Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Νέα από όλο τον κόσμο για το vitara και τον κόσμο της τετρακίνησης
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Μόνο η ομάδα διαχείρισης και συντονισμού μπορεί να ανεβάζει θέματα
Όλα τα υπόλοιπα θέματα θα ανεβαίνουν μετά από έγκριση της ομάδας

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Παρ Δεκ 24, 2010 5:25 pm

Εγώ θα πω καλή επιτυχία σε όλους! :wink: :wink: :wink:
...και με την νίκη η Ελληνική ομάδα! :clap: :clap: :clap:
Σίγουρα υπάρχει λύση,συνεπώς και αποτέλεσμα!
LPG Zavoli -> GV '99 - 5D,Πλύμνες Μile Μarker,Midland Alan 248
It only works for mud... |
alexisgon
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2065
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 12:32 am
Λάστιχα: BF 225/70/16 AT
cb: Ναι
Name: Αλέξης

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Δευτ Ιαν 03, 2011 3:07 pm

Ο Σάινθ κέρδισε την 1η ειδική

Ο περσινός νικητής του Ντακάρ και παγκόσμιος πρωταθλητής, Κάρλος Σάινθ κέρδισε την πρώτη ειδική μήκους 222km την οποία διένυσε σε 138 λεπτά.
Ο φετινός αγώνας που διεξάγεται στη διαδρομή Αργεντινή – Χιλή είχε την πρώτη δική μεταξύ της Βικτόρια και της Κόρντομπα.
«Για 20km συναντήσαμε πολύ βροχή. Η ορατότητα ήταν περιορισμένη ενώ σταμάτησαν να δουλεύουν οι καθαριστήρες. Ευτυχώς τα καταφέραμε. Το σκηνικό μου θύμισε ράλι Μ.Βρετανίας» δήλωσε ο πρωτοπόρος και παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάρλος Σάινθ.

Τη χώρα μας εκπροσωπεί στο ράλι Ντακάρ ο Βασίλης Ορφανός.

Όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ομάδα του Έλληνα αναβάτη:
«Ποδαρικό με τον τρόπο που ξέρει από όλα τα χρόνια που συμμετέχει στο Rally
Dakar, έκανε και στον φετινό αγώνα ο Βασίλης Ορφανός. Το τέλος της Κυριακής,
της πρώτης καθαρά αγωνιστικής ημέρας τον βρίσκει στο bivouac της πόλης
Cordoba και στην 113η θέση της κατάταξης χρονομετρημένος στην ειδική
διαδρομή με 2ώρες και 37 λεπτά. «Και φέτος εφάρμοσα τη στρατηγική
διατήρησης δυνάμεων. Γνωρίζω από τις προηγούμενες συμμετοχές μου ότι τις
πρώτες μέρες είναι που γίνεται το μεγάλο ξεκαθάρισμα και ότι από εκεί και πέρα
είναι θέμα αντοχής, τεχνικής και εμπειρίας. Λειτουργώ αναγνωριστικά και
πάντα μου βγαίνει», λέει ο Βασίλης.

Σε ό, τι αφορά αποκλειστικά στην ειδική διαδρομή του πρώτου stage της
Κυριακής σύμφωνα με τον Βασίλη τα πράγματα ήταν πολύ… πονηρά: «Η σκόνη
ήταν τόση που νόμιζες ότι οδηγούσες στην ομίχλη. Στην αρχή και στο τέλος της
διαδρομής «κρύβονταν» τα πιο γρήγορα κομμάτια ενώ τα τελευταία χιλιόμετρα
ήταν απίστευτα τεχνικά με εντούρο κομμάτια, ποτάμια και περάσματα», εξηγεί
ο Βασίλης ο οποίος αν έδινε έναν τίτλο στην ειδική αυτό θα ήταν «Ευελιξία και
Τεχνική».

Ο πρέσβης…
«Πρέσβης του Dakar στην Ελλάδα» είναι ο χαρακτηρισμός που αποδίδεται στον
Έλληνα αναβάτη, στην παρουσίαση της συμμετοχής του στην επίσημη
ιστοσελίδα του αγώνα. «Έβαλα το Dakar στα ελληνικά σπίτια», δηλώνει ο ίδιος
και συνεχίζει: «Φέτος με το 450 της Aprilia έκανα ένα μεγάλο βήμα παραπάνω
(στον συναγωνισμό). Θα προσπαθήσω για το καλύτερο σε αν και ο
ανταγωνισμός μεταξύ των αναβατών των 450κυβικών θα είναι πολύ μεγάλος».

Πηγή.protothema.gr
MAVERICK
 

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Τρί Ιαν 04, 2011 5:04 pm

kfanis έγραψε:Ο Βασίλης Ορφανός στην 91η θέση.... :idea: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap:
Για άλλη μια φορά μπράβο του :dance:
MAVERICK
 

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό _alexis_ » Τρί Ιαν 04, 2011 9:30 pm

Του αξιζει ενα μεγαλο μπραβο :clap: :clap: :clap:
Αναβατης με πολλα κιλα @#$$%% :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
_alexis_
 

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τρί Ιαν 04, 2011 9:37 pm

kfanis έγραψε:Ο Βασίλης Ορφανός στην 91η θέση.... :idea: :clap: :clap:


Μπράβο του !!! :clap: :clap: :clap:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Ιαν 05, 2011 12:02 am

Πάμε γερά Βασίλη :!: :!: :!:
Αν δεν υπάρξει κάποια ατυχία συνεχώς θα ανεβαίνει θέσεις :dance:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Τετ Ιαν 05, 2011 12:42 am

kaliakouda έγραψε:Πάμε γερά Βασίλη :!: :!: :!:
Αν δεν υπάρξει κάποια ατυχία συνεχώς θα ανεβαίνει θέσεις :dance:

Μακαρι! :pray: Γερα Βασιλη! :clap: :clap:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Ιαν 06, 2011 9:43 pm

Ο Σάινθ κέρδισε για εικοστή φορά ειδική!
Ο 48χρονος Ισπανός, 2φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1990, 1992) κέρδισε την χθεσινή ειδική καθώς ο σκληρός αγώνας αντοχής μπήκε στα Χιλιανά εδάφη και στην έρημο Ατακάμα σε υψόμετρο 3300 μέτρων.
Ο Σάινθ που διατηρεί την πρωτοπορία στον αγώνα βρίσκεται πλέον κοντά στο απόλυτο ρεκόρ του Γάλλου Στέφαν Πετερανσέλ που έχει κερδίσει 22 ειδικές στα χρόνια συμμετοχής του στο Ντακάρ.

Από ελληνικής πλευράς η προσπάθεια του συμπατριώτη μας Βασίλη Ορφανού
συνεχίζεται με προβλήματα καθότι υπάρχει τραυματισμός. Όπως μας μεταφέρει το δελτίο Τύπου της ομάδας: «…Ένας τραυματισμένος αγκώνας που όμως δεν είναι ικανός να του σταματήσει το όνειρο του Rally Dakar, είναι το «φιλοδώρημα» για τον Βασίλη Ορφανό από την ειδική διαδρομή στο stage 4 την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου. «Ήταν μια μικρή ειδική αλλά πολύ δύσκολη και επίπονη καθώς ακολουθούσε μετά το πέρασμα των 4800μ. όπου το σώμα έτσι και αλλιώς καταπονείται», λέει ο Βασίλης και συνεχίζει: «Σήμερα οδήγησα γρήγορα και ήμουν σε μια μέρα όπου κέρδιζα θέσεις καθώς αισθανόμουν ότι πλέον δένομαι με τη μηχανή μου. Είκοσι χιλιόμετρα όμως πριν το τέλος της ειδικής η σκόνη ήταν αφόρητη. Βοηθούσαν σε αυτό και δυο quad που περνούσαν ταυτόχρονα με εμένα. Η άτυχη στιγμή δεν άργησε να έρθει και έτσι έπεσα από τη μηχανή. Με το πέσιμο άκουσα το κρακ στο χέρι, ωστόσο σηκώθηκα, ανέβηκα ξανά πάνω στη μηχανή και συνέχισα έως τον τερματισμό».

Ο τραυματισμός
Ο Βασίλης Ορφανός σύμφωνα με τους γιατρούς της οργάνωσης αλλά και τον γιατρό της ομάδας του Γιώργο Αρεάλη δεν έχει κάταγμα, ο αγκώνας δεν έχει φύγει από τη θέση του έχει όμως ένα πολύ μεγάλο αιμάτωμα. «Μόλις τερμάτισα πήγα στο ιατρείο, μου έβγαλαν ακτινογραφίες, με εξέτασαν κλινικά και διαπίστωσαν μόνο το αιμάτωμα στη μέσα μεριά του αγκώνα. Μου έδωσαν το ΟΚ για να συνεχίσω τόσο οι γιατροί εδώ στην Αργεντινή όσο και ο Γιώργος (σ.σ. Αρεάλης) από την Αθήνα», λέει ο Βασίλης ο οποίος είναι αφοπλιστικά παθιασμένος για το Dakar και το αποδεικνύει: «Προετοιμάζομαι για την επόμενη μέρα κανονικά. Δεν έχω χρόνο να χάσω ούτε για έναν τραυματισμό! Δεν έχω χρόνο ούτε να ψάξω τα πράγματα μου τα οποία τώρα που σας μιλάω δεν έχουν φτάσει ακόμα στο bivouac. Είμαι ακόμα με τα αγωνιστικά ρούχα και συνεχίζω», απαντά αποστομωτικά. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο τραυματισμός του Βασίλη του στοίχησε ελάχιστες θέσεις καθώς ξεκίνησε την ειδική της Τετάρτης 5 Ιανουαρίου από την 66η θέση και το τέλος της πολυτάραχης ημέρας τον βρήκε να στην 74η θέση σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδινε η ASO τα ξημερώματα της Πέμπτης (ώρα Ελλάδος).

Η περιπέτεια συνεχίζεται
Το stage 4 ξεκίνησε για τους οδηγούς με πολύ κρύο και βροχή μέχρι και το πέρασμα των συνόρων με τη Χιλή στα 4800μ. και συνεχίστηκε με τρομερή ζέστη μόλις η διαδρομή άρχισε να κατηφορίζει. Σύμφωνα με τον Βασίλη οι διαφορές θερμοκρασίας και υγρασίας από την αρχή μέχρι το τέλος ήταν τεράστιες. Το stage 5 της Πέμπτης 6 Ιανουαρίου περιλαμβάνει μια μεγάλη ειδική, πέτρες, ένα άνυδρο αλατωρυχείο με ορυκτό αλάτι στην επιφάνεια το οποίο αντανακλά
τον ήλιο και γλιστράει και τερματισμό στα όρια της Ατακάμα μετά από τεράστιους αμμόλοφους.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Πηγή: protothema.gr
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

Δημοσίευσηαπό Ex-Member » Σάβ Ιαν 08, 2011 6:41 am

    Εικόνα
      Τον καλύτερο του εαυτό δίνει ο Βασίλης Ορφανός, καθώς η πέμπτη ειδική τον βρήκε στην 73η θέση, παρά τον τραυματισμό του, την Τετάρτη.
      Με σήμα κατατεθέν το σταθερό ρυθμό που απ’ ότι φαίνεται δεν επηρεάστηκε από την πτώση που είχε την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου, ο Βασίλης Ορφανός κλείνει το πρώτο σκέλος του Rally Dakar από την 73η θέση στη γενική κατάταξη. Μια ημέρα πριν από την ημέρα ξεκούρασης και τα δύσκολα που ακολουθούν, ο Έλληνας αναβάτης έχει μόλις 1 λεπτό ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ενώ ειδική με την ειδική δείχνει να εξοικειώνεται με την Aprilia του κερδίζοντας συνεχώς θέσεις.



      Η ειδική της ημέρας

      Οι διαδρομές της Παρασκευής 7 Ιανουαρίου επιφύλασσαν ποικιλία για τους
      οδηγούς. Η ημέρα τους ξεκίνησε με πέτρα και έντονο ανάγλυφο για να
      μετατραπεί και να καταλήξει σε αμμόλοφους και fesh fesh (σ.σ.
      κονιορτοποιημένη άμμο). Για πολλούς δε οδηγούς τα ξημερώματα του Σαββάτου
      (ώρα Ελλάδος) η ημέρα δεν είχε τελειώσει ακόμα καθώς συνέχιζαν να
      τερματίζουν.
      «Οδήγησα γρήγορα και κέρδισα θέσεις. Ο τραυματισμός μου για εμένα είναι πια
      παρελθόν, είναι σα να μην έχω χτυπήσει και ήδη δουλεύω για τον αγώνα της
      Κυριακής», περιγράφει ο Βασίλης από το Bivouac της Arica. «Με το που έφτασα
      η πρώτη μου δουλειά ήταν να πλύνω τη μηχανή και να βρω τους μηχανικούς της
      ομάδας για να συζητήσουμε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν και για να
      προετοιμάσουμε τη μηχανή για τη συνέχεια. Στα σχέδια μας δεν είναι να
      αλλάξουμε μοτέρ και παραμένουμε στην κατηγορία Super Production», λέει.
      Στόχος του Έλληνα αναβάτη – όπως δηλώνει ο ίδιος – είναι αφ’ ενός η σωματική
      ξεκούραση εν όψει της απαιτητικής συνέχειας αλλά και το στήσιμο της μηχανής.
      «Πρέπει να είναι σαν να μην έχω τρέξει, σαν η Κυριακή να είναι η πρώτη ημέρα
      του αγώνα», επισημαίνει ο Βασίλης ο οποίος τερματίζοντας τη Παρασκευή
      δέχτηκε και τα συγχαρητήρια από τον υπεύθυνο της Aprilia γιατί όπως εξηγεί ο
      ίδιος η ομάδα εκτιμά την υπερ-προσπάθεια που κάνει ένας υποστηριζόμενος
      οδηγός την ώρα που εργοστασιακοί οδηγοί είναι εκτός.



      7η ε.δ.

      To Σάββατο 8 Ιανουαρίου είναι μέρα ξεκούρασης για τους οδηγούς του Ράλι Ντακάρ. Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά από την πόλη Arica την Κυριακή 9
      Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στην Antofogasta, επίσης στις όχθες του
      Ειρηνικού.

      Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπει η επόμενη ημέρα δράσης του 33ου Dakar:

      ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 7η ε.δ.


      ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ARICA – ANTOFAGASTA
      ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΛΗΣ / ΜΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 208
      ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΔΙΚΗΣ / ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 631 (ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ – QUAD) &
      611 (ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ – ΦΟΡΤΗΓΑ)


      Επιστροφή στις αγωνιστικές υποχρεώσεις με τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα
      επιφυλάσσουν οι διοργανωτές στους οδηγούς μετά τη rest day του Σαββάτου.
      Δυο χρονομετρημένες διαδρομές θα έχει το μενού της ημέρας με το πρωινό ετάπ
      να είναι χωρισμένο και αυτό στα δυο. Ειδικά οι αναβάτες των μηχανών θα
      πρέπει να κάνουν εντουράδα αντοχής για περίπου 40χλμ. Ακόμα και όσοι
      βρίσκονται στην καλύτερη φυσική κατάσταση θα καταπονηθούν – λένε οι
      διοργανωτές – από αυτή την «εκδρομή» μέσα στα φαράγγια. Η ολοκλήρωση του
      πρώτου μέρους θα βρει τους οδηγούς στις ακτές του Ειρηνικού καθώς τα
      οχήματα θα «καταδύονται» στους αμμόλοφους κατά μήκος μιας ιδιαίτερα
      απότομης πλαγιάς. Τα κομμάτια του δεύτερου μέρους θα είναι πιο γρήγορα και
      δε θα πρέπει να υπάρχει αμφιβολία, σύμφωνα με τους διοργανωτές, ότι στο
      τέλος της ειδικής θα αξίζουν το χειροκρότημα.
      Πηγη:cityauto.gr
    Ex-Member
     

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Σάβ Ιαν 08, 2011 11:44 am

    Μπράβο στον Βασίλη ! Είναι παλικάρι με ψυχή !
    ZΗΡΕΙΑ
     

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό SARV6 » Σάβ Ιαν 08, 2011 2:23 pm

    καλη συνεχεια για τον Βασιλη αλλα μην ξεχναμε κ τον αλλον ελληνα που συμετεχει καλη συνεχεια κ για τον Σιμο Ταμπαξη λοιπονπου συμετεχει κ αυτος με μοτοσυκλετα κ αριθμο συμετοχης 101 με την διαφορα οτι δεν τρεχει με την σημαια της ελλαδας αλλα του βελγιου οπως κ να εχει ειναι ελληνας :wink: :wink: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
    SARV6
     

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Σάβ Ιαν 08, 2011 9:53 pm

    SARV6 έγραψε:καλη συνεχεια για τον Βασιλη αλλα μην ξεχναμε κ τον αλλον ελληνα που συμετεχει καλη συνεχεια κ για τον Σιμο Ταμπαξη λοιπονπου συμετεχει κ αυτος με μοτοσυκλετα κ αριθμο συμετοχης 101 με την διαφορα οτι δεν τρεχει με την σημαια της ελλαδας αλλα του βελγιου οπως κ να εχει ειναι ελληνας :wink: :wink: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

    :clap: :clap: :clap:
    +1000
    Ελπίζω μόνο να το αναφαίρει σαν αφιέρωση κάποια στιγμή όταν τελειώσει ο αγώνας για να το μάθουν και οι περισσότεροι ότι έχουμε και άλλο ελληνόπουλο εκεί :wink:
    MAVERICK
     

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Τρί Ιαν 11, 2011 11:55 pm

    SARV6 έγραψε:καλη συνεχεια για τον Βασιλη αλλα μην ξεχναμε κ τον αλλον ελληνα που συμετεχει καλη συνεχεια κ για τον Σιμο Ταμπαξη λοιπονπου συμετεχει κ αυτος με μοτοσυκλετα κ αριθμο συμετοχης 101 με την διαφορα οτι δεν τρεχει με την σημαια της ελλαδας αλλα του βελγιου οπως κ να εχει ειναι ελληνας :wink: :wink: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:


    Σωστός ! :wink:
    ZΗΡΕΙΑ
     

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Ιαν 13, 2011 1:37 am

    Αντεπίθεση Σάινθ!
    Ο 48χρονος Ισπανός Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη χθεσινή ειδική διαδρομή, 9η στο φετινό αγώνα Αργεντινής Χιλής. Ήταν για τον Κάρλος Σάινθ η 5η του επικράτηση σε ειδική στο φετινό αγώνα και η 22η στα χρόνια συμμετοχής του στο Ντακάρ.
    Ο Σάινθ που εκκίνησε την ειδική των 235km όντας 5 λεπτά πίσω από τον Νασέρ Αλ Ατίγια κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά κατά δυο λεπτά και υπολείπεται πλέον άλλα 3:18 από την κορυφή.
    Ο Ισπανός έχασε το προβάδισμα λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισε χτες.
    Πίσω από τους δυο πρωτοπόρους που δίνουν τη δική τους μάχη για τη νίκη αμφότεροι με VW Touareg ακολουθεί ο Ζινέλ ντε Βιλιέ με ίδιο αυτοκίνητο.
    Ο Στέφαν Πετερανσέλ με την BMW X –Raid ακολουθεί στην 4η θέση μια ώρα πίσω αλλά δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί εκεί καθότι ο Αμερικάνος Μαρκ Μίλερ που είναι 5ος χάνει έδαφος.

    Από Ελληνικής πλευράς όπως τονίζει ο Βασίλης Ορφανός: «Συνεχίζω ακάθεκτος».
    Το Δελτίο Τύπου της ομάδας του Έλληνα οδηγού μας μεταφέρει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο συμπατριώτης μας στην υπερπροσπάθειά του:
    «Το Ράλι Ντακάρ είναι φημισμένο ως ο αγώνας που μετρά τις αντοχές των οδηγών που συμμετέχουν: και τις σωματικές και τις ψυχικές. Ο Βασίλης Ορφανός μετά την ολοκλήρωση της 9ης αγωνιστικής ημέρας «μέτρησε» τις ψυχικές του αντοχές όταν έλαβε μια εξοντωτική ποινή 15ωρών και 5 λεπτών η οποία τον κατακρήμνισε στην 93η θέση της γενικής κατάταξης.
    Αν και ο ίδιος ξεκίνησε τον αγώνα της Τρίτης 11 Ιανουαρίου με τις καλύτερες προϋποθέσεις από την 70η θέση και κατόρθωσε μέσα στο ετάπ να κερδίσει άλλες δυο θέσεις, στο τέλος της ημέρας έπρεπε να «αντιμετωπίσει» και την ειλημμένη απόφαση των κριτών: «Μου χρεώνουν ότι στον αγώνα της Δευτέρας (σ.σ 10 Ιανουαρίου) έχασα 4 σημεία (WP, way points). Εγώ πήγα στο GPS της μηχανής και είδα ότι τουλάχιστον για τα δυο σημεία που αντιστοιχούν σε 6 ώρες ποινής, η απόκλιση που είχα ήταν ελάχιστα μέτρα. Αμέσως θυμήθηκα το κομμάτι στο οποίο μου χρεώνουν τη παράβαση. Ήταν ένα κομμάτι της ειδικής όπου οι ροδιές ήταν τόσο βαθιές που ήταν αδύνατο να περάσεις. Έκανα κύκλο και ξαναδοκίμασα να περάσω αλλά ήταν πραγματικά πέρα από τις δυνάμεις οποιουδήποτε οδηγού. Αμέσως μετά από εμένα κόλλησαν ένα φορτηγό και ένα αυτοκίνητο, στο ίδιο ακριβώς σημείο», λέει ο Βασίλης.

    Ο Ορφανός δηλώνει ότι η απόφαση των κριτών είναι αμετάκλητη και ότι προχωρά παρακάτω. «Ο γέγονε γένονε και δεν αλλάζει. Αύριο είναι μια νέα μέρα και έτσι την αντιμετωπίζω. Άλλωστε έχω αποδείξει ότι τέτοιες αναποδιές με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Απλώς με στεναχωρεί αυτή η τυπολατρία, η αυστηρότητα για 1μ. διαφορά τη στιγμή που εμείς ρισκάρουμε τη ζωή μας», επισημαίνει.
    Το 9o stage του αγώνα θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη του Βασίλη Ορφανού όχι μόνο εξαιτίας της ποινής που έλαβε αλλά κυρίως γιατί ήταν το αποκορύφωμα του Ντακάρ. Κατά τη διάρκεια της ημέρας – όπως λέει ο ίδιος – δοκιμάστηκαν κυρίως τα όρια των οδηγών καθώς ο αγώνας έφτασε στο σημείο εκείνο όπου οι εγκαταλείψεις μαρτυρούν το γεγονός ότι η κόπωση έχει αρχίσει και κάνει την εμφάνιση της.
    Το πρωινό της Τρίτης 11 Ιανουαρίου βρήκε μόλις 104 οδηγούς μηχανών στη γραμμή εκκίνησης όταν την προηγούμενη ημέρα τον αγώνα ξεκίνησαν 115 ενώ μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης (ώρα Ελλάδος) οδηγοί από όλες τις κατηγορίες οχημάτων συνέχιζαν να τερματίζουν.
    «Ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική ειδική με βασική πρωταγωνίστρια για μια ακόμα ημέρα τη σκόνη αν και το πρωί ξεκινήσαμε με χαμηλή νέφωση, πολύ κρύο και βροχή. Ήταν η πρώτη φορά που στον φετινό αγώνα φύγαμε όπως στα Motocross, ανά ομάδες. Εγώ φεύγοντας μαζί με τους άλλους 19 οδηγούς προσπάθησα να κάνω τη διαφορά. Και γενικά σε όλο το ετάπ οδήγησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Το ευνοούσαν οι συνθήκες, αφού η ειδική αν και μικρή ήταν γρήγορη, το ευνοούσε και η αυτοπεποίθηση μου πάνω στη μηχανή. Για άλλη μια ημέρα προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Σαν να μην έχω τρέξει ούτε ώρα. Και όλα αυτά αντιμετωπίζοντας επαναλαμβανόμενες προκλήσεις: τον καιρό, την άμμο που μείνε την ορατότητα, τους αμμόλοφους, τον άμεσο συναγωνισμό της ταυτόχρονης εκκίνησης», περιγράφει ο Βασίλης.

    Η 10η μέρα
    Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά από την πόλη Copiapo της Χιλής και ολοκληρώνεται στην Αργεντινή, στην κοιλάδα του Chilecito αφού οι οδηγοί ανέβουν ξανά κοντά στα 5000 υψόμετρο. Για μια ακόμα φορά οι αγωνιζόμενοι θα ξαναμπούν στο ρόλο των ορειβατών διασχίζοντας και πάλι τις Άνδεις. Οι διοργανωτές τους συστήνουν να έχουν μαζί τους και μια φωτογραφική μηχανή προκειμένου να απαθανατίσουν το ταξίδι τους κατά μήκος της Route 60, αμέσως μετά το πέρασμα του Σαν Φρανσίσκο (4726μ.) που θα τους οδηγήσει πίσω στην Αργεντινή, στα υψηλά οροπέδια Cordillera.
    Επίσης, οι διοργανωτές προετοιμάζουν τους οδηγούς για ένα θερμικό σοκ καθώς μετά τις Άνδεις θα πρέπει να «αντιμετωπίσουν» τις λευκές θίνες στην περιοχή Fiambala. Στον αγώνα του 2011 το πέρασμα θα είναι πιο σύντομο σε σχέση με τα δυο προηγούμενα χρόνια αλλά μετά από 10 αγωνιστικές ημέρες αυτό το σημείο μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικό, ειδικά για όσους έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζουν σημάδια κόπωσης.

    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα
    Εικόνα

    Πηγή: www.protothema.gr
    "We have two lives.
    The second begins when we realise we only have one."

                    Comfucius
    Άβαταρ μέλους
    char
    Vitaraclub Platinum Member
    Vitaraclub Platinum Member
     
    Δημοσιεύσεις: 10653
    Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
    Τοποθεσία: Αθήνα
    Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
    Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
    Suspension: Mad, Bilstein
    cb: Ναι
    Εργάτης: Όχι
    Aka: Τσάρος ή Γριά....
    Name: Νίκος

    Re: Αντίστροφη μέτρηση για το δυσκολότερο ράλι του κόσμου

    Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Πέμ Ιαν 13, 2011 1:08 pm

    :( :( :(
    Ατυχία! :(

    Δεν πειράζη όμως...κέρδισε και πάλι σεβασμό και εμπειρίες :clap: :clap: :clap:
    MAVERICK
     

    ΠροηγούμενηΕπόμενο

    Επιστροφή στο NEWS

    arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
    antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
    john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
    arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
    ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
    antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
    Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
    arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
    antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
    arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
    antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
    Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
    arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
    antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
    john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
    arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
    antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
    KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
    arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
    Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
    antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
    arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
    antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
    antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
    arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
    AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

    Μέλη σε σύνδεση

    Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες