Συνεχίζω το φώτο-story και με
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣΤον Φεβρουάριο του 21' μου είχε χαλάσει ο επιλογέας ταχυτήτων του ανεμιστήρα (καμένη αντίσταση). Ευκαιρία για αφαίρεση και της θήκης του ανεμιστήρα.
Ξεκινάω απο την αφαίρεση της θήκης του ανεμιστήρα.
![IMG_20191215_130944.jpg (162.17 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_130944.jpg](./download/file.php?id=175321&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Αφού κατεβάσουμε το ντουλαπάκι πιέζοντας τα πλαϊνά του, λύνουμε τις 2 βίδες.
![IMG_20191215_130727.jpg (226.82 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_130727.jpg](./download/file.php?id=175322&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Ξεκουμπώνουμε την πλεξούδα απο το πλαστικό.
![IMG_20191215_130719.jpg (228.89 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_130719.jpg](./download/file.php?id=175323&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Λύνουμε τις δυο βίδες από το λαμάκι των ρελέ.
![IMG_20191215_130706.jpg (134.54 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_130706.jpg](./download/file.php?id=175324&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Λύνουμε την βίδα στο κάτω μέρος της θήκης.
![IMG_20191215_124525.jpg (249.76 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_124525.jpg](./download/file.php?id=175325&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Ξεκουμπώνουμε και βγάζουμε την ντίζα του επιλογέα (ανακύκλωση) αέρα.
![IMG_20191215_123557.jpg (171.5 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_123557.jpg](./download/file.php?id=175326&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Αφαίρεση των δύο βιδών στο άνω μέρος της θήκης.
![IMG_20191215_123428.jpg (164.52 KiB) 2971 προβολές IMG_20191215_123428.jpg](./download/file.php?id=175327&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Και τώρα το αφαιρούμε απο την θέση του.
Το φίλτρο (μπομπονιέρα) που έβαλα είχε συγκρατήσει κάποια φύλλα και χνούδια. Παρόλα αυτά είχα μια πιο πυκνή μπομπονιέρα και είπα να κάνω ένα upgrade στο αυτοσχέδιο φίλτρο καμπίνας.
![IMG_20210211_164539.jpg (191.29 KiB) 2971 προβολές IMG_20210211_164539.jpg](./download/file.php?id=175328&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Αυτοσχέδιο φίλτρο καμπίνας 2.0
Δεν μου δούλευε η πρώτη και η δεύτερη ταχύτητα στον ανεμιστήρα. Βγάζοντας τις αντιστάσεις (είναι το πράσινο κυκλάκι που φαίνεται στην παρακάτω φώτο), παρατήρησα πως κάηκε η αντίσταση M1-Μ2.
![IMG_20210211_164547.jpg (215.33 KiB) 2971 προβολές IMG_20210211_164547.jpg](./download/file.php?id=175330&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Αντιστάσεις για την ταχύτητα ανεμιστήρα.
![αντιστ..jpg](./download/file.php?id=175331&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Σχήμα αντιστάσεων.
- αντιστ..jpg (15.67 KiB) 2971 προβολές
Οι τιμές των αντιστάσεων είναι H-L0= 2,22Ωμ , Η-Μ1=1,21 , Η-Μ2=0,53Ωμ σύμφωνα πάντα με το manual
https://www.manualslib.com/manual/384896/Suzuki-Vitara.html?page=48#manualΟπότε για να βρούμε την τιμή της αντίσταση Μ1..Μ2= 1,21-0,53=0,68Ωμ. Έχοντας χρωμονικελίνη 0,6μμ (ίδια διατομή ήταν και η παλιά) στα 3,92Ωμ/μέτρο υπολογίζουμε ότι θα χρειαστούμε 0,68/3,92=0,173μ (ή 17,3 εκατοστά) χρωμονικελίνη. Έκοψα την κατάλληλη ποσότητα πήρα μία βίδα και την τύλιξα και μετά την αντικατέστησα με ένα δυνατό κολλητήρη (είναι μεγαλούτσικη η κόλληση). Κόστος χρωμονικελίνης 0,5 ευρώ το μέτρο , αυτό το υλικό χρησιμοποιείτε σαν αντίσταση ισχύος ή σαν ασφαλειοαντίσταση για πολλές λευκές και φορητές συσκευές και την αγόρασα απο ανάλογο κατάστημα ανταλλακτικών. Την είχα πάρει για να επισκευάσω την πλακέτα του συναγερμού που ανεβάζει τα πίσω παράθυρα και να που χρειάστηκε ξανά.
![IMG_20210211_164456.jpg (201.26 KiB) 2971 προβολές IMG_20210211_164456.jpg](./download/file.php?id=175332&t=1&sid=1af23b9f13b85197f84d695892b6a0ae)
- Η καινούρια αντίσταση.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Προσοχή η μέτρηση τόσο μικρών αντιστάσεων (<1Ωμ) με ένα φθηνό πολύμετρο δεν μπορεί να μας δείξει με ακρίβεια αυτές τις τιμές, για τον λόγο αυτό συνιστώ την παραπάνω μέθοδο υπολογισμού τους.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Κάνω αναλυτική παρουσίαση στα ηλεκτρονικά-ηλεκτρολογικά για να δείξω και στην μάνα μου ότι σπούδασα το έμαθα καλά
Τέλος έβαλα τα πράγματα στην θέση τους, ακολουθώντας τον παραπάνω οδηγό.