vagelisfil έγραψε:Όχι δεν σκέφτομαι να το πουλήσω γιατί έδωσα ντούκου 21 χιλιάρικα πριν 3,5 χρόνια για να το πάρω και τώρα με τόσα χιλιόμετρα θα πιάνει πολύ λιγότερα. Άρα δεν αξίζει.
Θα το κρατήσω όσο κρατήσει.
Έξω δεν ξέρεις αν έπεσες γιατί το αυτοκίνητο είναι και θέμα τύχης. Μπορεί να του πίνεις το αίμα και να μη σου βγάλει κανένα πρόβλημα ούτε σε 20 χρόνια και μπορεί να το έχεις πένα αλλά κάθε μέρα να τρέχεις στα συνεργεία. Πέρα απ' αυτά, γενικά ευχαριστημένος είμαι, εκτός από τα προβλήματα που προείπα, κυρίως γιατί είναι ένα φθηνό στη χρήση αυτοκίνητο.
Άλλωστε πήρα πέρυσι και το C3 για να αντικαταστήσω το Rio και τελικά τα κράτησα όλα.
Το επόμενο, όταν έρθει η ώρα, θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό και θα με πηγαίνει μόνο του σπίτι...
Κοιτωντας τι κυκλοφορει αυτον τον καιρο σε τετρακινητο, εψαξα πολυ την αγορα (παραγγελια προς το παρον) που εχω κανει.
Σιγουρα η αγορα ενος αυτοκινητου ειναι λαχειο. Κοιτωντας στατιστικα ομως βλεπεις αξιοπιστια μαρκας και μοντελου και διαλεγεις.
Η suzuki θεωρειται αξιοπιστη μαρκα. Οχι οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορει αλλα σιγουρα οχι για τα μπαζα.
Αλλες επιλογες που υπαρχουν σε βενζινη ειναι:
1. Hyundai Kona. To τετρακινητο βενζινη εχει 4000 παραπανω με τελη κυκλοφοριας αν δε κανω λαθος 280€
2. Hyundai Tucson. Το τετρακινητο εχει 6500 παραπανω. Τελη κυκλοφοριας 430€
3. KIA sportage. Κοστιζει 5500 παραπανω με τελη κυκλοφοριας 420€
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ειναι αξιοπιστα οχηματα (θεωρητικα παντα)
4. OPEL Μοκκα. Κοστιζει ιδια λεφτα αλλα τελη κυκλοφοριας 450€ και καιει τον αμπακο! Αξιοπιστο δεν πιστευω. Ειχα παλια οπελ και αστα να πανε.
5. DACIA Duster. Εδω ειναι ολα φθηνοτερα αλλα αν μπεις μεσα θα καταλαβεις το γιατι. Απο αξιοπιστια ειναι renault.
6. Ford Ecosport. Μια χαρα φαινεται απλα εμενα δεν μου αρεσει τοσο. Απο αξιοπιστια δεν ξερω. Ειναι πολυ νεο μοντελο για να ξερεις νομιζω.
Αφηνω για το τελος τα δυο επομενα γιατι ΔΕΝ εχουν βενζινοκινητηρα στα τετρακινητα:
7. MITSUBISHI ASX. Αυτη τη στιγμη εχω αυτο σε δικινητο. Ειναι σκυλί! Δεν παθαινει τιποτα. Κοστιζει το τετρακινητο πετρελαιο οσο το Suzuki αλλα ειναι παλιομοδιτικο μοντελο. Πενταταχυτο με μετρια γκαζια και κρατηματα. Αλλα αξιοπιστο εργαλειο.
8. Nissan Qashqai. Παλι ειναι μονο πετρελαιο. Απο αξιoπιστια δεν ειναι η παλια Nissan.
Δεν ξερω αν ξεχασα καποιο. Εβγαλα επιτηδες εξω τα 2λιτρα και οτι κοστιζει πανω απο 30000.
Αποψη μου:
Οτι και αν παθει καποιο αυτοκινητο,
Το θεμα ειναι να φτιαχνεται και να μην κοστιζει μια περιουσια. Ειχα Tiguan και αγανακτησα! Τακάκια αλλαξα στα 30000χλμ ενω στο ASX τα εχω 82000 τωρα. Μπες σε ενα φορουμ VW απο περιεργεια και δες τι γραφουν. Θεωρουν οτι οι βλαβες ειναι κατι φυσιολογικο να συμβαινουν απο τον πρωτο χρονο και ψαχνουν aftermarket ανταλλακτικα για να ειναι πιο αξιοπιστα απο τα εργοστασιακα. Ακομα χειροτερα μπες σε φορουμ της BMW να δεις.