Τελικά μπαίνει tcs-esp στα παλιότερα NGV; αυτά που δεν έχουν απο την μαμά τους... το έχει ψάξει κανείς επαρκώς; δεν μιλάω για το κόστος; μιλάω μόνο για το εαν είναι εφικτή η τοποθέτηση χωρίς να ξηλώσεις όλο το αυτοκίνητο..
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Το esp-tcs δεν έχει να κάνει με τη χρονολογία του NGV αλλά με την έκδοση (επειδή μίλησες για παλαιότερα NGV). Όσον αφορά την ερώτηση σου δε θυμάμαι να το έχει κάνει κάποιος να σου πεί τί και πως. Είναι από τα πράγματα που συμφέρει να τα παίρνεις από την αρχή
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Τα λεφτά ειναι σχετικά ξαναλεω, το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρ. κατι λιγότερο απο 7000... δεν έχει κάνει κιχ στα 3χρονια κατοχής, το πιο φθηνό με tcs κάνει περιπού 9-10Κ + εαν πω να τα τραμπάρω τα βάλε βγάλε απο το ενα στο άλλο και το πόσο θα πουληθεί το παλιο!! Για μένα μια ουσιαστική βελτίωση του NGV θα ήταν να βάλω tcs. Αν μιλάμε για κόστος ακόμη και 1,5-2Κ... νομίζω στο σύνολο κερδισμένος! Αυτο που με ανησυχεί ειναι η μετατροπή, αν ειναι του τύπου αλλάζω μόνο την μονάδα abs-esp + ενα κουμπακι μέσα για το ESP-OFF,ολα οκ.. πατέντες δεν θέλω!! Θα ρωτήσω τον Αναγνωστάκη και θα ενημερώσω!!
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Λογικα θα χρειαστεις και εγκέφαλο ή επαναπρογραμματισμο Δεν ξερώ..... αν υπαρχει και κάποιο ενδιάμεσο εγκεφαλακι για την λειτουργία του tcs
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Θα κοιταξω αυριο κανα 2 τεφτερια που εχω.... και θα δω τι μπορω να βρω
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Το Traction Control System (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης) εμφανίστηκε πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής από την Mercedes Benz (περίεργο!!). Στην αρχή χρησιμοποιούνταν σε πολύ γρήγορα πισωκίνητα αυτοκίνητα για να περιοριστεί το σπινάρισμα και κατά συνέπεια το γλίστρημα των πίσω τροχών κατά το ξεκίνημα κυρίως. Χρησιμοποιείται για να τα κάνει ασφαλέστερα ιδίως σε βροχόπτωση και χιονόπτωση, γιατί αλλιώς θα ήταν πολύ δύσκολο να χειριστούν. Τα τελευταία χρόνια τοποθετείται σε μίνιβαν, μικρά φορτηγά και σε αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Κατά την λειτουργία του μπορεί να επιβραδύνει ή να εμποδίσει την λειτουργία των μπουζί σε έναν ή περισσότερους κυλίνδρους, μπορεί να φρενάρει κάποιον τροχό ή ακόμα να “κόψει” το γκάζι.
Η χρήση του ΤCS στους αγώνες (Formula 1 κυρίως) βοηθάει στην μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου γιατί επιτυγχάνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση χωρίς σπινάρισμα αλλά με την μέγιστη ροπή στους τροχούς. Ουσιαστικά, “κόβει” όσο το δυνατόν λιγότερο από την δύναμη του κινητήρα. Στις στροφές βοηθάει να μειωθεί το γλίστρημα του αυτοκινήτου που θα είχε ως αποτέλεσμα να υπερστρέψει/υποστρέψει.
Στα οχήματα εκτός δρόμου ( 4x4 ) το TCS λειτουργεί σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αν κάποιος τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος περιορίζει το σπινάρισμα του με την βοήθεια των φρένων, μεταφέροντας όλη την ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Είναι πιο αποτελεσματικό από το μπλοκέ διαφορικό γιατί καθιστά το αυτοκίνητο πιο εύκολο στην οδήγηση.
Είναι ευρέως γνωστό πως το TCS μειώνει τον έλεγχο και τις οδηγικές ικανότητες του οδηγού. Έτσι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν στους οδηγούς να μην προβαίνουν σε επικίνδυνη οδήγηση θεωρώντας ότι θα τους “σώσει” το Traction Control…
Το Traction Control System (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης) εμφανίστηκε πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής από την Mercedes Benz (περίεργο!!). Στην αρχή χρησιμοποιούνταν σε πολύ γρήγορα πισωκίνητα αυτοκίνητα για να περιοριστεί το σπινάρισμα και κατά συνέπεια το γλίστρημα των πίσω τροχών κατά το ξεκίνημα κυρίως. Χρησιμοποιείται για να τα κάνει ασφαλέστερα ιδίως σε βροχόπτωση και χιονόπτωση, γιατί αλλιώς θα ήταν πολύ δύσκολο να χειριστούν. Τα τελευταία χρόνια τοποθετείται σε μίνιβαν, μικρά φορτηγά και σε αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Κατά την λειτουργία του μπορεί να επιβραδύνει ή να εμποδίσει την λειτουργία των μπουζί σε έναν ή περισσότερους κυλίνδρους, μπορεί να φρενάρει κάποιον τροχό ή ακόμα να “κόψει” το γκάζι.
Η χρήση του ΤCS στους αγώνες (Formula 1 κυρίως) βοηθάει στην μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου γιατί επιτυγχάνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση χωρίς σπινάρισμα αλλά με την μέγιστη ροπή στους τροχούς. Ουσιαστικά, “κόβει” όσο το δυνατόν λιγότερο από την δύναμη του κινητήρα. Στις στροφές βοηθάει να μειωθεί το γλίστρημα του αυτοκινήτου που θα είχε ως αποτέλεσμα να υπερστρέψει/υποστρέψει.
Στα οχήματα εκτός δρόμου ( 4x4 ) το TCS λειτουργεί σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αν κάποιος τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος περιορίζει το σπινάρισμα του με την βοήθεια των φρένων, μεταφέροντας όλη την ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Είναι πιο αποτελεσματικό από το μπλοκέ διαφορικό γιατί καθιστά το αυτοκίνητο πιο εύκολο στην οδήγηση.
Είναι ευρέως γνωστό πως το TCS μειώνει τον έλεγχο και τις οδηγικές ικανότητες του οδηγού. Έτσι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν στους οδηγούς να μην προβαίνουν σε επικίνδυνη οδήγηση θεωρώντας ότι θα τους “σώσει” το Traction Control…
Να συμπληρώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι σε παρατεταμένη χρήση-λειτουργίας του TCS, π.χ. ανηφόρα με χιόνι κτλ., απενεργοποιείται αυτόματα ανάβοντας το πορτοκαλί λαμπάκι του ESP και στη συνέχεια μετά από μικρό χρονικό διάστημα επανέρχεται ξανά.
fronteras έγραψε:Να συμπληρώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι σε παρατεταμένη χρήση-λειτουργίας του TCS, π.χ. ανηφόρα με χιόνι κτλ., απενεργοποιείται αυτόματα ανάβοντας το πορτοκαλί λαμπάκι του ESP και στη συνέχεια μετά από μικρό χρονικό διάστημα επανέρχεται ξανά.
Σε καμμία περίπτωση δεν συμβαίνει αυτό Άγγελε υπάρχει άλλο λαμπάκι για το ESP και άλλο για το TCS!! Aυτό του TCS αναβοσβύνει όταν το σύστημα είναι σε λειτουργία και σκαρφαλώνεις και είναι πολύ έντονο και το βλέπεις , το άλλο του ESP μας δείχνει σταθερά αναμμένο πότε το ESP είναι off ή πότε θα λειτουργήσει στιγμιαία αν και δεν θα προλάβεις να το δεις γιατί θα κοιτάς τον δρόμο Το ΤCS λοιπόν ΔΕΝ απενεργοποιείται ποτέ, παρά μόνο το ESP και αυτό αν το απενεργοποιήσουμε ξαναμπαίνει αυτόματα κοντά στα 40κμ. Και φυσικά το ESP απενεργοποιείται όταν βάλουμε αργά
Αντώνιε θα με ενδιέφερε και εμένα η τοποθέτηση tcs. Αν βγάλεις άκρη βάλε μια φωνή. Νομίζω καλωδιακά έχουμε αναμονή στο κουμπί τουλάχιστον αλλά πρέπει να το δούμε. Όταν το ξήλωσα μπροστά για να βάλω την οθόνη είχε μια ελεύθερη φίσσα εκεί κοντά που μπαίνει το κουμπί esp on/off. Θα πρέπει να το ξηλώσω μια μέρα και να το σιγουρέψω σύμφωνα με το service manual.
SY2CDS The trouble is, you think you have time --Buddha
fronteras έγραψε:Να συμπληρώσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι σε παρατεταμένη χρήση-λειτουργίας του TCS, π.χ. ανηφόρα με χιόνι κτλ., απενεργοποιείται αυτόματα ανάβοντας το πορτοκαλί λαμπάκι του ESP και στη συνέχεια μετά από μικρό χρονικό διάστημα επανέρχεται ξανά.
Σε καμμία περίπτωση δεν συμβαίνει αυτό Άγγελε υπάρχει άλλο λαμπάκι για το ESP και άλλο για το TCS!! Aυτό του TCS αναβοσβύνει όταν το σύστημα είναι σε λειτουργία και σκαρφαλώνεις και είναι πολύ έντονο και το βλέπεις , το άλλο του ESP μας δείχνει σταθερά αναμμένο πότε το ESP είναι off ή πότε θα λειτουργήσει στιγμιαία αν και δεν θα προλάβεις να το δεις γιατί θα κοιτάς τον δρόμο Το ΤCS λοιπόν ΔΕΝ απενεργοποιείται ποτέ, παρά μόνο το ESP και αυτό αν το απενεργοποιήσουμε ξαναμπαίνει αυτόματα κοντά στα 40κμ. Και φυσικά το ESP απενεργοποιείται όταν βάλουμε αργά
Πολυ σωστα κ κατατοπιστικη απαντηση απο εναν μετρρρρρ της χρησης του esp-tcs-rds.......
Πρέπει να είναι δύσκολη μετατροπή........ Ρίξε μια ματια..... μια γευση...γιατί είναι πολλά......
Σίγουρα θες εγκέφαλο ABS (ESP®).........
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται άλλη μονάδα abs η οποία είναι με esp και τον αισθητήρα γωνίας του esp. Το πιο δύσκολο είναι να μάθουμε αν η υπάρχουσα καλωδίωση μας καλύπτει. Αλλιώς βράστα και άστα!!
SY2CDS The trouble is, you think you have time --Buddha