους να φέρουν και να εδραιώσουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο στη χώρα παραγωγής του, ήταν η NAMCO (National Motor Company of Greece), η οποία ιδρύθηκε το 1972.

ponynew1.jpg
ponynew1.jpg (85.6 KiB) 2330 προβολές


Η συνεργασία με τη Citroen

Το πρώτο PONY έφερε τη σφραγίδα Γάλλων μηχανικών, και η κυκλοφορία του είχε ως στόχο την εξάπλωση ενός μοντέλου παγκόσμιας κυκλοφορίας σε πολύ προσιτή τιμή. Τα μηχανικά του μέρη ήταν δανεικά από το Citroen 2CV, καθώς τα δύο αδέλφια είχαν συνάψει σύμβαση συνεργασίας με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

To 67% της παραγωγής από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης


Η επιτυχία που είχε το PONY μεταφράστηκε σε 18.000 αυτοκίνητα σε όλη τη διάρκεια ζωής του (1972-1983), τα οποία παρήγε η NAMCO, ενώ το 67% της παραγωγής προήλθε από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης. Το χαμηλό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, το έκανε ιδιαίτερα δημοφιλές, σε σημείο να εξάγεται σε 14 χώρες του κόσμου.

Η συνεργασία της NAMCO με τη Citroen, οδήγησε στη δημιουργία του μεγαλύτερου κέντρου διανομής ανταλλακτικών, εκπαίδευσης και service αυτοκινήτων της Citroen στα Βαλκάνια, υπό τη σκέπη της εταιρείας UNICO A.E.

To 1982, η Citroen και η Inthelco Γερμανίας ήρθαν σε συμφωνία για λογαριασμό της NAMCO . Έτσι ξεκίνησε ένα νέο άνοιγμα για την εταιρεία στην Καντόν της Κίνας με την παραγωγή του Ελληνικού ΡΟΝΥ με drive-train (κινητήρα-σασμάν) Citroen.

Όταν τα φώτα του PONY έσβησαν οριστικά, οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις μεταβιβάστηκαν στον όμιλο Peugeot, όπου μέχρι και σήμερα συνεχίζεται η παραγωγή διαφόρων μοντέλων.

Σε κάποιο σημείο ίσως αναρωτηθείτε γιατί μία εταιρεία με αυτή τη δυναμική και τη διάθεση να φέρει στην αγορά ένα αυτοκίνητο αμιγώς… ελληνοκεντρικό, δεν το πέτυχε.

Η απάντηση βρίσκεται στο σήμερα, καθώς τα εμπόδια που φαίνεται να συναντά μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχουν αρκετά κοινά με εκείνα που την οδήγησαν στη διακοπή της παραγωγής του συγκεκριμένου μοντέλου. Τα τελευταία τουλάχιστον τρία χρόνια η συζήτηση για τη νέα γενιά Pony 5 διαρκώς επανέρχεται στο προσκήνιο, και ξαφνικά πάλι καταλαγιάζει. Σε σύντομη συνομιλία που είχαμε με τον επικεφαλής της NAMCO A.E., Πέτρο – Τζανέτο Κοντογούρη μας ανέφερε χαρακτηριστικά: «Παλεύουμε εναντίον όλων».


Κόλλησε στη… λάσπη των διαπιστεύσεων

Χαρακτηριστικό είναι ότι έως και το Σεπτέμβριο του 2014 το Pony είχε κολλήσει στη… λάσπη των διαπιστεύσεων. Τελικά κατάφερε να λάβει τη σχετική αδειοδότηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) και την Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών (ΕΒΕΤΑΜ). Ο τότε υφυπουργός Ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, είχε αναφέρει ότι εγκρίθηκε η πιστοποίηση και η έγκριση τύπου και ότι το PONY, και μπορούσε πλέον να ενταχθεί στη γραμμή παραγωγής.

Το όραμα Κοντογούρη

ponynew2.jpg
ponynew2.jpg (136.9 KiB) 2330 προβολές


Το πλάνο Κοντογούρη προέβλεπε την κατασκευή 24 αυτοκινήτων την ημέρα, με την τιμή του βασικού μοντέλου να ανέρχεται στις 7.000 ευρώ. Η εταιρεία θα απασχολούσε -σε πρώτη φάση τουλάχιστον- 400 εργάτες στις εγκαταστάσεις της. Για να ξεκινήσει η υλοποίηση της επένδυσης η NAMCO είχε αποκαλύψει ότι απαιτούνται αρχικά 10.000.000 ευρώ σε έρευνα, μελέτες παραγωγής και εξειδίκευση προσωπικού, ενώ το κεφάλαιο κίνησης που απαιτείται αντιστοιχεί στο 80% του τζίρου.

Παρά το γεγονός ότι όλα έδειχναν να βαίνουν καλώς τα γεγονότα μέχρι στιγμής αποδείκνυαν το αντίθετο. Η εταιρεία του Πέτρου Κοντογούρη είχε υπογράψει στις αρχές του 2015, προσύμφωνο με τη ρωσική AvtoVAZ, η οποία παράγει τα LADA, με σκοπό να δημιουργήσει ένα μοντέλο PONY, με προδιαγραφές που θα ανταποκρίνονταν στις απαιτήσεις τρίτων χωρών. Το συγκεκριμένο μοντέλο με καρδιά LADA θα προοριζόταν για ηπείρους της Αφρικής και της Ασίας. Ωστόσο, η ελληνική νομοθεσία -σύμφωνα με τον ίδιο- στάθηκε εμπόδιο στα σχέδια της NAMCO. To γεγονός ότι επέβαλε όριο παραγωγής μόλις 500 αυτοκινήτων το χρόνο ήταν η… λεπτομέρεια που έβαζε πρόωρο τέλος στην οποιαδήποτε σκέψη για επέκταση της παραγωγής. Ο ίδιος μάλιστα ζήτησε από τον αρμόδιο υπουργό Οικονομίας, Γιώργο Σταθάκη, να μεταβάλει το νομοθετικό πλαίσιο, αυξάνοντας το όριο παραγωγής στα 15.000 οχήματα ετησίως.

Συν τοις άλλοις η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία είχε ήδη δώσει τα χέρια με την Peugeot και την Opel για την παροχή ανταλλακτικών και τεχνογνωσίας.

Αρχικά η NAMCO σχεδίαζε να βγάλει στην αγορά τις εκδόσεις 513 Standar με τιμή 7.000 και το 513 Deluxe στην τιμή των 7.500 ευρώ. Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6, ABS, Air Condition, ακόμα και θύρα USB.

Στη συνέχεια όμως τα δεδομένα φάνηκε να αλλάζουν. Έτσι, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής τεχνικές προδιαγραφές το πρότυπο μοντέλο PONY S513 διαθέτει κινητήρα 1,3 λίτρων και ιπποδύναμη 68 ίππων. Προδιαγραφές οι οποίες όμως μπορεί να μεταβληθούν ανά πάσα στιγμή, έως ότου δούμε τουλάχιστον το αυτοκίνητο να βγαίνει από το εργοστάσιο.

Τι συνέβη έως και αυτή τη στιγμή

Όπως αποκαλύπτει στο newsbeast.gr, ο επικεφαλής της NAMCO, Πέτρος Κοντογούρης «λάβαμε έγκριση τύπου από τον ΕΒΕΤΑΜ, την οποία στη συνέχεια απέσυρε με την αιτιολογία ότι δεν είναι διαπιστευμένη αρχή για να εκδώσει τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Ό,τι συνέβη, συνέβη εσκεμμένα και προσχηματικά. Την επόμενη εβδομάδα αναμένουμε εξελίξεις».

«Οι τεχνικές προδιαγραφές του προτύπου, είναι αυτές που έχουμε ανακοινώσει. Θα κυκλοφορήσει τόσο με μηχανές της PEUGEOT, όσο και με μηχανές της OPEL. Να σημειώσουμε ότι η συμφωνία που είχαμε συνάψει με τη ρωσική AvtoVAZ για παροχή μηχανών LADA ισχύει, ωστόσο εμφανίστηκαν σημαντικές καθυστερήσεις από την άλλη πλευρά», σημειώνει ο κύριος Κοντογούρης.

«Σε ό,τι αφορά τις αγορές Ασίας και Αφρικής υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Φανταστείτε ότι έχουμε πουλήσει μέχρι στιγμής 136.000 αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών και για να είμαστε ρεαλιστές αυτή είναι η ελπίδα μας, δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν βλέπω να προχωράνε τα πράγματα», καταλήγει ο πρόεδρος της εταιρείας.

Αναλυτικά οι τεχνικές του προδιαγραφές του πρότυπου μοντέλου:
new pony.jpg


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Οκτ 18, 2015 10:30 pm

Το καντεμοδημόσιο και οι τοποτηρητές του, για μιά ακόμη φορά πάνε να βάλουν ταφόπλακα στην ιδιωτική πρωτοβουλία :evil: :evil: :evil: :evil:

Θαυμάστε τους είναι για πολλές κλωτσιές :!: :!: :!: :!: :!: :!:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Δευτ Οκτ 19, 2015 8:35 am

αναρωτιέμαι ποιος θα φταίει εάν τελικά το εργοστάσιο λειτουργήσει 150χλμ μακριά απο την αρχική της τοποθεσια(βλ. Βουλγαρία).
Ειμαστε για τον π@#!$(ο κύριοι!! ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε αυτό το κράτος που ψάχνει την ανάπτυξη!!! :wank: :wank: :wank: :cry:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τρί Οκτ 20, 2015 12:33 pm

Antonioz έγραψε:αναρωτιέμαι ποιος θα φταίει εάν τελικά το εργοστάσιο λειτουργήσει 150χλμ μακριά απο την αρχική της τοποθεσια(βλ. Βουλγαρία).
Ειμαστε για τον π@#!$(ο κύριοι!! ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε αυτό το κράτος που ψάχνει την ανάπτυξη!!! :wank: :wank: :wank: :cry:


Οι προηγούμενοι ήταν για τα μπάζα, αλλά οι κύριοι "πρώτη φορά γυαλιστερά", δεν είναι ΟΥΤΕ για τα μπάζα :evil: :evil: :evil: :tsoukalas:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Παρουσιάσεις οχημάτων

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης