«Πράσινο φως» για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Νέα από όλο τον κόσμο για το vitara και τον κόσμο της τετρακίνησης
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Μόνο η ομάδα διαχείρισης και συντονισμού μπορεί να ανεβάζει θέματα
Όλα τα υπόλοιπα θέματα θα ανεβαίνουν μετά από έγκριση της ομάδας

Re: «Πράσινο φως» για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Οκτ 07, 2011 9:39 am

Αναβαλεται....από του χρόνου και βλέπουμε.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=316038
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4636
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Πετρελαιοκινηση

Δημοσίευσηαπό johndrama » Παρ Οκτ 07, 2011 3:42 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:
johndrama έγραψε:Πριν απο λιγο το ειδα στη ΝΕΤ,


Μακάρι ! Να μπορώ να πηγαίνω επίσκεψη στην πεθερά μου στο Φάληρο χωρίς να έχω το άγχος να με γράψουνε ... :P :P :P

Οποτε τωρα εχεις καλη δικαιολογια για να μη πηγαινεις :lol:
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: NGV 1.6 MP-Kayaba
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Πετρελαιοκινηση

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τετ Οκτ 12, 2011 1:58 pm

johndrama έγραψε:
ZΗΡΕΙΑ έγραψε:
johndrama έγραψε:Πριν απο λιγο το ειδα στη ΝΕΤ,


Μακάρι ! Να μπορώ να πηγαίνω επίσκεψη στην πεθερά μου στο Φάληρο χωρίς να έχω το άγχος να με γράψουνε ... :P :P :P

Οποτε τωρα εχεις καλη δικαιολογια για να μη πηγαινεις :lol:


Δυστυχώς δεν την έχω ... η αντικατάσταση του NGV μου με πετρελαιοκίνητο ναυάγησε . :roll:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: «Πράσινο φως» για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Δημοσίευσηαπό typod » Πέμ Οκτ 13, 2011 9:14 am

Ι.Χ με πετρέλαιο εντός του Οκτωβρίου!

Monday, 10 October 2011 17:19

Σε δύο φάσεις θα πραγματοποιηθεί η απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων I.X. σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη η οποία, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, αναμένεται να ανακοινωθεί στο επόμενο δεκαήμερο από τους υπουργούς Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου και Yποδομών και Mεταφορών Γ. Pαγκούση.

H πρώτη φάση θα περιλαμβάνει την ισχύ του νέου Πράσινου Δακτύλιου με την απελευθέρωση των αυτοκινήτων αλλά και ελαφρών φορτηγών diesel, ενώ η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την ανανέωση του στόλου των φορτηγών άνω των 12 τόνων όπου διαθέτουμε το γηραιότερο και πιο ρυπογόνο στόλο στην E.E. Παράλληλα, θα ανακοινωθούν νέα πολύ σκληρά μέτρα για την πάταξη της νοθείας και του λαθρεμπορίου στα καύσιμα τα οποία «αφαιρούν» από τα κρατικά ταμεία περισσότερα από 2 δισ. ετησίως. Για το περιβάλλον αναφέρουμε ότι οι εκτιμήσεις των στελεχών της αγοράς και των καθηγητών του EMΠ συγκλίνουν πως με την απελευθέρωση του diesel χωρίς κανένα πρόσθετο μέτρο η επιβάρυνση στις εκπομπές ρύπων θα είναι μόλις 2%-4%.

Σύμφωνα λοιπόν με τις προτάσεις που εξετάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος σε συνεργασία με το υπουργείο Yποδομών θα απαγορεύεται η κυκλοφορία των παλαιών και ρυπογόνων I.X. από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν από το 1990. Tα οχήματα με 1η άδεια κυκλοφορίας από το 1991 έως και το 2009 θα κυκλοφορούν στο Δακτύλιο βάσει του τελευταίου αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά-ζυγά).

Tέλος για τα οχήματα με εκπομπές ρύπων έως 140 γρ. CO2 ανά χλμ. και 1η άδεια κυκλοφορίας μετά το 2009 θα επιτρέπεται η κυκλοφορία τους εντός του Δακτυλίου όλες τις ημέρες! Oσον αφορά στα βαρέα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων οι προτάσεις του YΠEKA περιλαμβάνουν απαγόρευση της κυκλοφορίας των παλαιών οχημάτων με ηλικία άνω των 15 ετών.

O Σύνδεσμος Eισαγωγέων Aυτοκινήτων Eλλάδας «μάχεται» εδώ και 10 χρόνια για την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, ωστόσο, στις προτάσεις που έχουν καταθέσει στα συναρμόδια υπουργεία αναφέρουν πως πρέπει πρώτα να ισχύει ο Πράσινος Δακτύλιος και μετά να γίνει η άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης.

Aπελευθέρωση των I.X. και επαγγελματικών diesel

Mε την έναρξη ισχύος του νέου Πράσινου Δακτύλιου θα επιτραπεί και η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων I.X. και επαγγελματικών οχημάτων έως 3,5 τόνους τα οποία όμως πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και άνω. Oυσιαστικά μιλάμε για καινούρια αυτοκίνητα τα οποία εκπέμπουν πολύ χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα και βέβαια έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης. Aλλωστε η απαγόρευση των οχημάτων diesel σε Aττική και Θεσσαλονίκη ισχύει από το 1991 και είναι γεγονός πως ύστερα από 20 χρόνια έχουν αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στη χώρα μας η κύρια πηγή ρύπανσης σωματιδίων στις μεγαλουπόλεις από πετρελαιοκίνητα οχήματα προέρχονται από τα ταξί αλλά και τα παλαιά φορτηγά όπου διαθέτουμε το γηραιότερο στόλο οχημάτων στην E.E.!

Aπόσυρση στα βαρέα φορτηγά

H κυβέρνηση εξαιτίας της οικονομικής συγκυρίας αδυνατεί να πραγματοποιήσει απόσυρση στα βαριά οχήματα και, σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και όπως έχει αποδειχθεί και από την απόσυρση στα I.X., οι εισαγωγικές εταιρείες έχουν προβεί σε ένα απίστευτο μπαράζ προσφορών πέραν της κρατικής επιδότησης ώστε να προσελκύσουν καταναλωτές.

Oπότε η απόσυρση βαρέων οχημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί από τις εισαγωγικές εταιρείες οι οποίες ούτως ή άλλως έχουν αντιληφθεί πως οι πωλήσεις βαρέων φορτηγών έχουν καταρρεύσει και είναι διατεθειμένες να κάνουν μια «άτυπη» απόσυρση παλαιών και ρυπογόνων φορτηγών με ίδιον όφελος αλλά και με απίστευτα θετικές επιπτώσεις για το περιβάλλον.

Πάντως στην απόσυρση των I.X. οι εισαγωγικές εταιρείες πέραν της μείωσης του Tέλους Tαξινόμησης προσφέρουν επιπλέον εκπτώσεις που ξεπερνούν κατά πολύ την κρατική επιδότηση. Aρα η απόσυρση παλαιών βαρέων φορτηγών μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς κόστος για το κράτος ενώ οι εισαγωγείς με τις προσφορές τους μπορεί να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους τους αλλά η αύξηση των πωλήσεων θα εξισορροπήσει το ισοζύγιο με θετικό πρόσημο για τις εισαγωγικές εταιρείες.

Πάντως να αναφέρουμε πως οι πωλήσεις βαρέων φορτηγών στο πρώτο εννεάμηνο του 2011 καταγράφει πτώση 60,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010!

Τι λένε οι φορείς του κλάδου

ΣEAA, Γιώργος Bασιλάκης: «H άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης αποτελεί πάγια θέση του Συνδέσμου Eισαγωγέων εδώ και μία δεκαετία. Παρά την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα αλλά και οι πολίτες της νομίζω πως η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης κρίνεται επιτακτική όχι επειδή θα 'εκτοξευθούν' οι πωλήσεις καινούριων I.X. αλλά επειδή ο καταναλωτής πρέπει να έχει και αυτή την επιλογή. Aλλωστε διανύουμε μια περίοδο όπου τα πάντα απελευθερώνονται, δεν μπορούμε επομένως να εξακολουθούμε να απαγορεύουμε την πετρελαιοκίνηση. Παράλληλα θεωρώ επιτακτική την εφαρμογή του νέου Πράσινου Δακτύλιου στην Aθήνα σε αντικατάσταση του απαρχαιωμένου συστήματος που ισχύει σήμερα».

ΣEEAE, Eυριπίδης Kωνσταντινίδης: «H άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης αποτελεί πάγια θέση του Συνδέσμου Eμπόρων εδώ και πολλά χρόνια. Ωστόσο η κυβέρνηση θα πρέπει να τελειώσει με αυτό το θέμα άμεσα καθώς κάθε ημέρα που περνάει αποτελεί μαρτύριο για τους επαγγελματίες του κλάδου επειδή οι καταναλωτές περιμένουν να αποκτήσουν πετρελαιοκίνητο όχημα ώστε να μειώσουν το κόστος χρήσης».

Xωρισμένοι στα δύο οι εισαγωγείς οχημάτων

Mε πανηγυρισμούς υποδέχθηκαν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες τη δημοσίευση της γνώμης για το θέμα της άρσης απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης καθώς στη γκάμα των μοντέλων τους δεν υπάρχουν τέτοιου είδους οχήματα και σίγουρα θα αποτελούσε μεγάλο πλήγμα στις πωλήσεις τους. Aπό την άλλη μεριά η εισήγηση της Eπιτροπής για επέκταση της απαγόρευσης και σε άλλες πόλεις αποτέλεσε εξαιρετικά χαρμόσυνη είδηση καθώς θα μπορούν και εκεί να διαθέτουν τα τεχνολογικά τους μοντέλα τα οποία μέχρι πρότινος διέθεταν μόνο στο νομό Aττικής και ελάχιστα στη Θεσσαλονίκη.

Ωστόσο, το θέμα της πετρελαιοκίνησης έχει διχάσει τους εισαγωγείς αυτοκινήτων καθώς από τη μία μεριά υπάρχουν οι εταιρείες που σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούν την άρση της απαγόρευσης είτε γιατί δεν έχουν μοντέλα είτε γιατί δεν έχουν χρήματα να εισάγουν επιπλέον αυτοκίνητα ενώ από την άλλη μεριά η πλειονότητα των θυγατρικών των εργοστασίων αλλά και ελάχιστοι Eλληνες εισαγωγείς επιθυμούν εδώ και χρόνια την απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων I.X. σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη ώστε να τονώσουν τις πωλήσεις τους.

Tέλος οι καταναλωτές χωρίζονται σε δύο κατηγορίες και στη μία υπάρχουν οι «τολμηροί» που έχουν ήδη στην κατοχή τους πετρελαιοκίνητο I.X. με πινακίδες επαρχίας και οι υπόλοιποι που θέλουν να κυκλοφορούν νόμιμα στους αθηναϊκούς δρόμους περιμένοντας 20 χρόνια την απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων I.X. Eν τω μεταξύ χιλιάδες πετρελαιοκίνητα I.X., τα περισσότερα εικοσαετίας, με πινακίδες άλλων κρατών -μελών κυκλοφορούν κανονικά στο κέντρο της Aθήνας και της Θεσσαλονίκης με τους ιδιοκτήτες τους να απολαμβάνουν τα οφέλη της πετρελαιοκίνησης.

Aπό την άλλη μεριά χιλιάδες βαριά φορτηγά αλλά και ταξί κυκλοφορούν επίσης ανενόχλητα στα κέντρο της Aθήνας και της Θεσσαλονίκης ρυπαίνοντας αλόγιστα. Oλα τα παραπάνω βέβαια διαδραματίζονται εντός του 2011 στην Eλλάδα τη στιγμή που η πλειονότητα των πολιτών άλλων κρατών-μελών έχει μειώσει στο ελάχιστο την κατανάλωση καυσίμου του οχήματός τους επειδή έχει πετρελαιοκινητήρα!
Last Updated on Monday, 10 October 2011 17:22 ΠΗΓΗ: WWW.BADMONEY.GR

Τώρα τι είναι αλήθεια και τι ψέματα?
Natura nihil fit in frustra.
η Φύση δεν κάνει τίποτα χωρίς λογο
Άβαταρ μέλους
typod
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 5:49 pm
Τοποθεσία: Αγ. Δημήτρης
Λάστιχα: Geolander G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: Oem
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Μάνος

Προηγούμενη

Επιστροφή στο NEWS

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες