από Tsakas » Πέμ Ιαν 04, 2024 6:35 pm
Kαλησπέρα και καλή Χρονιά
Φίλος που είχε κάνει μετατροπή σε παλιο Vitara 3d 1600 και έβαλε J20 δεν του δουελευει το στροφόμετρο.
Μου είπε ότι έτσι γίνεται σε αυτη την μετατροπή (??) δηλ δεν έχεις στροφόμετρο μετά ???
Ξέρουμε αν οντως ισχύει κάτι τέτοιο ? ή αν φτιάχνει (ίσως με κάποια μανούρα ?)
Τι είναι καλύτερο ?
1.Να αλλάχτεί μαζι με το μοτερ και το σαζμαν-μειωτήρας (δεν ξέρω και για τους άξωνες μετάδοσης τι γινεται) του 1600 ?
2. Η να αλλαχτεί ΜΟΝΟ το μοτέρ και να παραμείνουν τα υπόλοιπα ?
ΟΚ θα υπάρχει μικροτερος δίσκος και όχι υδραυλικός συμπλέκτης , αλλά είναι όντως σημαντικά αυτά ?
Ή με έναν special δίσκο για το 1600 ολα ειναι οκ πάλι ? (και με μικρότερο κόστος και μανούρα ?)
Το J20 ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί στο 1600 ΜΚ1 γιατί προέρχεται απο αυτοκίνητο με ΑΛΛΟ ΣΑΣΙ και ΑΛΛΟ ΤΥΠΟ κινητήρα
Δεν έχει εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα με αυτό το μοτέρ κάποιο άλλο Vitara MK1 , οπότε δεν γίνεται μάλλον
Στο εξωτερικό υπήρχε ο G18K που κουμπωνει γάντι στις βάσεις μας και στη χελώνα μας (δεν μιλάω για τον J18 του Baleno)
και ακόμη υπάρχει εκεί στα παλιά . Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα χωρίς πολλά πολλά και ίσως να γίνεται να δηλωθεί με λίγη βοήθεια και προσπάθεια
Εγώ πάντως θα το έκανα αν τον έβρισκα τον G18K και με ενδιαφέρει πολύ το μοτερ αυτό .
Αν κάποιος ξέρεις κάτι ας μου στείλει πμ παρακαλώ
Αν δεν δοκίμασες ποτέ ο ίδιος κάτι, μη το χλευάζεις και μη το απορρίπτεις