Την προηγούμενη Τετάρτη αγόρασα ενα γρύλλο τύπου Hi-lift No Name κατασκευής!!! NoName Lift δηλαδή.. Παρότι ήμουν αρνητικός για την χρήση των Hi-lift τον πήρα λόγω της εξεφτιλιστικής του τιμής(<40euro), πραγματική προσφορά δηλ..!!! Το ΣΚ λοιπόν έγινε η δοκιμή...
NGV & NoName Lift
CRACK ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ NoName LIFT
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: την Δευτέρα πήγε πίσω στο κατάστημα!! Το hi-lift ως γνωστόν ειναι ενα επικίνδυνο στην χρήση του εργαλείο.. αλλα αν ειναι να την "φας" και απο πράγματα που θεωρείς αυτονόητα,όπως η αντοχή του, να τα "βράσω" τα λεφτά!!! Καλύτερα να το πληρώσω διπλά και τριπλά παρά να μου "κοστίσει" περισσότερο!!! Προσοχή λοιπόν στο τι αγοράζετε!!!
Υ.Γ.: Το καλό της ιστορίας ειναι οτι έγινε η δοκιμή!!!! Προσωπικά μου άρεσε(παροτι ήμουν σχεδον κάθετος μέχρι τώρα ) και πλέον ψαχνομαι για αμερικάνικο HI-LIFT το originalle δηλ!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από Antonioz και Τρί Απρ 12, 2016 9:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
το θέμα νομίζω δεν έχει να κάνει με την χώρα κατασκευής αλλά με τις προδιαγραφές του εκάστοτε προϊόντος...αν οι προδιαγραφές ήταν για τέτοια αυτοκίνητα τότε αυτό είναι απαράδεκτο που έγινε... επίσης οι αμερικάνικοι είναι made in usa ή made in china? ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω περί hi-lift αλλά ότι κινέζικο έχω αγοράσει προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος (κυρίως προϊόντα τεχνολογίας)...
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it! (2004-2017)
gv2000 έγραψε:το θέμα νομίζω δεν έχει να κάνει με την χώρα κατασκευής αλλά με τις προδιαγραφές του εκάστοτε προϊόντος...αν οι προδιαγραφές ήταν για τέτοια αυτοκίνητα τότε αυτό είναι απαράδεκτο που έγινε... επίσης οι αμερικάνικοι είναι made in usa ή made in china? ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω περί hi-lift αλλά ότι κινέζικο έχω αγοράσει προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος (κυρίως προϊόντα τεχνολογίας)...
Η χρήση των γρύλων τύπου HiLift είναι γνωστή και κύρια εφαρμογή τους (τουλάχιστον τις τελευταίες δεκαετίες) ειναι τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα, συνεπώς οι προδιαγραφές τους ειναι για τέτοια αυτοκίνητα. Αλλά και να μην ήταν, το χαρτάκι που είχε πάνω του το συγκεκριμένο έλεγε οτι ηταν τεσταρισμένο για 3000kg. Το αυτοκίνητο μου ζυγισμένο έχει 1780kg,όλες οι ρόδες μαζί, όχι μόνο η μία.. επίσης το έδαφος ηταν σταθερό άρα και μοιρασμένα τα φορτία και πάλι δεν άντεξε.. που να μου έφευγε το αυτοίνητο δηλ (υπάρχει πιθανότητα, γι'αυτο και λέω οτι γενικά ειναι επικίνδυνο) Μιλώντας λοιπόν για το originalle φυσικά και δεν μιλάω για την χώρα κατασκευής αλλα για τις προδιαγραφές που θέτει η Hi-lift... η χώρα κατασκευής μπορεί να είναι απο USA μέχρι Κορεα.. αλλα η σφραγίδα θα λέει HiLift και ελπίζω να έχει την προβλεπόμενη αντοχή(κάτι που να πώ την αλήθεια δεν πολυ πιστεύω) Οπαδός της Κίνας ειμαι κ γώ στα θέματα τεχνολογίας αλλα απο θέμα ασφάλειας πλέον εχω πειστεί οτι τα noname κινέζικα ή κορεατικα ή τούρκια ή ή ή δεν αξίζουν την χρηματική διαφορά!!
ΥΓ Ορθή η παρατήρηση του φίλου, συνεπώς αλλάζω τα σημεία του πρώτου ποστ που λέγανε "Κινέζικο" σε "NoName"
Τελευταία επεξεργασία από Antonioz και Τρί Απρ 12, 2016 9:45 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Antonioz έγραψε:Οπαδός της Κίνας ειμαι κ γώ στα θέματα τεχνολογίας αλλα απο θέμα ασφάλειας πλέον εχω πειστεί οτι τα noname κινέζικα ή κορεατικα ή τούρκια ή ή ή δεν αξίζουν την χρηματική διαφορά!!
Άλλο να μου καεί ένα βίντεο άλλο να με αφήσει σακάτη
Σε θέματα ασφαλείας και προδιαγραφών υλικού, ότι πληρώνεις... παίρνεις
Antonioz έγραψε:Οπαδός της Κίνας ειμαι κ γώ στα θέματα τεχνολογίας αλλα απο θέμα ασφάλειας πλέον εχω πειστεί οτι τα noname κινέζικα ή κορεατικα ή τούρκια ή ή ή δεν αξίζουν την χρηματική διαφορά!!
Άλλο να μου καεί ένα βίντεο άλλο να με αφήσει σακάτη
Σε θέματα ασφαλείας και προδιαγραφών υλικού, ότι πληρώνεις... παίρνεις
θα διαφωνήσω για το "ότι πληρώνεις...παίρνεις"... πόσες φορές έχουμε πληρώσει το marketing?? επίσης κάτι κορεάτικα αυτοκίνητα σε αξιοπιστία ξεπερνάνε κάτι γερμανικά για χαβαλέ... ο φίλος Antonioz κατάλαβε τι είπα...άλλο τα no-name και άλλο τα επώνυμα κινέζικα-κορεάτικα-ελληνικά προϊόντα... όπως και να έχει αφού γλύτωσες με ένα ράγισμα πάλι καλά...προσοχή στην επόμενη αγορά!
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it! (2004-2017)
Στην Κίνα τα εργοστάσια κατασκευάζουν το ίδιο πράγμα με διαφορετικές προδιαγραφές και διαφορετικές τιμές και οι έμποροι παραγγέλνουν όποιο θέλουν. Οπόταν κάποιος το θεώρησε ευκαιρία να βγάλει κέρδος που στην συγκεκριμένη περίπτωση έβαλε μπρος το κέρδος από την ασφάλεια .
Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο. Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει εκ πείρας
Ισως ηταν και αστοχια του συγκεκριμενου παιδια. Τα εργοστασια κατασκευαζουν συμφωνα με τις προδιαγραφες που θα τους θεσουν και τα τελικα προϊοντα ελεγχονται συμφωνα με τους κανονες ποιοτικου ελεγχου που εφαρμοζει ο κατασκευαστης, δεν εχει καμια σημασια οτι κατασκευαστηκε στην Κινα.
Τωρα αγαπητε Αντωνη αν θες την γνωμη μου το High Lift ειναι παντελως αχρηστο στα αυτοκινητα μας, για να εχει εφαρμογη πρεπει να εχεις μεταλικους προφυλακτηρες σωστα κατασκευασμενους και τοποθετημενους και πλαϊνα rock sliders, και τα δυο πρεπει να εχουν υποδοχες για να ειναι ασφαλες το σηκωμα, διαφορετικα απο που θα το σηκωσεις ?? η εφαρμογη που μας δειχνεις ειναι για να βαλεις καμια πετρα και κανενα κλαδι κατω απο τον τροχο και να σε βοηθησεις να ξεκολλησεις, αλλα για προσπαθησε να το κανεις αυτο οταν ο τροχος ειναι βυθσιμενος?? επιπλεον χρειαζεισαι βαση ειδικη για να μην βουλιαζει στην λασπη.
σε κανένα βούλιαγμα βοηθάει επίσης κάνει και χρέη εργάτη(αμα σου κάνει σε εύκολο σημείο διαφορικό) έχει πολύ δύναμη ο μοχλός απλά μαζεύεις το αμάξι μέτρο μέτρο. εντάξει εργάτης δεν είναι αλλά απο το τπτ..
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v) current test ford fiesta ecoboost 100ps
dpol έγραψε:Τωρα αγαπητε Αντωνη αν θες την γνωμη μου το High Lift ειναι παντελως αχρηστο στα αυτοκινητα μας, για να εχει εφαρμογη πρεπει να εχεις μεταλικους προφυλακτηρες σωστα κατασκευασμενους και τοποθετημενους και πλαϊνα rock sliders, και τα δυο πρεπει να εχουν υποδοχες για να ειναι ασφαλες το σηκωμα, διαφορετικα απο που θα το σηκωσεις ?? η εφαρμογη που μας δειχνεις ειναι για να βαλεις καμια πετρα και κανενα κλαδι κατω απο τον τροχο και να σε βοηθησεις να ξεκολλησεις, αλλα για προσπαθησε να το κανεις αυτο οταν ο τροχος ειναι βυθσιμενος?? επιπλεον χρειαζεισαι βαση ειδικη για να μην βουλιαζει στην λασπη.
Εαν διαβάσεις τα μέχρι τώρα σχόλια μου για τους συγκεκριμένους γρύλους θα διαπιστώσεις οτι και εγω ήμουν σίγουρος για το "παντελώς άχρηστο"!!!Ο εργάτης ειναι οτι καλύτερο για να βγεις εύκολα και κυρίως γρήγορα απο μια δύσκολη κατάσταση και φυσικά και σε αυτήν την περίπτωση ισχύει το Noname, οι προδιαγραφες κλπ κλπ Απο κει κ πέρα (εκτός του οτι όπως εχω ήδη αναφέρει πρόκειται για εξαιρετικά επικίνδυνο εργαλείο) νομίζω η δυσκολότερη χρήση του ειναι να χρησιμοποιηθεί σαν εργάτης.. Για την χρήση αυτή υπάρχει ενα κιτ της Hi Lift με το οποίο ουσιαστικά εκμεταλέυεσαι πολύ μεγαλύτερο μήκος ελξης χρησιμοποιώντας μια πρόσθετη αλυσίδα στην ουρά του εργαλείου. Η αλυσίδα αυτή σου επιτρέπει όταν τερματίσει η διαδρομή του γρύλου να "κλειδώσεις" το αυτοκίνητο, να ελευθερώσεις το κινούμενο μέρος του γρύλου επαναφέροντας τον στο "0" της διαδρομής ώστε να ξαναξεκινήσεις την έλξη.Κόστος περίπου 70euro Από κει κ πέρα κάνει πολύ εύκολη την ανύψωση για να βάλεις "κατι" κάτω απο την ρόδα ώστε να ανακτήσεις την πρόσφυση ή να ξετακάρεις ενα αυτοκίνητο που έχει "βρει"!! ακόμη και με τον τρόπο που έκανα την δοκιμή. Για την περίπτωση των NGV(τουλάχιστον) και ειδικά του δικού μου(που έχω έξτρα δέστρες) είδα οτι μπορώ εύκολα να κάνω βιδωτές βάσεις, δύο απο κάθε πλευρά και δύο πίσω, ώστε να το σηκώνω ακόμη και για αλλαγή ελαστικού. Η μορφή των παραπάνω σημείων ειναι η αυτή:
Για βάση μπορείς να χρησιμοποιήσεις οτι χρησιμοποιούμε έτσι κ αλλιώς, ενα κομμάτι ξύλο ή ακομη καλύτερα ενα μεταλλικό έλασμα στο οποίο θα βιδώνει κιόλας.. Ενα επιπλέον πλεονέκτημα ειναι οτι ειναι τελείως χειροκλινητος.. Στα αρνητικά του ειναι ο όγκος, το βάρος και φυσικά το γεγονός οτι θέλει τον "χρόνο" του για να κανει όλα οσα αναφέρω... Συνολικό κόστος των παραπάνω,με το κιτ εργάτη και προσωπική δουλεία γύρω στα 200-250€.. Την θεωρώ αρκετά καλή τιμή για επώνυμο recovery προιόν
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Θα συμφωνήσω με τον Πάνο ότι η προέλευση δεν παίζει ρόλο!!καλώς ή κακώε όλα φτιάχνονται Κίνα! Μπορώ όμως να σας πω με σιγουριά ότι παίζουν ποιότητες αλλά και προδιαγραφές!Μπορεί να βρεις ενα άριστο noname/nobrand προϊόν με τα διπλά ή τριπλά χρήματα και να ναι αξιόπιστο και λειτουργικό!