paolito έγραψε:Άρα το ξεκούραστα που ανάφερες πάει στο θέμα της επιτάχυνσης
. Το Turbo πράγματι σε εσένα βοηθάει πολύ, αν δεν υπήρχε και με τα 150 περίπου παραπανίσια Kg θα ήταν ίσως ένα μικρο θέμα. Στα 0-100 έχουμε ακριβώς τους ίδιους χρόνους και σε διαβεβαιώνω ότι το ίδιο χαλαρά και ξεκούραστα πάω στην πόλη
.
Οταν βρεθουμε σε καποιο καφε του κλαμπ, να οδηγησεις τοσο το diesel οσο και το s.
Η διαφορα τους απο το απλο βενζινης, ειναι οτι λογω ροπης κινεισαι σε 1-2 ταχυτητες πανω ή δεν χρειαζεται να ανεβοκατεβαζεις συχνα.
Σιγουρα και η απλη βενζινη κινειται αξιοπρεπεστατα λογω μικρου βαρους, ομως εξακολουθει η μεγαλη διαφορα ροπης να βοηθαει σε λιγοτερο αγχώδη οδηγηση.
Το πετρελαιο σου δινει οτι εχει απο αρκετα χαμηλες στροφες, αν και δεν εχει φυσικα το ευρος λειτουργιας του βενζινοκινητου. Αρκει ομως αυτο το ευρος για την κινηση στην πολη.
Σε πιο γρηγορες καταστασεις μονο προβληματιζει.
Εχω στην εταιρεια εδω και καιρο πλεον και 2 πετρελαια αυτοματα 4χ4 που ειναι αρκετα βαρια...
Οσο τα δοκιμασα σε αστικο περιβαλλον ειναι εξαιρετικα ευκολοδηγητα, κρυβουν καλα το βαρος, με μονο χοντρο προβλημα τον θορυβο και την τραχεια λειτουργια, τρεμει και ο καθρεπτης και γενικα δεν εχει τον πολιτισμο της βενζινης.
Θα ελεγα οτι ειναι και πιο βολικα απο το s λογω αυτοματου.
Ειναι ομως πολυ λιγοτερο fun to drive...
Και μαλιστα πολυ πιο μαλακα σε αναρτηση απο το s, δεν εχω ιδεα σε σχεση με το απλο βενζινη. Αυτο βεβαια μαλλον φταιει που νοιωθω το diesel οτι δεν ειναι τοσο αμεσο σε αντιδρασεις.
Σε διαδρομουλα προς τον παραδεισο των εντοσθιων αμνων, στα Σκουρτα, εκει μονο το πετρελαιο εδειξε λιγο ατσουμπαλο, τοσο απο κινητηρα που σε κρεμαει λογω ευρους λειτουργιας, οσο και απο αναρτησεις-βαρος που μου φανηκε πολυ ενδοτικο - βαρκα style. Αντε και το αυτοματο σε τετοιες καταστασεις, ας πουμε οτι δεν βοηθαει σε κατεβασματα - ανεβαζει μονο του στις εξοδους απο μεγαλες καμπες και σου χαλαει τη τροχιά.
Τελος το πετρελαιο πρεπει να εχει καλυτερη λειτουργια στο χωμα - δεν εχω δοκιμασει - αφου εχει και ροπη και οχι σπαστικα ξεσπασματα ισχύος οπως ο boosterjet.
υ.γ.
κάπου γραφετε για συμπλεκτες και μυρωδιες... στο s οτι ταλαιπωρια και να του εκανα, π.χ. lock + πατιναρισμα σε πετρες ή lock + τερμα γκαζι σε αμμο δεν μυρισε καθολου... αντε μια φορα σε οπισθεν για παρκαρισμα σε αμμολοφο, αλλα ανεπαίσθητα και εφυγε αμεσως.
υ.γ. - προς pgp
εμεις τι λαστιχα εχουμε? Εσυ πιλότος = βλεπεις, εγώ 50άρης = δεν βαζω γυαλια μην με δει η μπιγκ μπουμπς γραμματευς....
υ.γ. στο υ.γ.
μητσομ'
--Edit by kaliakouda--Ξέφυγες Γάτε μου ...και οταν θα χρειαστω λογιστη θα ειδεις το φως το αληθινον....