AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπέρα σε όλους.
Οπως ανέφερα και στο καλωσόρισμα μου ενας απο τους λόγους οπου εγγραφηκα στο φορουμ είναι γτ ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Το αμάξι μου λοιπόν είναι ενα NGV 1.6 106ps μοντέλο του 2006 JT κινητήρας αν δεν κάνω λάθος.
Το αμάξι αγοράσθηκε καινούριο απο τη μητέρα μου και το 2014 περιήλθε στη δική μου κατοχή με 104.00χλμ. Όπως όλοι γνωρίζουμε η κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι απαγορευτική... άρα στις 125.000 χλμ περίπου προχωράω σε μια εγκατάσταση υγραερίου lovato σε γνωστό μου εγκαταστάτη οπου του είχα εμπιστοσυνη μιας και είχε βάλει σε αλλα 2 αυτοκίνητα της οικογενειας μου υγραέριο χωρις πρόβλημα. Το αμάξι ηταν απροβλημάτιστο μεχρι πέρυσι το Φλεβάρη στις 244.000χλμ έκανε κατι σκορτσαρίσνατα κλπ. Παω απο δω πάω απο εκεί με τα πολλά κάνω ρυθμιση βαλβίδων μιας και ολες οι διαγνωσεις έβγαζαν ακανόνιστη ανάφλεξη στο 2ο κύλινδρο. Σημειωτέον δεν ειχε ξαναγίνει ΠΟΤΕ ρύθμιση στο αμάξι (προσωπικά δε το γνώριζα μιας και ειχα παντα ευρωπαϊκά με αυτορυθμιζόμενες). Πληρώνω 100ε στη Suzuki ξεκαθαρίζοντας μου ο μηχανικος ότι την επομένη ανοίγουμε καπάκι γτ έβαλε 8 πλακάκια μεσα.
Αρχές καλοκαιριου λοιπον αναβουν κατι λαμπάκια κινητηρα, λιγο δυσκολια στην αναφλεξη του κινητήρα αλλα "τσολιάς" εγω δε δίνω σημασία. Με τα πολλά με πάει το κακόμοιρο αγόγγυστα μέχρι τις 12 Οκτώβρη (267.000 χλμ) όπου κάνω ενα ταξιδι Θεσσαλονικη (απο Γιάννενα) και με το που φτάνω με το που παρκάρω αρχιζει να χοροπηδαει. Το μυαλό μου παει στους πολλαπλασιαστες. Αλλάζω κάτι εφεδρικούς που είχα τπτ... το φορτώνω και το κατεβάζω πίσω έχοντας βέβαια στο μυαλό μου την υποψια οτι έκαψα βαλβίδες.
Αποτέλεσμα το αμάξι έκαψε φλάντζα δεν έκαψε βαλβίδες ο καπακάς βρήκε 2 που δεν κάθοταν καλά αλλα δεν ήταν απο εκει το πρόβλημα. Το πρόβλημα ηταν οτι είχε αρπάξει η φλάτζα και "έπαιρνε" λίγο λίγο και για αυτο δεν έπαιξε και η θερμοκρασία ποτέ. Οταν τον ρώτησα για τις βαλβίδες που δεν καθπταν καλά στις έδρες αν θα με άφηναν, μου απάντησε οτι θα εβγαζα αρκετά χλμ ακόμη γιατί ήταν σε πολύ πρόωρα στάδια για να χαλάσουν και να δημιουργήσπυν πρόβληαμ. Με τα πολλά το κόστος ζημιας ήταν 340 ο καπακας γτ έβαλα 8 εξαγωγής ενισχυμενες για υγραέριο και άλλαξα ολα τα ελατήρια βαλβίδων τσιμουχακια κλπ (αλλιως αν εφτιαχνα μονο πλάνισμα και 2 βαλβίδες με 120ε ημουν έτοιμος) και 300 ο μηχανικός. Το αμάξι εχει κάνει 1000χλμ τωρα χωρίς κατι ιδιαιτερο απλα επειδη φόραγε θερμοστατη 82βαθμων ο μηχανικος μ εβαλε 88βαθμων γτ λεει οτι αυτον φοράνε μαμίσιο και αναβουν λιγο πιο συχνά τα βεντιλατέρ (γι' αυτό θα ξαναβάλω 82αρι αν και ο μηχανικός δούλευε στην αντιπροσωπεία).
Άρα θεωρω οτι ας μην τρομοκρατούμαστε. Εξοικονόμηση καυσίμου σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς με μέση κατανάλωση 10L/100klm εχω κάνει γύρω στις 10000ε