1ον Βασίλη καλά έκανες κι έφτιαξες αυτή την πατέντα, σε καταλαβαίνω απόλυτα από το θέμα ευκολίας!
2ον δεν οσμίστηκα κάποια παρεξήγηση, οπότε αφήστε τις ειρήνες κι αλλάξτε... βαλβολίνες
3ον για να απαντήσω στην απορία του garvanit: το grand έχει πλήμνες που δεν απομονώνουν. Δηλ χωρίς 4κίνηση, τα ημιαξόνια και τα σωθικά του εμπρός διαφορικού γυρνούν, λόγω του ότι συμπαρασύρονται από την κύλιση των εμπρός τροχών. Αν εμπλέξεις 4κίνηση τότε το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει και το εμπρός διαφορικό, το οποίο μέχρι εκείνη της ώρα απλά γύρναγε τρελά λόγω της κύλισης των εμπρός τροχών που προείπαμε.
Σε κάποια Vitara, όπως αυτό που ενδιαφέρεσαι να πάρεις, οι πλήμνες γράφουν "AUTO". Αυτό σημαίνει ότι εμπλέκονται με την εμπλοκή της 4κίνησης και όταν επαναφέρεις την πισωκίνηση (λεβιές στο 4χ2 δηλ) μπορούν να "ξεκλειδώσουν"
αν κάνεις λίγο όπισθεν (θα ακούσεις ένα "κλακ").
Τέλος, υπάρχουν και οι χειροκίνητες aftermarket πλήμνες που μπορούν να φορεθούν και σε grand και σε vitara, οι οποίες συνδέουν/αποσυνδέουν τον τροχό από το υπόλοιπο σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι: αν έχεις 4κίνηση και πλήμνες ξεκλείδωτες πάει να πει ότι όλο το σύστημα δουλεύει 4κίνητα, αλλά οι τροχοί είναι ελεύθεροι. Για να πάρουν την 4κίνηση και οι τροχοί πρέπει να τις κλειδώσεις. Αν δεν έχεις 4κίνηση και οι πλήμνες είναι κλειδωμένες, τότε λειτουργεί σαν τις εργοστασιακές πλήμνες του grand (βλ. παραπάνω).