από manos12-74 » Κυρ Νοέμ 14, 2010 6:13 pm
επειδει στο παρελθον ασχοληθηκα με τα υλικα αυτα μετατροπες σε μοτοσυκλετες, εχω δουλεψει αυτα τα υλικα .υπαρχουν σε πολλες ποιοτητες και με αναλογο κοστος, για να ξερετε οσο πιο πυκνη ειναι η πλεξη του υλικου ειναι και πιο ακριβο, αν θυμαμαι καλα το ανθρακονημα ξεκιναγε απο 45 ε το τετραγωνικο χωρις το στεγνωτικο και το χημικο πηξης που ηταν πανακριβα και αυτα σε αρκετα μετρια ποιοτητα, το κεβλαρ ηταν αρκετα πιο ακριβο και ενδιαμεσα των δυο το καρμπονκεβλαρ. σαν υλικα τωρα το καρμπον ηταν αρκετα ευκολο και στο να το κοψεις με ψαλιδι και να το δουλεψεις να του δωσεις μορφη,παναλαφρο υλικο οπως και ολα τα αλλα αρκετα ομορφο στο ματι οταν το περναγες βερνικι, με μεγαλες αντοχες στις θερμοκρασιες εξου και οι εξατμισεις που βγαζουν λιγοτερο στις κρουσεις. το κεβλαρ απο την αλλη ηταν φοβερα δυσκολο υλικο και στο να το κοψεις (σου βγαζει τα χερια) και στο να το δουλεψεις ,αλλα απιστευτο υλικο σε χτυπηματα, συγκεκριμενα ενα πλαινο καπακι που ειχα φτιαξει για την καμπανα της μηχανης, πριν το βαψω το δοκιμασα με την βαριοπουλα ηταν απο 4 φυλα, το αποτελεσμα ηταν να σπαει το τσιμεντο απο κατω ειχα παθει σοκ . για μενα το καλυτερο ειναι το καρμπον κεβλαρ ,που ειναι κιτρινομαυρο δουλευεται σχετικα καλα και συνδιαζει τις αντοχες των 2 μαζι σε ικανοποιητικο επιπεδο. θελουν ομως καποια σχετικη εμπειρια για να κανεις αυτη την δουλεια, οπιος εχει δουλεψει πολυεστερα η ροβιν θα το καταλαβει και κατι τελευταιο οποιος φταξει κατι απο τα υλικα αυτα σε καλουπι απο γυψο η πολυστερα, καλα θα κανει να βαλει αποκολητικο κερι για το γυψο και στον πολυεστερα να το κανει διερουμενο με αποκολητικο μεσα την πατησα εγω και δεν λεει ειναι πολλα τα λεφτα.ΥΓ μην πατε να σας το φτιαξουν πληρωνεις ενα σκασμο λεφτα και μονο απο τα υλικα αυτα δεν βαζουν αν τα προσεξεις απο τα 4 φυλα πο βαζουν ως συνηθως το ενα εινα απο τα υλικα αυτα τα υπολυπα ειναι ροβιν το εχω δει πολλες φορες σε καπο αυτοκηνητου και σε φτερα μοτοσυκλετων
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.