Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Ιούλ 26, 2010 10:07 pm

Το κύριο ηλεκτρικό σύστημα των βενζινοκίνητων οχημάτων αποτελείται απο τέσσερα επιμέρους υποσυστήματα

Α) Το υποσύστημα φόρτισης που περιλαμβάνει την γεννήτρια,τον συσσωρευτή (μπαταρία) και τις καλωδιώσεις.

Β) Το υποσύστημα εκκίνησης που περιλαμβάνει τη μίζα και τις καλωδιώσεις της.

Γ) Το υποσύστημα ανάφλεξης που περιλαμβάνει τα μπουζί, τον (ή τους πολαπλασιαστές,τον διανομέα (ντιστριμπιτέρ),τα καλώδια υψηλής τάσεως των μπουζί.

Δ) Το υποσύστημα διανομής του ρεύματος που περιλαμβάνει την ασφαλειοθήκη και τις καλωδιώσεις προς τις καταναλώσεις.

Το ηλεκτρικό σύστημα είναι αναγκαίο τόσο για τη λειτουργία του οχήματος όσο για την άνεση αλλά και ασφάλεια των επιβατών δεδομένου οτι όλο και περισσότερες ηλεκτρονικές διατάξεις εφαρμόζονται σήμερα,οι οποίες για να λειτουργήσουν χρειάζονται ηλεκτρικό ρεύμα.

Α) Το υποσύστημα φόρτισης: Η γεννήτρια είναι η καρδιά του ηλεκτρικού συστήματος,κατα τη λειτουργία της παράγεται το ρεύμα που κινεί ένα όχημα αλλά και που θέτει σε λειτουργία όλα τα επιμέρους υποσυστήματα.Δύο είναι τα είδη γεννητρίας:

1. Το Δυναμό: Το δυναμό είναι μια διάταξη οπου το ρεύμα παραγώμενο στις περιελίξεις του ρότορα (κινούμενο στοιχείο) δημιουργούμενο απο τα πηνία του στάτορα οδηγώταν στο συλλέκτη ο οποίος ήταν πάνω στον άξονα του στάτορα και απο εκεί μέσω ψυκτρών (καρβουνάκια) στις καταναλώσεις αφου περνούσε μέσα απο τον αυτόματο ο οποίος το κρατούσε στη σωστή τάση.Τα μειωνεκτήματα του δυναμό ήταν αυτά τα οποία το οδήγησαν και στην κατάργησή του,ο όγκος του,η μη παραγωγή ρεύματος στο ρελαντί αλλά και ο περιορισμός των ανώτατων στροφών περιστροφής,το έκαναν να εκκλείψει απο τα σύγχρωνα οχήματα.

Δυναμό.jpg
Δυναμό.jpg (39.56 KiB) 9721 προβολές


2. Ο Εναλλάκτης (Alteneitor): Ο εναλλάκτης είναι αυτός που πλέον χρησιμοποιήται ευρέως στα οχήματα.Η εξάληψη όλων των μειωνεκτημάτων του δυναμό,ο μικρότερος όγκος αλλά και η περιορισμένη συντήρηση του το έκαναν προσφυλλές στις αυτοκινητοβιομηχανίες.Φυσικά σε αυτό βοήθησε και οι εξέληξη της τεχνολογιάς όπου τις τελευταίες δεκαετίες κατασκευάστικαν δίοδοι πυριτίου,οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την ανόρθωση του ρεύματος του εναλλάκτη απο εναλλασσώμενο σε συνεχές.Ο εναλλάκτης σε αντίθεση με το δυναμό έχει το μαγνητικό πεδίο στον ρότορα και τις περιελίξεις στο στάτορα που του επιτρέπει να περιστρέφεται με ταχύτητες άνω των 12.000 Σ.Α.Λ.Το εναλλασσόμενο ρεύμα οδηγήται στον ανορθωτή οπου γίνεται συνεχές και απο εκεί στον ρυθμιστή τάσεως,οπου στα σύγχρωνα αυτοκίνητα σταθεροποιήται στα 14,3 V +/- 0.2 V 20΄C και η ένταση τους είναι απο 35 Α έως 70 Α με ισχύ από 500 Watt έως 1000Watt αντίστοιχα.Η παραγόμενη ισχύ του εναλλάκτη υπολογίζεται απο τον κατασκευαστή του οχήματος ανάλογα με τις υπάρχουσες καταναλώσεις αλλά και τις προαιρετικές δύνοντας και ένα ποσοστό ασφαλείας.

Εναλλάκτης.jpg
Εναλλάκτης.jpg (63.56 KiB) 9721 προβολές
Ανάλυση γενήτριας.jpg
Ανάλυση γενήτριας.jpg (73.94 KiB) 9721 προβολές


3. Ο Συσσωρευτής : Ο συσσωρευτής (μπαταρία) είναι στην ουσία μια αποθήκη,οπου αποθηκεύεται ρεύμα για επιπλέον χρήση συσκευών όταν το όχημα είναι σβηστό ή για να παράγει στιγμιαία μεγάλη ισχύ ρεύματος π.χ κατα τη λειτουργία της μίζας.Η σημερινή μπαταρία αυτοκινήτων αποτελείται απο έξι (6) στοιχεία των 2 V συνδεμένα μεταξύ τους σε σειρά.Το κάθε στοιχείο της μπαταρίας αποτελείται απο δύο πλάκες κράματος μολύβδου τη θετική η οποία έχει διοξίδιο του μολύβδου και την αρνητηκή η οποία περιέχει σπογκώδη μόλυβδο.Οι δύο πλάκες είναι βυθισμένες σε ηλεκτρολύτη (Θειικό οξύ & Νερό).

Eurobat.jpg
Eurobat.jpg (51.48 KiB) 9721 προβολές



Β) Το υποσύστημα εκκίνησης : Το βασικό εξάρτημα εδώ είναι η μίζα

1. Η Μίζα : Η μίζα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα.Αποτελείται με τα ίδια σχεδόν στοιχεία που δυναμό και επιπλέων έναν ηλεκτρομαγνήτη (μπουτόν) και ένα σύστημα εμπλοκής.Όταν ο οδηγός περιστρέψει το κλειδί στην ελλατηριωτή θέση του διακόπτη το ρεύμα ενεργοποιεί τον ηλεκτρομαγνήτη* ο οποίος εκτελεί δύο λειτουργίες παράλληλες πετάει έξω τον μηχανισμό εμπλοκής** και δίνει ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αρχίζει να περιστρέφεται παρασύροντας ένα γρανάζι που είναι συνδεμένο στο ένα του άκρο και το οποίο,μέσο του μηχανισμού εμπλοκής,εμπλέκεται με την οδόντωση του βολάν του κινητήρα αναγκάζοντάς τον σε περιστροφή.Αφήνοντας ο οδηγός τον διακόπτη ο ηλεκτρομαγνήτης επιστρέφει στη θέση του και διακόπτεται η παροχή ρεύματος στον ηλεκτροκινητήρα.

* Ηλεκτρομαγνήτης [/b[b]](μπουτόν) : Αυτό το εξάρτημα υπέχει θέση διακόπτη.Επιδή η μίζα θέλει μεγάλη ισχύ ρεύματος προκειμένου να περιστραφει για το λόγο αυτό μπαίνει το μπουτόν το οποίο στο πίσω μέρος του έχει δύο επαφές η μία επαφή είναι μόνιμα συνδεμένη με την μπαταρία και έχει συνέχεια ρεύμα ενω η άλλη επαφή είναι συνδεμένη με τον ηλεκτροκινητήρα της μίζας.Όταν ο οδηγός γυρίσει το κλειδί το μπουτόν έλκει ενα λαμάκι ή δίσκο γεφυρώνοντας τις δύο επαφές και αφήνοντας το ρεύμα να πάει στον ηλεκτροκινητήρα.

** Μηχανισμός εμπλοκής : Ο μηχανισμός εμπλοκής πάλι ενεργοποιούμενος απο το μπουτόν αναγκάζει το γρανάζι εμπλοκής που βρίσκεται πάω στον άξονα του ηλεκτροκινητήρα να κινηθεί εμπρός ωστε να εμπλακεί με την οδόντωση του βολάν περιστρέφοντας έτσι τον κινητήρα μια διάταξη κοχλίωσης πάνω στον άξονα του ηλεκτροκινητήρα αποτρέπει την περιστροφή του με την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα στέλνωντας το γρανάζι εμπλοκής πίσω.


starter_cutaway.gif
starter_cutaway.gif (23.35 KiB) 9721 προβολές



Γ) Το υποσύστημα ανάφλεξης : Το υποσύστημα ανάφλεξης αποτελείται απο τα στοιχεία εκείνα που στην ουσία δίνουν τον σπινθήρα κατα την συμπίεση των κυλίνδρων ωστε να παραχθεί ο ωφέλιμος χρόνος της ανάφλεξης η οποία είναι δύο ειδών.

α) Μηχανική ανάφλεξη με πλατίνες

β) Ηλεκτρονική ανάφλεξη

Η λειτουργία και των δύο περιπτώσεων είναι σχεδόν ίδια με μόνη διαφορά οτι στην πρώτη περίπτωση το ρεύμα διαβιβάζεται στους κυλίνδρους μέσο πλατίνας ενω στην άλλη μέσο ηλεκτρονικής διάταξης.

1. Αναφλεκτήρας (μπουζί) : Το μπουζί αποτελείται απο έναν μονωτικό κορμό,έναν εσωτερικό αγωγό και ένα μεταλικό σώμα. Παρόλο που φαίνεται απλό στη περιγραφή το μπουζί δεν είναι εύκολο στην κατασκευή μεγάλο πρόβλημα αποτελεί η τεράστια διαφορά θερμοκρασίας που δέχεται ένα μπουζί το ένα άκρο του μέσα στο θάλαμο καύσης να υπόκοιται σε θερμοκρασίες 800΄C κατα την αναφλέξη ενώ το άλλο του άκρο να βρίσκεται σε σχετική θερμοκρασία περιβάλλοντως,άλλο πρόβλημα είναι οι συνεχείς ανάγκες για τον σπινθήρα (φτάνοντας σε τάση μέχρη και 30000 V προκειμένου να υπάρξει ταχεία και ολοκληρομένη ανάφλεξη) ο οποίος φθείρει τις επαφές και αναγκασε τους κατασκευαστές να χρησιμοποιήσουν υλικά όπως η πλατίνα και το ηρίδιο αυξάνοντας το όριο ζωής των επαφών.Τέλος η δυνατότητα αποβολής της θερμοκρασίας του μπουζί που τα χαρακτηρίζει ως θερμά και ψυχρά,αν και το ψυχρό μπουζί δεν επιρεάζει τόσο τη λειτουργία του κινητήρα,το θερμό μπουζί μπορεί να επιφέρει επικύνδυνες αυταναφλέξεις λόγω της θερμοκρασίας του φτάνοντας μέχρι το τρύπιμα των εμβόλων.

Spark_plug_Outlook_Analysis.jpg
Spark_plug_Outlook_Analysis.jpg (71.61 KiB) 9721 προβολές
Μπουζί με δύο αρνητικές ακίδες.jpg
Μπουζί με δύο αρνητικές ακίδες.jpg (58.67 KiB) 9721 προβολές
Μπουζί με τέσσερις αρνητικές ακίδες.jpg
Μπουζί με τέσσερις αρνητικές ακίδες.jpg (34.07 KiB) 9721 προβολές


2. Καλώδια μπουζί : Τα καλώδια των μπουζί πρέπει να μπορούν να αντέχουν μεγάλες τάσεις ρεύματος να έχουν μηδενική αντίσταση και να παρέχουν άριστη μόνωση.

Μπουζοκαλώδια.jpg
Μπουζοκαλώδια.jpg (48.89 KiB) 9721 προβολές


3. Διανομέας (ντιστριμπιτέρ) : Ο διανομέας,όπως λέει και το όνομά του,είναι αυτός που διανέμει το ρεύμα που παραλαμβάνεί από τον πολλαπλασιαστή σε κάθε ένα μπουζί κατα τη φάση συμπίεσης ωστε να επιτευχθεί η ανάφλεξη.Ο διανομέας φέρει και τον μηχανισμό προπορείας (αβάνς) ωστε ο σπινθήρας να δίνεται το σωστό χρόνο λαμβάνοντας υπόψη τις στροφές του κινητήρα οι μηχανισμοί αυτοί μπορεί να είναι φυγοκεντρικοί με αντίβαρα,υποπίεσης ή και ηλεκτρονικοί ελεγχόμενοι απο Η/Υ.Τα τελευταία χρόνια η χρήση του διανομέα τύνει να καταργηθεί καθώς η η ανάφλεξη ελέγχεται πλήρως απο Η/Υ ενω το ρεύμα παράγεται με ξεχωριστό πολλαπλασιαστή για κάθε μπουζί.

distributor.png
distributor.png (157.06 KiB) 9720 προβολές
Ηλεκτρονικός διανομέας.jpg
Ηλεκτρονικός διανομέας.jpg (50.43 KiB) 9721 προβολές


4. Ο Πολλαπλασιαστής : Ο πολλαπλασιαστής είναι ενα κυλινδρικό εξάρτημα οπου στο εσωτερικό του υπάρχει ένας πυρίνας απο χάλυβα τυλιγμένος με δύο περιελίξεις μια με χοντρό σύρμα με λίγες σπείρες που είναι χαμηλής τάσεως και τροφοδωτήται απο την μπαταρία και μία με πολύ λεπτό σύρμα με πάρα πολλες σπείρες που είναι υψηλής τάσεως και συνδέεται με τον διανομέα.Καθώς η περιέληξη με τις λίγες σπείρες δέχεται τα 14 V της μπαταρίας λόγω της επαγωγής το ρεύμα πολλαπλασιάζεται και φτάνει μέχρι και τα 30000 V.

Oil_Dipped_Type_Ignition_Coil.jpg
Oil_Dipped_Type_Ignition_Coil.jpg (29.09 KiB) 9721 προβολές
00448x01.png
00448x01.png (18.36 KiB) 9721 προβολές
Ένας για κάθε μπουζί.jpg
Ένας για κάθε μπουζί.jpg (22.57 KiB) 9721 προβολές


Δ) Το υποσύστημα διανομής ρεύματος : Το υποσύστημα αυτό περιλαμβάνει όλα τα καλώδια για που ενεργοποιούν τις καταναλώσεις οι οποίες ξεκινούν απο ένα κυτίο ασφαλειών που ονομάζεται ασφαλειοθήκη.Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου χρησημοποιούνται ανάλογα καλώδια,τα οποία έχουν θεσπιστεί διεθνώς ως προς το χρώμα και τη διατομή τους π.χ το μαύρο καλώδιο αφορά σε όλα τα αυτοκίνητα τη γείωση


Εδώ αναφέρφηκε πολύ απλά το κύριο ηλεκτρικό σύστημα ωστε να γίνει κατανοητή η χρήση και η λειτουργία του.Για οποιαδήποτε ερώτηση σε επιμέρους απορείες ρωτήστε ελεύθερα.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Atlas » Δευτ Ιούλ 26, 2010 10:25 pm

Κατατοπιστικότατος.
:text-thankyoublue:
SV1GFS
Άβαταρ μέλους
Atlas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4483
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 04, 2008 10:12 am
Τοποθεσία: Πειραιάς- Σπέτσες
Λάστιχα: Yokohama G015 A/T-S
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Ελατήρια MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Ο ανεκδοτάκιας
Name: Μάρκος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Ιούλ 26, 2010 10:37 pm

Μπραβο ρε Γιωργο :clap: :clap: :clap: , χρυσάφη οι παρουσιασεις σου, χαρας την υπομονη σου :D :D
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11401
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Ιούλ 26, 2010 10:45 pm

dpol έγραψε:Μπραβο ρε Γιωργο :clap: :clap: :clap: , χρυσάφη οι παρουσιασεις σου, χαρας την υπομονη σου :D :D




Όλα για τους Φίλους :romance-grouphug: :romance-grouphug: :romance-grouphug:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Τρί Ιούλ 27, 2010 9:25 am

Καλό post Γιώργο για άλλη μια φορά!!!
Αυτά όλα τα πόστ που έχεις κάνει , καλό θα ήταν να μαζευτούν σε ένα θέμα για να υπάρχουν όμορφα σαν εγκυκλοπαίδεια ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού ενδιαφέροντος! :wink:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό SELECTOR » Τρί Ιούλ 27, 2010 9:31 am

Πολύ κατατοπιστικό , ευχαριστούμε πολύ .
GV 1,6 3d 2005
SELECTOR
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 21, 2010 8:14 pm
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
Λάστιχα: go12
Suspension: Μαμα
cb: Όχι
Name: ΜΑΚΗΣ

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Τρί Ιούλ 27, 2010 10:03 am

Τι άλλο να πούμε Γιώργο :clap: :clap: ?

Συνέχισε να μας ενημερώνεις!
Σίγουρα υπάρχει λύση,συνεπώς και αποτέλεσμα!
LPG Zavoli -> GV '99 - 5D,Πλύμνες Μile Μarker,Midland Alan 248
It only works for mud... |
alexisgon
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2065
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 12:32 am
Λάστιχα: BF 225/70/16 AT
cb: Ναι
Name: Αλέξης

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Τρί Ιούλ 27, 2010 5:38 pm

f_tasos έγραψε:Καλό post Γιώργο για άλλη μια φορά!!!
Αυτά όλα τα πόστ που έχεις κάνει , καλό θα ήταν να μαζευτούν σε ένα θέμα για να υπάρχουν όμορφα σαν εγκυκλοπαίδεια ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού ενδιαφέροντος! :wink:




Αυτό είναι δουλειά των Mod Τάσο μου...
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό ΙΩΑΝΝΗΣ » Τρί Ιούλ 27, 2010 6:05 pm

:text-goodpost: μπράβο Γιώργο..
Εμπρός στον έτσι, που χάραξε ο τέτοιος..
Άβαταρ μέλους
ΙΩΑΝΝΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1830
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2008 10:50 am
Τοποθεσία: πόρτο-ράφτη (μαρκόπουλο αττικήs)
Λάστιχα: Latitude Cross ....
Suspension: Mια χαρά.... Εσύ;
cb: Ναι
Name: ιωάννηs...

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό panpan » Πέμ Ιούλ 29, 2010 8:15 am

Πάπα πολύ καλό ...άριστο... Μπράβο...Μπράβο... :clap: :clap: :clap:
Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
panpan
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2010 10:04 am
cb: Ναι
Name: τακης

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό (HUNTER-7) » Πέμ Μαρ 24, 2011 8:13 pm

Οτι και να πουμε θα ναι λιγο για το γιωργη!!χαρα στο κουραγιο σου και στην υπομονη σου!!!
Άβαταρ μέλους
(HUNTER-7)
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1057
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2011 10:08 pm
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Λάστιχα: Cordiant
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD, KAYABA
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: ΑΝΤΩΝΗΣ

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Μαρ 24, 2011 9:51 pm

Στο δικό μου μοντέλο δεν υπάρχει Διανομέας (ντιστριμπιτέρ).... Αυτό που έχω τι μπορεί να είναι?
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μαρ 25, 2011 12:56 pm

panoshm έγραψε:Στο δικό μου μοντέλο δεν υπάρχει Διανομέας (ντιστριμπιτέρ).... Αυτό που έχω τι μπορεί να είναι?


Τι εννοείς " τι μπορεί να είναι " ? :think: Πως δουλεύει το δικό σου χωρίς διανομέα ? :think:

Την δουλειά του διανομέα στα νεότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα , αναλαμβάνει ο εγκέφαλος .
Δίνει την χαμηλή τάση σε κάθε πολλαπλασιαστή που βρίσκεται πάνω σε κάθε σπινθηριστή (μπουζί) και αφού κάνει το ρεύμα μερικές χιλιάδες volt , το δίνει στο μπουζί για να γίνει ο σπινθήρας .

Ο διανομέας ( στα παλαιότερα μοντέλα ) ,παίρνει την υψηλή τάση από τον ένα και μοναδικό πολλαπλασιαστή και την δίνει απευθείας με τα μπουζοκαλώδια στους σπινθηριστές .
Επισκέπτης
 

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Μαρ 25, 2011 1:44 pm

panoshm έγραψε:Στο δικό μου μοντέλο δεν υπάρχει Διανομέας (ντιστριμπιτέρ).... Αυτό που έχω τι μπορεί να είναι?


Τι εννοείς " τι μπορεί να είναι " ? :think: Πως δουλεύει το δικό σου χωρίς διανομέα ? :think:

Την δουλειά του διανομέα στα νεότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα , αναλαμβάνει ο εγκέφαλος .
Δίνει την χαμηλή τάση σε κάθε πολλαπλασιαστή που βρίσκεται πάνω σε κάθε σπινθηριστή (μπουζί) και αφού κάνει το ρεύμα μερικές χιλιάδες volt , το δίνει στο μπουζί για να γίνει ο σπινθήρας .

Ο διανομέας ( στα παλαιότερα μοντέλα ) ,παίρνει την υψηλή τάση από τον ένα και μοναδικό πολλαπλασιαστή και την δίνει απευθείας με τα μπουζοκαλώδια στους σπινθηριστές .



+100000
(Τα μπουζοκαλώδια απο την μία πιάνουν στα μπουζί απο την άλλη που πάνε :think: )
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Ηλεκτρικό σύστημα μέρη και λειτουργία

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Παρ Μαρ 25, 2011 3:44 pm

Στον διανομέα .
Επισκέπτης
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης