από Escudocy » Παρ Δεκ 11, 2009 8:23 pm
electronikos έγραψε:
Αυτό το σωληνάκι έχει σαν ρόλο να οδηγεί τα υγρά από υπερχείλιση εκτός ψυγείου ή/και να αποφορτίζει την πίεση που δημιουργείται σε ένα κλειστό κύκλωμα (όπως αυτό του ψυγείου) λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας. Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν ψάχνεις σε εκείνο το σημείο την βλάβη! Τσέκαρε για κανένα πολύ μικρό σκίσιμο σε κανένα κολάρο, ή για καμιά μικρή διαρροή κάτω από το καπάκι του ijection, ή στο ψυγείο του καλοριφέρ (παραφλού ή υγρασία στο πατάκι του οδηγού ή του συνοδηγού). Αν είναι η διαρροή στην μηχανή (σε κάποιο από τα κολάρα) ενδεχομένως όταν βάλει μπρος και το αφήσεις να ζεσταθεί να το μυρίσεις!!! Έχει μια περίεργη μυρωδιά την οποία αν δεν ξέρεις μπορείς να την μάθεις με το να χύσεις, σε κάποια άσχετη στιγμή, ελάχιστη ποσότητα παραφλού (2-3 σταγόνες) πάνω στην καυτή μηχανή του αυτοκινήτου σου. Ένας ακόμη τρόπος για να μάθεις αν υπάρχει διαρροή σε κάποιο από τα κολάρα είναι να αφήσεις το αμάξι αναμμένο και ακίνητο για κανένα 30λεπτο, και να παρατηρήσεις για 5-10 λεπτά από την στιγμή που θα το σβήσεις για πιθανές σταγόνες στο έδαφος (κατά προτίμηση να είναι τσιμέντο) κάτω από την μηχανή του. Αν δεις σταγόνες, μπες απο κάτω και τσέκαρε απο που βγαίνουν.
Υπάρχει και η πιθανότητα να αργεί ο θερμοστάτης σου να κάνει αλλαγές και έτσι το υγρό να είναι τόσο καυτό που να εξατμίζεται από αυτό το σωληνάκι (πολύ σπάνιο φαινόμενο κατά την γνώμη μου).
Τέλος και το πιο δυσάρεστο θα ήταν μια πιθανή διαρροή του υγρού μέσα στην ίδια την μηχανή, γεγονός αρκετά δυσάρεστο διότι η αντιμετώπιση του είναι αρκετά πολυδάπανη (αλλαγή μηχανής ή επιδιόρθωση αν αυτή είναι δυνατή). Σε εμένα είχε παρουσιαστεί σκίσιμο του κορμού της μηχανής (Ισπανικό vitara) και χάσιμο των υγρών. Η ρωγμή ήταν τόσο μεγάλη που αναγκάστηκα να αλλάξω μηχανή. Σε εκείνη την περίπτωση όμως θα έχανες όλα τα υγρά από το παγούρι, άρα στην δικιά σου περίπτωση δεν ισχύει.
Γέμισε το και δες αν το χάνει όλο. Μπορεί απλά να ήταν λόγω του ότι ζορίστηκε στην κίνηση και να μην σου το ξανά παρουσιάσει οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Στα λεει μια χαρα ο φιλος πιο πανω, μην το αγνοησεις.Εαν εν δεις κατω αρο πατωμα διαρροη, ουτε στο εσωτερικο κατω απ τα χαλακια, τοτε πρεπει να δεις πιο μεσα.........καπακι ραδιατερ, θερμοστατη, μοτερ νερου, και σου ευχομαι απο προσωπικη ατυχια να μην πας και πιο μεσα σε καψιμο τζουβα η σε βρασικο απο καπακι κια να θες το λιγοτερο λυσιμο και στο τορνο η εαν προχωρησε το κακο αλαγη μηχανης.
Ελεξε το πανω μερος απ το καπακι που κλεινει το ψυγειο, εαν εχει κατ ισαν σαπουναδα( λεκες λαδιου ειναι με νερο), τοτε δυστυχως.......εχεις παθει ζημια...
Παράθεση:
πάντως τα vitara με την παραμικρή αλλαγή θερμοκρασίας είχανε και έχουν την τάση να κάνουν ζημιά στο καπάκι και τα συναφή .δεν το τσεκάρεις να είσαι σίγουρος?