ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό ILIAS4WD » Τετ Σεπ 23, 2009 11:12 pm

Μετα απο μια ωρα σχεδον με κινηση στο δρομο(1η 2α+1η 2α συνεχεια)ανεβασε θερμοκρασια πανω απο το κανονικο λιγο πιο κατω απο τα κοκκινα.σταματησα να δω για τα νερα και ηταν μια χαρα στο παγουρι>ξαφνικα βλεπω κατω να χανει παραφλου και τα εχανε απο το ενα σωληνακιστη φωτο το οποιο δεν παει πουθενα??το αλλο οκ στο καλοριφερ.τα νερα δεν τα εχασε ολα μερικα και σταματησε>αφου κρυωσε μετα ολα μια χαρα.αν μπορει καποιος να βοηθησει?μηπως εχει κανα θεμα με το θερμοστατη του?γιατι πολλες φορες εχει φαει ζορι σε κινηση κτλ αλλα δεν εχει ανεβασει θερμοκρασια πανω απο το κανονικο.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ILIAS4WD
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:22 pm
Τοποθεσία: Nέο Ηράκλειο(ξανά)
Λάστιχα: bfg km2 235/75/15
Suspension: ome
cb: Όχι
Name: Ηλιας

Δημοσίευσηαπό electronikos » Πέμ Σεπ 24, 2009 1:45 am

Αυτό το σωληνάκι έχει σαν ρόλο να οδηγεί τα υγρά από υπερχείλιση εκτός ψυγείου ή/και να αποφορτίζει την πίεση που δημιουργείται σε ένα κλειστό κύκλωμα (όπως αυτό του ψυγείου) λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας. Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν ψάχνεις σε εκείνο το σημείο την βλάβη! Τσέκαρε για κανένα πολύ μικρό σκίσιμο σε κανένα κολάρο, ή για καμιά μικρή διαρροή κάτω από το καπάκι του ijection, ή στο ψυγείο του καλοριφέρ (παραφλού ή υγρασία στο πατάκι του οδηγού ή του συνοδηγού). Αν είναι η διαρροή στην μηχανή (σε κάποιο από τα κολάρα) ενδεχομένως όταν βάλει μπρος και το αφήσεις να ζεσταθεί να το μυρίσεις!!! Έχει μια περίεργη μυρωδιά την οποία αν δεν ξέρεις μπορείς να την μάθεις με το να χύσεις, σε κάποια άσχετη στιγμή, ελάχιστη ποσότητα παραφλού (2-3 σταγόνες) πάνω στην καυτή μηχανή του αυτοκινήτου σου. Ένας ακόμη τρόπος για να μάθεις αν υπάρχει διαρροή σε κάποιο από τα κολάρα είναι να αφήσεις το αμάξι αναμμένο και ακίνητο για κανένα 30λεπτο, και να παρατηρήσεις για 5-10 λεπτά από την στιγμή που θα το σβήσεις για πιθανές σταγόνες στο έδαφος (κατά προτίμηση να είναι τσιμέντο) κάτω από την μηχανή του. Αν δεις σταγόνες, μπες απο κάτω και τσέκαρε απο που βγαίνουν.

Υπάρχει και η πιθανότητα να αργεί ο θερμοστάτης σου να κάνει αλλαγές και έτσι το υγρό να είναι τόσο καυτό που να εξατμίζεται από αυτό το σωληνάκι (πολύ σπάνιο φαινόμενο κατά την γνώμη μου).

Τέλος και το πιο δυσάρεστο θα ήταν μια πιθανή διαρροή του υγρού μέσα στην ίδια την μηχανή, γεγονός αρκετά δυσάρεστο διότι η αντιμετώπιση του είναι αρκετά πολυδάπανη (αλλαγή μηχανής ή επιδιόρθωση αν αυτή είναι δυνατή). Σε εμένα είχε παρουσιαστεί σκίσιμο του κορμού της μηχανής (Ισπανικό vitara) και χάσιμο των υγρών. Η ρωγμή ήταν τόσο μεγάλη που αναγκάστηκα να αλλάξω μηχανή. Σε εκείνη την περίπτωση όμως θα έχανες όλα τα υγρά από το παγούρι, άρα στην δικιά σου περίπτωση δεν ισχύει.

Γέμισε το και δες αν το χάνει όλο. Μπορεί απλά να ήταν λόγω του ότι ζορίστηκε στην κίνηση και να μην σου το ξανά παρουσιάσει οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Vitara 95 3Doors τι και αν δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα...;
Κάποιες φορές αυτό σημαίνει... ατελείωτα γούστα αλλά και περιπέτεια!!!
Άβαταρ μέλους
electronikos
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Δευτ Απρ 27, 2009 2:17 am
Τοποθεσία: ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Λάστιχα: 205/70/R15
Suspension: Μελλοντικά ΟΜΕ
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό ILIAS4WD » Πέμ Σεπ 24, 2009 2:20 am

ευχαριστω για την αμεση απαντηση.η διαρροη ηταν απο αυτο το σωληνακι και απο πουθενα αλλου!δεν ηξερα οτι ηταν για υπερχειλιση.οποτε ελπιζω να μην ηταν και τιποτα ουσιαστικο.απλα δεν εχει ανεβασει ποτε θερμοκρασια τοσο ψηλα και με τρομαξε :shock:
Άβαταρ μέλους
ILIAS4WD
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 15, 2009 11:22 pm
Τοποθεσία: Nέο Ηράκλειο(ξανά)
Λάστιχα: bfg km2 235/75/15
Suspension: ome
cb: Όχι
Name: Ηλιας

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Σεπ 24, 2009 8:55 am

πάντως τα vitara με την παραμικρή αλλαγή θερμοκρασίας είχανε και έχουν την τάση να κάνουν ζημιά στο καπάκι και τα συναφή :idea: .δεν το τσεκάρεις να είσαι σίγουρος?
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό mprizolas » Παρ Σεπ 25, 2009 8:12 pm

Φίλε να πάς σε ένα καλό ψυγειά να σου καθαρίσει το ψυγείο και τον κορμό και να σου αλλάξει τα υγρά .
mprizolas
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2008 11:54 pm
Λάστιχα: 235/60/16
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Μιχάλης

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Παρ Σεπ 25, 2009 8:32 pm

mprizolas έγραψε:Φίλε να πάς σε ένα καλό ψυγειά να σου καθαρίσει το ψυγείο και τον κορμό και να σου αλλάξει τα υγρά .
Αυτό θα το πρότεινα και εγώ! Επίσης συνιστώ και τη χρήση Protec conditioner. Περισσότερα θα βρεις εδώ: http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?t=16 ... sc&start=0
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37883
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Δημοσίευσηαπό liapos » Παρ Σεπ 25, 2009 8:50 pm

αυτο ειχα σκοπο να προτεινω κι εγω tzivi_tzon,σαν υποψηφιος αγοραστης gv το θυμομουν το θεμα με το ψυγειο!
Άβαταρ μέλους
liapos
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 02, 2009 4:36 pm
Τοποθεσία: Αθηνα/Αμπελοκηποι
Name: Γιωργος

Δημοσίευσηαπό Escudocy » Παρ Δεκ 11, 2009 8:23 pm

electronikos έγραψε:
Αυτό το σωληνάκι έχει σαν ρόλο να οδηγεί τα υγρά από υπερχείλιση εκτός ψυγείου ή/και να αποφορτίζει την πίεση που δημιουργείται σε ένα κλειστό κύκλωμα (όπως αυτό του ψυγείου) λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας. Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν ψάχνεις σε εκείνο το σημείο την βλάβη! Τσέκαρε για κανένα πολύ μικρό σκίσιμο σε κανένα κολάρο, ή για καμιά μικρή διαρροή κάτω από το καπάκι του ijection, ή στο ψυγείο του καλοριφέρ (παραφλού ή υγρασία στο πατάκι του οδηγού ή του συνοδηγού). Αν είναι η διαρροή στην μηχανή (σε κάποιο από τα κολάρα) ενδεχομένως όταν βάλει μπρος και το αφήσεις να ζεσταθεί να το μυρίσεις!!! Έχει μια περίεργη μυρωδιά την οποία αν δεν ξέρεις μπορείς να την μάθεις με το να χύσεις, σε κάποια άσχετη στιγμή, ελάχιστη ποσότητα παραφλού (2-3 σταγόνες) πάνω στην καυτή μηχανή του αυτοκινήτου σου. Ένας ακόμη τρόπος για να μάθεις αν υπάρχει διαρροή σε κάποιο από τα κολάρα είναι να αφήσεις το αμάξι αναμμένο και ακίνητο για κανένα 30λεπτο, και να παρατηρήσεις για 5-10 λεπτά από την στιγμή που θα το σβήσεις για πιθανές σταγόνες στο έδαφος (κατά προτίμηση να είναι τσιμέντο) κάτω από την μηχανή του. Αν δεις σταγόνες, μπες απο κάτω και τσέκαρε απο που βγαίνουν.

Υπάρχει και η πιθανότητα να αργεί ο θερμοστάτης σου να κάνει αλλαγές και έτσι το υγρό να είναι τόσο καυτό που να εξατμίζεται από αυτό το σωληνάκι (πολύ σπάνιο φαινόμενο κατά την γνώμη μου).

Τέλος και το πιο δυσάρεστο θα ήταν μια πιθανή διαρροή του υγρού μέσα στην ίδια την μηχανή, γεγονός αρκετά δυσάρεστο διότι η αντιμετώπιση του είναι αρκετά πολυδάπανη (αλλαγή μηχανής ή επιδιόρθωση αν αυτή είναι δυνατή). Σε εμένα είχε παρουσιαστεί σκίσιμο του κορμού της μηχανής (Ισπανικό vitara) και χάσιμο των υγρών. Η ρωγμή ήταν τόσο μεγάλη που αναγκάστηκα να αλλάξω μηχανή. Σε εκείνη την περίπτωση όμως θα έχανες όλα τα υγρά από το παγούρι, άρα στην δικιά σου περίπτωση δεν ισχύει.

Γέμισε το και δες αν το χάνει όλο. Μπορεί απλά να ήταν λόγω του ότι ζορίστηκε στην κίνηση και να μην σου το ξανά παρουσιάσει οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά!


Στα λεει μια χαρα ο φιλος πιο πανω, μην το αγνοησεις.Εαν εν δεις κατω αρο πατωμα διαρροη, ουτε στο εσωτερικο κατω απ τα χαλακια, τοτε πρεπει να δεις πιο μεσα.........καπακι ραδιατερ, θερμοστατη, μοτερ νερου, και σου ευχομαι απο προσωπικη ατυχια να μην πας και πιο μεσα σε καψιμο τζουβα η σε βρασικο απο καπακι κια να θες το λιγοτερο λυσιμο και στο τορνο η εαν προχωρησε το κακο αλαγη μηχανης.

Ελεξε το πανω μερος απ το καπακι που κλεινει το ψυγειο, εαν εχει κατ ισαν σαπουναδα( λεκες λαδιου ειναι με νερο), τοτε δυστυχως.......εχεις παθει ζημια...


Παράθεση:
πάντως τα vitara με την παραμικρή αλλαγή θερμοκρασίας είχανε και έχουν την τάση να κάνουν ζημιά στο καπάκι και τα συναφή .δεν το τσεκάρεις να είσαι σίγουρος?
Escudocy
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 9:15 am
Τοποθεσία: Κύπρος
Λάστιχα: BF Goodrich AT
Name: Χρύσανθος

Δημοσίευσηαπό kosvitara » Παρ Δεκ 11, 2009 8:55 pm

παιδια ειναι παρα πολλα αυτα που πρεπει να κοιταξει ο φιλος
1)ελεγχος διαροων (ψυγειου, κορμου, καλοριφερ, σωληνωσεις)
2)καθαρισμα ψυγειου οποσδηποτε
3)αλλαγη θερμοστατη προλυπτηκα.ο θερμοστατης ειναι αναλοσιμο ανταλλακτηκο αλλα κανεις δεν του δινει σημασια και οι περισοτεροι δεν το αλλαζουν ποτε (οταν αλλαχθει μονο γνησιο)
4)ελεγχος θερμοστατηκου βεντιλατερ αν ενεργοποιηται και σε τι θερμοκρασια

οποτε μηπως να πηγαινε καμια βολτα σε κανενα συνεργειο να του κανει κανενα ελεγχο?? ειναι που ειναι ευαισθητα αμα το αφησεις κιολας το βλεπω να ερχεται το καψιμο......
kosvitara
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 19, 2009 11:08 pm
Λάστιχα: 205/80/16
Suspension: calmini
Name: κωστας

Δημοσίευσηαπό vitaraonoff » Κυρ Δεκ 13, 2009 8:30 pm

ίλε μου μην το αφήσεις σε καμία περίπτωση!Δεν είναι λογικό σε καμία περίπτωση να ανεβάσει θερμοκρασία στην κίνηση...Άλλαξε θερμοστάτη αρχικά...Πολύ μικρό κόστος και πολύ σημαντική η δουλειά που κάνει...Αν και πιστεύω ότι ευθύνεται το ψυγείο σου κάνε ένα απλό πείραμα:πάρε μία μικρή πριονόλαμα και με κρύο μοτέρ άνοιξε την τάπα του ψυγείου σου.μετά προσπάθησε να βυθίσεις την λάμα σε μία κυψέλη κάθετα...Βέβαια μπορεί αυτή που θα δοκιμάσεις να μην είναι βουλομένη αλλά θα πάρεις μια ιδέα...Πάντως αν δεν έχεις αλλάξει ψυγείο ήρθε η ωρα του...
Στο ξαναλέω μην το αμελήσεις...
_________________
Όπου δεν υπάρχει δρόμος...
L.A.G.N tuning off road team!
Άβαταρ μέλους
vitaraonoff
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 9:11 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: GEOLANDAR/BF MUD
Suspension: Monroe adventure
cb: Όχι
Name: ΛΟΥΚΑΣ


Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

cron