Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου

Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Ιούλ 17, 2010 12:46 pm

Ο τετράχρονος κινητήρας.
Ένας τύπος των Μ.Ε.Κ (Μηχανών Εσωτερικής Καύσεως) είναι ο τετράχρονος κινητήρας ο οποίος επικρατεί κατα κράτος στα σύγχρονα οχήματα (λεπτομέρεις λειτουργίας σε άλλο post).H βασική αρχή του τετράχρονου είναι οτι εκτελεί τέσσερις χρόνους λειτουργίας σε δύο περιστροφές του στροφάλου οι χρόνοι αυτοί είναι:
1.Εισαγωγή (ο χρόνος οπου το καύσιμο μείγμα εισέρχεται στον κύλινδρο)
2.Συμπίεση (ο χρόνος οπου το καύσιμο μείγμα συμπιέζεται στον κύλινδρο)
3.Εκτόνωση (ο χρόνος οπου το καυσιμο μείγμα αναφλέγεται και η πίεση των αερίων ωθεί το έμβολο προς τα κάτω)
4.Εξαγωγή (ο χρόνος οπου τα καυσαέρια απο την καύση εξέρχονται του κυλίδρου)
Ο μοναδικός ωφέλιμος χρόνος είναι η εκτονωση κατα την οποία μόνο τότε παράγει έργο (ενέργεια) ο κινητήρας οι άλλοι τρείς θεωρούνται νεκροί χρόνοι.
4s_seq.gif
Σχηματική παράσταση των χρόνων ενός τετράχρονου βενζινοκινητήρα
4s_seq.gif (54.99 KiB) 3869 προβολές

[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=sFTio-MBbP8[/youtubehd]

Ο κινητήρας αποτελείται απο πολλά επιμέρους στοιχεία,εξαρτήματα και υποσύνολα που όλα μαζί σαν σύνολο αποτελούν την καρδιά του οχήματος.
Τρεις είναι οι μεγάλες κατηγορίες των κινητήρων:
α. Ο εν σειρά κινητήρας
β. Ο κινητήρας διάταξης ¨V¨
γ. Ο επίπεδος κινητήρας (boxer).

Ανάλογα τον τρόπο χρήσης,τις διαστάσεις του αμαξώματος,και την κλάση του οχήματος οι κινητήρες ταξινομούνται ανάλογα με τον αριθμό των κιλίνδρων και τις κατηγορίες που προανέφερα έτσι έχουμε:
1.Τον βασικό μονοκύλινδρο ο οποίος χρησιμοποιήται μόνο σε δίκυκλα.
2. Σε δικύλινδρο έχουμε εν σειρά ή διάταξης ¨V¨.
3. Σε τρικύλινδρο μόνο εν σειρά
4. Σε τετρακύλινδρο σε όλες τις κατηγορίες (εν σειρά,¨V¨,και επίπεδο (boxer)
5. Σε πεντακύλινδρο μόνο εν σειρά
6. Σε εξακύλιδρο εν σειρά,διάταξης ¨V¨ και επίπεδο (boxer)
7. Σε οκτακύλινδρο μόνο σε ¨V¨ (σε παλιά αυτοκίνητα υπήρχε και εν σειρά)
8. Σε δεκακύλινδρο σε ¨V¨ και επίπεδο (boxer)
9. Σε δωδεκακύλινδρο σε ¨V¨ και επίπεδο (boxer)


Όπως βλέπουμε λοιπόν ο πιο διαδεδομένος είναι ο τετρακύλινδρος και αυτό γιατί μπορεί να κυβιστεί αρκετά (μέχρι 2400cc) αποκτώντας μια αξιοσημείωτη ιπποδύναμη,έχει σχετικά μικρό κόστος κατασκευής,λιγότερα σχετικά κινούμενα μέρη και μικρό σχετικά όγκο.

α. Ο εν σειρά κινητήρας:Ο εν σειρά κινητήρας είναι απο τις πιο διαδεδομένες κατηγορίες,οι κυλινδροί του τοποθετούνται εν σειρά,κάνοντας έτσι ευκολότερη άρα και φθηνότερη την κατασκευή του κορμού του (block),η κεφαλή μπαίνει στο πάνω μέρος του κορμού και το κάτω μέρος κλείνεται με την ελαιολεκάνη (κάρτερ).
1.Ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι η πιο απλή και φθηνή κατασκευή η οποία δεν υπάρχει στα αυτοκίνητα αντίθετα είναι διαδεδομένος στα δίκυκλα,ο μονοκύλιδρος κινητήρας με έναν οφέλιμο χρόνο ανα δύο περιστροφές του στροφάλου αποτέλεσε την αρχή για την εξέληξή των υπολοίπων διατάξεων
2.Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας:Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποτέλεσε την πρώτη λύση για φθηνά αυτοκίνητα (Fiat 500) με δύο οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές του στροφάλου και τα κομβία των μπιελών διατεταγμένα ανα 180΄,υπέφερε απο υπερβολικούς κραδασμούς.
Δικύλινδρος εν σειρά απο μοτοσυκλέτα.jpg
Δικύλινδρος εν σειρά απο μοτοσυκλέτα.jpg (54.55 KiB) 3869 προβολές

3. Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας:Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποτελεί στη ουσία μια μέση λύση για μικρά αυτοκίνητα τόσο σε όγκο όσο και σε κυβισμό ο οποίος δεν ξεπερνά τα 1200cc.Με τρείς οφέλιμους χρόνους κάθε δύο περιστροφές του στροφάλου και τα κομβία των μπιελών διατεταγμένα ανα 120΄ είναι πιο ισορροπιμένος απο τον δικύλινδρο.
Τρικύλιδρος εν σειρά.jpg
Τρικύλιδρος εν σειρά.jpg (94.66 KiB) 3869 προβολές

4. Ο τετρακύλινδρος εν σειρα: Ο τετρακύλινδρος εν σειρα κινητήρας είναι ο πιο διαδεδομένος και χρησιμοποιήται ευρέως στα αυτοκίνητα παραγωγής λόγω της σχετικής ιπποδύναμης και κυβισμού που μπορεί να αποκτήσει,με τέσσερις οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές του στροφάλου και τα κομβία των μπιελών ανα 90΄ ο κινητήρας αυτός είναι σχετικά ισορροπιμένος και σε συνδιασμό με την σχετική αύξηση του κυβισμού του μπορεί να πετύχει αρκετά καλές επιδώσεις.
Τετρακύλινδρος εν σειρά.jpg
Τετρακύλινδρος εν σειρά.jpg (54.21 KiB) 3869 προβολές

5. Ο πεντακύλινδρος εν σειρά: Ο πεντακύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι μια ¨πατέντα¨ που χρησιμοποιεί η AUDI υοθετώντας το σύστημα modular*.Με πέντε οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές του στροφάλου και τα κομβία των μπιελών ανα 72΄,ο κινητήρας αυτός εξαλήφει σχετικά τους κραδασμούς και καλύπτει σχετικά τους νεκρούς χρόνους των κυλίδρων.
Πεντακύλινδρος εν σειρα.jpg
Πεντακύλινδρος εν σειρα.jpg (106.8 KiB) 3869 προβολές

6. Ο εξακύλινδρος εν σειρά: Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας χρησιμοποιήται σε κυβισμούς απο 2400cc έως 4000cc με έξι περίπου ολοκληρωμένους οφέλιμους χρόνους σε κάθε δύο περριστροφές του στροφάλου υπερκαλύπτει τις ανάγκες σε ροπή,με τα κομβία των μπιελών διατεταγμένα ανα 60΄ είναι πιο ζυγισμένος απο τους προαναφερόμενους.Σοβαρό μειωνέκτιμα στη συγκεκριμένη διάταξη αποτελεί το μεγάλο μήκος του στροφάλου ο οποίος υπόκειτε σε μεγάλες στρεπτικές δυνάμεις καθώς και το μεγάλο μήκος του κινητήρα σαν σύνολο.
Εξακύλιδρος εν σειρά.jpg
Εξακύλιδρος εν σειρά.jpg (94.53 KiB) 3869 προβολές


β. Ο κινητήρας διάταξης ¨V¨: Ο ¨V¨ κινητήρας αποτελεί μια σύνθετη κατασκευή όπως λέει και το όνομά του οι κύλινδροι τοποθετούνται σε διάταξη ¨V¨,ανάλογα με τη περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων ως προς τον στρόφαλο έχουμε κινητήρα ¨V¨ με περιεχόμενη γωνία 60΄,κινητήρα ¨V¨ με περιεχόμενη γωνία 90΄ και κινητήρα ¨V¨ με περιεχόμενη γωνία 120΄.Η κατασκευή του κορμού εδώ είναι πιο σύνθετη και χρησιμοποιούνται δύο κεφαλές (μία ανα σειρά κυλίδρων).Όπως καταλαβαίνετε περισσότερα υλικά και δυσκολία στη κατασκευή ανεβάζουν και το κόστος παραγωγής.
1. Ο κινητήρας ¨V4¨ : Ο κινητήρας αυτός βγαίνει σε δύο παραλαγές με τα κομβία των μπιελών ανα 90΄ άρα εναν οφέλιμο χρόνο σε δύο περιστροφές του στροφάλου και με τα κομβία των μπιελών ανα 180΄ με δύο οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές του στροφάλου.Σοβαρό πλεονέκτιμα της συγκεκριμένης διάταξης είναι ο μικρός όγκος του συνόλου,όμως η απόδοσή του που μπορεί να επιτευχθεί απο έναν τετρακύλινδρο εν σειρα καθώς και το κόστος κατασκευής όπως επίσης και η πολυπλοκότητά του των καθιστά σπάνιο σε σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Τετρακύλινδρος V.jpg
Τετρακύλινδρος V.jpg (66.42 KiB) 3869 προβολές

2. Ο κινητήρας ¨V6¨: Ο κινητήρας αυτός έχει τα κομβία των μπιελών,όπως άλλωστε και ο εν σειρά,διατεταγμένα ανα 60΄ με μιά μπιέλα ανα έμβολο ή διατεταγμένα ανα 120΄ με μια διπλή μπιέλα ανα δύο έμβολα.Η δεύτερη λύση αποτελεί και την καλύτερη μιας και χρειάζεται πιο κοντό άρα και πιο συμπαγές στρόφαλο.Ανάλογα με την περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων σε 60΄ ή 120΄ και την εφαρμογή της πρώτης ή της δεύτερης λύσης αυτός ο κινητήρας είναι απόλυτα ζυγησμένος και ομαλός κατα τη λειτουργία του.
Ένας κορμός (μπλόκ) V6 κινητήρα.jpg
Ένας κορμός (μπλόκ) V6 κινητήρα.jpg (61.42 KiB) 3869 προβολές

3. Ο κινητήρας ¨V8¨: Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιήται σε αυτοκίνητα υψιλού κυβισμού και επιδόσεων.Με οκτώ οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές του στροφάλου και τα κομβία των μπιελών ανα 90΄ για τις μονές και 180΄ για τις διπλές (μπιέλες) ο κινητήρας αυτός αποτελεί την κορωνίδα όλων των κινητήρων.Βέβαια η πολυπλοκότητα κατασκευής και το κόστος τον καθιστούν απαγορευτικό για αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και κατανάλωσης.
Οκτακύλινδος V.jpg
Οκτακύλινδος V.jpg (58.03 KiB) 3869 προβολές
Οκτακύλινδος V 2.jpg
Οκτακύλινδος V 2.jpg (42.29 KiB) 3869 προβολές
Στροφαλος οκτακύλινδρου V με διπλά κομβία μπιέλας.jpg
Στροφαλος οκτακύλινδρου V με διπλά κομβία μπιέλας.jpg (29.25 KiB) 3869 προβολές

4. Ο κινητήρας ¨V10¨ : Ο συγκεκριμένος κινητήρας παράγεται μόνο με διπλές μπιέλες και τα κομβία των μπιελών στο στρόφαλο διατεταγμένα ανα 72΄ πιο ομαλή λειτουργεία απο τον ¨V8¨ αλλά και πιο ακριβός στην κατασκευή.
5. Ο κινητήρας ¨V12¨: Ο συγκεκριμένος κινητήρας όπως και ο προήγούμενος ¨V10¨ παράγεται με διπλές μπιέλες μετα κομβία των μπιελών διατεταγμένα ανα 60΄ πλεονέκτημα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι οτι με 12 οφέλιμους χρόνους σε δύο περιστροφές που στροφάλου δηλαδή έναν οφέλιμο χρόνο ανα 60΄ παρέχει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής άρα και ιπποδύναμη.Μειονέκτιμα του είναι το κόστος και η πολυπλοκότητα κατασκευής μιας και τον κυβισμό του μπορεί να τον πετύχει (θεωρητικά) και ένας ¨V8¨ .

γ. Ο επίπεδος κινητήρας (boxer): Ο επίπεδος κινητήρας (boxer) είναι ένας κινητήρας οπου οι κύλινδροι είναι αντιτιθέμενοι, ο κορμός τους είναι πιο σύνθετος απο τους ¨V¨ και οι κεφαλές που χρησιμοποιούνται και εδώ είναι δύο.Σημαντικό πλεονέκτημα σε αυτούς τους κινητήρας είναι το μικρό ύψος τους που μειώνει το κέντρο βάρους αλλά και η κατασκευή τους που ειξώνει τις δυνάμεις αδρανείας κατα τους νεκρούς χρόνους.
1. Ο τετρακύλινδρος boxer: Ένας διαδεδομένος κινητήρας που χρησιμοποιήθικε ευρέως απο αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής κυρίος λόγο του χαμηλού όγκου και κέντρου βάρους τέτοια αυτοκίνητα είναι η ALFA33,VW Σκαραβαίος με τα κομβία των μπιελών στο στρόφαλο διατεταγμένα ανα 180΄ και προκειμένου να εξισορροπούν τους νεκρούς χρόνους των τεσσάρων οφέλιμων φάσεων.
Τετρακύλινδος Boxer.jpg
Τετρακύλινδος Boxer.jpg (55.81 KiB) 3869 προβολές

2. Ο εξακύλιδρος boxer: Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιήται κυρίος απο την Porsche στην 911 επιτυγχάνοντας έτσι με έναν μικρό σε όγκο κινητήρα υψηλές επιδόσεις,αξιοποιόντας όλα τα χαρακτηριστικά ενός ¨V¨.
Εξακύλινδρος Boxer.jpg
Εξακύλινδρος Boxer.jpg (55.46 KiB) 3869 προβολές

3. Ο δεκακύλινδρος boxer: Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον ¨V¨ και χρησιμοποιήται σε αυτοκίνητα αγώνων λόγο του χαμηλού του ύψους που επιτρέπει χαμηλότερα αμαξώματα άρα και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή επιτυγχάνοντας έτσι υψηλές επιδώσεις.
4. Ο δωδεκακύλινδρος boxer: Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον ¨V¨ και χρησιμοποιήται σε αυτοκίνητα αγώνων λόγο του χαμηλού του ύψους που επιτρέπει χαμηλότερα αμαξώματα άρα και καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή επιτυγχάνοντας έτσι υψηλές επιδώσεις.
12 κύλινδρος boxer.jpg
12 κύλινδρος boxer.jpg (59.84 KiB) 3869 προβολές


Βέβαια υπάρχουν και άλλες διατάξεις όπως ο οκτακύλινδρός ή δεκακύνδρος αστεροιδής οπου είχε εφαρμογή σε ελικοφόρα αεροπλάνα.Ακόμα υπάρχουν και εν σειρά δωδεκακύλινδροι κινητήρες σε μεγάλες πετρελαιομηχανές με μικρούς ρυθμούς περιστροφής αλλά μεγάλη ροπή.
Τέλος υπάρχει και ο δικύλιδρος boxer o οποίος χρησιμοποιούνταν απο το Fiat 500 και τις μοτοσυκλέτες BMW R51,R52,οποίος τώρα έχει σχεδόν καταργηθεί στις εφαρμογές της αυτοκίνησης
Δικύλινδρος Boxer.jpg
Δικύλινδρος Boxer.jpg (45.39 KiB) 3869 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Σάβ Ιούλ 17, 2010 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό haritak » Σάβ Ιούλ 17, 2010 2:07 pm

Αλλο ένα ωραίο άρθρο!

Ερώτηση: Ο κινητήρας V τί ακριβώς προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τον εν σειρά για να δικαιολογεί το αυξημένο κόστος;
Τελευταία επεξεργασία από haritak και Κυρ Ιούλ 18, 2010 11:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό ΙΩΑΝΝΗΣ » Σάβ Ιούλ 17, 2010 2:25 pm

Μπράβο Γιώργο για την όμορφη δουλειά... :clap:
(αυτό το "μοτεράκι" το 12 κύλινδρο boxer τηs subaru.... αχχχχ!!! )
Εμπρός στον έτσι, που χάραξε ο τέτοιος..
Άβαταρ μέλους
ΙΩΑΝΝΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1830
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 09, 2008 10:50 am
Τοποθεσία: πόρτο-ράφτη (μαρκόπουλο αττικήs)
Λάστιχα: Latitude Cross ....
Suspension: Mια χαρά.... Εσύ;
cb: Ναι
Name: ιωάννηs...

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Ιούλ 17, 2010 2:42 pm

haritak έγραψε:Κάνε μία αντικατάσταση : όπου doxer -> boxer.

Αλλο ένα ωραίο άρθρο!

Ερώτηση: Ο κινητήρας V τί ακριβώς προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τον εν σειρά για να δικαιολογεί το αυξημένο κόστος;


Ο εν σειρά κινητήρας όπως έγραψα έχει τους κυλίνδρους τον ένα δίπλα στον άλλο,αυτό προυποθέτει μακρύ και ανθεκτικό στρόφαλο ειδικά σε σύνολα άνω των εξι κυλίδρων ο στρόφαλος υπόκειται σε μεγάλες στρεπτικές και καμτικές δυνάμεις χωρίς να μπορεί να αποδώσει μεγάλους ρυθμούς περιστροφής,επιπλέων το μεγάλο μήκος του τον κάνει να μη χωρά σε αυτοκίνητα εκτός αν έχει προβλευτεί απο πριν η εγκαταστασή του.Αντιθετα ένας V μπορεί να πετύχει μεγάλους ρυθμούς περιστροφής λόγω κοντού στρόφαλου το μήκος του είναι μικρό (σχεδόν μικρότερο και απο έναν εν σειρά τετρακύλινδρο) και μπορεί να τοποθετηθεί σε οχήμα που έχει μεγάλη γκάμα κινητήρων χωρις να αλλάξει η σχεδιαση του.Δυστηχώς το κόστος του είναι μεγαλύτερο απο του εν σειρά γιατι περιλαμβάνει τα διπλά σχεδόν εξαρτήματα και παρελκόμενα.Επιπλέον ο V είναι πιο ζυγησμένος :wink: :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Ιούλ 17, 2010 2:43 pm

ΙΩΑΝΝΗΣ έγραψε:(αυτό το "μοτεράκι" το 12 κύλινδρο boxer τηs subaru.... αχχχχ!!! )


:whistle: :whistle: :whistle:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Σάβ Ιούλ 17, 2010 3:12 pm

Το ένα θέμα σου καλύτερο από το άλλο Γιώργο ! :clap: Ευχαριστούμε φίλε ! :wink:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό johndrama » Σάβ Ιούλ 17, 2010 5:31 pm

Φιλε Γιωργο για αλλη μια φορα ευχαριστουμε! :text-goodpost: :text-thankyouyellow:
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2917
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό Ex-Member » Κυρ Ιούλ 18, 2010 3:57 am

Γιώργο πραγματικά συγχαρητήρια για όλα τα ποστ σου, που είναι πληρέστατα και πάντα τεκμηριωμένα. :clap:
Ex-Member
 

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Κυρ Ιούλ 18, 2010 11:37 am

Ωραίος ο Γιώργος!! Ευχαριστούμε!!!

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21804
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό friggs » Κυρ Ιούλ 18, 2010 4:50 pm

Πολύ καλό άρθρο, μπράβο και από εμένα. :clap: :clap:
Μια αναφορά στους κινητήρες wankel θα ολοκλήρωνε τη γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα σημερινά αυτοκίνητα!
Άβαταρ μέλους
friggs
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί Δεκ 08, 2009 6:00 pm
Τοποθεσία: Ιωάννιινα
Λάστιχα: Dunlop Grandtrek AT3
Suspension: mama
cb: Όχι
Name: Αποστόλης

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Ιούλ 18, 2010 6:24 pm

friggs έγραψε:Πολύ καλό άρθρο, μπράβο και από εμένα. :clap: :clap:
Μια αναφορά στους κινητήρες wankel θα ολοκλήρωνε τη γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα σημερινά αυτοκίνητα!



Σε λίγο καιρό θα το έχετε :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Κυρ Ιούλ 18, 2010 7:09 pm

friggs έγραψε:Πολύ καλό άρθρο, μπράβο και από εμένα. :clap: :clap:
Μια αναφορά στους κινητήρες wankel θα ολοκλήρωνε τη γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα σημερινά αυτοκίνητα!


+1000 ! Πολύ ενδιαφέρον θέμα ! Πάντα με έτρωγε το πως λειτουργούν ...! Για ρίξε υλικό Γιώργη ! :wink:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Τετράχρονος βενζινοκινητήρας τύποι και διατάξεις.

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Δευτ Ιούλ 19, 2010 11:52 am

Μπράβο ρε Γιώργη,πολύη καλό :clap:
MAVERICK
 


Επιστροφή στο Μηχανική ορολογία - Τεχνικές Παρουσιάσεις - Μanuals

antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες