από ivan » Σάβ Απρ 02, 2011 3:27 pm
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση στις απορίες μου.
1) Δεν έχω ακούσει κανέναν να έχει εγκαταστήσει σύστημα 5ης γενιάς στο παλιό GV 2.0. Υπάρχει κάποιος μηχανολογικός λόγος γι’αυτό, ή είναι απλά θέμα κόστους;
δεν υπαρχουν γενιες στα συστηματα υγραεριοκινησης, απλα τι προδιαγραφες euro (4-5-6) καλυπτουν αυτα.
μέχρι τώρα ονομάζαμε 4ης γενιάς αυτά με τον πνεύμονα και 5ης αυτά τα οποία διοχετεύουν σε υγρή μορφή το αέριο
2) Γνωρίζουμε πιστοποιημένους εγκαταστάτες 5ης γενιάς στη Θεσσαλονίκη;
πιστοποιημενα συνεργεια στην θεσσαλονικη υπαρχουν μονο 6 αυτην την στιγμη. και οπως ειπα παραπανω δεν υπαρχουν γενιες....
μπορούμε να τα αναφέρουμε;
3) Από πλευράς υλικού (4ης και 5ης) είναι καλύτερα τα ολλανδικά και μετά τα ιταλικά;
εαν ενοεις το υλικο κατασκευης τους ειναι το ιδιο σε ολους τους κατασκευαστες, χυτο αλουμινιο απλα το φινιρισμα και η κατεργασια αλλαζουν.
από πλευράς ποότητας κατασκευής και φινιρίσματος ποιά είναι τα καλύτερα;
4) Από τους τόσους τύπους ιταλικών που αναφέρθηκαν δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις, δηλάδή κάποιες μάρκες να είναι καλές και κάποιες άλλες λιγότερο; Γνωρίζουμε ποιές είναι οι πολύ καλές;
τις διαφορες μεταξυ των συστηματων της κανει κατα κυριο λογο το λογισμικο που χρησιμοποιη η καθε εταιρια και το τι δυνατοτητες επεμβασεις στα σημεια εχει αυτο. Σηγουρα εχουν διαφορες και καποιες εταιριες ξεχωριζουν, απλα ο κοσμος δεν τα ξερει αυτα και την παταει με την χαμηλοτερη τιμη.
...να τον ενημερώσουμε λοιπόν (τον κόσμο)!
5) Η λαδιέρα χρειάζεται μόνο στα 4ης γενιάς;
η λαδιερα η ο ψυκτιρας οπως ειναι κανονικα χρειαζεται σε ολα τα suzuki, και λιγο πολυ σε ολα τα αυτοκινητα κανει καλο. (λεπτομερειες αργοτερα)
οκ, κατανοητόν
6) Είναι δυνατόν να μην τοποθετηθεί λαδιέρα στην περίπτωση που γίνεται εναλλαγή στη χρήση ανά 100Km από αέριο σε 5 λεπτά βενζίνη;
οχι κατηγοριματικα ... η καυση του υγραεριου επιφερει μεγαλητερες θερμοκρασιες στον κηνητηρα, και εκει επεμβαινη ο ψυκτιρας (λαδιερα) το να δουλεψεις το αυτοκινητο 5 λεπτα καθε 100km τον βοηθας μονο αυτα τα 5 λεπτα.
οκ, κατανοητόν
7) Η διετής εγγύηση που αναφέρθηκε καλύπτει και τυχόν φθορές στον κινητήρα που μπορούν να προκληθούν από κακή λειτουργία ή βλάβη του συστήματος αερίου;
η διετης εγγυηση καλυπτη μονο τα εγκαταστημενα εξαρτηματα του υγραεριου και τιποτα αλλο.
οκ, κατανοητόν