AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Με αφορμή κουβεντούλας με συνάδελφο σχετικά με διάφορα προβλήματα σε αυτοκίνητα που έχουν τοποθετήσει l.p.g ,ένιωσα την ανάγκη να γράψω αυτό το post, με σκοπό να ανοίξουμε μια κουβέντα που από αυτή να βοηθηθούν όση έχουν βάλει και όση σκέφτονται να βάλουν.
Ξεκινώντας να πω ότι δυστυχώς από της πολλές τοποθετήσεις που έχω δει στην αντιπροσωπεία που εργάζομαι,μόνο μία ήταν επαγγελματική, με σεβασμό στον πελάτη που δίνει ένα αξιοσέβαστο χρηματικό ποσό και σου εμπιστεύεται την περιουσία του. Εδώ να πω ότι έχω δει και στου Kaliakouda την εγκατάσταση και ήταν πολλή καλή και προσεγμένη.
Εδώ θα βρείτε δυο διευθύνσεις η πρώτη είναι μια έρευνα πανεπιστημίου στην Ινδία σε κινητήρα και προβλήματα μετά από 1000 ώρες λειτουργίας http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
και η δεύτερη μια λίστα με διάφορες μάρκες αυτοκινήτων και που έχουν πρόβλημα http://www.autogas-umruesten.com/news/i ... en1207.pdf
Πιο κάτω θα δείτε φωτογραφίες από κυλινδροκεφαλή με ρήγμα από υπερβολική θερμοκρασία,κυλίνδρου και θαλάμου καύσεως.
Όπως καταλαβαίνετε η ζημιά είναι μεγάλη μη επισκευάσιμη παρά μόνο με αλλαγή κυλινδροκεφαλής.
Το l.p.g από μόνο του λόγο σύνθεσης και λόγο ''ξηρής'' καύσης κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σε πιο μεγάλη θερμοκρασία (μετάλλων).
Μήπως η τοποθέτηση ενός πυρόμετρου βοηθούσε στον καλύτερο έλεγχο??
Παρακαλώ τους διαχειριστές εάν νομίζουν ότι το post δεν ''κολλάει'' εδώ να πράξουν τα δέοντα.