Μαρκο εχεις παει σε καποιο συνεργειο που να γνωριζουν απο σουζουκι ;;
Δεν ξερω αν εκει εχετε καποιο εξουσιοδοτημενο ,,,αλλα αφου το αμαξι το γουσταρεις και εφοσον λες οτι δεν ετυχε και της καλυτερης συντηρησης ,,,δεν θα ηταν σωστο να κανεις μια αρχη ;;;;;;;
Αν αφησουμε τον παραγοντα ζημιας μοτερ νμζ οτι σημαντικοτερο ρολο παιζει η ασφαλεια σου
Εμεις εδω μπορουμε να βοηθησουμε /συμβουλεψουμε σε ολα τα ζητηματα ,,,,αλλα πρεπει να βαλεις ενα προγραμμα να το φτιαξεις (εφοσον θελει φτιαξιμο)
Εγω στην θεση σου θα ξεκινουσα με ......
Μπριζωμα για καταγραφη τυχων ηλεκτρονικων ζημιων(εφοσον εχει μπριζα δεν ξερω) και αξιολογηση μοτερ(μετρηση συμπιεσης)
Ελενχος εμπροσθιου συστηματος φουσκες μπαλακια (σημαντικο)κλπ κλπ κλπ και φρενα τακακια λαστιχακια δισκοι (σημαντικο επισης)
-Διαφορικα σασμαν λαδια τα σωστα (σημαντικοτατο)και σωστα λαδια φιλτρο(εγω πιστευω απο εκει ειναι ο θορυβος ////λαθος φιλτρο λαθος λαδι)
Ξεκινα σιγα σιγα,,,και ασε το τι θα γινει αν αξιζει η αλλαγη η επισκευη
Γιατι αν πας και σου πουνε το μοτερ βαραει ολο,,, τι να πιασεις και απο που να ξεκινησεις ,,,ειδικα για αυτο το μοτερ που εχει τα χρονακια του.
Μια γενικη σοβαρη αξιολογηση/καταγραφη ,,για να εχεις και εσυ ενα μπουσουλα να ξερεις αν αξιζει ,,,και να ξερουμε και εμεις να βοηθησουμε που σιγουρα σαν club μπορουμε
Φιλικα παντα