Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Αύγ 28, 2020 5:27 pm

TROXOS έγραψε:Suzuki vitara hybrid 1400 129 hp, 2*4 το θεωρείται αμάξι δρόμου?
To θέμα αναφέρεται με σαφήνεια σε δικίνητο :idea: :idea: Τι συζητάτε τόσες μέρες? :eek: :ugeek: :ugeek:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Παρ Αύγ 28, 2020 6:22 pm

Πες τα μωρε Πανο .
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό antoniokon » Παρ Αύγ 28, 2020 7:03 pm

Πάντως ο συμφορουμίτης που ξεκίνησε το νήμα, στο προφίλ του, αναφέρει 4WD.
Μήπως τελικά η ερώτηση του αφορά στα τετρακίνητα και εκ παραδρομής έγραψε 2χ4?
Να κοιτάς που πας αλλοιώς θα πας εκεί που κοιτάς...
antoniokon
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 03, 2016 7:19 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι- Αθήνα
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: antoniokon
Name: Αντώνης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό TROXOS » Παρ Αύγ 28, 2020 9:11 pm

antoniokon έγραψε:Πάντως ο συμφορουμίτης που ξεκίνησε το νήμα, στο προφίλ του, αναφέρει 4WD.
Μήπως τελικά η ερώτηση του αφορά στα τετρακίνητα και εκ παραδρομής έγραψε 2χ4?

το ερώτημα ήταν σαφές και αφορά 2χ4. Δεν έγινε κάποιο μπέρδεμα. Μάλιστα έχω σημειώσει "suv μέχρι τα 20000€." 4Χ4 vitara μέχρι 20000 δεν υπάρχει....
Δεν είχα την δυνατότητα στο προφίλ μου να επιλέξω το 2χ4 κατά την εγγραφή , δοκίμασε και κάποιος admnin να το διορθώσει εκ των υστέρων αλλά δεν τα κατάφερε.
TROXOS
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2020 2:52 pm
Λάστιχα: Από αντιπροσωπεία
Διάσταση ελαστικών: 215/55
Suspension: ΕμπρόςΓόνατα McPhers
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: TROXOS

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Αύγ 29, 2020 12:57 am

TROXOS έγραψε:δοκίμασε και κάποιος admnin να το διορθώσει εκ των υστέρων αλλά δεν τα κατάφερε.
Έκανα μια "σκάντζα" που σκέφτηκα και στο σένιαρα ;-)

Όποιος άλλος με New Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid 48V 2WD ας κάνει μια δοκιμή από το προφίλ του, θα το βρει κάτω-κάτω στη λίστα των προφίλ ;-)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό TROXOS » Σάβ Αύγ 29, 2020 9:27 am

panoshm έγραψε:
TROXOS έγραψε:δοκίμασε και κάποιος admnin να το διορθώσει εκ των υστέρων αλλά δεν τα κατάφερε.
Έκανα μια "σκάντζα" που σκέφτηκα και στο σένιαρα ;-) )


:text-bravo: :text-thankyoublue:
TROXOS
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2020 2:52 pm
Λάστιχα: Από αντιπροσωπεία
Διάσταση ελαστικών: 215/55
Suspension: ΕμπρόςΓόνατα McPhers
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: TROXOS

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Δευτ Αύγ 31, 2020 10:54 am

panoshm έγραψε:
TROXOS έγραψε:Suzuki vitara hybrid 1400 129 hp, 2*4 το θεωρείται αμάξι δρόμου?
To θέμα αναφέρεται με σαφήνεια σε δικίνητο :idea: :idea: Τι συζητάτε τόσες μέρες? :eek: :ugeek: :ugeek:


Δεν νομίζω ότι η συζήτηση είναι εκτός θέματος - και πιστεύω ότι η διεύρυνση της προς το δίπολο χώμα-άσφαλτος με αφορμή των ερωτήσεων του TROXOS βοηθάει πολύ κόσμο που διαβάζει το φόρουμ.

Εξηγούμαι :

Το υβριδικό 1.4 και το μη υβριδικό με χειροκίνητο σαζμάν βάσει των δοκιμών των δημοσιογράφων έχουν σχεδόν πανομοιότυπη συμπεριφορά σε επίπεδο επιταχύνσεων με τα δεδομένα επιδόσεων στην άσφαλτο να δείχνουν πρακτικά πολύ κοντινά παρά την μικρή μετατόπιση και πικάρισμα της καμπύλης ροπής λόγω 48v και detuned turbo σε συνδυασμό με την αύξηση του λόγου συμπίεσης του υβριδικού. Επίσης 2wd & allgrip 1.4 υβριδικό και μη έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις/γωνίες/ύψη - και όχι πολύ διαφορετικά βάρη - συνεπώς το μόνο σημείο διαφοροποίησης των εκδόσεων, πρακτικά μιλώντας, είναι η τετρακίνηση. Άρα οτιδήποτε άλλο συζητείται πέραν τετρακίνησης έχει εφαρμογή στα 1.4 υβριδικά ή μη είτε αυτά είναι 2wd είτε allgrip ρεαλιστικά μιλώντας.

Αυτό που κάνει την τεράστια διαφορά στα NV είναι το εάν έχουν αυτόματο ή χειροκίνητο σαζμάν (AT/MT με το AT ναι είναι ποιο κοντό) και κυρίως το αν το μοτέρ είναι diesel ή βενζίνη. Για αυτό ακριβώς εστίασα ρητά στο 1.4 (βενζίνη ΜΤ) αφού τα diesel έχουν τελείως διαφορετικές δυνατότητες στο χώμα σε επίπεδο μοτέρ, κυρίως λόγω χαμηλής και κτηνώδους συγκριτικά καμπύλης ροπής.

πχ Αν ρίξετε μια ματιά στο viewtopic.php?f=66&t=33780 θα δείτε ότι η ταχύτητα κίνησης του ντιζελοκίνητου συνφορουμιστή Tony Louk αγγίζει στα δυσκολότερα σημεία της διάσχισης τα όρια των στροφών ρελαντί του 1.4 (<<1500 rpm), συνεπώς χωρίς καταστροφικά πατιναρίσματα του δίσκου θα ήταν αδύνατο για ένα βενζινοκίνητο - είτε 2WD είτε AllGrip είτε υβριδικό είτε όχι - να κινηθεί όπως εκείνος σε τέτοιο τερέν λόγω περιορισμών του βενζινοκίνητου μοτέρ και της MT μετάδοσης.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Αύγ 31, 2020 12:26 pm

Δίδαγμα:
Τα ΝV μπορεί να μοιάζουν αλλά δεν είναι όμοια (άσχετα που εμείς τα μπουρδουκλώνουμε) :D

Εκτός θέματος (αλλά τρώγομαι)
Το NV Diesel αν είχε λίγο πιο κοντή (αργή) την πρώτη ταχύτητα θα μπορούσε να ανταγωνιστεί
τα παλαιότερα Vitara με τις αργές σχέσεις.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Δευτ Αύγ 31, 2020 12:47 pm

Στέλιο θα πρόσθετα και διαφορετική γωνία προσέγγισης και να ερχόταν μαμά με 21-22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος!
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Δευτ Αύγ 31, 2020 1:12 pm

stelios8ess έγραψε:Δίδαγμα:
Τα ΝV μπορεί να μοιάζουν αλλά δεν είναι όμοια (άσχετα που εμείς τα μπουρδουκλώνουμε) :D

Εκτός θέματος (αλλά τρώγομαι)
Το NV Diesel αν είχε λίγο πιο κοντή (αργή) την πρώτη ταχύτητα θα μπορούσε να ανταγωνιστεί
τα παλαιότερα Vitara με τις αργές σχέσεις.


Δεν έχω εμπειρία από GV/NGV κτλ ως ιδιοκτήτης ή οδηγός_πειραματιστής οπότε δεν μπορώ να εκφέρω συγκεκριμένη άποψη ΟΜΩΣ αυτό που ξέρω είναι ότι το Duster Diesel με την θεόκοντη 1η έρχεται μία ή άλλη σε δυνατότητα ανάβασης σε τερέν υψηλών κλίσεων με το δικό μου νέο Jimny με αργές/κοντές σε επίπεδο ροπής στους τροχούς. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα του ότι το Jimny σε τερέν μεγάλων κλίσεων αλλά καλής πρόσφυσης ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιήσει την 4κίνηση σου (και άρα τα αργά του) σε στριφτερή ανάβαση λόγω κινδύνου κουρδίσματος του συστήματος μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορεί να γκαζώσει λόγω πολύ αυξημένων αναπηδήσεων σε εγκάρσιες ανωμαλίες ελέω άκαμπτου άξονα πίσω και γεωμετρίας ανάρτησης (εκτός αν κάποιος θέλει να πάει καρφί στα επείγοντα του ΚΑΤ με ολίσθηση σπονδύλου).
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Δευτ Αύγ 31, 2020 1:24 pm

δεν εχω χρονο γιατι πηζω...αλλα, κατ'αρχας το νιβι το ντηζελ ειναι ψοφιο χαμηλα ενω η βενζινη εχει αρκετη δυναμη για το βαρος του να βγει απο δυσκολια με το στροφομετρο κατω απο 1000 και πρωτη σε χωμα. σε ασφαλτο που πραγματι υποφερει ο συμπεχτης χαμηλα σε ανηφορες, κλεισε το ί ες πι και θα εκπλαγεις. σε εκδρομουλα να το κανουμε και στη πραξη να το μετρησωμε και να το συζητησωμε εις τακον. μετα το ντηζελ εχει πραγματι εξαιρετικη ροπη μολις αρπαξει αλλα με διπλοσυμπεχτο, που πας ρε καρα-τονυ (ακα καραμητσο). εχω ηδη 2 αλλαγμενα στα ντηζελονια μου εδωθε. αντιθετα η βενζινουλα με το αισίν σπερνει.
περι ντουστερ, εχει δοκιμασει κανεις στη πραξη? ο γατος ναι, το προ φέις λιφτ, και περα απο κουνημα στις στροφες το μονο που βρηκα καλυτερο σε οφ απο το νιβι ειναι οτι ενα τοσο ασχημο και καταθλιπτικο αυτοκινητο αξιζει καθε τιμωρια και γδαρσιμο. τωρα περι κοντων. προφανως παιζουν ρολο αι συνθηκαι. ας πουμε θα ηθελα ενα κοντεμα στα διαφορικα του τζι-βι στο τεσσερο, περιμενω να δω αν του βγηκε της σουπιας που βαγγουλα να βαλω και εγω. αλλα μιλαμε για σκαρφαλωμα εις βραχο-βραχο τον καημο μου υψηλο, να τον μετρησω, τα του πω τον καημο μου που δεν μου καθονται μιλφατα...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2735
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό ebot » Δευτ Αύγ 31, 2020 1:55 pm

@Gatoz,

Ναι όταν έπρεπε να διαλέξω τι ακριβώς θα αγόραζα ξεκώλιασα εκτενώς ντιζελοκούνητο δεύτερης γεννιάς 4χ4 duster που είχε την ατυχία να εργάζεται ως εργοταξιακό/εταιρικό στα χέρια φίλου (τότε χωρίς adblue/ουρία).

Την απάντηση στους τότε προβληματισμούς μου δίνει η εκ των υστέρων επιλογή μου : Jimny 1.5 για τα χώματα ως αμάξι Σαββατοκύριακου + Σκόπιμα "Παλιό" (μη υβριδικό, το δικό μου το πήρα στο μεταίχμιο της αλλαγής με το 48v) 1.4 Βενζίνη Allgrip MT NV για την άσφαλτο, για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και μια ολίγη από χώμα. Δυστυχώς επειδή δεν τα πάω καλά με τα παλιά μεταχειρισμένα και γράφω (πολύ) περισσότερα από 50k χλμ τον χρόνο μεσοσταθμικά - με ότι αυτό σημαίνει για τον χρόνο ζωής και τις καταναλώσεις των οχημάτων που οδηγώ - αδυνατώ οικονομικά να έχω πρόσβαση σε αμάξια premium κατηγορίας που να μπορούν να τα κάνουν όλα καλά (πχ λέγε με G-Class - δεν μιλάω για νεοπλουτίστικη μούρη και λούσα για τους κλαρινογαμπρούς αλλά για πραγματικές on-off δυνατότητες και μόνον).

To duster diesel 4x4 είναι κατά την γνώμη μου ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ on-off όχημα που κάνει τα πάντα τουλάχιστον μέτρια (χαρακτηριστικό που τα βενζινοκίνητα NV και τα Jimny βλέπουν με το κιάλι) που όμως - και εδώ συμφωνώ μαζί σου - είναι εμφανώς αμάξι "από το κάτω ράφι" με επιπρόσθετες αδυναμίες αξιοπιστίας σε περιφερειακά του συστήματα, που ούτε κατά διάνοια θα μπορούσε να οδηγήσει άνθρωπος με στοιχειώδεις, έστω, ασφάλτινες οδηγικές ανησυχίες/απαιτήσεις.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Continental EcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55-R17
Suspension: Stock
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Αύγ 31, 2020 2:02 pm

madjasgr έγραψε:Στέλιο θα πρόσθετα και διαφορετική γωνία προσέγγισης και να ερχόταν μαμά με 21-22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος!


Το NV είναι ένα SUV και όπως τα περισσότερα SUV, είναι περισσότερο για άσφαλτο. Νομίζω ότι η Suzuki σκέφτηκε έξυπνα.
Αν το έδινε περισσότερο Off Road χαραχτήρα θα έχανε σε πωλήσεις. Μετά από 5 χρόνια που το βγάζει είναι στο ίδιο στιλ.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Αύγ 31, 2020 2:04 pm

stelios8ess έγραψε:Δίδαγμα:
Τα ΝV μπορεί να μοιάζουν αλλά δεν είναι όμοια (άσχετα που εμείς τα μπουρδουκλώνουμε) :D

Εκτός θέματος (αλλά τρώγομαι)
Το NV Diesel αν είχε λίγο πιο κοντή (αργή) την πρώτη ταχύτητα θα μπορούσε να ανταγωνιστεί
τα παλαιότερα Vitara με τις αργές σχέσεις.

Ελα Στελαρα ,,,,,εσυ ξερεις απο αυτα!!
Καμμια συγκριση και κανενας ανταγωνισμος μεταξι των 2 αυτοκινητων/σασμαν ,,,οι κοντες των GV/NGV ειναι κοντες και δεν μπορει να υπαρχει συσχετισμος με ενα συμβατικο σασμαν οσο κοντη πρωτη και να εχει :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11416
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Είναι αυτοκίνητο δρόμου?

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Αύγ 31, 2020 6:07 pm

Ενα αυτοκίνητο απο πότε αποκαλείται εξαιρετικό , οταν παρακάτω γράφεται οτι είναι μέτριο σε επιδόσεις on- off. Αν μη τι άλλο εγω θα το αποκαλούσα " μέτριο " και οχι εξαιρετικο( στο duster αναφέρομαι).
Το Nv σε κύλιση και on road συμπεριφορά είναι bentley bentayga απέναντι του.

Το Vitara κατασκευάστηκε οπως κατασκευάστηκε σκόπιμα. Προφανώς και οι Ιάπωνες θα σκέφτηκαν να δώσουν πιο off road χαρακτηριστικά αλλά δεν το έκαναν γιατί ενα βιτάρα με 22 εκ. Απόστασης απο το έδαφος , κοντό κιβώτιο( 1η σχέση) και γωνία προσέγγισης 30 μοίρες ,λάστιχα μαμά με 70αρι προφίλ θα έκλεβε πωλήσεις ή καλύτερα θα κανιβάλιζε το επερχομενο suzuki jimny.
Οχι ουι θα ήταν ισάξιο στο off αλλά θα είχε πολυ περισσότερη άνεση στο βουνό :?: :!:
Ετσι επέλεξε ενα σασί πιο κοντά στο s cross παρά κάτι σε πιο καθαρόαιμη κατασκευή.
Σαν suv τα έχει καταφέρει περίφημα.
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3454
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

antonis1627 Τρί Απρ 30, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 8:26 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
antonis1627 Δευτ Απρ 29, 2024 5:56 am Καλημέρα σας και καλή Μ.εβδομαδα.
antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες