AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Το ACT ενεργή διαχείριση κυλίνδρων, είναι ένα σύστημα που πρώτη η Volkswagen υιοθέτησε σε μικρούς τετρακύλινδρους tsi κινητήρες.
Το act είναι μια τεχνολογία οικονομίας καυσίμου, που ως τώρα μόνο σε μεγάλους 8κύλινδρους και 12κύλινδρους κινητήρες συναντούσαμε.
Με την προσωρινή απενεργοποίηση του δεύτερου και τρίτου κυλίνδρου γίνετε εξοικονόμηση πάνω από 0,5 λίτρα ανά 100κμ.
Το σύστημα είναι ενεργό μεταξύ 1400 και 4000 rpm, πρόκειται για μεγάλο εύρος χαρτογράφησης που καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων, και λειτουργεί μόνο στους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση, στους κινητήρες χωρίς υπερτροφοδότηση θα υπήρχαν περιπλοκές στην εισαγωγή καυσίμου, στην καύση, και στον έλεγχο καυσαερίων.
Πρώτα οι κύλινδροι γεμίζουν με αέρα με μειωμένη πίεση κυλίνδρου και μικρή ενεργειακή κατανάλωση, στη συνέχεια κλείνουν οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής των κυλίνδρων 2 και 3 και η ανάφλεξη πλέον στον κινητήρα γίνεται μια φορά ανά στροφή στροφαλοφόρου άξονα.
Τα πιστόνια των απενεργοποιημένων κυλίνδρων κινούνται με την κίνηση του στροφαλοφόρου άξονα ενώ ο βαθμός απόδοσης των ενεργών κυλίνδρων αυξάνεται διότι το σημείο λειτουργίας μετατοπίζεται σε αυξημένα φορτία.
Οι βαλβίδες κλείνουν με ένα σύνθετο σύστημα μέσο δύο κινούμενων και ρυθμιζόμενων μονάδων που βρίσκονται στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής, παρατηρούμε δυο προφίλ, το ένα είναι προφίλ μηδενικού βυθίσματος και ενεργοποιείται από την κίνηση της μονάδας έκκεντρων μέσω μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας η οποία ελέγχεται από τον εγκέφαλο του κινητήρα, σε αυτό το προφίλ απενεργοποιείται αυτόματα η παροχή καυσίμου και η ανάφλεξη, στους κυλίνδρους 2 και 3.
Όταν ο εκκεντροφόρος λειτουργεί με κανονικό προφίλ συμπεριφέρεται όπως ένας κανονικός εκκεντροφόρος.
Η εναλλαγή από το ένα προφίλ στο άλλο διαρκεί 13-36 msec και δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.
Ρυθμίστε τους υπότιτλους στα ελληνικά αν και δεν βοηθάνε και πολύ.........
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=t0Ftpe3DnW0[/youtubehd]