AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Θα σας πω τα βάσανά μου με το service, παίρνοντας αφορμή από το φίλο που αναγκάστηκε να πάρει το jimny.
Όλα άρχισαν το καλοκαίρι που πήγα το αυτοκίνητο (NGV 1.9 TDIS), στην αντιπροσωπεία της περιοχής μου, για να μου αλλάξουν μία τροχαλία στον ιμάντα του δυναμό, επειδή έβγαζε θόρυβο.
Φεύγω από το service, ημέρα Πέμπτη, παρκάρω το αυτοκίνητο στο γκαράζ και Σάββατο πρωί ξεκινάω με την οικογένεια για θάλασσα, με προορισμό την Καβάλα. Μετά το Δερβένι, ακούγεται ένας θόρυβος (σαν ήχος από ντραμς) και μου σβήνει ο κινητήρας. Φορτώνω το αυτοκίνητο στην ΕΛΠΑ, πάμε στην εν λόγω αντιπροσωπεία και βλέπουμε ότι ο ιμάντας του δυναμό κόπηκε σε κορδόνια, ένα από τα οποία πέρασε στον ιμάντα χρονισμού και έφερε την καταστροφή.
Ανέλαβαν την ευθύνη κι έμεινε το αυτοκίνητο στο συνεργείο ένα μήνα, μέχρι να ανοίξουν το κεφαλάρι και να αλλάξουν τις βαλβίδες. Καθυστερούσαν λέει τα ανταλλακτικά.
Παίρνω λοιπόν το αυτοκίνητο περί τα τέλη Σεπτέμβρη, με τη διαβεβαίωση ότι έχει αποκατασταθεί πλήρως η ζημιά, χωρίς να μου ζητήσουν να πληρώσω τίποτε.
Μετά από μερικές μέρες άρχισε να μυρίζει πετρέλαιο, στο χώρο της μηχανής και άφηνε και λαδάκια όταν το παρκάριζα.
Ξανά στην αντιπροσωπεία λοιπόν, μέσα πάλι το αυτοκίνητο για δύο μέρες, για να μαζέψουμε τις διαρροές. Τώρα όμως κάνω γνωστοποίηση του θέματος και στην κεντρική αντιπροσωπεία, επισημαίνοντάς τους την ασχετοσύνη του συγκεκριμένου συνεργείου. Αυτοί παρ΄ όλα αυτά με παραπέμπουν στην ίδια αντιπροσωπεία.
Αφού λοιπόν έμεινε το αυτοκίνητο άλλες δύο μέρες στο συνεργείο, όπως είπα, με καλούν να το πάρω με τη διαβεβαίωση ότι τακτοποιήθηκαν όλα.
Στον ύπνο τους μάλλον, αφού η μυρωδιά πετρελαίου συνεχίζονταν. Πηγαίνω λοιπόν σε εξωτερικό συνεργείο επισκευής αντλιών και μπεκ και εκεί έρχεται η πρώτη κρυάδα.
Το παλικάρι στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, έσπασε μία πλαστική βάση από το σωληνάκι των επιστρεφομένων πετρελαίων και αντί να το αλλάξει το κόλλησε με logo!!!!!! Μάλιστα το πρώτο μπέκ ήταν λασκαρισμένο.
Τα φτιάχνουμε όλα αυτά, οπότε τελειώσαμε με το πετρέλαιο.
Έλα όμως που το λαδάκι άρχισε να εμφανίζεται πάλι. Αυτή τη φορά στο πάνω μέρος του κινητήρα, μαζευόταν σε δύο κοιλότητες που κάνει το μέταλλο, κι από κει έπεφτε στην πολλαπλή εξαγωγής κι εκεί να δεις ντουμάνι.
Τώρα λοιπόν ψάχνω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία, ώστε αν είναι κάτι σοβαρό να μην έχω πρόβλημα αναγνώρισης της ευθύνης από την εταιρεία (όλα τα service έγιναν σε επίσημα συνεργεία της εταιρείας).
Έχοντας αυτό το πρόβλημα ανέβηκα στα Άγραφα για την κοπή της πίτας, απ΄ όπου μίλησα με κάποια παιδιά για άλλα συνεργεία.
Κατέληξα να πάω σε άλλο συνεργείο, πάλι επίσημο της suzuki, αφού είχα να κάνω και το service των 112.500 χλμ.
Κλείνω το ραντεβού και πάω στο συνεργείο, αφού ενημερώνω πάλι την κεντρική αντιπροσωπεία για τη συνέχιση των προβλημάτων μου.
Στο συνεργείο ενημερώνω τον υπεύθυνο για το ιστορικό, οπότε άρχισε να το ελέγχει πιο προσεκτικά. Και να ΄σου η δεύτερη κρυάδα. Η τροχαλία στον ιμάντα του δυναμό (αυτή με το αμορτισεράκι) ήταν σπασμένη σε ένα σημείο.
Κάνουμε το service, παραγγέλνουμε το ανταλλακτικό και ανανεώνουμε το ραντεβού, αφού πρώτα πλύνω τον κινητήρα, για να ελέγξουν καλύτερα από που έρχεται το λαδάκι.
Παρασκευή 18/2 στις 8:30 το πρωί είμαι στο συνεργείο. Αλάζουμε την τροχαλία, αλλάζουμε το κολλάρο στο φίλτρο pdf (μου άναβε κι εμένα το κίτρινο λαμπάκι με το ξαπλωμένο ζήτα), αλλάζουμε το φίλτρο καμπίνας (για πρώτη φορά στα 112.500 χλμ.) κι αφού κρύωσε καλά ο κινητήρας αρχίζουμε να ψάχνουμε το λάδι. Ρίξαν σπρέυ καθαρισμού, στεγνώσαν όλα τα μέταλα με αέρα, ξεβιδώσανε μια από τις βίδες που κρατάνε το κεφαλάρι, αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
Οπότε αποφασίζουν να ανοίξουν το καπάκι των βαλβίδων.
Λύνουν λοιπόν όλα τα παρελκόμενα στο πάνω μέρος κι ανοίγουν το καπάκι.
Εκεί να δείτε γέλια. Οι βίδες που συγκρατούν τον εκκεντροφόρο.....όλες λασκαρισμένες!!!!!
Και το καλύτερο, μία σπασμένη αρίδα (τρυπάνι αέρος) μέσα στο χώρο του εκκεντροφόρου, "φωλιασμένη" ευτυχώς σε μια άκρη !!!!!!
Οι άνθρωποι δεν πιστεύανε αυτά που βλέπανε. Απορούσαν πώς ακόμη δεν είχα πάθει καμιά καταστροφή.
Φυσικά βγάλανε φωτογραφίες, τις στείλανε στην Αθήνα και περιμένω τώρα τη δική τους απάντηση (της κεντρικής αντιπροσωπείας).
Ήδη έχω ενημερώσει το δικηγόρο μου, να ξεκινήσουμε πλέον δικαστικά, αφού δεν ξέρω τι άλλο "μαγικό" κάνανε στο αυτοκίνητο.
Το παιχνίδι θα χοντρύνει πολύ. Έχω σκοπό πάντως να στείλω επιστολή μέχρι και στην Ιαπωνία.
Τους πληρώνουμε ένα μάτσο λεφτά για την αγορά, για τα service και να έχουμε τέτοια ανταπόκριση από την πλευρά τους?