AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπέρα στην ομάδα. Πριν μια εβδομάδα κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη στο VITARA μου του '98. Στη προσπάθεια μου να το μετακινήσω με "καρφωτές" για το πλησιέστερο συνεργείο, η μηχανή ξεκινούσε αλλά δεν κατάφερα τελικά να μετακινήσω το αυτοκίνητο. Κατάφερα όμως να μου βγάλει την ένδειξη "CHECK ENGINE" και μετά δεν έπαιρνε μπρος ούτε η μηχανή. Το μετέφερα με οδική, επισκευάστηκε απ την ντίζα αλλά παρέμεινε το "CHECK ENGINE". Ο μηχανικός ισχυρίζεται ότι δεν έχει μηχανικό πρόβλημα γιατί ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ξεκινήσει η μηχανή, εφόσον η αντλία ανεβάζει βενζίνη στη μηχανή. Εκεί σταματάει την μηχανή κάτι και πιστεύει ότι είναι το immobilizer. Καλώ τον κλειδαρά αυτοκινήτου που μου συστήνουν, ελέγχει κλειδιά(2), ασφάλειες (στις δυο ασφαλειοθήκες -κάτω από το τιμόνι και στο κάτω από το καπό) όλα καλά. Συνδέεται με το immobilizer, το διαβάζει, βλέπει τα κλειδιά, όλα καλά. Μετράει το μαγνητικό πεδίο στην κλειδαριά του τιμονιού και δεν το βλέπει. Άρα σωστά δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο, αφού όπως είπε δεν είναι δυνατόν το immobilizer να επιβεβαιώσει το κλειδί εφόσον δεν υπάρχει μαγνητικό πεδίο. Βγάζει την κεραία απ την κλειδαριά, δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα. Αγοράζω (μεταχειρισμένο) άλλο immobilizer, του το φοράμε, καμία ανταπόκριση. Το πρόβλημα παραμένει.
Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα? Καμία ιδέα, πριν ξεκινήσω τις αντιπροσωπίες?
29/6/2021 ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ: το πήγα σε ηλεκτρολόγο εξουσιοδοτημένου αντιπροσωπείας. Έλυσαν την πλεξούδα, βρήκαν ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει ένα διακόπτη μεταξύ immobilizer και παροχής. Αυτός μάλλον δημιουργούσε το πρόβλημα . Άλλαξαν και την κεραία, είχαν φθαρεί τα καλώδια στις ενώσεις. Τώρα όλα καλά. Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας.