ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Διάφορα χρήσιμα θέματα - άρθρα

ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό black_hawk » Σάβ Οκτ 18, 2008 11:47 am

Στο http://www.off-road.gr/article1210-mode=thread.html το ειδα και μου φανηκε πολυ κατατοπιστικό


Η εικόνα που είναι περισσότερο συνυφασμένη με τα 4Χ4, είναι αυτή που δείχνει ένα τετρακίνητο «παγιδευμένο», σε κάποια λασπερή ή άλλη παγίδα με το συρματόσχοινο του εργάτη του αγκιστρωμένο σε παρακείμενο σημείο, οδεύοντας προς την ελευθερία.Στην πραγματικότητα η ύπαρξη εργάτη στο αυτοκίνητο, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι «άτρωτο», όμως αρκετές φορές μπορεί να βοηθήσει ώστε μια λάθος εκτίμηση του οδηγού ή ένα εμπόδιο να τελειώσει σαν μια ακόμα περιπέτεια και όχι σαν μια μεγάλη ταλαιπωρία.

Τι όμως ακριβώς μπορεί να κάνει ένας εργάτης; Ποιος είναι ο κατάλληλος για το όχημα μας; Είναι απαραίτητος για ένα τετρακίνητο;
Σαφέστατα εξαρτάται από τη χρήση για την οποία προορίζουμε το αυτοκίνητο μας. Ο εργάτης δεν είναι απλά ένα ακόμα αξεσουάρ που αποφασίζουμε να το βάλουμε στο τετρακίνητο μας. Χρειάζεται αρκετή σκέψη και μελέτη πριν την αγορά και την εγκατάσταση του.
Γενικά οι εργάτες είναι ακριβά παιχνίδια, βαριά και η τοποθέτηση τους, μπροστά από τον μπροστινό άξονα, στη μύτη του αυτοκινήτου το χαμηλώνει και φτάνει σε σημείο αρκετές φορές να απαιτεί και σκληρότερα ελατήρια, που με τη σειρά τους επιφέρουν αλλαγή στην συμπεριφορά του.
Ανάλογα με το είδος του εργάτη που θα τοποθετήσουμε – μηχανικό ή ηλεκτρικό – θα χρειαστεί να γίνει και η ανάλογη προετοιμασία. Τοποθέτηση ισχυρότερης γεννήτριας και δεύτερης μπαταρίας ή υδραυλικής αντλίας και σωληνώσεων ή PTO (Power-Take-Off shaft), είναι μερικές από τις απαραίτητες προσθήκες.Και φυσικά αυτά με τη σειρά τους αυξάνουν το βάρος (και το κόστος).Εντωμεταξύ οι εργάτες, απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και υπευθυνότητα από τους χειριστές. Οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη λειτουργία τους είναι τεράστιες.Καμιά δουλειά δεν έχουν πιτσιρίκια, ζώα και περιφερόμενοι άνθρωποι κοντά στο τεντωμένο συρματόσχοινο. Σε ενδεχόμενο σπάσιμο του, η αποθηκευμένη ενέργεια θα απελευθερωθεί απότομα. Αυτή η ενέργεια μπορεί άνετα να διαμελίσει έναν άνθρωπο.

Τύποι εργάτη.
Σε γενικές γραμμές οι εργάτες διαχωρίζονται σε δύο τύπους
    Εργάτες τροχαλίας (Capstan winches)
    Θυμάστε τα βίντσια που έχουν τα πλοία; Ε κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο σας. Τους έχετε παρατηρήσει σε παλιά Land Rover. Οι εργάτες αυτοί δεν έχουν ενσωματωμένο συρματόσχοινο. Χοντρό σχοινί τυλίγεται δυο – τρεις φορές γύρω από τη μεγάλη «κουβαρίστρα» η οποία περιστρέφεται κάθετα. Οι εργάτες αυτοί είναι μηχανικοί ή υδραυλικοί και είναι κατάλληλοι για συνεχή χρήση.
    Εργάτες τυμπάνου
    Οι κλασσική εικόνα που πλέον έχει επικρατήσει είναι αυτή του εργάτη τυμπάνου. Το τύμπανο αυτό περιστρέφονται παράλληλα με τον προφυλακτήρα, έχοντας ενσωματωμένο συρματόσχοινο από 7-10 χιλιοστά, με μήκος συνήθως 30 μέτρα. Διαχωρίζονται σε ηλεκτρικούς για ερασιτεχνική χρήση ή υδραυλικούς / μηχανικούς για επαγγελματική συνεχή χρήση.Για επαγγελματική καθημερινή χρήση οι μηχανικοί / υδραυλικοί εργάτες είναι μονόδρομος. Οι ηλεκτρική ενέργεια και οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται κατά τη λειτουργία ενός ηλεκτρικού εργάτη, θα ήταν απαγορευτικές για συνεχή χρήση. Οι μηχανο-υδραυλικοί, δουλεύουν χρησιμοποιώντας τη δύναμη που αποδίδει η μηχανή, λειτουργώντας στο ρελαντί και είναι ιδανικοί για χρήση όλη την ημέρα.Για την περιστασιακή χρήση του απεγκλωβισμού του οχήματος μας όμως οι ηλεκτρικοί εργάτες είναι αρκετοί.
    Η εγκατάσταση τους είναι αρκετά πιο απλή από τους μηχανο-υδραυλικούς και το βάρος της όλης εγκατάστασης διατηρείται σχετικά μικρό.

    Μηχανικός ή υδραυλικός εργάτης τροχαλίας
    Χρήση: Συνεχόμενη βαρεία επαγγελματική χρήση
    +:
    Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνεχώς για μεγάλα χρονικά διαστήματα επαγγελματικής χρήσης, με τη μηχανή του αυτοκινήτου να δουλεύει στο ρελαντί ή σε χαμηλές στροφές.Απλός στη χρήση του, χωρίς περιορισμό στο μήκος λειτουργίας.
    -:
    Πολύπλοκη και ακριβή εγκατάσταση, μεγάλο βάρος, απαιτεί τακτικό έλεγχο - συντήρηση.
    Η μηχανή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι σε λειτουργία.
    Δεν μπορεί να μπει σε όλα τα τετρακίνητα.

      Μηχανικός εργάτης τυμπάνου
      Χρήση: Συνεχόμενη βαρεία επαγγελματική χρήση
      +:
      Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνεχώς για μεγάλα χρονικά διαστήματα επαγγελματικής χρήσης, με τη μηχανή του αυτοκινήτου να δουλεύει στο ρελαντί ή σε χαμηλές στροφές.
      -:
      Ακριβή εγκατάσταση του PTO που δεν μπορεί να γίνει σε όλα τα τετρακίνητα. Ιδιαίτερα μεγάλο βάρος, απαιτεί τακτική συντήρηση.
      Η μηχανή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι σε λειτουργία.

      Υδραυλικός εργάτης τυμπάνου
      Χρήση:
      Συνεχόμενη βαρεία επαγγελματική χρήση
      +:
      Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνεχώς για μεγάλα χρονικά διαστήματα επαγγελματικής χρήσης, με τη μηχανή του αυτοκινήτου να δουλεύει στο ρελαντί.
      -:
      Ακριβή εγκατάσταση του υδραυλικού PTO.
      Μεγάλο βάρος, απαιτεί τακτική συντήρηση των μερών του.
      Η μηχανή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι σε λειτουργία.

    Ηλεκτρικός εργάτης τυμπάνου
    Χρήση:
    Περιστασιακή ελαφριά – μεσαία χρήση
    +:
    Μικρό κόστος, εύκολη εγκατάσταση, σχετικά μικρό βάρος 35-60 κιλά. Μεγάλη γκάμα επιλογής, απλός στη χρήση, ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης.
    -:
    Το ηλεκτρικό μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία γρήγορα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα (συνήθως μερικά λεπτά). Το σύστημα καταναλώνει υπερβολικά μεγάλη ηλεκτρική ενέργεια, ξελιγώνοντας την μπαταρία και απαιτεί τη λειτουργία της μηχανής του αυτοκινήτου σε υψηλές στροφές για αρκετή ώρα ώστε να την ξαναγεμίσει.
    Οι ισχυροί εργάτες απαιτούν και δεύτερη μπαταρία.

Η τοποθέτηση
Τοποθετώντας ένα εργάτη έτσι ώστε οι δυνάμεις που αναπτύσσονται να διαμοιράζονται στο πλαίσιο του αυτοκινήτου σωστά και ομοιόμορφα είναι ένα θέμα από μόνο του. Είναι αλήθεια ότι ο οποιοσδήποτε «μάστορας» ισχυρίζεται ότι μπορεί να εγκαταστήσει τον εργάτη στο αυτοκίνητο σας με γνώση και ασφάλεια. Όμως το να τον «μπήξεις» απλώς κάπου εκεί στο πλαίσιο δεν είναι μια ασφαλής εγκατάσταση. Μια λανθασμένη εγκατάσταση εργάτη το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι από το να στραβώσει το πλαίσιο του αυτοκινήτου σε ενδεχόμενη χρήση του, μέχρι να εμποδίσει την ενεργοποίηση των αερόσακων σε κάποιο ατύχημα.
Μην ξεχνάμε φυσικά και τον κίνδυνο που ενέχει μια τυχαία εγκατάσταση εργάτη για τους πεζούς. Σε κάθε περίπτωση πριν την εγκατάσταση συμβουλευτείτε τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας σχετικά με τις παρεχόμενες λύσεις. Μια βάση εργάτη ή ένα σύνολο βάσης και εργάτη, σχεδιασμένα από τον κατασκευαστή του τετρακίνητου σας, εξασφαλίζει την ασφάλεια της εγκατάστασης και το σωστό καταμερισμό των δυνάμεων στο πλαίσιο.

Το μέγεθος μετράει!

    Στην αρχή σε επίπεδο έδαφος.
Για τον απεγκλωβισμό ενός οχήματος η δύναμη που απαιτείται είναι ανάλογη με βάρος του και το έδαφος με το οποίο έρχονται σε επαφή οι τροχοί του. Σε γενικές γραμμές για τον υπολογισμό των δυνάμεων σε σχέση με το βάρος του οχήματος ακολουθούμε τα παρακάτω:
Σκληρό έδαφος 5%
Γρασίδι 15%
Βρεγμένη άμμος, χώμα 15-20%
Ψιλή στεγνή άμμος 25-30%
Βαθιά λάσπη 33%
Βούρκος, πηλός 50%
Έτσι για παράδειγμα για να απεγκλωβίσουμε ένα Discovery,
το οποίο ζυγίζει περί τα 2150 κιλά (4730 lb), σε βαθιά λάσπη θα χρειαστούμε έναν εργάτη που να μπορεί να τραβήξει το 33% του βάρους του οχήματος, δηλαδή 710 κιλά (1562 lb)

    Και τώρα υπό κλίση.
Αν τώρα το έδαφος που βρίσκεται το όχημα έχει κάποια κλίση και πρέπει να το τραβήξουμε προς τα πάνω για τον απεγκλωβισμό, πρέπει να το υπολογίσουμε και αυτό στην εξίσωση μας.
Ο υπολογισμός για την αντιμετώπιση της κλίσης γίνεται διαιρώντας τις μοίρες (καλά δε θα την μετράτε και με πολύ μεγάλη ακρίβεια) με το 60 και πολλαπλασιάζοντας με το βάρος του οχήματος.
Για να ανελκύσουμε λοιπόν το παραπάνω Disco θα προσθέσουμε 15 / 60 Χ 2150 κιλά, δηλαδή 537,5 κιλά (1183 lb) στον υπολογισμό του βάρους που θα χρειαστεί να τραβήξει ο εργάτης.
Έτσι έχουμε 710 κιλά + 537,5 κιλά = 1247,5 κιλά ή 1562lb+1183lb=2745lb.
Σημειώστε ότι η πρόσθετη αντίσταση της κλίσης είναι θεαματικά μεγάλη και αυτό όταν η κλίση είναι σταθερή. Στην πραγματικότητα ποτέ δε συμβαίνει κάτι τέτοιο!
Οι κλίσεις δεν είναι σταθερές και φυσικά το παραμικρό εμπόδιο / λακκούβα / πετραδάκι που μπορεί να βρείτε στην πορεία σας, καθώς προσπαθείτε να απεγκλωβίσετε το Disco από την ανηφόρα και τη βαθιά λάσπη που έχει κολλήσει, θα ανεβάσει την στιγμιαία κλίση μέχρι και τις 45 μοίρες!
Κάτι τέτοιο θα σήμαινε 45/60 Χ 2150 κιλά = 1612 κιλά (ή 3547lb) για την κλίση + 710 κιλά (1183lb) = 2322 κιλά ή 5108 lb!!!!
Τώρα θα μου πείτε γιατί σας μπλέκω τόση ώρα παραπάνω με τις λίμπρες (lb); Γιατί η μονάδα μέτρησης που έχει επικρατήσει για την μέτρηση της δυνατότητας ελκυσμού των εργατών είναι η λίμπρα. Άρα θα χρειαζόμασταν έναν εργάτη με ελάχιστες δυνατότητες των 5108lb.
Ωραία λοιπόν, θα πάρω έναν 5500lb που βρήκα στην αγορά σε καλή τιμή θα τον χώσω στο Disco μου και ... καθάρισα! Όχι ακριβώς! Γιατί δυστυχώς το έδαφος που έχετε τις περισσότερες πιθανότητες να κολλήσετε είναι φυσικά ο πηλός!
Κατά συνέπεια θα χρειαστείτε 1612 κιλά (3547lb) για την κλίση των 45 μοιρών + 1075 κιλά (2365lb) = 2687 κιλά (5912lb) για μια οριακή κατάσταση!
OK, να βάλω έναν 6500lb και είμαι εντάξει, θα μου πείτε... ε; Περιθώρια ασφαλείας.
Η αλήθεια είναι ότι με την παραπάνω δύσκολη περίπτωση το έχουμε παρακάνει. Θα πρέπει ουσιαστικά να ανελκύσουμε το Dιsco σε πολύ άσχημες συνθήκες που δύσκολα θα βρεθούμε!
Όμως η επιλογή λίγο μεγαλύτερου εργάτη από αυτόν που χρειαζόμαστε σε μια οριακή κατάσταση δεν είναι κακό. Αντίθετα επιβάλλεται.
Πάντα πρέπει να έχουμε και ένα περιθώριο ασφαλείας.
Όμως αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να το παρακάνουμε!Δηλαδή δεν υπάρχει λόγος να βάλουμε έναν υδραυλικό 15.000lb εργάτη στο Disco μας, εκτός και αν το χρησιμοποιούμε για κάποιο επαγγελματικό λόγο που το απαιτεί (δεν μπορώ να φανταστώ που!)
Οι εργάτες γενικά ζορίζουν όλο το σύστημα του αυτοκινήτου, ξεκινώντας από το σημείο στήριξης των, το ηλεκτρικό κύκλωμα και καταλήγοντας στις αναρτήσεις (πρόσθετο βάρος μπροστά).
Όμως μην ξεχνάμε ότι αποδίδουν τη μέγιστη δύναμη τους, με το συρματόσχοινο ξετυλιγμένο μέχρι την πρώτη στρώση του.
Με απλά λόγια, κάθε φορά που τυλίγουμε και επόμενη στρώση,
η διάμετρος του τυμπάνου μεγαλώνει και αυτό σημαίνει ότι το μοτέρ που έχει δεδομένη ροπή στρέψης μπορεί να έλξει λιγότερο φορτίο.
Για να μην μπλέκεστε εσείς σε υπολογισμούς, ο κατασκευαστής του εργάτη ανακοινώνει τις δυνατότητες έλξης σε κάθε στρώση συρματόσχοινου.
Έτσι ένας εργάτης με πχ 9500lb ονομαστική δυνατότητα, με δύο στρώσεις τυλιγμένο συρματόσχοινο (περίπου 15 μέτρα), θα έχει δυνατότητα για ~7700lb και όσο θα μαζεύουμε και θα αυξάνουμε τη διάμετρο του τυμπάνου, τόσο θα ελαττώνεται η δυνατότητα του.
Με ένα 30μετρο συρματόσχοινο στα τελευταία μέτρα του, θα έχουμε τέσσερις στρώσεις και ο εργάτης θα έχει δυνατότητα για μόλις 2600 lb!

Αυτά σε πρώτη φάση!
Έχουμε πολλά ακόμα να δούμε στο επόμενο άρθρο μας!

Kείμενο: Σπύρος Κατσιμαλής
Soyons realistes,demandons l'impossible!!
Άβαταρ μέλους
black_hawk
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 17, 2008 10:16 am
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ
Λάστιχα: 225-65-17
cb: Όχι
Name: Θανασης

Δημοσίευσηαπό jiannisk » Σάβ Οκτ 18, 2008 1:37 pm

πολυ χρησιμο αρθρο
SV9 PFY
Άβαταρ μέλους
jiannisk
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Τετ Μάιος 07, 2008 6:19 pm
Τοποθεσία: Hράκλειο - Κρήτη
Λάστιχα: BF AT
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MAD+KYB
cb: Ναι
Name: Yiannis

Δημοσίευσηαπό delan » Δευτ Οκτ 20, 2008 11:19 am

Συμπέρασμα : ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΕΡΓΑΤΗ Είναι για εξιδεικευμένες περιπτώσεις που άν υπολογίσεις κόστος αγοράς , καταπόνηση αυτοκινήτου , φθορές κ.τ.λ. στήν περίπτωση που θα χρειαστείς τράβηγμα ή θα σε τραβήξει με ιμάντες ένα άλλο αυτοκίνητο της παρέας (ποτέ δεν πάμε σε δύσκολες διαδρομές μόνοι μας) ή στο τέλος τέλος κάποιο αγροτικό μηχάνημα που θα βρείς στο πιο κοντινό -απο εκεί που θα μείνεις - οικισμό ή χωριό..... :roll: :roll:
Liberate me ex internis !
delan
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 25, 2008 7:52 pm
Τοποθεσία: αθηνα
cb: Όχι

Δημοσίευσηαπό alex23 » Δευτ Οκτ 20, 2008 12:20 pm

Στην πραγματικότητα η ύπαρξη εργάτη στο αυτοκίνητο, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι «άτρωτο», όμως αρκετές φορές μπορεί να βοηθήσει ώστε μια λάθος εκτίμηση του οδηγού ή ένα εμπόδιο να τελειώσει σαν μια ακόμα περιπέτεια και όχι σαν μια μεγάλη ταλαιπωρία.
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Φεβ 08, 2012 3:21 pm

Μεταφέρεται στα Χρήσιμα Θέματα
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Τετ Φεβ 08, 2012 7:15 pm

Πολύ καλό.Πράγματα που δεν ήξερα και χρειάζεται να ξέρω.
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό nikos 1975 » Σάβ Φεβ 11, 2012 2:27 pm

πολυ χρησιμο αρθρο μπραβο
Άβαταρ μέλους
nikos 1975
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 09, 2010 12:05 pm
Τοποθεσία: Χανια Κρητης
Λάστιχα: 215/75/15BFGoodrich
Suspension: μπιλσταιν
cb: Όχι
Name: Nικολαος

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό gvgas » Σάβ Φεβ 11, 2012 3:25 pm

ωραιος!
Grand Vitara 1.6 Total Black
Άβαταρ μέλους
gvgas
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Παρ Δεκ 02, 2011 3:42 pm
Τοποθεσία: Αρτεμιδα- Φθιώτιδα-Αιτολωκαρνανια
Λάστιχα: go12-215/70/16
Suspension: mad+kyb+5
cb: Ναι
Aka: ταριφαs21
Name: ΓΙΑΝΝΗΣ

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Κυρ Μαρ 11, 2012 3:21 am

Εξαιρετικό άρθρο, μπράβο!!!
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό Lefkoulis » Κυρ Μαρ 11, 2012 10:52 am

Παρα πολυ καλο!
Άβαταρ μέλους
Lefkoulis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3474
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 3:20 pm
Τοποθεσία: Αργος
Λάστιχα: Dynapro AT-M (RF10)
Διάσταση ελαστικών: 215/80/15
Suspension: Calmini+Mad+KYB+Bits
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καναδός
Name: Κωνσταντίνος

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό thanpol » Κυρ Μαρ 11, 2012 11:25 am

Μπραβο στο Σπυρο Κατσιμαλη εχει κ αλλα αρθρα για την τετρακινηση στο:

http://www.off-road.gr/
Άβαταρ μέλους
thanpol
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 07, 2009 2:09 pm
Τοποθεσία: ΥΜΗΤΤΟΣ
Λάστιχα: YOKOHAMA G015/PUMA
Suspension: IRONMAN/DOBINSON+4,5
cb: Ναι
Name: ΘΑΝΑΣΗΣ

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό LEADER » Κυρ Μαρ 11, 2012 3:47 pm

πολύ καλό άρθρο !
Άβαταρ μέλους
LEADER
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 26, 2011 12:31 pm
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: bilstein,MAD +5
cb: Όχι

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό Βαγγελας » Κυρ Μαρ 11, 2012 4:10 pm

Πολυ χρησιμο αρθρο.
Άβαταρ μέλους
Βαγγελας
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 716
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 18, 2010 11:54 pm
Λάστιχα: 215/65/16
Suspension: MAMA ελατ/βιμορς αμο
cb: Όχι
Aka: κριος
Name: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό stavrianopoulos » Δευτ Ιαν 25, 2016 6:17 pm

αν και περασαν πολλα χρονια απο τοτε που γραφτηκε ακομα βοηθαει!!! μπραβο!!!!
Άβαταρ μέλους
stavrianopoulos
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2015 5:48 pm
Τοποθεσία: 'Αλιμος
Λάστιχα: 235/75/15
Suspension: +11 lift
cb: Όχι
Aka: el-niko
Name: el-niko

Re: ΠΕΡΙ "ΕΡΓΑΤΩΝ"!

Δημοσίευσηαπό Οδυσσέας » Τετ Μαρ 16, 2016 12:36 pm

Πολυ καλο.Εγω τωρα το διαβασα γιατι ενδιαφερομαι και ψιλοπροβληματιστικα.
Οδυσσέας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3360
Εγγραφή: Παρ Ιαν 08, 2016 9:05 pm
Λάστιχα: Cooper mud-goudyear ATS
Διάσταση ελαστικών: 235/85/16
Suspension: Δεν πάει άλλο !
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: odusseas
Name: Κώστας Οδυσσέας


Επιστροφή στο Χρήσιμα θέματα

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες