Tony Louk έγραψε:Vitara.jpg
Φάνη δες την εικόνα για να καταλάβεις.
Από "μαμά" το Vitara έχει μόνιμα εμπλεγμένους τους μπροστινούς τροχούς στα ημιαξόνια.
Η εμπλοκή/απεμπλοκή τετρακίνησης γίνεται στο transfer, που φαίνεται με το κόκκινο βέλος.
Χωρίς δυνατότητα απεμπλοκής των μπροστινών τροχών (με αυτόματες ή χειροκίνητες πλήμνες), γυρίζουν όλα μαζί με τους τροχούς (τροχοί, ημιαξόνια, μπροστινό διαφορικό, άξονας μετάδοσης από το transfer).
Με τις πλήμνες απεμπλέκεις τους μπροστινούς τροχούς και έτσι μένουν ακίνητα τα ημιαξόνια, μπροστινό διαφορικό και άξονας από διαφορικό στο transfer.
Ελπίζω να βοήθησα....
Όντως στο Vitara MK1 , τουλάχιστον στα μοντέλα που φορούν πλύμνες Auto,
, οι πλύμνες αποσυμπλέκουν τα ημιαξόνια μπροστά και λειτουργούν με ένα δικό τους τρόπο (οι αυτόματες όπως τις λέει το εργοστάσιο) και γιαυτό, πρέπει όταν βγάλεις την τετρακίνηση, να κάνει λίγο όπισθεν για να ξεκουμπώσουν οι πλύμνες αυτές (και ξεκουμπωνουν όντως)
Μόλις βάλεις τετρακίνηση , η πλύμνες εμπλέκουν τα μπροστινά ημιαξόνια . Όταν επιλέξεις τετρακίνηση, τότε το τράνσφερ δίνει κίνηση και στον μπροστινό άξωνα μετάδοσης και επομένως στο μπροστινό διαφορρικό και στα ημιαξόνια. Μόνο τότε όμως.
ΔΕΝ είναι σαν του Grand Vitara το σύστημα . Εκει γυρίζουν όντως τα ημιαξόνια παθητικά με τον τροχό απο ότι γνωρίζω
Γιαυτό και το όφελος της τοποθέτησης πλυμνών χειροκίνιτων είναι μεγαλύτερο στα GV απο ότι στα Vitara
Σύμφωνα πάντα με ότι γνωρίζω και έχω δεί