Σελίδα 1 από 3

Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 31, 2017 8:03 pm
από thomas91
Καλησπερα φιλοι μου,το προβλημα παρουσιαστικε πριν μια βδομαδα οταν πηγενα απο Βεροια Κοζανη το αμαξι μετα τις 4000 στροφες αρχισε να μην βγαζει κρυο αερα το παω στο μαστορα οταν γυριζω με λεει οτι δεν ειχε φρεο το βαζουμε φρεο ολα καλα,την κυριακη παω προς Κατερινη μετα τα 110-120χλμ ταχυτητα παλι σταματησε να βγαζει το ξαναπαω και με λεει οτι μπορει να ειναι καμια παγοπαγιδα που ειναι μπροστα στο προφυλακτηρα πισω απο την κατω γριλια :!: :!:
*Το αμαξι το βαλαμε στο μηχανημα ξανα και δεν ειχε χασει φρεο
*Φαινεται οτι μετα τις 3500-400rpm σαν να κοβει το κομπρεσερ του A/C
*Εχω το NGV 1.6

Εχετε καποια γνωμη πανω στο προβλημα μου? :!: :?:

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 12:18 am
από ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
Θωμά όταν λες ότι δεν είχες φρεο , δεν είχε καθόλου το κύκλωμα η έλλειπε κάποια μικρή ποσότητα , όταν σταμάτησε να βγάζει κρύο αέρα έκοψες ταχύτητα και λειτούργησε , για βοήθησε μας λίγο

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 6:15 am
από thomas91
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:Θωμά όταν λες ότι δεν είχες φρεο , δεν είχε καθόλου το κύκλωμα η έλλειπε κάποια μικρή ποσότητα , όταν σταμάτησε να βγάζει κρύο αέρα έκοψες ταχύτητα και λειτούργησε , για βοήθησε μας λίγο

Καλημερα και καλο μηνα,
Έλειπε ποσότητα απο μεσα δεν ηταν άδειο και οταν πχ παω με πιο μικρη ταχύτητα ας πούμε έως 80 βγαζει κανονικα πολυ κρύο αέρα οταν ανεβάζω ταχύτητα και στροφές τοτε κόβει δλδ Εγνατία
Με είπαν μηπως ειναι η πάγο παγίδα που ειναι μπροστα στο προφυλακτήρα ένας ασημί σωλήνας που ειναι σαν μισή ίντσα και περνάει απο την άριστη πλευρά της κάτω γρίλιας
Ετσι παντως έκανε και πριν βάλουμε φρεο!

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 8:21 am
από Tony Louk
Το ότι στο κάνει σε μεγάλη ταχύτητα, με κάνει να υποψιάζομαι ότι μπαίνει από κάπου πολύς αέρας από έξω και όχι μέσα από τον εναλλάκτη του AC.

Δοκίμασε να βάλεις ανακυκλοφορία αέρα (recirc).

Τσεκάρισε μήπως έχει τρυπήσει κάποιος αεραγωγός.

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 10:14 am
από kaliakouda
Από όσο ξέρω, υπάρχουν μηχανήματα που ελέγχουν όλο το κύκλωμα για τυχόν διαρροές ή βλάβες
Να ξέρεις πάντως ότι όλα τα a/c κόβουν κάποια στιγμή τον συμπιεστή τους, επίσης βάζοντας θερμόμετρο στην έξοδο της θυρίδας ο αέρας θα πρέπει να έχει γύρω στους 4 C
Aυτά και προφανώς θα πρέπει να πας σε κάποιο εξιδικευμένο μαγαζί που ασχολείται αποκλειστικά με service a/c

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 3:24 pm
από Drimon
Όταν σου έκοψε το A/C κοίταξες καθόλου την θερμοκρασία της μηχανής;

Οι αυτόματοι κλιματισμοί "βλέπουν" και την θερμοκρασία της μηχανής, έτσι ώστε σε καταστάσεις αυξημένου φορτίου (οπότε κι αυξημένης θερμοκρασίας κινητήρα) να κόβει ο συμπιεστής του κλιματισμού, για να ελαττωθεί το φορτίο του κινητήρα.

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 01, 2017 4:26 pm
από thomas91
Περσι παντως δεν ειχα τετοιο προβλημα,μηπως να παιζει ρολο οτι αμαξι πχ ψηλωσε φοραει ΑΤ λαστιχα μονημα και φαρδινε λογο αποστατων μπαρες πανω εννοω μηπως ο κινητηρας ειναι λιγος και για αυτο το κοβη σε σχεση με περσι εννοω που ηταν εργοστασιακο?
Τωρα τελικη με βενζινη η με αεριο βλεπω στα 150-155
Αυτο που λεει ο φιλος παραπανω στο ρελαντι κατεβαζει καμια 7 βαθμους στον αεραγωγο και θερμοκρασια στα κανονικα εκει που ειναι παντα ο δεικτης!

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 10:14 am
από paolito
Βγαίνω λίγο off topic και ζητώ συγνώμη! Έβαλες ΑΤ! το ψήλωσες! το φάρδυνες! και πάει τελική μέχρι τα 155. Δηλαδή με πόσα θα ήθελες να πηγαίνει ; :think: θα ένιωθες ασφαλής αν πήγαινες πχ με 190 ? Προσωπικά όταν βλέπω τις όποιες μετατροπές για επιδόσεις στο χώμα βάζοντας και στην κουβέντα τις τελικές ταχύτητες, κάτι παθαίνω. Εννοείται ότι οι παρεμβάσεις σου μειώνουν την τελική -επιδώσεις- ασφάλεια. Κοίτα να το ευχαριστηθείς και απέφυγε να κυνηγάς έτσι όπως είσαι την τελική. Θα κλείσω με μια Ιταλική παροιμία που λέει.. Chi va piano va sano e lontano!

Υ.Γ. Μην παρεξηγηθώ! δεν σε μαλώνω έτσι; :D Απλά πάνω απ'ολα η ασφάλειά μας ;-) :handgestures-thumbupleft:

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 4:48 pm
από thomas91
paolito έγραψε:Βγαίνω λίγο off topic και ζητώ συγνώμη! Έβαλες ΑΤ! το ψήλωσες! το φάρδυνες! και πάει τελική μέχρι τα 155. Δηλαδή με πόσα θα ήθελες να πηγαίνει ; :think: θα ένιωθες ασφαλής αν πήγαινες πχ με 190 ? Προσωπικά όταν βλέπω τις όποιες μετατροπές για επιδόσεις στο χώμα βάζοντας και στην κουβέντα τις τελικές ταχύτητες, κάτι παθαίνω. Εννοείται ότι οι παρεμβάσεις σου μειώνουν την τελική -επιδώσεις- ασφάλεια. Κοίτα να το ευχαριστηθείς και απέφυγε να κυνηγάς έτσι όπως είσαι την τελική. Θα κλείσω με μια Ιταλική παροιμία που λέει.. Chi va piano va sano e lontano!

Υ.Γ. Μην παρεξηγηθώ! δεν σε μαλώνω έτσι; :D Απλά πάνω απ'ολα η ασφάλειά μας ;-) :handgestures-thumbupleft:

Το θέμα μας ειναι να βρούμε λύση στο A/C πρώτον φίλε μου και δεύτερον δεν ειπα οτι το παω τέρμα συνέχεια αλλα δεν εχουμε και samurai για να πηγαίνουμε με 80-90 Εγνατία

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 6:09 pm
από paolito
Οι λόγοι του προβλήματος θα μπορούσαν να είναι πολλοί. Εγώ από την περιγραφή σου θα αναφέρω μόνον έναν. Κοίταξε να ελέγξεις την βαλβίδα εκτόνωσης μήπως και έχει κολλήσει. Από εκεί και πέρα πας σε εξειδικευμένο συνεργείο και κάνεις γενικό έλεγχο μήπως έχει θέμα το κομπρεσέρ.

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 6:48 pm
από thomas91
paolito έγραψε:Οι λόγοι του προβλήματος θα μπορούσαν να είναι πολλοί. Εγώ από την περιγραφή σου θα αναφέρω μόνον έναν. Κοίταξε να ελέγξεις την βαλβίδα εκτόνωσης μήπως και έχει κολλήσει. Από εκεί και πέρα πας σε εξειδικευμένο συνεργείο και κάνεις γενικό έλεγχο μήπως έχει θέμα το κομπρεσέρ.


Ευχαριστω φιλος θα το κοιταξω κ αυτο :D

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 8:44 pm
από Hellas4x4
thomas91 έγραψε:Τωρα τελικη με βενζινη η με αεριο βλεπω στα 150-155


:text-offtopic:
Έχεις "πειράξει" κάτι και σου πάει τόσο το αμάξι... Εμένα εργοστασιακό με τις 17' ζάντες με το ζόρι θα ακουμπήσω 145 χλμ/ώρα και από κατανάλωση σε αυτές τις στροφές ασ' τα...

Όταν έβαλες την 1η φορά φρέον, τι σου είπε ο μάστορας που έβαλες;;; Ήταν τελείως άδειο το κύκλωμα;;; :?:

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 9:48 pm
από thomas91
Hellas4x4 έγραψε:
thomas91 έγραψε:Τωρα τελικη με βενζινη η με αεριο βλεπω στα 150-155


:text-offtopic:
Έχεις "πειράξει" κάτι και σου πάει τόσο το αμάξι... Εμένα εργοστασιακό με τις 17' ζάντες με το ζόρι θα ακουμπήσω 145 χλμ/ώρα και από κατανάλωση σε αυτές τις στροφές ασ' τα...

Όταν έβαλες την 1η φορά φρέον, τι σου είπε ο μάστορας που έβαλες;;; Ήταν τελείως άδειο το κύκλωμα;;; :?:


Το μονο που εχω ειναι μεταλλικο καταλυτη λιγο πιο ελευθερο και τιποτα αλλο και παντα λεω αυτο που βλεπω στο κοντερ οχι με gps και εγω 17 εχω 225/65 ΑΤ
Την πρωτη φορα ελειπαν 350γραμμαρια φρεον και το ειδα και στο μηχανημα!

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 10:02 pm
από stelios8ess
Βάζοντας freon, βάζουν και κάποια χρωστική μέσα οπότε μετά με ιδικά γυαλιά (κίτρινα) βλέπουν αν έχει διαρροή. Η τροχαλία του συμπιεστή έχει κάποιου είδους κόμπλερ. Νομίζω εκεί είναι το πρόβλημα. Εκτός αν παίρνει λάθος εντολή το A/C
και ξεκομπλάρει στις πολλές στροφές. Αν στις λίγες στροφές δίνει ψύξη και στις πολλές όχι, κάτι βάζει το Α/C στο off.

Re: Προβλημα A/C μετα τα 110χλμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 02, 2017 10:12 pm
από thomas91
stelios8ess έγραψε:Βάζοντας freon, βάζουν και κάποια χρωστική μέσα οπότε μετά με ιδικά γυαλιά (κίτρινα) βλέπουν αν έχει διαρροή. Η τροχαλία του συμπιεστή έχει κάποιου είδους κόμπλερ. Νομίζω εκεί είναι το πρόβλημα. Εκτός αν παίρνει λάθος εντολή το A/C
και ξεκομπλάρει στις πολλές στροφές. Αν στις λίγες στροφές δίνει ψύξη και στις πολλές όχι, κάτι βάζει το Α/C στο off.

Στις λιγες στροφες βγαζει κανονικα,εμενα μια εξηγηση που με εδωσαν ειναι οτι μετα τις 4000 χιλιαδες στροφες και ταχυτητα πανω απο 110 κοβει για να δωσει το μαξιμουμ σε αποδοση στο δρομο και μολις πχ παω με 90-100 και 3500 στροφες αρχιζει και βγαζει κανονικα!