AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Φίλοι μου καλησπέρα,
Το Vitara 1.6 1993 8V (G16a) που απέκτησα πρόσφατα, ενώ είχε σταθερό ρελαντί, έκανε ¨τινάγματα¨ γύρω από τις 2.000 στροφές και ψηλότερα έστρωνε (χωρίς να τραβάει ιδιαίτερα όμως). Άλλαξα στο 1ο σέρβις μπουζί - μπουζοκαλώδια αλλά δεν διορθώθηκε. Παρήγγειλα και πολλαπλασιαστή. Καθάρισα την EGR (ήταν τελείως βουλωμένη από καπνιά) και μόλις την ξαναπέρασα ανέβηκαν πολύ οι στροφές του ρελαντί (1700-1800) και δεν έπεσαν όταν ζεστάθηκε. Παράλληλα έβγαζε καπνό η εξάτμιση (προφανώς έγινε πολύ πλούσιο το μίγμα ? ). ΣΗΜΕΙΩΣΗ : δεν είμαι βέβαιος οτι η egr και ο αισθητήρας της δουλεύουν τελικά. Αποσυνέδεσα τη μπαταρία για πάνω από 10 λεπτά, μήπως ρεσετάρει ο εγκέφαλος αλλά τίποτα. Αναγκάστηκα και γύρισα τη βίδα στην εισαγωγή και κατέβηκαν οι στροφές αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα ξαναανέβηκαν 1200 - 1300 . Άρχισα να το ψάχνω και διάβασα για ποτενσιόμετρο γκαζιού, για κομμένο σωληνάκι υποπίεσης, για αισθητήρα πρωϊνής εκκίνησης και λοιπά. Θα ήθελα τη γνώμη σας αλλά και την υπόδειξη κάποιου συνεργείου με διαγνωστικό πρόγραμμα εδώ στη Β.Ελλάδα (κυρίως Θεσσαλονίκη) γιατί στη Βέροια δεν έβγαλα άκρη.