Σελίδα 1 από 2

Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 2:33 am
από char
[wrapimg=right]http://i1.No third party hosts allowed! Please use our service!.com/vi/Hebitsa217o/mqdefault.jpg[/wrapimg] Να μην προχωρούν οι καταναλωτές στην τοποθέτηση συσκευών «υδρογονοκίνησης» σε οχήματα συνιστά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, διότι αυτά δεν είναι εγκεκριμένα και προωθούνται με ψευδείς επιστημονικοφανείς εξηγήσεις.
Παράλληλα, τονίζει ότι οι μετατροπές/διασκευές στα οχήματα δεν γίνονται αποδεκτές από τα ΚΤΕΟ.
Από έρευνα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προέκυψε ότι σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα στις Η.Π.Α, για ανάλογα προϊόντα, η αρμόδια αρχή για την προστασία των καταναλωτών αποφάνθηκε ότι προωθούνται με ψευδείς επιστημονικοφανείς εξηγήσεις και έχει καταγγείλει στο αρμόδιο Δικαστήριο την εν λόγω πρακτική ως αθέμιτη και παραπλανητική.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέρει ότι η Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών του υπουργείου Ανάπτυξης «μας γνωστοποίησε ήδη ότι τα εν λόγω συστήματα «υδρογονοκίνησης» δεν εμπίπτουν σε κάποιο Ευρωπαϊκό ή διεθνή κανονισμό (της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη) και δεν υφίσταται θεσμικό πλαίσιο για την έγκρισή τους».
Αναφέρει, επίσης, ότι «η τοποθέτησή τους σε οχήματα δεν επιτρέπεται, δεν περιλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες μετατροπές/διασκευές και κατά συνέπεια δεν γίνεται αποδεκτή από τα ΚΤΕΟ».
Επιπλέον ζητήθηκαν, αναφέρει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, και έχουν ήδη παραληφθεί, οι σχετικοί τεχνικοί φάκελοι από τις εταιρείες που τα διακινούν στην ελληνική αγορά και «από τη μέχρι τώρα εξέταση τους δεν προκύπτει επαρκής τεκμηρίωση των ισχυρισμών τους για εξοικονόμηση καυσίμων και για μετατροπή των αυτοκινήτων σε υβριδικά με χαμηλό κόστος».
Παράλληλα, τονίζεται, ότι "κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ν. 2251/94 «Προστασία των καταναλωτών» ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την επιβολή κυρώσεων".

Πηγή: ethnos.gr

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 8:26 am
από ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Μεγάλο θέμα άνοιξες Νικόλα, οι καλόπιστοι θα μποορύσανε να πούνε οτι το κράτος προστατεύει τον καταναλωτή, οι σκεπτικιστές βέβαια οτι απλά " είναι πολλά τα λεφτά Αρη :mrgreen: " και ο νοών νοείτω :think: :think: θέλει σκέψη και παρακολούθηση πάντως ;-)

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 8:54 am
από antonis1627
Επίκαιρο το θέμα.
Αν όμως όντως συμφέρει η τοποθέτηση γιατί μέχρι στιγμής είναι πιο οικονομικό από πλευράς τοποθέτησης κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερο όντως κάποιος έχει οικονομία 30-40% που λένε αν κάποιος χάνει είναι οι παίχτες της υγραεριοκίνησης πιστεύω εγώ.Βέβαια μένει να αποδειχθεί ότι δεν έχει συνέπειες για τον κινητήρα του οχήματος.
Κάποιο σχετικό άρθρο για την υδρογονοκίνηση είχα βρει και αναφέρει και εγώ .
Ο καθένας βέβαια ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 9:52 am
από Kalavritara
Το υδρογόνο ως καύσιμο έχει αποδεδειγμένη ικανότητα λειτουργίας κινητήρα. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν ως επικουρικό καύσιμο κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορεί να επιφέρει οικονομία καυσίμου στα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ συστήματα που τοποθετούνται στην χώρα μας...αυτό σηκώνει πολύ διερεύνηση, σκέψη και συζήτηση :think: :think: :think:

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 5:31 pm
από ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Στο φορουμ των 4Τ μια κοπελια ειχε δημοσιευσει το παρακατω.


Re: Γεννητρια υδρογονου (hho )

Δημοσίευσηαπό golden lady » 16/11/12 23:08
Καλησπέρα και πάλι..
εγώ όχι μόνο χαίρομαι για την επένδυση που έκανα και έβαλα το σύστημα υδρογόνου στο αυτοκίνητό μου αλλά όπως είπα και παλαιότερα βγάζω 38% περισσότερα χιλιόμετρα με το ίδιο ρεζερβουάρ(το τονίζω γιατί κάποιοι μπορεί να πουν ότι άλλαξα ρεζερβουάρ????? )...
μετά από αρκετό καιρό βρήκα λίγο χρόνο και πήγα να δω τα καυσαέρια και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά...
τελικά μήπως εξαρτάται πιο σύστημα θα διαλέξεις...???
ΜΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ :yahoo:

Ελπίζω σε ομαλή συζήτηση!!

Πάντα φιλικά
Χρύσα

Δεν το συζητω,το τρολαρισμα εκει παει συνεφο,πολλες φορες μερικοι ειναι και προσβλητικοι,γιαυτο επικοινονισα μαζι της με π.μ. Μου απαντησε οτι ο πατερας της στο αυτοκινητο του,Honda CRV με κιτ υγραεριου,εβαλε και αυτος και τα αποτελεσματα ηταν 40% περιπου περισσοτερα χλμ.Τωρα αληθεια εναι? Παραμυθι ειναι? Δεν το γνωριζω.Παντως ενω ημουν σχεδον ετοιμος να το βαλω,μετα το δημοσιευμα μαζευτικα.

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 06, 2012 10:03 pm
από Νικόλας
Ολα καλά είναι.Και το υδρογόνο και το υγραέριο.Αυτοί οι κερατάδες δεν έχουν το θεό τους.

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 11:13 am
από Morpheas
Βρε παιδιά, πάτε μακριά;

Μέχρι πριν μερικά χρόνια, όταν η βενζίνη δεν κόστιζε σχεδόν τίποτα και το υγραέριο πραγματικά τίποτα, δεν ήταν απαγορευμένο;

Ε.. η ιστορία λοιπόν κάνει τον κύκλο της...!

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 12:07 pm
από κυριακος αθανασιου
εγω θελω να κανω μια αλλη ερωτηση...
δεν ξερω αν κανει οικονομια η' οχι αλλα:
με ποια δικαιολογια δεν γινονται δεκτα στο κτεο????
τι σκ@τ@ σε νοιαζει εσενα ρε ......... αν εγω εχω οικονομια η' αν θελω να πεταξω τα λεφτα μου?
τωρα σε επιασε ο πονος???η' μηπως θες να εχω λεφτα στην τσεπη για να μου παρεις κι αλλα????
:tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas: :tsoukalas:

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 12:17 pm
από theo_ts
Πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με τίποτα απο όλα αυτά αλλά με το πόσο επικίνδυνα ευφλεκτο είναι ( είναι ένα άχρωμο, άοσμο, μη μεταλλικό, άγευστο και πολύ εύφλεκτο διατομικό αέριο με χημικό τύπο H2. )

Σημαντικό πρόβλημα είναι η αποθήκευση του υδρογόνου, αφού σε κανονικές συνθήκες είναι αέριο και αν δεν αποθηκευτεί με προσοχή και αεροστεγώς ο οδηγός θα αναγκάζεται να ανεφοδιάζεται κάθε λίγα χιλιόμετρα. Η προφανέστερη λύση είναι είτε να συμπιεστεί το υδρογόνο, ως και να υγροποιηθεί. Αυτό βέβαια με τη σειρά του οδηγεί σε άλλα προβλήματα, καθ' όσον για να επιτευχθεί η συμπίεση ή υγροποίηση αφενός απαιτούνται μεγάλες ποσότητες ενέργειας και αφετέρου τα ντεπόζιτα που διατηρούν το υδρογόνο σε πολύ υψηλά επίπεδα πίεσης ή θερμοκρασίες που αγγίζουν το απόλυτο μηδέν θα κοστίζουν πολύ και θα έχουν μεγάλο βάρος. Τέλος, το υδρογόνο είναι μεν ιδιαίτερα εύφλεκτο

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 12:27 pm
από Morpheas
Το υγραέριο είναι πιο επικίνδυνο.. Και τότε αυτά λέγαν..

Απλά ακόμα είναι "νωρίς" για την "οικονομία" τους...!

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 12:41 pm
από theo_ts
Παραθέτω ένα link με την

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 1:13 pm
από Morpheas
Σωστά τα όσα λέει η μελέτη, αλλά όταν μιλάμε για υδρογόνο στο αυτοκίνητο,
μιλάμε για γενήτρια παραγωγής υδρογόνου και όχι υδρογόνο το οποίο αποθηκεύεται σε μπουκάλα,
όπως συμβαίνει με το υγραέριο.

Επίσης και το υγραέριο είναι επικίνδυνο εάν δεν γίνονται οι κατάληλοι έλεγχοι...

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 3:13 pm
από Tzivitzonis
Morpheas έγραψε:όταν μιλάμε για υδρογόνο στο αυτοκίνητο, μιλάμε για γενήτρια παραγωγής υδρογόνου και όχι υδρογόνο το οποίο αποθηκεύεται σε μπουκάλα,
όπως συμβαίνει με το υγραέριο.

Ακριβώς! Οπότε γιατί τους κόφτει μια συσκευή που φτιάχνει μπουρμπουλήθρες;;;

Συμφωνώ με Κυριάκο παραπάνω.

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 3:16 pm
από Kalavritara
Tzivitzonis έγραψε:
Morpheas έγραψε:όταν μιλάμε για υδρογόνο στο αυτοκίνητο, μιλάμε για γενήτρια παραγωγής υδρογόνου και όχι υδρογόνο το οποίο αποθηκεύεται σε μπουκάλα,
όπως συμβαίνει με το υγραέριο.

Ακριβώς! Οπότε γιατί τους κόφτει μια συσκευή που φτιάχνει μπουρμπουλήθρες;;;

Συμφωνώ με Κυριάκο παραπάνω.


Γιατί αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις απλά δεν ξέρουν τη δουλειά τους σωστά :mrgreen:

Re: Δεν γίνονται δεκτά από τα ΚΤΕΟ, συστήματα "υδρογονοκίνησης"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 3:57 pm
από chris7gtir
Στο βωμο του κερδους θα δουμε και αλλα ευτραπελα.
Ολα τα εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μας αρμεγουν.
Οταν για παραδειγμα το πετρελαιο ηταν πολυ φθηνοτερο απο την βενζινη πριν αρκετα χρονια μολις ειδαν οτι τα αμαξια που καταναλωνουν πετρελαιο αυξηθηκαν ,το πετρελαιο κοντευει να πιασει την τιμη της αμολυβδης.
Πριν αρκετο καιρο το υγραεριο ηταν μια πολυ συμφερουσα λυση και αυτο γιατι προλαβαινες και εκανες αποσβεση πολυ γρηγορα τα χρηματα που εδινες για την τοποθετηση του.
Τωρα εχει ενα ευρω το λιτρο και η τιμη του αυξανεται συνεχως.Προσωπικα τωρα δεν θα εβαζα υγραεριο για κανεναν λογο και με τα προβληματα που ακουγονται σε κινητηρες κατα καιρους.
Τωρα αυτο με την παραγωγη υδρογονου προσωπικα δεν πιστευω οτι μπορει να φτασει σε μειωση καταναλωσης 40% αλλα και παλι ενα 15% αν υπαρχει για εμενα ειναι καλα.
Οπως ειπε παραπανω και ο Κυριακος τι ενδιαφερει το καθε κτεο αν εγω εχω πεταξει τα χρηματα μου.
Για σκεφτειτε χασουρα αν ολοι τοποθετουσαν κιτ παραγωγης υδρογονου και ειχαν μειωση 15%. :think: