Υδράργυρος

Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Xwriatis » Τετ Αύγ 13, 2025 10:41 pm

Γεια σας παιδιά. Σε vitara το πρώτο με G16B. Το λοιπόν, άλλαξα τρόμπα νερού και τον υδράργυρο στο αμάξι γιατί το παλιό δεν κομπλάριζε. Έβαλα μπροστά και ο υδράργυρος δουλεύει κομπλαρισμένος. Έχω κάνει εξαέρωση κανονικά. Τις πταίει;
Xwriatis
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2020 6:52 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Διάσταση ελαστικών: 225.70.15
Suspension: Kayaba
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τρί Αύγ 19, 2025 8:25 am

Τι εννοείς "ο υδράργυρος δουλεύει κομπλαρισμένος"; Το βεντιλατέρ γυρνάει σε φουλ στροφές μόνιμα;
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38322
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Xwriatis » Τρί Αύγ 26, 2025 6:11 pm

Κανονικά αν βάλεις το χέρι στη φτερωτή δεν πρέπει να σταματάει; Εμένα δεν σταματάει και ανάλογα το γκάζι ακούω τη φτερωτή να αυξάνει τις στροφές της
Xwriatis
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2020 6:52 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Διάσταση ελαστικών: 225.70.15
Suspension: Kayaba
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Τετ Αύγ 27, 2025 7:54 am

Xwriatis έγραψε:Κανονικά αν βάλεις το χέρι στη φτερωτή δεν πρέπει να σταματάει;

Ναι.
Xwriatis έγραψε:Εμένα δεν σταματάει ...

:eek: :think: Κουφό.... Δηλ. αν κρατήσεις κατά την εκκίνηση τη φτερωτή (βάλει άλλος μπροστά δηλ), σου παρασέρνει το χέρι που δε μπορείς να την κρατήσεις ακίνητη; Μου φαίνεται ότι έχει μπει περισσότερος υδραργυρος απ'όσο πρέπει.... Τι άλλο να πω...
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38322
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Αύγ 27, 2025 9:35 am

Αν θέλει κάποιος και γνωρίζει, μπορεί να μας εξηγήσει πώς λειτουργεί κανονικά ο "υδράργυρος"?

.... διαστέλλεται, όπως στο θερμόμετρο, και κλείνει κάποιο κύκλωμα?
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Xwriatis » Τετ Αύγ 27, 2025 2:52 pm

Tzivitzonis έγραψε:
Xwriatis έγραψε:Κανονικά αν βάλεις το χέρι στη φτερωτή δεν πρέπει να σταματάει;

Ναι.
Xwriatis έγραψε:Εμένα δεν σταματάει ...

:eek: :think: Κουφό.... Δηλ. αν κρατήσεις κατά την εκκίνηση τη φτερωτή (βάλει άλλος μπροστά δηλ), σου παρασέρνει το χέρι που δε μπορείς να την κρατήσεις ακίνητη; Μου φαίνεται ότι έχει μπει περισσότερος υδραργυρος απ'όσο πρέπει.... Τι άλλο να πω...



Είναι όπως όταν ανεβάσει το αμάξι θερμοκρασία και πρέπει να μπει σε λειτουργία ο ανεμιστήρας. Πώς να μπει περισσότερος υδράργυρος; Αφού υπάρχει ανταλλακτικό
Xwriatis
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2020 6:52 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Διάσταση ελαστικών: 225.70.15
Suspension: Kayaba
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Xwriatis » Τετ Αύγ 27, 2025 2:54 pm

Tony Louk έγραψε:Αν θέλει κάποιος και γνωρίζει, μπορεί να μας εξηγήσει πώς λειτουργεί κανονικά ο "υδράργυρος"?

.... διαστέλλεται, όπως στο θερμόμετρο, και κλείνει κάποιο κύκλωμα?



Ναι διαστέλλεται όπως στο θερμόμετρο και κομπλάρει ας το πούμε το βεντιλατερ και γυρνάει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Κάπως σαν συμπλέκτης είναι
Xwriatis
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2020 6:52 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Διάσταση ελαστικών: 225.70.15
Suspension: Kayaba
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τετ Αύγ 27, 2025 6:33 pm

Υπόθεση κάνω χωρίς να ξέρω...

Μήπως έχει μπει ανάποδα? ... γίνεται να μπει ανάποδα?
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό costas66 » Τετ Αύγ 27, 2025 10:15 pm

Tony Louk έγραψε: ... γίνεται να μπει ανάποδα?

Όχι, δεν γίνεται.
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7605
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Stratosp » Πέμ Αύγ 28, 2025 8:08 am

Χωρίς να έχω ιδέα, έτσι μια πρόταση-σκέψη
Αφού δεν γίνεται να μπεί λάθος το ανταλλακτικό και αυτό είναι υπέυθυνο για το "κομπλάρισμα" της φτερωτής, μήπως αυτός ο μηχανισμός (όλο το υπόλοιπο εκτός απο τον υδράργυρο) έχει μείνει κολλημένος με κάποιο τρόπο? πχ βρωμιά?
Stratosp
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί Φεβ 20, 2024 10:56 am
Λάστιχα: michelin cross climate
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Στρατής

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Αύγ 29, 2025 7:06 am

Αν υποθέτω σωστά... φεύγουν 2 καλώδια από τον "υδράργυρο". Μήπως είναι βραχυκυκλωμένα?
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
(aka : το μπουρδουγαλλλί)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 10343
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Αύγ 29, 2025 8:33 am

Xwriatis έγραψε:Γεια σας παιδιά. Σε vitara το πρώτο με G16B. Το λοιπόν, άλλαξα τρόμπα νερού και τον υδράργυρο στο αμάξι γιατί το παλιό δεν κομπλάριζε. Έβαλα μπροστά και ο υδράργυρος δουλεύει κομπλαρισμένος. Έχω κάνει εξαέρωση κανονικά. Τις πταίει;

Το εκανες μονος σου;
Σε συνεργειο;;
Ειναι γνησιο το ανταλλακτικο;
Πριν κανεις οτιδηποτε θυμασαι πως λειτουργουσε;;
Η θερμοκρασια στο αμαξι με την αλλαγη πεφτει;
Πες μας κατι παραπανω ,,τετοια διαγνωση ιντερνετικη που ζητας ουτε η Nasa :lol: :lol: :lol: :lol:
Καθε περσι και καλυτερα
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11635
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό Xwriatis » Σάβ Αύγ 30, 2025 7:01 pm

Θεωρώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο αυτό που ρωτάω. Ιμιτασιον υδράργυρος Ιαπωνίας, λες και ο γνήσιος είναι μέσα από τη SUZUKI. Πριν δεν λειτουργούσε καν για αυτό και τον άλλαξα

Δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία πλέον

Αν είχα πάει σε συνεργείο θα ρωτούσα τον μάστορα χαχαχα
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Σάβ Αύγ 30, 2025 7:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης. Δεν πατάμε "Παράθεση" όταν απαντάμε στο προηγούμενο post.
Xwriatis
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2020 6:52 pm
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Διάσταση ελαστικών: 225.70.15
Suspension: Kayaba
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Αλέξανδρος

Re: Υδράργυρος

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Αύγ 31, 2025 6:05 pm

Τοτε εισαι μια χαρα :handgestures-thumbupright:
Καθε περσι και καλυτερα
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11635
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas


Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Ιουν 08, 2026 4:49 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
arahova Κυρ Ιουν 07, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 07, 2026 5:58 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 06, 2026 7:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 06, 2026 5:10 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης