Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Διάφορα χρήσιμα θέματα - άρθρα

Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:57 am

Για την Φιλπα το αμάξι πρέπει να είναι πάνω από 30 χρονών ή γίνεται και με αμάξι 24 χρονών? Ή πρέπει ντε και καλά να έχει ΦΙΛΠΑ πινακίδες?

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012: 9 Σεπτεμβρίου

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Πέμ Αύγ 09, 2012 10:23 am

nick_89 έγραψε:Για την Φιλπα το αμάξι πρέπει να είναι πάνω από 30 χρονών ή γίνεται και με αμάξι 24 χρονών? Ή πρέπει ντε και καλά να έχει ΦΙΛΠΑ πινακίδες?



Η σχετική Υπ. Απόφαση πρί ειδικών πινακίδων προβλέπει, ότι παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (4-τροχες & 2-τροχες αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από τις Ελληνικές Οργανώσεις - επισήμους εκπροσώπους των FIA και FIVA βάσει των διεθνών όρων των δύο αυτών οργανώσεων, μπορούν να κυκλοφορούν μόνο για τη συμμετοχή σε επίσημες εκδηλώσεις καθώς και για τις αναγκαίες για την συντήρηση και επισκευή δοκιμές, με ειδικές αριθμημένες πινακίδες κυκλοφορίας, που δικαιούνται να χορηγούν οι δύο προαναφερόμενοι εκπρόσωποι, και εφ' όσον έχουν εφοδιαστεί με πιστοποιητικό καταχωρίσεως που είναι σε ισχύ.


Επισημαίνεται ότι:

α) Ως παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα η Πολιτεία αποδέχεται εκείνα που ορίζουν διεθνώς οι FIA και FIVA.

β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

- η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο Υπουργείο (επίσημες) και,

- οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικά, αλλά περιορισμένες δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση τους.



Ποιο χαρακτηρίζεται ως Παλαιό (Ιστορικό) Όχημα κατά την FIVA;


Εκείνο που έχει ηλικία τριάντα (30+) ετών, διατηρεί τα αρχικά του χαρακτηριστικά και είναι άριστα συντηρημένο. Άρα εκείνο για το οποίο η FIVA μέσω των κατά τις χώρες επίσημων εκπροσώπων της, αποδέχεται ως κατάλληλo για έκδοση Πιστοποιητικού Αναγνώρισης (κάρτα FIVA).

Πως εκδίδεται το Πιστοποιητικό Αναγνώρισης (Κάρτα) FIVA;

Μπορεί να εκδοθεί μόνο για οχήματα ηλικίας 30 ετών και πάνω, τα οποία διατηρούν τα αρχικά τους χαρακτηριστικά και είναι πολύ καλά διατηρημένα.

Ζητείστε τηλεφωνικά από τη Γραμματεία συνάντηση με μέλος της Τεχνικής Επιτροπής που θα σας επισκευτεί για τον έλεγχο του οχήματος ή θα το φέρετε στο Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου της ΦΙΛΠΑ στο Γέρακα.

Υποβάλετε συμπληρωμένη την σχετική αίτηση (αναζητείστε το σχετικό έντυπο στον χώρο «Αιτήσεις» της της ιστοσελίδας).

Συνυποβάλετε σε τρία αντίγραφα έγχρωμη φωτογραφία κοινών διαστάσεων (9Χ13), που να δείχνει τόσο την πρόσοψη όσο και μία των πλευρών (πλαγιομετωπική όψη) του αυτοκινήτου, κατά προτίμηση με ουδέτερο φόντο.
http://www.philpa.gr/el/classic-car-plates-in-greece.html

Αν σε ενδιαφέρει κοίτα και για πινακίδες ΕΛΠΑ

http://www.elpa.gr


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012: 9 Σεπτεμβρίου

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Αύγ 09, 2012 11:12 am

theo123 έγραψε:περιορισμένες δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση τους.

Για ένα τζιπ, θεωρείται η κίνηση στο βουνό ως αναγκαία δοκιμή για την συντήρηση των κινούμενων μερών/διαφορικών/κορωνοπηνίων/εμπλοκή 4χ4 σε χώμα και έλεγχο λειτουργίας μπλοκαρίσματος διαφορισμού? :whistle:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012: 9 Σεπτεμβρίου

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Αύγ 10, 2012 8:36 pm

[quote="panoshm"][quote="theo123"]περιορισμένες δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση τους.[/quote]
Για ένα τζιπ, θεωρείται η κίνηση στο βουνό ως αναγκαία δοκιμή για την συντήρηση των κινούμενων μερών/διαφορικών/κορωνοπηνίων/εμπλοκή 4χ4 σε χώμα και έλεγχο λειτουργίας μπλοκαρίσματος διαφορισμού? :whistle:[/quote]
Αντίστοιχοι κάτοχοι τζιπ, τα πάνε στο βουνό?
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012: 9 Σεπτεμβρίου

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Σάβ Αύγ 11, 2012 3:27 am

Ποια θα είναι η χρήση του?? Για αγώνες?? Για βόλτες?? Έτσι απλά για να έχει ιστορικές πινακίδες??
Υπάρχει η ΕΘΕΑ, η ΣΙΣΠΑ, η ΦΙΛΠΑ h EOOE . ( Αναγνωρισμένα απο fiva βλέπε: [url]http://www.fiva.org/EN/WW/Greece.htm[/url] Το καλύτερο είναι ένα τηλέφωνο στην ΕΛΠΑ μιας και θεωρείται " Ο βασιλείας " αλλά και στην ΦΙΛΠΑ " Η βασίλισσα " ( Αν και τρώγονται μεταξύ τους :violin: :violin: ) και πιστεύω θα σου απαντήσουν στο ερώτημα σου σαν πιο ειδικοί :wink:

Δες και εδώ : [url]https://www.dropbox.com/s/susezwyzv1su2ge/DOC%202%20-%20Standard%20Rules%20for%20Regularity%20Events%20vs%2018052011%20ENG.pdf[/url]
Είναι τα standard rules

και εδω [url]http://www.fiva.org/EN/index2.html[/url] [url]http://www.fiva.org/E/Downloads/Internal%20Regulations%20English%20Version.pdf[/url]
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012: 9 Σεπτεμβρίου

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Αύγ 11, 2012 11:27 am

Είχα πάρει τηλέφωνο στη ΦΙΛΠΑ αλλά οι πληροφορίες για το αν μπορώ να το "φτιάξω"/"ενισχύσω" λίγο :shifty: δεν ήταν αρκετές....
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Σάβ Αύγ 11, 2012 11:36 am

Επειδή το θέμα είναι αρκετά έως πολύ ενδιαφέρον :whistle: :whistle: :whistle: αναγκαία η διάσπασή του και το άνοιγμα νέου θέματος εδώ προς γνώση :wink: :dance: :dance: :dance: :dance:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Σάβ Αύγ 11, 2012 5:14 pm

Γνώμη μου είναι να βάλεις πινακίδες ΕΟΟΕ
κοίτα εδω είναι για 25ετία... http://www.fiaaclub.gr/club/ όπου λέει
Τι είναι όμως τα ιστορικά αυτοκινούμενα;

Είναι παλαιά μηχανοκίνητα μέσα όπως αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, φορτηγά, λεωφορεία, γεωργικά μηχανήματα, στρατιωτικά οχήματα ή σκάφη τα οποία:

Έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 25 χρόνια ζωής από την ημέρα κατασκευής τους.
Είναι εφοδιασμένα με κινητήρα μηχανικό ή ηλεκτρικό, ο οποίος χωρίς καμία άλλη εξωτερική υποβοήθηση (από άνθρωπο, ζώο ή άλλο όχημα), παρέχει σ’ αυτό αυτόνομη και ανεξάρτητη κίνηση.
Βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, συντηρημένα, χωρίς παραποιήσεις. Πρέπει δηλαδή να φέρουν όλα τα αυθεντικά τμήματα και εξαρτήματα (όπως υφάσματα μεταλλικές, πλαστικές, υάλινες, ή ξύλινες επιφάνειες), τα οποία χρησιμοποίησε η κατασκευάστρια εταιρεία κατά την περίοδο της παραγωγής τους.
Φέρουν αυθεντικούς κινητήρες, κιβώτια διαφοροποίησης (διαφορικά) και κιβώτια ταχυτήτων (σαζμάν).
Φέρουν αυθεντικά συστήματα ανάρτησης, πέδησης, διεύθυνσης, φωτισμού αλλά και ηλεκτροπαραγωγής και εκκίνησης (π.χ δυναμό / εναλλάκτες, μίζα), τα οποία χρησιμοποίησε η κατασκευάστρια εταιρεία κατά την περίοδο της παραγωγής τους.
Φέρουν όλα τα διακοσμητικά και τα διακριτικά τους όπως νίκελ, χρώμια, εμβλήματα με τα οποία ο κατασκευαστής διακοσμούσε το κάθε ιστορικό μοντέλο.

Από όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι η εξωτερική και η εσωτερική κατάσταση των ιστορικών αυτοκινουμένων πρέπει να είναι αυθεντική και αναλλοίωτη χωρίς ελλείψεις.

Τυχόν παραποιήσεις ή αλλαγές σε κάποιο από τα κομμάτια που αναφέραμε, δημιουργεί αυτόματα πρόβλημα στην ιστορική και συλλεκτική τους αξία. Στην περίπτωση αυτή, ο Φ.Ι.Α.Α βοηθά κάθε ενδιαφερόμενο φίλο/η στην επίλυση τέτοιων ζητημάτων.

Η κατάσταση ενός ιστορικού οχήματος αξιολογείται από τον Τεχνικό Κώδικα της FIVA.

Ποια είναι η FIVA;

Είναι η Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιών Οχημάτων (F?d?ration Internationale des V?hicules Anciens). Είναι ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός Οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 1966 σε ανταπόκριση της ιδέας ενός συνόλου Φορέων από διάφορες χώρες των οποίων τα μέλη αντιπροσώπευαν την ιδέα του ιστορικού οχήματος. Προωθεί και στηρίζει την διάσωση, διατήρηση και καταγραφή πάσης φύσεως ιστορικών μηχανοκίνητων, αυτοκινούμενων οχημάτων τα οποία είναι η σύγχρονη, ιστορική βιομηχανική κληρονομιά.

Μεταξύ άλλων η FIVA έχει σήμερα στενούς δεσμούς με την UNESCO και ενώνει πάνω από 750.000 ενθουσιώδεις λάτρεις μέσα στους οποίους είναι και τα μέλη του Φ.Ι.Α.Α.

Ένα από τα μέλη Φορείς της Διεθνούς Ομοσπονδίας είναι και η δική μας Ε.Ο.Ο.Ε.

Ποια είναι η Ε.Ο.Ο.Ε;

Είναι η Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής, η οποία ιδρύθηκε το 1997. Είναι το μόνο πανελλήνιο μη κερδοσκοπικό, μη κυβερνητικό δευτεροβάθμιο σωματείο για τα ιστορικά οχήματα. Πραγματοποιεί επαφές με Έλληνες πολιτικούς και νομοθέτες υπερασπίζοντας το δικαίωμα της ελεύθερης χρήσης και κυκλοφορίας των ιστορικών οχημάτων.

Ο Φ.Ι.Α.Α είναι ένα από τα νεώτερα σωματεία – μέλη της και παρέχει μέσω αυτής:

Ιστορικές πινακίδες κυκλοφορίας οι οποίες είναι σύμφωνες με την ισχύουσα απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών ΣΤ1831/1978. Εάν η Τεχνική Επιτροπή του συλλόγου κρίνει, κατά την διαδικασία Τεχνικού Ελέγχου, ότι ένα ιστορικό όχημα είναι σύμφωνο με τους Τεχνικούς Κώδικες που αναφέραμε, τότε θα εισηγηθεί προς το Δ.Σ να χορηγηθούν σ’ αυτό ιστορικές πινακίδες. Ένα ιστορικό όχημα δύναται να φέρει τις συμβατικές πινακίδες κυκλοφορίας του Υπουργείου Μεταφορών ή τις χαρακτηριστικές πινακίδες της Ε.Ο.Ο.Ε. Στην περίπτωση των πινακίδων της Ε.Ο.Ο.Ε, προβλέπεται η κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία του οχήματος σύμφωνα με το άρθρο 88 του Κ.Ο.Κ.

Με τις πινακίδες Ε.Ο.Ο.Ε, το ιστορικό όχημα δύναται να κυκλοφορεί στις παρακάτω περιπτώσεις: α. για χιλιόμετρα συντήρησης, β. για χιλιόμετρα επισκευών και γ. σε συμμετοχές ποικίλων πολιτιστικών ή αυτοκινητιστικών εκδηλώσεων.

Σε καμία περίπτωση οι πινακίδες της Ε.Ο.Ο.Ε δεν καλύπτουν το όχημα σε καθημερινή χρήση. Σε αντίθεση με τις συμβατικές, οι πινακίδες Ε.Ο.Ο.Ε δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας ή άλλες λοιπές διατάξεις του Κ.Ο.Κ όπως ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων κλπ.

Πιστοποιητικό καταγραφής ιστορικού οχήματος το οποίο χορηγείται εφ’ όσον το ιστορικό όχημα περάσει επιτυχώς από την διαδικασία του Τεχνικού Ελέγχου. Αυτό το πιστοποιητικό δηλώνει την καταγραφή της χρήσης του ιστορικού οχήματος.
Ασφαλιστική κάλυψη. Κατά το ίδιο τρόπο, εάν το ιστορικό όχημα περάσει επιτυχώς από την παραπάνω διαδικασία (Τεχνικό Έλεγχο), έχει το δικαίωμα ασφάλισης με ετήσιο συμβόλαιο σε προνομιακές τιμές από μεγάλο ασφαλιστικό φορέα.
Νομική Κάλυψη. Περιλαμβάνεται στο ειδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Στις δραστηριότητες του Φ.Ι.Α.Α περιλαμβάνονται διάφορες εκδηλώσεις όπως κοινωνικές, γνώσης και διασκέδασης. Μέσω ταξιδίων (rallies ή excursions), εντός ή εκτός Ελλάδος, ο Φ.Ι.Α.Α σε συνεργασία με την Ε.Ο.Ο.Ε και τους άλλους συλλόγους μέλη της, διοργανώνουν εκδρομές σε περιοχές με ιστορικό, πολιτιστικό, τουριστικό αλλά και αυτοκινητιστικό ενδιαφέρον.

Τέλος, μεταξύ των κύριων στόχων του Φ.Ι.Α.Α είναι η παροχή κάθε δυνατής βοήθειας σε τεχνικά θέματα, εύρεση ανταλλακτικών, επιδιόρθωση ή ανακατασκευή αλλά και εύρεση οικονομικότερων τρόπων συντήρησης των ιστορικών αυτοκινουμένων των μελών του.

Τα ιδρυτικά μέλη του Φ.Ι.Α.Α αγαπούν το ιστορικό όχημα και σας προσκαλούν σε μία από τις εκδηλώσεις του. Θα μας γνωρίσετε και θα καταλάβετε ότι είμαστε μία ωραία παρέα.

Μη νιώθετε άσχημα εάν έχετε ένα παλαιό αυτοκίνητο ή μία παλαιά μοτοσικλέτα!

Ελάτε να αξιολογήσουμε το ιστορικό σας αυτοκινούμενο και να σας βοηθήσουμε να αποκαταστήσετε κάθε πρόβλημά του. Μαζί θα το καταγράψουμε και θα διαφυλάξουμε το προσωπικό σας ιστορικό αντικείμενο βιομηχανικής κληρονομιάς!

Ο Φ.Ι.Α.Α σας προσφέρει απλόχερα τη γνώση, τη χαρά, το κέφι και το μεράκι των μελών του!
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16485
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Σάβ Αύγ 11, 2012 5:49 pm

Εξαιρετικές οι πληροφορίες Θοδωρή :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Αύγ 11, 2012 7:39 pm

theo123 έγραψε: Φέρουν αυθεντικούς κινητήρες, κιβώτια διαφοροποίησης (διαφορικά) και κιβώτια ταχυτήτων (σαζμάν).
Φέρουν αυθεντικά συστήματα ανάρτησης, πέδησης, διεύθυνσης, φωτισμού αλλά και ηλεκτροπαραγωγής και εκκίνησης (π.χ δυναμό / εναλλάκτες, μίζα), τα οποία χρησιμοποίησε η κατασκευάστρια εταιρεία κατά την περίοδο της παραγωγής τους.
------------------
Τυχόν παραποιήσεις ή αλλαγές σε κάποιο από τα κομμάτια που αναφέραμε, δημιουργεί αυτόματα πρόβλημα στην ιστορική και συλλεκτική τους αξία. Στην περίπτωση αυτή, ο Φ.Ι.Α.Α βοηθά κάθε ενδιαφερόμενο φίλο/η στην επίλυση τέτοιων ζητημάτων.

Η κατάσταση ενός ιστορικού οχήματος αξιολογείται από τον Τεχνικό Κώδικα της FIVA.


Από ότι λέει εδώ, μπορείς να έχεις αλλάξει αναρτήσεις, βάζοντας άλλη μάρκα, πιο μακριά κλπ ή όχι? Λάστιχα μεγ. διαμέτρου, γρανάζια με άλλα βήματα π.χ.....

Πάντως αυτό το "ο Φ.Ι.Α.Α βοηθά κάθε ενδιαφερόμενο φίλο/η στην επίλυση τέτοιων ζητημάτων" αφήνει περιθώρια?
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Σάβ Αύγ 11, 2012 8:21 pm

Η πληροφόριση του Θοδωρή είναι ουσιαστική και λεπτομερής !

Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι των ιστορικών οχημάτων είναι ότι οι ιστορικές πινακίδες ΔΕΝ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ για αντικατάσταση των κανονικών και αποφυγή του όποιου βάρους αυτές φέρουν, για να κυκλοφορούν τα εν λόγω ΙΧ καθημερινά.

Υπογραμμίζω το ανωτέρω, γιατί πολλοί "έξυπνοι" συμπατριώτες μας βγάζουν μαϊμουδεμένες πινακίδες Ι.Ο. (ιστορικού οχήματος) από λέσχες αμφιβόλου εγκυρότητας σε αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 30 ετών, και δεν γνωρίζουν ότι δυό καταγγελίες αρκούν για να αφαιρεθούν για αντικανονική χρήση και να υποστούν και δίωξη για φοροδιαφυγή και απάτη.
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Πως μπορούμε να αποκτήσουμε πινακίδες κλασσικού αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Αύγ 11, 2012 9:53 pm

Περιττή αλλά ταυτόχρονα και απαραίτητη διευκρίνηση!
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος


Επιστροφή στο Χρήσιμα θέματα

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης