ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Παρουσιάσεις οχημάτων που μας κάνουν να ονειρευόμαστε....ότι βρήκαμε λεφτά στην τσέπη μας!

Re: Stalion 4X4 Το θρυλικό ΡΟΝΥ έτοιμο να ξαναβγεί στους δρόμους

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Κυρ Μάιος 06, 2012 4:38 pm

Kalavritara έγραψε:Μακάρι για την Ελλάδα, να βγεί σε παραγωγή και να δοθούν ευκαιρίες εργασίας σε κάμποσους συμπολίτες μας στην Βορ. Ελλάδα !!!


+1000 :wink:
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: Stalion 4X4 Το θρυλικό ΡΟΝΥ έτοιμο να ξαναβγεί στους δρόμους

Δημοσίευσηαπό dimitriszim » Δευτ Μάιος 07, 2012 9:38 am

Από τα πρώτα αυτοκίνητα που οδήγησα πιτσιρικάς!!! :clap: :clap: :clap:
Να αγκαλιάζεις όσο πιο συχνά μπορείς τους ανθρώπους που αγαπάς πριν γίνουν..........φωτογραφίες.......!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
dimitriszim
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5320
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2010 12:53 pm
Τοποθεσία: Βέροια - Ημαθία
Λάστιχα: Dunlop Sj6 235/55/18
Suspension: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Κυρ Δεκ 09, 2012 1:27 pm

Δημιούργημα της κρίσης ή φιλόδοξο επιχειρηματικό σχέδιο, όπως και να έχει η Namco ετοιμάζει το νέο Pony, το οποίο θα ξαναγεννήσει το όνειρο για ένα ελληνικό αυτοκίνητο. Βασισμένο πάνω στην ιδέα του αρχικού Pony, το νέο ελληνικό αυτοκίνητο θα είναι εξελιγμένο με σύγχρονες αλλά συνάμα απλές, δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις σε αμάξωμα και μηχανικά μέρη. Με 5θέσια διάταξη στο εσωτερικό του, βάρος 850 kg και αναλογίες που παραπέμπουν στο τελευταίο Super Pony της Ford.
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Namco το νέο μοντέλο κατά πάσα πιθανότητα θα διαθέτει μηχανικά σύνολα PSA (Peugeot-Citroen), με πιο πιθανή περίπτωση τη χρήση του κλασσικού 8βάλβιδου TU των 75 ίππων (1.4 λίτρα), στην Euro 5 εκδοχή του. Οι εκδοχές υγραερίου (LPG) και φυσικού αερίου (CNG) του ίδιου κινητήρα, πιθανόν να εμπλουτίσουν την γκάμα. Παράλληλα στα πλάνα είναι και η turbo-diesel έκδοση με επίσης κινητήρα 1,4 λίτρων και 85 ίππους.
Το νέο Pony θα διαθέτει βασικά στοιχεία εξοπλισμού του σήμερα, όπως ηλεκτρικές ευκολίες, αερόσακο οδηγού, ίσως A/C και ηλεκτρική κρεμαγιέρα. Τα σχέδια της Namco θέλουν την παραγωγή του νέου Pony να ξεκινά από τον Απρίλιο του 2012 στις εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, με χρηματοδότηση από Ευρώπη και κάποια γερμανική τράπεζα.
Η τιμή του αναμένεται γύρω από τα 7000 €, ενώ η παραγωγή του θα γεννήσει και κάμποσες εξαιρετικά πολύτιμες, πλέον, θέσεις εργασίας.



______________________________________________

Ίσως να υπάρχουν νεότερες εξελίξεις, γιατί η δημοσίευση έγινε στις 03/12/2011, απλά έτυχε και μου έστειλαν το link της πηγής σε mail και το αναδημοσίευσα... :think:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37834
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » Κυρ Δεκ 09, 2012 7:24 pm

Ο Απριλιος ομως περασε προ πολλου και Πονυ δεν ειδαμε...
Ποτε πια αναγομωμενα Black Star
Άβαταρ μέλους
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 9:12 pm
Τοποθεσία: Μαρουσι
cb: Όχι

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Δεκ 09, 2012 8:13 pm

Δυστυχώς φαίνεται ότι η πολύ άσχημη οικονομική συγκυρία έδρασε ανασταλτικά στην υλοποίηση της σχεδιαστικής ιδέας :( :( :(
Άραγε τι κάνει το κράτος για να δώσει την αναπτυξιακή ώθηση τέτοιων οραμάτων :?: Που είναι τα κίνητρα προς τους επιχειρηματίες :?: :think: Μόνο μεγάλα λόγια και πολιτικά τερτήπια...κρίμα :(
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Δεκ 09, 2012 10:58 pm

:think:
Το μόνο καλό είναι για τις θέσεις εργασίας.. Κατά τα άλλα.........
1.4, 75 άλογα, σχέδιο άθλιο και 7000.... :violin: :violin: :violin:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Επιστρέφει και πάλι στην κυκλοφορία το Ελληνικό PONY

Δημοσίευσηαπό STRANTZALIS K. » Τετ Ιαν 01, 2014 9:47 pm

Citroen-Pony-2.jpg
Citroen-Pony-2.jpg (92.91 KiB) 4038 προβολές
pony-e1388350112796.jpg
pony-e1388350112796.jpg (100.04 KiB) 4038 προβολές
Επιστρέφει το αυτοκίνητο θρύλος; Γιατί όχι; Το ελληνικής συναρμολόγησης PONY, το οποίο επί σειρά ετών παραγόταν από την….

NAMCO στη Θεσσαλονίκη, είναι έτοιμο να πατήσει και πάλι στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει ο πρόεδρός της, Πέτρος Κοντογούρης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο. Η εταιρεία έχει στόχο να παράγει 24 αυτοκίνητα την ημέρα με χώρες προορισμού την Αίγυπτο και τις χώρες του Μαγκρέμπ. Το νέο πόνυ θα διατηρεί τη γραμμή του παλαιότερου, αλλά και όλα τα χαρακτηριστικά και θα κοστίζει μόλις 7.000 ευρώ. Χαρακτηριστική θα είναι η ευελιξία του αμαξώματος να δεχθεί πολλούς και διαφορετικούς κινητήρες.
Perierga.gr - Το ελληνικό PONY και πάλι στην κυκλοφορία
Η ιστορία του PONY
Το αρχικό σχέδιο για το Pony δημιουργήθηκε από μία ομάδα Γάλλων μηχανικών με σκοπό ένα παγκόσμιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιούσε ως βάση του τα μηχανικά μέρη του Citroen 2CV. Η τελική απόφαση της Citroen ήταν να δώσει την ευκαιρία για “διεθνή καριέρα” στο Citroen FAF, αν και ήταν πολλά τα υποψήφια οχήματα, ανάμεσα στα οποία και μοντέλα που κυκλοφόρησαν (πριν από το FAF) σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως η Πορτογαλία και το Βιετνάμ. Κανένας απ’αυτούς τους “προγόνους” του FAF, πάντως, δεν κατάφερε να σημειώσει τη σημαντική επιτυχία του “δικού μας” Pony.
Παρά τις δυσκολίες και τη δυσπιστία με την οποία αντιμετωπίστηκε το όλο εγχείρημα, οι άνθρωποι της Namco συνέχισαν την προσπάθειά τους με στόχο να δημιουργήσουν ένα όχημα που θα απευθύνονταν σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό με όπλα του το χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, την αξιοπιστία και την εγγύηση που προσέφεραν στην κατασκευή τα σήματα της Citroen.
Το εργοστάσιο της NAMCO στη Θεσσαλονίκη
Το αποτέλεσμα δικαίωσε κάθε ώρα που επένδυσαν για το αυτοκίνητο αυτό! Το Pony κατασκευάζονταν σχεδόν ολόκληρο στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης, ενώ δεν επρόκειτο για μια απλή συναρμολόγηση αλλά για ένα όχημα κατά 67% ελληνικό. “Σε μία έκταση 12.000τ.μ. οι υπάλληλοι διαμόρφωναν της λαμαρίνες, έφτιαχναν το σασί, μόνταραν τις αναρτήσεις και τον κινητήρα του 2CV, τοποθετούσαν τους τροχούς, το τιμόνι, τη δεξαμενή καυσίμου, τα καθίσματα, τα κρύσταλλα, τους προβολείς και ό,τι άλλο απαιτούνταν για την ολοκλήρωση του αυτοκινήτου” (4Τ, Μάρτιος 1979).
Εξωτερικά το Pony χαρακτηρίζονταν από απλές και απέριττες γραμμές. Δύσκολα θα το έλεγε κανείς όμορφο αλλά, όπως είχε γράψει κάποτε ένας Γερμανός δημοσιογράφος “το Pony είναι τόσο άσχημο που είναι πάντα ωραίο”! Άλλωστε, ακόμη και σήμερα, 40 -σχεδόν- χρόνια μετά την παρουσίασή του, το Pony διατηρεί το δικό του, φανατικό κοινό.
Perierga.gr - Το ελληνικό PONY και πάλι στην κυκλοφορία
Στο εσωτερικό υπήρχαν όλα τα απαραίτητα, ενώ σε ορισμένες εκδόσεις προσφέρονταν και κάποιες “πολυτέλειες”, όπως ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, ανακλινόμενο πίσω κάθισμα, ρύθμιση ύψους δέσμης των προβολέων, αμπερόμετρο, ρολόι, καθώς και θήκες για μικροαντικείμενα.
Mε…τρομακτικά κρατήματα
Ο κινητήρας του Pony πρώτης γενιάς μπορεί να μην πετούσε στο δρόμο, αφού με τα 602cc του και τους 35 ίππους που απέδιδε, κινούσε οριακά το ελληνικό “τζιπ”. Σαφώς μεγαλύτερες ήταν οι δυνατότητες των αναρτήσεων και του πλαισίου. Το αυτοκίνητο μπορεί να έγερνε σαν καΐκη σε φουρτούνα, κρατούσε όμως σαν τρένο πάνω σε ράγες, επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρεί απρόσμενα υψηλές ταχύτητες στις στροφές. Τα φρένα ήταν επαρκέστατα για το ελαφρύ αμάξωμα ενώ και τα φώτα ήταν πολύ δυνατά, δημιουργώντας ένα αξιόμαχο σύνολο.

Ελληνικό καφενείο.gr
Είναι κάποιες στιγμές που χρειάζωμαι μόνο ένα άδειο μυαλό και γεμάτο ντεπόζιτο.........!
STRANTZALIS K.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2889
Εγγραφή: Τρί Μαρ 05, 2013 4:33 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Επιστρέφει και πάλι στην κυκλοφορία το Ελληνικό PONY

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Τετ Ιαν 01, 2014 9:54 pm

Ήρθαμε εδώ που είναι καλύτερα ;-)


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Ιαν 01, 2014 10:12 pm

Και φυσικά έγινε η κατάλληλη συγχώνευση ;-)
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Τετ Ιαν 01, 2014 11:22 pm

Δεν έχω καταλάβει τελικά τι γίνεται :think: Βγαίνει η όχι το νέο Pony :?: :?: :?:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Ιαν 02, 2014 9:43 am

Kalavritara έγραψε:Δεν έχω καταλάβει τελικά τι γίνεται :think: Βγαίνει η όχι το νέο Pony :?: :?: :?:



Τάκη μου να δεν το δω στην πράξη δεν πιστεύω τίποτε ;-) μακάρι φυσικά και ποιός δεν θα το ήθελε :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Ιαν 02, 2014 11:10 am

Ας ελπίσουμε να επαληθευτεί το 1ο ποστ :pray:
http://www.dete.gr/news.php?article_id=66673
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Απρ 18, 2014 1:29 pm

H NAMCO είναι πλέον έτοιμη να ξεκινήσει σύμφωνα με την ιστοσελίδα του γερμανικού περιοδικού Focus την παραγωγή των ελληνικών αυτοκινήτων Pony έξω από τη Θεσσαλονίκη, ενώ θα υπάρξει και δεύτερη μονάδα παραγωγής στην Αίγυπτο.

Ετοιμα να καλπάσουν τα ελληνικά Pony


pony.jpg
pony.jpg (24.21 KiB) 3784 προβολές


Μα τον Δία! Ενας παππούς του αυτοκινήτου κατασκευάζει το ελληνικό φτηνό τζιπ. Με αυτόν τον τίτλο δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του γερμανικού περιοδικού Focus ένα αναλυτικό ρεπορτάζ για τον 80χρονο ιδιοκτήτη της εταιρείας ΝΑΜCO, Πέτρο Κοντογούρη, ο οποίος σχεδιάζει να επαναφέρει στη ζωή το μικρό Pony της δεκαετίας του 80. Ο Κοντογούρης λέγεται ότι είχε πεισμώσει αφάνταστα όταν άκουσε τον πρώην πρεσβευτή της Γερμανίας στην Αθήνα, Βόλφγκανγκ Ντολντ, να δηλώνει με έπαρση ότι «δεν μπορεί να φτιάχνει αυτοκίνητα κάθε χώρα» και βάλθηκε να του αποδείξει το αντίθετο. Το 2014 θα αποτελέσει ορόσημο για τον Κοντογούρη, καθώς μετά το Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή των Pony στις εγκαταστάσεις της NAMCO στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης. Η ημερήσια παραγωγή τους θα ανέρχεται σε 24 κομμάτια, ενώ στην ιστοσελίδα της NAMCO δημοσιεύονται ήδη οι φωτογραφίες των νέων μοντέλων της. Οι τιμές των αυτοκινήτων θα κυμαίνονται γύρω στις 7.000 ευρώ και θα διατίθενται εκτός από την Ελλάδα σε χώρες της Βόρειας Αφρικής και της νότιας Ευρώπης. Από τα τέλη της χρονιάς θα ξεκινήσει να παράγει ελληνικά Pony και η Αίγυπτος σε μία μονάδα με ετήσια παραγωγή 6.000 κομματιών, η οποία μπορεί να φτάσει έως τις 126.000 εφόσον υπάρξει η ανάλογη ζήτηση, κυρίως από την Αφρική. Θα υπάρξουν διάφορες εκδόσεις ανάλογα με τις επιθυμίες των πελατών, από μικρά επαγγελματικά βανάκια έως ελαφρά ασθενοφόρα και απορριματοφόρα. Στο site της NAMCO έχει αναρτηθεί και ένα μικρό τετραθέσιο καμπριολέ. Τα αυτοκίνητα, που θα παράγονται στην Αίγυπτο, θα είναι χαμηλότερων προδιαγραφών και με λιγότερο εξοπλισμό, ώστε να συμπιεστεί η τιμή τους στις 4.500 ευρώ.

Ο Κοντογούρης αναφέρει, ότι το ελληνικό Pony υιοθετεί τη συνταγή του Citroen 2CV, του οποίου δηλώνει φανατικός θαυμαστής του. Αναφέρει επίσης, ότι τα μοντέλα της NAMCO θα είναι απολύτως ασφαλή και υπογραμμίζει το χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευής τους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ακόμη και μετά το τέλος της παραγωγής του Pony το 1983, εξακολούθησαν να γίνονται στη Θέρμη επισκευές τέτοιων μοντέλων, αρκετά από τα οποία χρησιμοποιεί και ο ελληνικός στρατός. Στο site της NAMCO αναφέρονται και οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές των νέων μοντέλων της, που θα εφοδιάζονται με βενζινοκινητήρες 1,3 λίτρων και 68 ίππους, με κιβώτια ταχυτήτων πέντε σχέσεων και θα ζυγίζουν μόνον 850 κιλά, ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για σκληρή επαγγελματική χρήση. Nα σημειωθεί, ότι η πλατφόρμα του αυτοκινήτου είναι επίσης ελληνική, ενώ εκτιμάται ότι η νέα μονάδα παραγωγής θα δημιουργήσει 400 θέσεις εργασίας.

Οι αδελφοί Κοντογούρη ξεκίνησαν να κατασκευάζουν το 1957 αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το πρώτο μοντέλο τους ήταν ένα ελαφρύ επαγγελματικό φορτηγό με κινητήρες BMW, ειδικά προσαρμοσμένο στους άθλιους ελληνικούς δρόμους. Αργότερα εξέλιξαν με βάση το Citroen 2CV ένα φτηνό τζιποειδές, το γνωστό μας Pony. «Το τζιπ των φτωχών» αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένο, λανσαρίστηκε σε διάφορες αγορές (μεταξύ άλλων των ΗΠΑ και της Γερμανίας) και κατασκευαζόταν από τη Citroen αλλά και από τη NAMCO το διάστημα 1974-1983. Σύμφωνα με τον Κοντογούρη, το 67% των εξαρτημάτων των πρώτων Pony ήταν ελληνικής προέλευσης, ενώ πουλήθηκαν πάνω από 30.000 τέτοια μοντέλα. Ετσι κατέχει ακόμη και σήμερα το Pony τον τίτλο του ελληνικού αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις!

Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Απρ 20, 2014 11:05 pm

Καλά όλα αλλά λίγο να το σουλουπώσουν δεν το σκέφτονται μωρέ??? Ποιός θα το πάρει??? :doh: :doh:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ PONY ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό panoshm » Κυρ Απρ 20, 2014 11:21 pm

nick_89 έγραψε:Καλά όλα αλλά λίγο να το σουλουπώσουν δεν το σκέφτονται μωρέ??? Ποιός θα το πάρει??? :doh: :doh:

Αφρική και Ινδία φίλε μου... :whistle: Εκεί είναι οι μεγάλες αγορές ;-) Δες και στο site τους για που τα προορίζουν :D Εξού και η μονάδα παραγωγής στην Αίγυπτο που ετοιμάζουν :clap: :clap:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Παρουσιάσεις οχημάτων

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης