Κανόνες απο τους αγωνες 4χ4 ???

Εδώ ενημερωνόμαστε για τούς αγώνες 4x4 και τούς συμμετέχοντες.

Κανόνες απο τους αγωνες 4χ4 ???

Δημοσίευσηαπό sonix » Σάβ Ιουν 20, 2009 4:55 pm

Παιδια γνωριζει καποιος να δωσει καποιο link η να μας δωσει γραπτα
τους κανονες απο τους αγωνες 4χ4 ?? (κ1,κ2,κ3).....


να εχουμε μια εικονα για να γνωριζουμε τι παιζεται![/list]
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alexelis » Σάβ Ιουν 20, 2009 5:55 pm

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ TRIAL ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ


1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Οι αγώνες Τrial εκτός δρόμου δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με ή χωρίς άδεια κυκλοφορίας.

Αυτά τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι τετράτροχα και να διαθέτουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογή.

Είναι υποχρέωση του οδηγού να δηλώσει την κατηγορία στην οποία θα συμμετάσχει το αυτοκίνητό του.

Οοργανωτής, μπορεί να ελέγξει την νομιμότητα των οχημάτων καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Οχήματα που δεν είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς της ομάδας που έχει δηλώσει ο οδηγός, θα αποκλείονται από το συγκεκριμένο αγώνα με ενδεχόμενη περαιτέρω τιμωρία από την ΕΘΕΑ.

Είναι υποχρέωση του πληρώματος να επιδείξει στους τεχνικούς εφόρους και στελέχη του αγώνα ότι το όχημα του είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της ομάδας του, για όλη τη διάρκεια του αγώνα.


2 ΟΜΑΔΕΣ
Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται στις παρακάτω ομάδες:

2.1 Ομάδα παραγωγής (Κ1): Αυτοκίνητα σειράς παραγωγής
2.2 Ομάδα βελτιωμένων (Κ2): Αυτοκίνητα σειράς παραγωγής, βελτιωμένα
2.3 Ομάδα πρωτότυπων (Κ3): Πρωτότυπα αυτοκίνητα

Οχήματα με λιγότερες τροποποιήσεις από αυτές που απαιτούνται ώστε να καταταχθούν στην ομάδα βελτιωμένων (Κ2) ή στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3), μπορούν, ύστερα από δήλωση του οδηγού στην δήλωση συμμετοχής, να χαρακτηριστούν σαν βελτιωμένα (Κ2) ή πρωτότυπα (Κ3).

H τελική κατάταξη ενός οχήματος σε κάποια από τις παραπάνω ομάδες γίνεται στον έλεγχο εξακρίβωσης, μετά το πέρας του οποίου, οποιαδήποτε αλλαγή ομάδας απαγορεύεται.


3 ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
3.1 Δακτύλιος για ρυμούλκηση
Ένας δακτύλιος ρυμούλκησης πρέπει να είναι τοποθετημένος εμπρός και πίσω σε όλα τα αυτοκίνητα.

3.2 Προφυλακτήρες
Ο εμπρός προφυλακτήρας μπορεί να αφαιρεθεί.

3.3 Εφεδρικοί τροχοί
Οι εφεδρικοί τροχοί του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που μεταφέρονται μέσα στο θάλαμο επιβατών, θα πρέπει να είναι σταθερά ασφαλισμένοι, με βάσεις που να αντέχουν επιταχύνσεις τουλάχιστον 5g.
Επιτρέπεται η τοποθέτηση σημείων πρόσδεσης / στερέωσης, στο θάλαμο.


4 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για να επιτραπεί η εκκίνηση ενός αυτοκινήτου, σε οποιοδήποτε ομάδα και αν ανήκει, επιβάλλονται όλα τα μέτρα ασφαλείας που αναφέρονται στον παρόντα κανονισμό.

3.1 Ζώνες ασφαλείας
Τα αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων για τον οδηγό.

Επιτρέπεται η αντικατάσταση ζωνών τριών σημείων, με τεσσάρων ή περισσότερων. Οι ζώνες αυτές θα πρέπει να τοποθετηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες του παραρτήματος J άρθρου 283.6 του ΔΑΚ.

3.2 Σύστημα πυρόσβεσης
Όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χειροκίνητο πυροσβεστήρα, σύμφωνα µε τον παρακάτω πίνακα:

Υλικό Ελάχιστη συνολική ποσότητα Πίεση
AFFF 2,4 λίτρα Σύμφωνα με τον κατασκευαστή ή 12 bar
FX G-TEC 2 κιλά Σύμφωνα με τον κατασκευαστή
Viro3 2 κιλά Σύμφωνα με τον κατασκευαστή
Σκόνη 2 κιλά 8 bar ελάχιστο, 13.5 bar μέγιστο


Στην περίπτωση χρήσης AFFF, ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος, µε σύστημα ελέγχου της πίεσης του κατασβεστικού υλικού.
Πυροσβεστήρες θα γίνονται αποδεκτοί μόνο εφόσον είναι σύμφωνοι με τον παρόντα κανονισμό. Δεν γίνονται δεκτά άλλα υλικά πυρόσβεσης, σαν «ισοδύναμα» με τα ανωτέρω.

Τα παρακάτω θα πρέπει να αναφέρονται:
• Χωρητικότητα
• Είδος κατασβεστικού υλικού
• Βάρος ή όγκος κατασβεστικού υλικού
• Ημερομηνία επόμενου ελέγχου, που δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο (2) έτη, μετά, είτε από την αρχική γόμωση, είτε από τον τελευταίο έλεγχο.

Ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι τοποθετημένος σταθερά στο αυτοκίνητο και να διαθέτει σύστημα ταχείας ελευθέρωσης µε μεταλλικά ελάσματα.
Θα πρέπει δε, να είναι σε τέτοιο σημείο που ο οδηγός να μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτούς από τη θέση του.

3.3 Τοξύλιο ασφάλειας (rollbar)
Τα ανοικτά αυτοκίνητα, καθώς και εκείνα με αφαιρούμενη οροφή (σκληρή ή μαλακή), που δεν έχουν τοξύλιο ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν τοξύλιο ασφάλειας σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Σε όλα τα αυτοκίνητα επιτρέπεται και συνίσταται η εκ των υστέρων τοποθέτηση τοξυλίου ασφάλειας.
Σε περίπτωση χρήσης κλωβού ασφάλειας, είναι υποχρεωτική η χρήση αφρώδους υλικού ή άλλου προστατευτικού εξοπλισμού στα σημεία επαφής των κρανών του πληρώματος με τον κλωβό ασφάλειας.


5 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (Κ1)
5.1 Γενικά
Στην ομάδα παραγωγής (Κ1) μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογήν, με βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων («αργά» – «γρήγορα»), χωρίς αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση, πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό.

Ειδικότερα, δεν επιτρέπεται:
α. Να τροποποιηθούν ή να αλλαχθούν τα σημεία στήριξης της ανάρτησης στους άξονες και στο αμάξωμα
β. Να τροποποιηθούν, να αλλαχθούν ή να προστεθούν βραχίονες ή οποιαδήποτε άλλα εξαρτήματα της ανάρτησης
γ. Να γίνουν τροποποιήσεις στο αμάξωμα, στους θόλους και στα φτερά του αυτοκινήτου.
δ. Να αλλαχθεί η θέση στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση ύπαρξης πρόσθετου ρεζερβουάρ, αυτό θα πρέπει να είναι άδειο κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας.

5.2 Διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης
Επιτρέπεται το πολύ ένα οποιουδήποτε τύπου (πχ. με δισκάκια ή «locker» ή με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης) διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο διαθέτει δύο οποιουδήποτε τύπου διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και στον εμπρός και στον πίσω άξονα, κατατάσσεται αυτόματα στην ομάδα Κ2.

5.3 Ελαστικά
Τα ελαστικά μπορούν να αλλαχθούν με άλλα, διαφορετικού τύπου ή διάστασης, με την προϋπόθεση να χωρούν στα εργοστασιακά φτερά και στους θόλους και να μην προεξέχουν από το αμάξωμα.

5.4 Κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό
Η επιλογή των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων και του κεντρικού κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού είναι ελεύθερη.

5.5 Κινητήρας
Επιτρέπεται η αντικατάσταση του κινητήρα με άλλον, υπό την προϋπόθεση ότι αυτός διατίθεται στην εργοστασιακή γκάμα του μοντέλου.

5.6 Αναρτήσεις, αμορτισέρ και ελατήρια / σούστες
Aμορτισέρ: Eίναι ελεύθερα με την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους, ο τύπος τους (τηλεσκοπικά, με μπράτσο κλπ), η αρχή λειτουργίας τους (υδραυλικά, τριβής, μικτά κλπ) και τα σημεία στήριξής τους παραμένουν αμετάβλητα.
Όσον αφορά την αρχή λειτουργίας των αμορτισέρ αερίου αυτά εξομοιώνονται με υδραυλικά.

Τα ελατήρια είναι ελεύθερα, διατηρώντας όμως τον τύπο τους (πχ. ελικοειδή ή σούστες) και τα σημεία στήριξής τους. Ο αριθμός τους είναι ελεύθερος, άρα ένα ελατήριο μπορεί να αντικατασταθεί από δύο εν σειρά ελατήρια ή να προστεθούν ή να αφαιρεθούν φύλλα σούστας.

Με σκοπό την αύξηση του ύψους της ανάρτησης, επιτρέπεται η τροποποίηση των δακτυλιδιών συγκράτησης των σουστών (σκουλαρίκια), καθώς και η χρήση προσθηκών στα ελατήρια.


6 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ (Κ2)
Στην ομάδα βελτιωμένων (Κ2) μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής βελτιωμένα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογήν, με βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων («αργά» – «γρήγορα»).

Σε αυτή την κατηγορία, το αμάξωμα, το σασί και τα μηχανικά μέρη μπορούν να τροποποιηθούν ελεύθερα, εκτός των παρακάτω, που απαγορεύονται:

α. Η τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
β. Η χρήση νίτρο στο σύστημα τροφοδοσίας.
γ. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο χώρο επιβατών ή η προεξοχή του από το αμάξωμα. Η θέση του θα πρέπει να είναι τέτοια που να μη διατρέχει κίνδυνο ο οδηγός ή άλλος σε περίπτωση σύγκρουσης ή ανατροπής.


7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ (Κ3)
Στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3) εντάσσονται τα αυτοκίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις των ομάδων Παραγωγής (Κ1) ή Βελτιωμένων (Κ2) και επιπλέον έχουν έστω και ένα από τα παρακάτω:

α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτησητύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό sonix » Σάβ Ιουν 20, 2009 8:20 pm

ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου....
οποτε εγω πρεπει να ειμαι κ2 αν καποτε το αποφασισω...
Άβαταρ μέλους
sonix
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2008 11:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Aγώνες, Αγωνιστικά Νέα

antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες