Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Απρ 20, 2017 9:55 pm

Ένα τεράστιο παγόβουνο έκανε την εμφάνισή του πολύ κοντά στις ακτές του Καναδά!

bb89b2e681b83d1a5781632529a2f03d_516122.jpg
bb89b2e681b83d1a5781632529a2f03d_516122.jpg (21.11 KiB) 4746 προβολές


0d0e9fd321d8b0e6094f62843c0adde8_516122.jpg
0d0e9fd321d8b0e6094f62843c0adde8_516122.jpg (39.54 KiB) 4746 προβολές


e75ec23f2c2df7054d10fd3a26128592_516122.jpg
e75ec23f2c2df7054d10fd3a26128592_516122.jpg (20.37 KiB) 4746 προβολές


Ένα τεράστιο παγόβουνο έκανε την εμφάνισή του κοντά στις ανατολικές ακτές της Νέας Γης του Καναδά και καθημερινά εκατοντάδες τουρίστες συρρέουν στην ήσυχη και μικρή κωμόπολη του Φέριλαντ για να το απαθανατίσουν!

Το παγόβουνο που πλέει στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού έχει ύψος 45 μέτρα και είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από το παγόβουνο που χτύπησε και βύθισε το θρυλικό υπερωκεάνιο «Τιτανικός» στο παρθενικό του ταξίδι.

Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή είναι συνηθισμένη στη θέα των παγόβουνων καθώς άλλωστε είναι γνωστή ως η «στενωπός των παγόβουνων» και κάθε χρόνο μεγάλα τμήματα πάγων που αποκόπτονται από τους Αρκτικούς όγκους ταξιδεύουν πολύ κοντά στην ξηρά της Νέας Γης του Καναδά.

Ωστόσο, ο δήμαρχος του Φέριλαντ σημειώνει ότι ο φετινός… παγωμένος επισκέπτης είναι ο μεγαλύτερος που έχει ποτέ επισκεφθεί την περιοχή. «Είναι τεράστιο, βρίσκεται τόσο κοντά στις ακτές και όλοι θέλουν να βγουν μια φωτογραφία με το παγόβουνο», δήλωσε ο δήμαρχος Έιντριαν Κάβαναχ στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Μόνο την τελευταία εβδομάδα περισσότερα από 400 παγόβουνα πλέουν στα νερά του Ατλαντικού αναγκάζοντας πολλά πλοία να αλλάξουν ρότα για να τα αποφύγουν. Η αποκόλληση των τεράστιων όγκων πάγκου ξεκίνησε φέτος νωρίτερα από ό,τι συνήθως, γεγονός που κάποιοι αποδίδουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Απρ 21, 2017 8:14 am

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: the day after :scared-ghostface: :scared-ghostface: :scared-ghostface: :scared-ghostface:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Φωτογραφία της ημέρας....

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Παρ Απρ 21, 2017 11:21 pm

Η Γη και η Σελήνη από τον Κρόνο.

PIA21445_fig1.jpg
PIA21445_fig1.jpg (133.95 KiB) 4711 προβολές



Η λήψη της φωτογραφίας έγινε από το διαστημόπλοιο Cassini.Τραβήχτηκε στις 12 Απριλίου, διακρίνονται οι δακτύλιοι του Κρόνου, ενώ η Γη και η Σελήνη μοιάζουν με... μικρά άστρα στο κενό του διαστήματος.
Η απόσταση που χωρίζει τη Γη από τον Κρόνο είναι 870 εκατ. μίλια ή 1,4 εκατ. χιλιόμετρα.

Τόοοοοοοσο μικροί είμαστε!!!!!!!
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Φωτογραφία της ημέρας....

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Απρ 21, 2017 11:25 pm

Καταπληκτική φωτογραφία, μεταφέρθηκε εδώ ;-)
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Σταύρος 4x4 » Σάβ Απρ 22, 2017 1:05 am

Κρόνος , εντυπωσιακός πλανήτης :clap: :clap: :clap:
GRAND VITARA 2.0 - (2005) (Power Winch PW 12000PS SR)
...Μακριά απο τον χρόνο, μέσα στην φύση...

''Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο. Όσοι δεν ταξιδεύουν διαβάζουν μόνο μια σελίδα του''

ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΦΙΛΟΦΡΟΝΕΙ ΠΑΣΙΝ
Άβαταρ μέλους
Σταύρος 4x4
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 6301
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2012 11:56 pm
Τοποθεσία: Χαϊδάρι - Ασπρονέρι Διδυμότειχου - Ζευγολατιό Μεσσηνίας
Λάστιχα: Malatesta Kobra - GRABBER
Διάσταση ελαστικών: 235/70/16
Suspension: Bilstein - DOBINSONS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Μεσοέλατος και Μεσοπέλαγος
Name: Σταύρος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό ChristosJP » Σάβ Απρ 22, 2017 12:05 pm

Τακη,,,, αστα αυτα περι δακτυλιων Κρονου....

Στη φωτο βλεπουμε το στορι απο το δωματιο του Τακη και στο βαθος 2 αστερακια. Ενα μεγαλο και ενα μικρο.

:tsoukalas:
:oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa:
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφές, νησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύρια
άιντε πάρτε τα βρε και αλωνίστε τα βρε
Άβαταρ μέλους
ChristosJP
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2761
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2014 10:23 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: MAXXIS BIGHORN 764MT
Διάσταση ελαστικών: 225x75x16
Suspension: trailmaster
cb: Ναι
Name: Χρηστος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Απρ 28, 2017 2:10 pm

Tις πρώτες φωτογραφίες μέσα από τους δακτυλίους του Κρόνου στέλνει το Cassini

2191135.jpg
2191135.jpg (112.26 KiB) 4823 προβολές


Το διαστημόπλοιο Cassini της Εθνικής Αεροναυτικής και Διαστημικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ (NASA) έστειλε χθες τις πλησιέστερες φωτογραφίες του Κρόνου που έχουν ληφθεί ποτέ, έχοντας επιζήσει της πρώτης καταβύθισής του μέσα στους δακτυλίους του πλανήτη, είπε η υπηρεσία χθες.

Μια συνεχής ροή φωτογραφιών που δείχνουν σύννεφα να στροβιλίζουν, έναν τεράστιου μεγέθους τυφώνα και ένα παράξενο σύστημα καιρού με εξάπλευρο στρόβιλο μεταδόθηκαν στη Γη από το διαστημόπλοιο Κασίνι, το οποίο εξερευνεί τον Κρόνο τα τελευταία 13 χρόνια.

Στις τελευταίες του τροχιές γύρω από τον πλανήτη, ο Κασίνι καταδύθηκε από ένα στενό κενό μεταξύ του πλανήτη και του εσώτερου δακτυλίου του την Τετάρτη, εκεί που δεν έχει πάει ποτέ διαστημόπλοιο. Ήταν η πρώτη από 22 προσχεδιασμένες επαφές ώστε να τοποθετηθεί ο ρομποτικός αισθητήρας στην ανεξερεύνητη περιοχή μεταξύ των νεφών και των δακτυλίων του Κρόνου.

«Το διαστημόπλοιο Κασίνι μας έχει ανοίξει για μια ακόμη φορά έναν νέο δρόμο, δείχνοντάς μας νέα απίθανα πράγματα και επιδεικνύοντας πού μπορεί να μας πάει η περιέργειά μας, εάν τολμήσουμε», είπε ο επικεφαλής των πλανητικών ερευνών της NASA Τζιμ Γκριν σε δήλωσή του.

Το διαστημόπλοιο αναμένεται να φωτογραφίσει αρκετά μικρά εσωτερικά φεγγάρια και να μελετήσει τους ανέμους, τα νέφη, τα σέλατα και τη βαρύτητα του πλανήτη. Οι πληροφορίες θα δώσουν σε επιστήμονες την ευκαιρία να βρούν την πηγή του μαγνητικού πεδίου του Κρόνου, να εξακριβώσουν ποιά είναι η ταχύτητα περιστροφής του γιγαντιαίου πλανήτη αερίων και να μάθουν τί βρίσκεται κάτω από τα στρώματα των νεφών του.

Οι επιστήμονες της NASA δεν περιμένουν το διαστημόπλοιο να επιζήσει των καταδύσεων σε όλους του δακτυλίους. Το κενό μεταξύ του Κρόνου και των δακτυλίων είναι πλάτους περίπου 2.400 χλμ και μάλλον γεμάτο σωματίδια πάγου. Το Κασίνι ταξιδεύει μέσω του κενού με μια σχετική ταχύτητα περίπου 124.000 χλμ/ώρα, οπότε ακόμα και μικρά σωματίδια να χτυπήσουν το διαστημόπλοιο μπορούν να αποβούν καταστροφικά.

Για να προστατευτεί, η αντένα επικοινωνιών που έχει σχήμα πιάτου περιστράφηκε προσωρινά ώστε να χρησιμεύει ως ασπίδα. Το διαστημόπλοιο θα κάνει παρόμοιους χειρισμούς κατά τις μελλοντικές του καταδύσεις, η επόμενη των οποίων έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη.

Στην τελική του κατάδυση, στις 15 Σεπτεμβρίου, ο Κασίνι θα αυτοκαταστραφεί πετώντας άπ' ευθείας μέσα στην συνθλιπτική ατμόσφαιρα του Κρόνου.

Κατά την πρώτη του περιδιάβαση μέσα στους δακτυλίους, το διαστημόπλοιο έφτασε εντός 3.000 χλμ πάνω από τα σύννεφα του Κρόνου και εντός 300 χλμ του εσώτερου δακτυλίου του πλανήτη. Εξευρενά τον Κρόνο, τον έκτο πλανήτη από τον Ήλιο, και τα 62 φεγγάρια του από τον Ιούλιο του 2004, αλλά τελειώνουν τα καύσιμά του.

Η NASA σκοπεύει να προγραμματίσει τη σύγκρουσή του με τον Κρόνο για να αποφύγει το ενδεχόμενο να συγκρουστεί κάποια μέρα ο δορυφόρος με κάποιο από τα φεγγάρια του Κρόνου, που φέρουν ωκεανούς που μπορούν να συντηρήσουν ενδογενή μικροβιακή ζωή.

image.jpg
image.jpg (24.23 KiB) 4823 προβολές



image.jpg
image.jpg (24.23 KiB) 4823 προβολές


Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό TAKIS L. » Τρί Μάιος 23, 2017 8:45 pm

UPSat: Ο πρώτος ελληνικός μικρός δορυφόρος ανοιχτού λογισμικού!

Δ1.jpg


Πριν από περίπου πέντε χρόνια, το βελγικό μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Von Karman Institute, που εκτός των άλλων ειδικεύεται και στον τομέα της αεροναυτικής-αεροδιαστημικής, απηύθυνε πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κατασκευή ενός αριθμού μικροδορυφόρων· αυτοί θα αποτελούσαν μέρος ενός πειράματος με στόχο τη μελέτη της θερμόσφαιρας, του προτελευταίου στρώματος της γήινης ατμόσφαιρας. Μοναδικές παροχές προς τους συμμετέχοντες ήταν ο αισθητήρας που θα χρειαζόταν για τις μετρήσεις του πειράματος και μια «καλύτερη τιμή» για το ταξίδι του δορυφόρου στο Διάστημα.
Ανάμεσα στα ιδρύματα που ανταποκρίθηκαν ήταν και το Πανεπιστήμιο Πατρών, το οποίο αποφάσισε να ακολουθήσει έναν δύσκολο αλλά πολύ πιο ενδιαφέροντα –και οικονομικότερο– δρόμο: αντί να παραγγείλει έτοιμα τα διάφορα υποσυστήματα του δορυφόρου από εξειδικευμένες εταιρείες του χώρου, ανέλαβε να τον κατασκευάσει εξ ολοκλήρου με τις δικές του δυνάμεις. Ως εδώ καλά, ωστόσο στις αρχές του 2015 και με τα χρονικά περιθώρια να στενεύουν, το πρότζεκτ ήταν ακόμη βαλτωμένο λόγω των μεγάλων οικονομικών δυσχερειών καθώς και των προβλημάτων στη συνεργασία μεταξύ των διαφόρων διπλωματικών προγραμμάτων, τα οποία υποτίθεται πως θα συναποτελούσαν την τελική κατασκευή.
Και τότε κατέφτασε το... ιππικό.
Η ομάδα της Libre Space, αποτελούμενη από μηχανικούς, ηλεκτρολόγους-τεχνικούς και προγραμματιστές 27-28 ετών (οι περισσότεροι με θητεία στο Μετσόβιο), όχι μόνο κατασκεύασε το τεχνολογικά εξελιγμένο μηχάνημα, αλλά έβαλε και ως όρο για τη συνδρομή της τη διάθεση όλων των σχεδίων ελεύθερων για χρήση στον κάθε ενδιαφερόμενο. Και αυτό στον τομέα της αεροδιαστημικής δεν αποτελεί μόνο ελληνική αλλά και παγκόσμια πρώτη!!!!
«Στην ουσία συνεργαστήκαμε προκειμένου να σωθεί το πρότζεκτ. Το Πανεπιστήμιο παρέδωσε το μηχανικό μέρος κι ένα κομμάτι ενός υποσυστήματος του δορυφόρου. Ολη η υπόλοιπη δουλειά, όπως και το επιτυχές πέρασμα των απαραίτητων τεστ, έγινε επί της ουσίας από την ομάδα μας» μας λέει ο κ. Πιέρρος Παπαδέας, πρότζεκτ μάνατζερ του έργου και μέλος της Libre Space Foundation, μη κερδοσκοπικής εταιρείας που έχει ως στόχο την ανάπτυξη γνώσης και τεχνολογίας σχετικής με το Διάστημα.

Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ένα-δυο πράγματα που η ομάδα της Libre Space κατάφερε να αποδείξει. Αρχικά στο καθαρά πρακτικό κομμάτι των υλικών και της κατασκευής· φάνηκε πως αν διαθέτεις τους κατάλληλους επιστήμονες και τεχνικούς, δεν χρειάζεται να είσαι η... NASA για να φτιάξεις και να προγραμματίσεις ένα δορυφόρο. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο δουλειάς το κόστος μειώνεται δραματικά, καθώς ένα υποσύστημα, για παράδειγμα, που θα αγοραζόταν έτοιμο με 15.000 ευρώ μπορεί να κατασκευαστεί εξαρχής με κόστος υλικών μόνο 350 ευρώ.
Οπως μας είπε ο κ. Παπαδέας, το συνολικό κόστος του ελληνικού δορυφόρου, υπολογίζοντας μαζί ανθρώπινες εργατοώρες και τα «ναύλα» της εκτόξευσης, έφτασε τις 150.000 ευρώ, τη στιγμή που ένας αντίστοιχος με έτοιμα κομμάτια ξεπερνά τις 250.000. Και βέβαια ο επόμενος της ίδιας τεχνολογίας θα είναι πολύ φθηνότερος, μιας και το opensource καθεστώς που αναφέραμε παραπάνω θα γλιτώσει τον κατασκευαστή του από μεγάλο μέρος της έρευνας και του πειραματισμού που χρειάστηκε εδώ.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε ο «UPSat» –έτσι ονομάζεται επισήμως– πέρασε με επιτυχία όλα τα απαραίτητα τεστ (δονήσεων, θερμικού κενού, ηλεκτρομαγνητικά κ.ο.κ.), τα οποία επιβεβαιώνουν πως μπορεί να ανταποκριθεί στις συνθήκες που επικρατούν στο Διάστημα.

Δ2.jpg


Δ3.jpg


Δ4.jpg


Δ5.jpg
Ταξιδεύοντας.............


Βέβαια, όπως μας λέει και ο κ. Παπαδέας γελώντας, «αν δεν πάει πάνω να δουλέψει, τίποτα δεν είναι σίγουρο με το Διάστημα. Αυτό το «πάνω» θα πραγματοποιηθεί στις 17 Μαρτίου, οπότε ο δορυφόρος θα κατευθυνθεί, με το... διαστημόπλοιο της γραμμής, προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.».

Και ο «UPSat» τέθηκε σε τροχιά επιτυχώς από το σύστημα απελευθέρωσης της NanoRacks στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, στις 12.24 ώρα Ελλάδος της Πέμπτης 18 Μάη 2017.

Τριάντα λεπτά αργότερα, τα υποσυστήματα του «UPSat» άρχισαν την κανονική τους λειτουργία σε τροχιά. Το SatNOGS, το ανοιχτό δίκτυο επίγειων δορυφορικών σταθμών, άρχισε να λαμβάνει σήματα τηλεμετρίας από τον «UPSat» σε επίγειους δορυφορικούς σταθμούς που βρίσκονται σε λειτουργία παγκόσμια λίγο μετά την ενεργοποίησή του.
Όλα τα υποσυστήματα του δορυφόρου λειτουργούν κάτω από τις φυσιολογικές παραμέτρους λειτουργίας τους και η ομάδα λειτουργίας του «UPSat» θα προχωρήσει στη φάση LEOP για την προετοιμασία του επιστημονικού σκέλους της αποστολής.

Δ6.jpg
Εικόνες από τον «UPSat» (Πηγή: https://libre.space)
Δ6.jpg (31 KiB) 4785 προβολές

:D
Πηγές: Καθημερινή, ΕΡΤ, 902.gr, tvxs

Αν και οι νέοι επιστήμονες μεταναστεύουν στο εξωτερικό και τα καλύτερα μυαλά του τόπου μας τον εγκαταλείπουν, ένα αντικείμενο τεχνολογικά εξελιγμένο και κατασκευαστικά άρτιο όσο ένας δορυφόρος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εδώ, στη χώρα μας, από Έλληνες μηχανικούς και προγραμματιστές.
Υπάρχει ακόμα ελπίδα, φτάνει να υπάρχει έστω και μία μικρή συνδρομή από κάπου!!!!!!
peace - unity - love and have some off road fun!!!
Άβαταρ μέλους
TAKIS L.
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7198
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 18, 2010 9:44 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λάστιχα: Malatesta Cobra
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: Mad-KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...γειά σας σύντροφοι
Name: ΤΑΚΗΣ Λ.

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Μάιος 24, 2017 12:12 am

Ώστε έτσι φτιάχτηκε και έφυγε, το ακούσαμε αλλά δεν ξέραμε το ιστορικό του, να είσαι καλά Τάκη και βέβαια ένα
ΜΕΓΑΛΟ Μπράβο στα παιδιά μας!!!!!! :clap: :clap: :clap:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Ιουν 01, 2017 10:25 pm

Οι πρώτες κοντινές φωτογραφίες από τον Δία αλλάζουν όσα ξέραμε γι' αυτόν!

4e0c3278d02f895da87fd33adf779326_522234.jpg
O νότιος πόλος του Δία


Μια τελείως διαφορετική εικόνα για τον πλανήτη Δία αποκάλυψαν οι πρώτες φωτογραφίες που έστειλε το διαστημικό σκάφος Juno (Ήρα) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA).

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, ο Δίας διαθέτει στους πόλους του γιγάντιους κυκλώνες, που φθάνουν σε διάμετρο τα 1.400 χιλιόμετρα, ένα μαγνητικό πεδίο με δεκαπλάσια ισχύ σε σχέση με αυτό της Γης και ένα πολικό σέλας που δεν μοιάζει με το γήινο.

Τις δημοσιεύσεις έκαναν οι επιστήμονες, με επικεφαλής τον δρα Σκοτ Μπόλτον του Νοτιοδυτικού Ερευνητικού Ινστιτούτου του Τέξας, που μελέτησαν τα νέα δεδομένα στο περιοδικό "Science" και άλλες 44 στο περιοδικό γεωφυσικής "Geophysical Research Letters".

DAtXlXcWAAQ5uBR.jpg
The first image of #Jupiter’s rings taken from the inside looking out. The stars beyond are part of Orion.
DAtXlXcWAAQ5uBR.jpg (73.37 KiB) 4736 προβολές



Ήδη, από τα πρώτα στοιχεία των οκτώ επιστημονικών οργάνων του διαστημικού σκάφους, προκύπτει σταδιακά μια εικόνα διαφορετική για τον γίγαντα του ηλιακού μας συστήματος σε σχέση με αυτήν που είχαν έως τώρα οι επιστήμονες. Όπως είπαν, είναι σίγουρο ότι μετά την ολοκλήρωση της αποστολής του Juno, θα πρέπει να ξαναγραφτεί το κεφάλαιο στα εγχειρίδια αστρονομίας που αφορά τον Δία.

Η πρώτη ανακάλυψη είναι ότι, αντίθετα με τους πόλους του Κρόνου, στους πόλους του Δία επικρατεί ένα χαοτικό σκηνικό διάσπαρτο από φωτεινούς οβάλ σχηματισμούς. Αυτά τα οβάλ, που μοιάζουν με κρατήρες, στην πραγματικότητα είναι τεράστιοι κυκλώνες και αντικυκλώνες, μερικοί από τους οποίους έχουν διάμετρο 1.400 χλμ. και σχεδόν ο ένας αγγίζει τον άλλο - ένα θέαμα που άφησε άφωνους τους επιστήμονες. Παραμένει προς το παρόν άγνωστο πώς δημιουργούνται και πόσο διαρκούν στην ατμόσφαιρα. Δεν έχουν πάντως σχέση με τη «μεγάλη ερυθρά κηλίδα» του Δία που βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερο γεωγραφικό πλάτος.

Εξάλλου, οι μετρήσεις της γιγάντιας μαγνητόσφαιρας του πλανήτη δείχνουν ότι το μαγνητικό πεδίο κοντά στο Δία είναι περίπου δύο φορές πιο ισχυρό (δεκαπλάσιο του γήινου), από ό,τι προέβλεπαν οι επιστήμονες, φθάνοντας τα 7,766 Γκάους, ενώ κατά τόπους παρουσιάζει απρόσμενα δραματικές αυξομειώσεις.

Ένα άλλο εύρημα είναι ότι το πολύ φωτεινό σέλας τόσο στο βόρειο όσο και στο νότιο πόλο του πλανήτη δεν φαίνεται να σχηματίζεται με παρόμοιο μηχανισμό με αυτόν της Γης.

Ακόμη, εντοπίσθηκε ένα «ποτάμι» αμμωνίας να διατρέχει την ατμόσφαιρα του Δία, σε μήκος τουλάχιστον 350 χιλιομέτρων από το ανώτερο στρώμα της προς το εσωτερικό του πλανήτη. Επίσης για πρώτη φορά έγινε αντιληπτό ότι γύρω από το Δία υπάρχει ένας δακτύλιος σκόνης.


e33d965462e322155ee472c6db08e529_522234 (1).jpg
e33d965462e322155ee472c6db08e529_522234 (1).jpg (89.89 KiB) 4736 προβολές



«Ο Δίας μάς εκπλήσσει σχεδόν με κάθε τρόπο. Βλέπουμε ήδη αρκετά εξωτικά πράγματα» δήλωσε ο Μπόλτον. Προς το παρόν πάντως, τα στοιχεία του Juno είναι ανεπαρκή για να απαντηθεί το μεγάλο ερώτημα: αν έχει στερεό πυρήνα ο Δίας ή αποτελείται μόνο από αέρια (κυρίως υδρογόνο και ήλιο).

Το επόμενο κοντινό πέρασμα του Juno πάνω από τον Δία θα γίνει στις 11 Ιουλίου, οπότε το σκάφος θα πετάξει ακριβώς πάνω από την εμβληματική «μεγάλη ερυθρά κηλίδα», η οποία είναι διπλάσια από τη Γη. Η αποστολή του σκάφους κατ' αρχήν έχει προγραμματισθεί να διαρκέσει έως το Φεβρουάριο του 2018, χωρίς να αποκλείεται μια παράτασή της.

Ο Δίας έχει διάμετρο 11 φορές μεγαλύτερη της Γης και μάζα 300 φορές μεγαλύτερη. Χρειάζεται 12 γήινα χρόνια για να κάνει μια πλήρη περιφορά πέριξ του Ήλιου (το έτος του) και δέκα γήινες ώρες για μια πλήρη περιστροφή περί τον εαυτό του (η μέρα του).

Το κόστους 1,1 δισ. δολαρίων διαστημικό σκάφος που κινείται με ηλιακή ενέργεια, εκτοξεύθηκε το 2011 και έκανε το πρώτο κοντινό πέρασμα πάνω από το Δία τον Αύγουστο του 2016. Ακολουθώντας μια άκρως ελλειπτική τροχιά γύρω από τον μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος, έχει έως τώρα κάνει πέντε περάσματα πάνω από τους πόλους του Δία (το τελευταίο στις 19 Μαΐου), σε απόσταση έως 3.400 χιλιομέτρων από την κορυφή των νεφών του.

Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Παρ Ιουν 02, 2017 1:15 pm

kaliakouda έγραψε:Χρειάζεται 12 γήινα χρόνια για να κάνει μια πλήρη περιφορά πέριξ του Ήλιου (το έτος του) και δέκα γήινες ώρες για μια πλήρη περιστροφή περί τον εαυτό του (η μέρα του).

Κοίτα να δεις τώρα τα καλά και τα κακά άμα μέναμε εκεί.... Το κακό θα ήταν ότι θα κάναμε Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά κάθε 12 χρόνια :ugeek: αλλά το καλό ότι αφού θα κοιμόμασταν το οχτάωρό μας, θα μένανε μόνο 2 ώρες για δουλειά! Και μετά πάλι σπίτι για τούφα!!! :ugeek:


:text-blondmoment: :character-smurfette: :character-smurfette: :sad-bored: :whistle: :mrgreen: :mrgreen:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37838
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Ιουν 02, 2017 1:22 pm

Εσύ θέλεις καμμιά ωρίτσα για να φας τα μπιφτεκάκια σου, άρα θα έμενε μόνο μια ωρίτσα για δουλειά Δ.Υ. :ugeek:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Παρ Ιουν 02, 2017 1:50 pm

kaliakouda έγραψε:........ άρα θα έμενε μόνο μια ωρίτσα για δουλειά Δ.Υ. :ugeek:

Δεν κακό! :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Με μισθό πάλι 3,60 ε! Όχι λιγότερα...... :evil:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37838
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Παρ Ιουν 02, 2017 1:56 pm

Τρομερές!!!

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21797
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: Επιστημονικά-Τεχνολογικά.......εν συντομία.

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Ιουν 02, 2017 11:03 pm

Οι «υπεράνθρωποι» Σέρπα που ζουν στα Ιμαλάια με ελάχιστο οξυγόνο

c0db86a25c6ca89a96d1d3a566c43897_521558.jpg


Οι Σέρπα ζουν στα Ιμαλάια εδώ και χιλιάδες χρόνια και έχουν καταφέρει το απίστευτο: να λειτουργούν κανονικά με το ελάχιστο οξυγόνο της περιοχής.

Όπως αναφέρουν ερευνητές που ανέλυσαν τη ζωή και τα σώματα των Σέρπα, το σώμα τους έχει αποκτήσει την ικανότητα να παράγει ενέργεια με τρομερά αποδοτικό τρόπο, ακόμη κι αν το οξυγόνο είναι ελάχιστο, όπως στην κορυφή του Έβερεστ.

79e69df586c1dc22d4fd07e4d373b064_521558.jpg


Η νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, για πρώτη φορά αποκρυπτογράφησε σε τόσο εξονυχιστικό βαθμό τα βιολογικά μυστικά του ορεινού λαού των Σέρπα, που ζουν κυρίως στο Νεπάλ και στο Σικίμ της Ινδίας.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων του Κέιμπριτζ και του Σαουθάμπτον, με επικεφαλής τον δρα 'Αντριου Μάρεϊ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), παρακολούθησαν από κοντά δύο ομάδες Σέρπα που έκαναν μια σταδιακή ανάβαση στο Έβερεστ, σε ύψος έως 5.300 μέτρων.

711fa06f8e1061543e4a799b63d07638_521558.jpg


Οι επιστήμονες πήραν επί τόπου δείγματα αίματος και έκαναν βιοψίες μυών σε διαδοχικά χρονικά διαστήματα. Όπως διαπιστώθηκε τα μιτοχόνδρια (τα «ενεργειακά εργοστάσια» των κυττάρων) των Σέρπα είναι πολύ πιο αποδοτικά στη χρησιμοποίηση του πιο αραιού οξυγόνου για να παράγουν το μόριο της τριφωσφορικής αδενοσίνης (ΑΤΡ), που λειτουργεί ως «βιολογική μπαταρία» μέσα στο σώμα, αποθηκεύοντας και απελευθερώνοντας ενέργεια όποτε χρειασθεί.

Ακόμη, οι Σέρπα εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα οξείδωσης (καύσης) των λιπών στους μυς τους, πράγμα που επίσης σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικοί στην παραγωγή ενέργειας. Επίσης, ενώ σε όλους σχεδόν τους ανθρώπους που ανεβαίνουν σε μεγάλα ύψη, τα επίπεδα των ελευθέρων ριζών στο σώμα τους αυξάνουν γρήγορα, στους Σέρπα συνεχίζουν να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ανεξαρτήτως υψομέτρου.

Οι μετρήσεις έδειξαν ότι το σώμα των Σέρπα λειτουργεί με την ίδια ενεργειακή αποδοτικότητα τόσο σε χαμηλό, όσο και σε μεγάλο υψόμετρο, κάτι που δείχνει ότι γεννιούνται έτσι.

f4f8b87cdc9802135fb5b668b16bd05b_521558.jpg


«Οι Σέρπα έχουν περάσει χιλιάδες χρόνια σε μεγάλα υψόμετρα, συνεπώς δεν προκαλεί έκπληξη ότι έχουν προσαρμοσθεί, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί στη χρήση του οξυγόνου και στην παραγωγή ενέργειας. Όταν εμείς οι υπόλοιποι από μέρη με χαμηλό υψόμετρο περνάμε κάποιο χρόνο σε μεγάλο υψόμετρο, τα σώματά μας προσαρμόζονται σε ένα βαθμό για να γίνουν σαν των Σέρπα, αλλά ασφαλώς δεν μπορούμε να φθάσουμε στη δική τους αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Μάρεϊ.

Οι επιστήμονες, μελετώντας τους Σέρπα, ελπίζουν να καταλάβουν γιατί μερικοί άνθρωποι που υποφέρουν από έλλειψη οξυγόνου (υποξία), τα πάνε πολύ χειρότερα στις μονάδες εντατικής θεραπείας από ό,τι άλλοι, με συνέπεια να χάνουν τελικά τη ζωή τους.

a723d202d6763ff7caa539d72f9832d4_521558.jpg


Οι βιολογικές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων είναι ορατές στο Έβερεστ. Ενώ οι περισσότεροι ορειβάτες χρειάζονται έξτρα οξυγόνο για να φθάσουν στην κορυφή (8.848 μέτρα), μερικοί -οι Σέρπα αλλά και κάποιοι άλλοι- καταφέρνουν να το κάνουν χωρίς πρόσθετο οξυγόνο. Δύο μάλιστα Σέρπα έχουν γίνει διάσημοι, καθώς έχουν κατορθώσει να ανέβουν στην κορυφή του ψηλότερου βουνού της Γης 21 φορές!

d9394f744eab3468d3d3e8be97fb94f2_521558.jpg
d9394f744eab3468d3d3e8be97fb94f2_521558.jpg (28.32 KiB) 4695 προβολές


Οι πρώτες ενδείξεις ανθρώπων στο οροπέδιο του Θιβέτ χρονολογούνται προ 30.000 ετών περίπου, ενώ οι πρώτοι μόνιμοι οικισμοί πριν από 6.000 έως 9.000 χρόνια. Άρα, οι Σέρπα είχαν αρκετό χρόνο στην εξελικτική πορεία τους προκειμένου να προσαρμοσθούν για να αναπτύξουν τις υπεράνθρωπες ικανότητές τους.

fb6aa41312960a3cf9ece29564dc6923_521558.jpg


Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

KOUTOUROUSHIS Παρ Μαρ 29, 2024 7:25 am kalimera
antonis1627 Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες