Καταρχην σας ευχαριστώ για τα καλα σας λογια..
panoshm έγραψε:Για να μην έχεις θόρυβο από τον αέρα, μήπως να σκεφτόσουν το μπροστινό να το έφτιαχνες με φάλτσο (να ακουμπάει την βάση) έτσι ώστε να είναι ΚΑΙ ανεμοθραύστης ταυτόχρονα?
Πάνο η μια σκεψη για το καγκελάκι ειναι αυτη που φαινεται στο σχεδιακι αλλα οπως λες ενα κλικ μεσα για να μπει το πολυκαρβουνικο και η δευτερη(και πιο πιθανη) ειναι καγκελακι τυπου hannibal (στα πλαινα και στο πισω μερος δηλ) περιπου οπως φαινεται στην δευτερη φωτο..
panoshm έγραψε:Όσο για την στήριξη στις μπάρες, πιστεύω ότι πρέπει την πίσω μπάρα να την πας μια θέση ακόμη πιο πίσω, έχει μεγάλο κενό "αστήριχτη" η σχάρα
και στο πισω αλλα και στο μπροστα μέρος υπαρχει οντως μεγάλος προβολος.. αλλα θεωρω οτι ειναι καθαρα αισθητικο το θέμα.. Μη ξεχνας οτι οπως ειπα και πιο πάνω, αρχικα ηταν πιο μεγάλη(φαντασου ενα επιπλέον ματι αναμεσα στις μπαρες) αλλα την κόντινα(ετσι γραφετε;
) Παρόλαυτα αν και δεν προορίζεται για να φορτωθει σε αυτα τα σημεια θα καθομουν ανετα (εφοσον δεν θα ειχαν προβλημα οι μπαρες) στην ακρη της σχαρας.. σαν δεσιμο θεωρω οτι ειναι απιστευτα στιβαρη..
gv2000 έγραψε:πολύ ωραία κατασκευή αλλά όντως υπάρχει ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στις κάθετες ενώσεις...
το κενο τόσο μεταξυ των κάθετων (μασιφ Φ13) οσο και μεταξυ των εγκαρσιων τμημάτων δεν ξεπερνάει τα 350mm. Νομιζω οτι ειναι η λυση που τα συνδιαζει ολα.. στηβαροτητα, λιγοτερα υλικα(βαρος και κοστος), αρκετα σημεία δεσιματος για οτιδηποτε μπει επάνω..
Τελοσπάντων(Φάνη) οσο αφορά της παραγγελείες
με το Durafix σε καμία περιπτωση δεν θα την ξαναεφτιαχνα , ειναι πολυ καλο σε τοπικες επισκευες ή σε κατι μικρότερης εκτασης αλλα για τετοια δουλεια απαιτει υπερβολικά πολλές εργατοωρες(γι'αυτο και αργησα να την τελειώσω)..
Πιστευω με το πολύ ενα διακοσάρι μπορώ να προχωρησω σε "μαζικη" (τρομάρα μου) παραγωγή(με διαστάσεις της αρεσκίας σας αλλα κοντα στις δικές μου
) , φυσικα το αποτέλεσμα θα ειναι πολυ πιο προσεγμένο και οι κολλήσεις με ηλεκτροκολληση. Αν καποιος οντως ενδιαφέρεται το συζητάμε..