



Xwriatis έγραψε:Κανονικά αν βάλεις το χέρι στη φτερωτή δεν πρέπει να σταματάει;
Xwriatis έγραψε:Εμένα δεν σταματάει ...
Κουφό.... Δηλ. αν κρατήσεις κατά την εκκίνηση τη φτερωτή (βάλει άλλος μπροστά δηλ), σου παρασέρνει το χέρι που δε μπορείς να την κρατήσεις ακίνητη; Μου φαίνεται ότι έχει μπει περισσότερος υδραργυρος απ'όσο πρέπει.... Τι άλλο να πω...

Tzivitzonis έγραψε:Xwriatis έγραψε:Κανονικά αν βάλεις το χέρι στη φτερωτή δεν πρέπει να σταματάει;
Ναι.Xwriatis έγραψε:Εμένα δεν σταματάει ...
![]()
Κουφό.... Δηλ. αν κρατήσεις κατά την εκκίνηση τη φτερωτή (βάλει άλλος μπροστά δηλ), σου παρασέρνει το χέρι που δε μπορείς να την κρατήσεις ακίνητη; Μου φαίνεται ότι έχει μπει περισσότερος υδραργυρος απ'όσο πρέπει.... Τι άλλο να πω...

Tony Louk έγραψε:Αν θέλει κάποιος και γνωρίζει, μπορεί να μας εξηγήσει πώς λειτουργεί κανονικά ο "υδράργυρος"?
.... διαστέλλεται, όπως στο θερμόμετρο, και κλείνει κάποιο κύκλωμα?


Tony Louk έγραψε: ... γίνεται να μπει ανάποδα?



Xwriatis έγραψε:Γεια σας παιδιά. Σε vitara το πρώτο με G16B. Το λοιπόν, άλλαξα τρόμπα νερού και τον υδράργυρο στο αμάξι γιατί το παλιό δεν κομπλάριζε. Έβαλα μπροστά και ο υδράργυρος δουλεύει κομπλαρισμένος. Έχω κάνει εξαέρωση κανονικά. Τις πταίει;



Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
| arahova | Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
| antonis1627 | Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am | Καλημέρα σας. |
| Διοματάρης | Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am | Καλημέρα σας. |
| KonKalamata | Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am | Καλημέρα! |
| antonis1627 | Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am | Καλημέρα σας. |
| antonis1627 | Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm | Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο |
| GATOZ | Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm | ένας γ@τος στη σαράνταινα.. |
| GATOZ | Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm | viewtopic.php?f=86&t=38257 |
| GATOZ | Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm | EEEEEEEEEEEEE |
| gi@nn@kis | Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am | χαχαχα :) |
| Tzivitzonis | Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am | εννοειται!!!!!!!! |
| gi@nn@kis | Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am | tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ? |
| Tzivitzonis | Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am | γεια σου τζοβανι |
| gi@nn@kis | Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am | καλημερα |
| Tzivitzonis | Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am | Καλημέραααααααααα |
| antonis1627 | Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am | Καλημέρα σας. |
| gi@nn@kis | Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am | καλημεραααααααααααα |
| antonis1627 | Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am | Καλημέρα σας. |
| arahova | Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
| antonis1627 | Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
| KonKalamata | Δευτ Ιουν 08, 2026 4:49 am | Καλημέρα και καλή εβδομάδα! |
| arahova | Κυρ Ιουν 07, 2026 7:09 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
| antonis1627 | Κυρ Ιουν 07, 2026 5:58 am | Καλημέρα σας. |
| arahova | Σάβ Ιουν 06, 2026 7:21 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
| antonis1627 | Σάβ Ιουν 06, 2026 5:10 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης