Σελίδα 1 από 2

Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 06, 2018 10:10 pm
από Ale Mao
Καλησπέρα σας. Ξαφνικά το αμάξι άρχισε να μου κάνει κάποιες αρυθμίες. Είτε στο ρελαντί είτε εν κινήσει κάτω από 2500 στροφές και με πατημένο γκάζι δεν ανέβαζε στροφές και έκανε μικροδιακοπές σα να ήταν μπουκομένο. Η πρώτη σκέψη ήταν αλλαγή μπουζί μιας και είχε έρθει η ώρα τους. Άλλαξα λοιπόν τα μπουζί ωστόσο το πρόβλημα συνεχίστηκε. Καθώς λοιπόν ήμουν στο γκαράζ με ανοιχτό το καπό έβαλα μπροστά τη μηχανή και καθώς την κοιτούσα άρχισε τα ίδια συμπτώματα και παρατήρησα ότι ένα από τα μπουζοκαλώδια στο σημείο που ακουμπούσε στον κινητήρα δημιουργούσε σπινθήρα. Στο σημείο λοιπόν αυτό το μπουζοκαλώδιο ήταν λιωμένο. Έπιασα το μπουζοκαλώδιο ψηλά με ένα tyre - up ώστε να μην έρχεται σε επαφή και το πρόβλημα λύθηκε. Το ερώτημά μου λοιπόν είναι τί μπορεί να προκάλεσε αυτό το λιώσιμο μιας και τα μπουζοκαλώδια έχουν αλλαχθεί έναν χρόνο πριν και αν και στα δικά σας οχήματα τα μπουζοκαλώδια ακουμπάν πάνω στο μοτέρ ή πρέπει να είναι στον αέρα. Να σημειώσω ότι ο κινητήρας στο σημείο εκείνο έχει κάποια λάδια λόγω μικρής διαρροής από την φλάντζα του ψευτοκάπακου η οποία θα αλλαχθεί τις επόμενες ημέρες.

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 06, 2018 11:10 pm
από stelios8ess
Συνήθως τα μουζοκαλώδια είναι στηριγμένα σε βάσεις για να μη τρίβονται με τους κραδασμούς.
Όταν αρχίζουν οι σπινθηρισμοί σε εκείνο το σημείο τρυπάει.

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 12:08 am
από kostasRS
Γεια σου φιλε ,,,λες αλλαξες μπουζοκαλωδια ,εβαλες τα γνησια ;;;
Οχι οτι παιζει τοοοοσο ρολο ΑΛΛΑ
πολλες φορες παρολο που μας λενε οτι ενα ανταλλακτικο ειναι εφαμιλλο του γνησιου τυχαινει να ειναι μαπα :???:
Επισης αυτο που σου ειπε stelios8ess πολυ σημαντικο ,,,ηταν τα καλωδια στις (αν ειχε) βασεις τους ;;
Εχε υποψιν πως εφοσον τρυπησε,,μονο το τιρε/απ δεν φτανει ,πρεπει να το μονωσεις σωστα ,,,μην σου πω να το αλλαξεις ,,αλλα δεν στο λεω γιατι δεν ξερω το μοντελο σου αν ειναι μαζι με τον πολλαπλασιαστη :D

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 11:54 am
από Ale Mao
stelios8ess έγραψε:Συνήθως τα μουζοκαλώδια είναι στηριγμένα σε βάσεις για να μη τρίβονται με τους κραδασμούς.
Όταν αρχίζουν οι σπινθηρισμοί σε εκείνο το σημείο τρυπάει.


Αυτές οι βάσεις δεν υπάρχουν γι' αυτό προχώρησα σε πατέντα... Οπότε θα πρέπει να τα στηρίξω καλύτερα εως ότου αλλαχθούν και αγοραστούν οι βάσεις.

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 12:05 pm
από nick_89
Θα πρότεινα αλλαγή, για το καλό σου και για την ασφάλειά σου. Δεν θες σπινθήρες κοντά στις γραμμές καυσίμου :!: :!: Ένα τσαφ υπόθεση είναι το κακό!

Για πατέντα δες το παρακάτω :arrow:


Εγώ θα έβαζα και λάστιχο 2-3mm ανάμεσα στα καλώδια και τα tireups. ;-)

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 2:16 pm
από stelios8ess
Στα νιάτα μου έβλεπα έναν μάστορα (μηχανικό) να σκεπάζετε με μια κουβέρτα ενώ είχε ανοίξει το καπό
και είχε σκύψει πάνω από τον κινητήρα που δούλευε. :eek:
Στην αρχή νόμισα πως δεν θέλει να μάθουμε τα μυστικά της δουλειάς, αργότερα κατάλαβα πως το έκανε για να δει αν ξεφεύγουν
σπινθηρισμοί από τα μπουζοκαλώδια, πίπες, τρισυμπιτέρ κλπ. Αργότερα το δοκίμασα και εγώ σε πολύ σκοτεινό χώρο (δεν είχα κουβέρτα). :D
Όντως φαίνονται οι σπινθηρισμοί που ξεφεύγουν, ιδικά αν πατήσεις γκάζι. Η λύση είναι καλής ποιότητας καλώδια, τα δένουμε,
τα κρατάμε όσο γίνετε πιο μακριά από μεταλλικά μέρη.
Υπάρχει στο εμπόριο σπρέι που κατά κάποιο τρόπο τα μονώνει, γλιστράει το νερό επάνω τους. Πολύ καλό για όσους κάνουν Off Road
και τα λασπόνερα ανεβαίνουν μέχρι το καπό. Μια προσωρινή λύση να αλείψουμε μπουζοκαλώδια, τρισυμπιτέρ με πετρέλαιο.

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 2:50 pm
από kostasRS
Xμμ πολυ καλη η πατεντα :D

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2018 1:09 am
από Ale Mao
Το θέμα ασφάλειας ήταν το πρώτο που σκέφτηκα όταν είδα τους σπινθήρες... Αφού δεν έγινα πυροτέχνημα λέω καλύτερα να μην προκαλώ άλλο την τύχη και να βάλω καινούρια μπουζοκαλώδια με βάσεις να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2018 1:22 pm
από nick_89
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 10, 2018 1:10 am
από P GV O9
Αλλαγή με γνήσια μπουζοκαλώδια και μόνο!!!

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 14, 2018 11:19 pm
από triptec
Φίλε αν δεν πας σε αγωνιστικά 5STAR ή BERU θα καταλήξεις μόνο σε γνήσια, εγω προπσωπικά άλλαξα 3 φορές μπουζοκαλώδια οικονομικά και στον 1 χρόνο χάνανε πάλι, μην πω για όταν υπήρχε νερό στο χώρο του κινητήρα, οπότε έβαλα τα 5STAR και υσήχασα, βέβαια είχε 30€ το ένα αλλά αλλάξε τελείως το δούλεμα του κινητήρα. Νομίζω κοντά στην ίδια τιμή παίζουν και τα γνήσια...

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 11, 2019 11:59 pm
από iakgia
Καλησπέρα φίλοι μου,
εδώ και μερικές μέρες το βιτάρα μου κάνει μπερδέματα , συγκεκριμένα "σκάει άκαφτες" . Αυτό συνήθως συμβαίνει κάτω απο τις 2000-2500 στροφές. Σε κάποια φάση έφτασε σε σημείο να σβήνει και να μην ξαναπαίρνει εμπρός. ύστερα απο λίγη ώρα ξαναέπαιρνε αλλά τα ίδια πάλι.
Σε πρώτη φάση δοκίμασα την αντλία βενζίνης βγάζωντας το σωληνάκι απο το injection για να δω αν πετάει βενζίνη. Η αντλία φαίνεται οτι δουλευει μια χαρά.Οπότε απέκλεισα την περίπτωση βλάβης απο τροφοδοσία. :naughty: :naughty:
Σε δευτερη φάση έβγαλα τα μπουζί , τα καθάρισα , δοκίμασα ένα ένα για σπινθήρα , έβαλα σπρέυ στις μπουζόπιπες , καθάρισα το ντιστριμπιτέρ και όλα τα βύσματα των μπουζοκαλωδίων και τους έβαλα και σπρέυ WD-40. :think: :think:
Υστερα απο αυτό το αμάξι συνήλθε , νομίζωντας οτι είναι ΟΚ το πήρα για μια μακρυνή βόλτα . Στα πρώτα 2-3 χλμ δούλευε μια χαρά . ύστερα άρχισε να κάνει "λόξιγκα" ειδικά στις ανηφόρες ή όταν πατούσα βαθιά το γκάζι.Το πρόβλημα γινοταν πιο έντονο όσο περνούσε η ώρα ,ωσπου μετά απο 20 χλμ περίπου μου έσβησε τελείως αφου προηγουμένως έκανε πολλά "σκασίματα " , μπερδέματα και λόξιγκες. Εννοείται οτι όσες φορές έκανε σκάσιμο (misfire) άναβε και το check engine αλλα ξαναέσβηνε. :think:
Όταν ξαναέβαλα εμπρός δούλευε κανονικά αλλά στα επόμενα 500-1000 μέτρα ξανάτα ίδια σε έντονο βαθμό ,μέχρι που ξαναέσβησε και δεν έπαιρνε εμπρός. :tsoukalas:
Το φορτωσα στην οδική πήγε συνεργείο ,ο μηχανικός δοκίμασε την αντλία με πιεσόμετρο και ήταν εντάξει.
Ακόμη δεν έχει βρεί τι μπορεί να φταίει ......!! :think: :doh:
Το μυαλό μου πάει σε μπουζί , ηλεκτρονική , ντιστριμπιτέρ κάτι ηλεκτρικό τέλοςπάντων....!!
έχει κανείς πάθει κάτι παρόμοιο....??? :shifty: :shifty: :idea:
ευχαριστώ...

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 12, 2019 11:08 am
από stelios8ess
Αφού κάνει σκασίματα είναι θέμα υψηλής τάσης (το ρεύμα που πάει στα μπουζί)
Αν το καπάκι του τρισυμπιτέρ είναι ΟΚ. Τα μπουζοκαλώδια ΟΚ.
Ελέγχουμε τους πολλαπλασιαστές.

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 12, 2019 9:28 pm
από iakgia
Ένα πολλαπλασιαστή έχει πρίν το διανομέα.
Ηθελα να ρωτήσω τα 4 "καρφακια" στο καπάκι του διανομέα έχουν κάνει "κοιλιά" εκεί που έρχονται σε επαφή με τον περιστρεφόμενο φορέα.Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να είναι συμπαγή-ακέραια σε όλο το μήκος τους??

Re: Φθαρμένα μπουζοκαλώδια - Αρρυθμία κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 12, 2019 9:56 pm
από stelios8ess
Αν η φθορά είναι μεγάλη δεν καλό. Αν μπορείς με προσοχή βγάλε το καπάκι του τρισυμπιτέρ
κράτα το έτσι ώστε να βλέπεις τις εσωτερικές ακίδες και βάλε κάποιον να πατήσει μίζα.
Όταν γυρίζει η μηχανή ΔΕΝ πρέπει να βλέπεις σπινθηρισμούς μέσα στο καπάκι.
Αν βλέπεις σπινθηρισμούς το καπάκι θέλει αλλαγή.
Κοίταξε το ράουλο που μοιράζει το ρεύμα στις ακίδες αν είναι σε καλή κατάσταση.
Πρόσεξε τα μπουζοκαλώδια δεν πρέπει να τρίβονται πάνω σε μεταλλικά μέρη.
Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την περίπτωση να φταίει ο πολλαπλασιαστής.
Φυσικά η τελευταία λύση είναι να πας σε συνεργείο.