από Mastergunner » Πέμ Αύγ 25, 2011 10:06 am
Στην κατανάλωση πέραν των βασικών (συνετή οδήγηση κτλ) αυτό που παίζει ρόλο είναι η ανλογία κιλών/ίππο.Είναι λογικό οτι όσο αυξάνονται τα κυβικά τόσο πιο οικονομικό είναι το αμάξι στην κατανάλωση γιατί τραβάει καλύτερα τα κιλά του αυτοκινήτου.Για παράδειγμα ο 2.0 μπορεί να έχει τα 120 χιλιομετρα με 5η και 1800 στροφές ένω ένας 1.6 για τα ίδια χιλιομετρα με 5η μπορεί να είναι στις 2500 στροφές.Αυτη η διαφορά των 700 σ.α.λ συμαίνει κατανάλωση.Σε μια ανηφόρα δε στο 1.6 είσαι μια ταχύτητα κάτω.
Επιπλέον στα κιβώτια τα 2.0 έχουν πιο μακρυα,ενω τα 1.6 πιο κοντά ωστε να έχουν ροπή απο χαμηλά.Για να μην αναφερθω στα λάστιχα,ζαντες κτλ που επιβαρήνουν την κατανάλωση,αν ειναι σε όρια υπερβολής
Κάποιος θα σκεφτεί ¨καλα τα πολλά κυβικά δεν καίνε;¨ Η απάντηση είναι οχι,κι΄αυτό γιατί τα αυτοκίνητα πλέον έχουν ηλεκτρονικές μονάδες διαχείρησης καυσίμου και ανάφλεξης που υπολογίζουν τα πάντα.
(Τα σκέφτηκε όμως το κράτος που επέβαλλε χαράτσια)
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)